Dbrix

Dorthe & Lars 28.08.2010

557 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Tæmkte i nat at den røde baggrund på forsiden af invitationen evt. kunne skiftes ud med lilla, men bibeholde det røde hjerte?!

Og når jeg nu alligevel ikke sover om natten, overvejede jeg også at skifte brudeskoene ud med et par sølvfarvede, så de også kan bruges efterfølgende.

Nogen der kan anbefale et sted at købe sølvfarvede sko til en rimelig pris.

0

Del dette indlæg

Rigtig flotte invitationer! Hvordan har I lavet dem, og hvilket materiale printer i dem på?

Tak!

Min kæreste har lavet den i powerpoint, det er ham der er den kreative af os.

Printdelen er vi ikke nået til endnu, men måske via Vistaprint afhængig af prisen....

0

Del dette indlæg

Synes det er en god ide med personlige indbydelser. Skulle jeg komme med en kommentar til dem, er det nok den valgte font. Jeg synes ikke den harmonere 100% med jeres monogram, der jo har en fremtrædende plads i invitationen. Så set udfra mit grafiske nørde synspunkt bør i nok vælge en mere simpel font som fx verdana, Arial eller lignende. Men godt gået af din kæreste :)

Tror bestemt du kan finde sølvfarvede sko i det fleste butikker lige nu her efter nytår.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes det er en god ide med personlige indbydelser. Skulle jeg komme med en kommentar til dem, er det nok den valgte font. Jeg synes ikke den harmonere 100% med jeres monogram, der jo har en fremtrædende plads i invitationen. Så set udfra mit grafiske nørde synspunkt bør i nok vælge en mere simpel font som fx verdana, Arial eller lignende. Men godt gået af din kæreste :)

Tror bestemt du kan finde sølvfarvede sko i det fleste butikker lige nu her efter nytår.

Point taken, jeg viderebringer dit budskab :)

Og ja du har ret med sko, jeg må ud og lure på udsalget. Bare der ikke er for høje hæle på....

0

Del dette indlæg

Synes de er fine :)

Der mangler dog lige et på nede ved påklædning.

Tak og ja det opdagede jeg lige efter jeg havde smidt den ind i tråden, så derfor fik jeg også tilføjet at det er et groft udkast :)

Super :) det var bare hvis I havde overset det. Det synes jeg nemt man kan når man sidder lang tid med noget.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hmm.. jeg er lidt i tvivl... jeg kan rigtig godt lide den lilla farve som baggrund, og synes egentlig også at hjerterne i lyserøde og lilla farver er en rigtig god idé, dog er der noget der generer mit øje... Tror enten at alle hjerterne skal være øverst, og så måske at hjertet i midten ikke skal være gennemsigtig? Svært at sige når man ikke selv kan sidde og lege med det, men jeg synes den liiige mangler den sidste finish...

0

Del dette indlæg

Og ja du har ret med sko, jeg må ud og lure på udsalget. Bare der ikke er for høje hæle på....

Du kan også prøve at kigge på Terrier Playnet. De har mange fine sølvsko, og man kan selv vælge hælhøjden. Jeg har selv lige bestilt sko derfra og går og venter UTÅLMODIGT på, at de kommer hjem :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle jeres tilbagemeldinger, lader til at det bør være nr. 2 af den lilla. Den er vi nok også mest til.

Nu er problemet bare med hvor får man det lavet. Det kørte på højtryk på den øverste etage i aftes da jeg skulle sove...

Tænkte hvis vi bare tog den lilla forside, bagsiden med "Brix designs 2010" og så undlader vi stemningsbilledet og klistrer et eller andet stykke papir med teksten inde i...

Nogen der kender en trykker der gør det en en fornuftig penge? Kæresten var på Vista Print i går men umiddelbart kunne det ikke laves på sådan et kort med eget design?!

0

Del dette indlæg

Du kan også prøve at kigge på Terrier Playnet. De har mange fine sølvsko, og man kan selv vælge hælhøjden. Jeg har selv lige bestilt sko derfra og går og venter UTÅLMODIGT på, at de kommer hjem :)

Ok ja der er noget at vælge imellem og de er jo ok i prisen og skide smart at man selv kan vælge højden på hælen!!

Glæder mig til at se et billede af dine herinde :)

0

Del dette indlæg

Holdt "møde" med kæresten i aftes, et fast ritual vi håber at kunne gennemføre hver onsdag de næste par måneder for at følge op på hvor langt vi er planlægningen af det hele og hvem der står for hvad. Så får vi opgaver fra gang til gang, som vi hver især skal stå for.

Det var egentlig meget rart at få sat ord på.

I går fik vi besluttet os for:

hvad der skal være at musik (jukebox)

hvem der skal være gavekoordinator (min søster)

hvem der skal stå for pyntning af festlokalet (min svoger - ja han har nogen talenter vi andre ville dø for)

hvem der skal følge mig op ad kirkegulvet (min mor)

om der skal oprettes en hjemmeside (ja vi gør et forsøg, Lars er i skrivende stund i gang)

mulige toastmaster (min papbror, min svoger eller Lars' storebror)

at der skal være oversigt over hvem der er hvem ved bordene og deres relation til os

at invitere lidt flere end hidtil planlagt (og sat navne på)

hvilken natmad vi kunne tænke os (oste- og pølsebord)

at desserten er bryllupskagen

at vi ønsker en sanger i kirken

at vi skal skaffe en bartender

at vi skal sove ude efter festen

at vi skal ændre efternavn (han tager mit efternavn og jeg tager hans mellemnavn)

Og meget mere....

Rart at få sat ord på og skrevet det ned. Så i dag er jukebox blevet reserveret.

Om en uges tid spørger vi min søster og svoger om de har lyst til at stå for de ting vi har tiltænkt dem. Min mor skal også spørges om hun vil følge mig til alteret (hvis min far ikke kommer på benene inden, hvilket jeg ikke tror på).

Nu skal vi bare have arbejdet videre med invitationerne og bordkort skal nok laves i tråd med det design.

Jeg sov rigtig, rigtig godt uden at der var for meget uro på øverste etage :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer