Sarah77

"Et juleeventyr"

149 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Først kæmpe tillykke med jeres store dag. Hvor så i bare smukke og lykkelige ud.

Men Sarah hvor har jeg bare glædet mig til at se resultatet af de billeder over Århus. Jeg fik det af vide ugen før brylluppet af Sanne fra Tosafoto, da jeg fik taget henriks julegave, men fik bud på IKKE at sige noget, da det var en overraskelse fra Peter :-). Hvordan var det? var det ikke den fedeste overraskelse?

Og sikke en dejlig beretning, i ser simpelthen bare så lykkelige ud :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

For søren altså... Hvor er det smukt det hele. Elsker jeres julehyggelige feststed (kommer sådan til at tænke på en Canadisk hytte oppe i de sneklædte bjerge/skove). Du ser fantastisk ud i din smukke kjole og gommen er også ret flot :) Stort tillykke med hinanden :)

Og glædelig Jul...

0

Del dette indlæg

Sikken et eventyr!!!

Hvilken fantastisk beretning det lyder som om alt lige med undtagelse af faklerne gik helt efter planen!

Du er helt utrolig smuk på billederne!! :)

og i ser bare så dejlige og glade ud sammen... STORT stort tillykke med jeres bryllup :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Sarah

Tusinde tak for din dejlige beretning, hvor ser i bare godt ud og det virker til at i haft en dejlig varm dag med en masse oplevelser!

Det der "opstillede" billede (Altså der hvor du står op ad væggen ved elevatoren) det er rigtig godt, for på det kan man virkelig fornemme jeres kærlighed fordi i netop kigger på hinanden ;)

Må i leve lykkeligt til jeres dages ende <3

Knus

0

Del dette indlæg

Uh, hvor var det skønt :thumbsupsmileyanim: Jeg sad flere gange og blev bevæget; bl.a. da du trådte ind i kirken og da du holdte tale for Peter... Det er dejligt i sådanne shots, at man ser FØLELSEN og ikke "kun" det smukke udtryk (outfit, hår, makeup ect. ) selvom jeg dog må sige, I så fantastiske ud! Så smuk du er! (blev din kære husbond ikke helt paf, da han så dig i kirken?)

Jeres professionelle billeder er lækre, og jeg må altså sige, jeg især er vild med det, du fandt lidt fjollet og opstillet; det rummer bare så mange elementer og kraft på en elegant måde! :)

En stor tillykke med jeres dag, der ser ud til at have levet fuldt ud op til drømmene! Dejligt, du ville dele den med os.

:)

Redigeret af pilgrim
0

Del dette indlæg

Hej Sarah

Først og fremst endnu en gang tillykke med brylluppet. Du ser jo fantastisk smuk ud som brud.

Jeres billeder med Århus som baggrund er da bare flotte... Det du kalder for opstillet, synes jeg nu er meget godt...

Tak for din flotte beretning. Det ser jo ud til at have været en rigtig god fest.

Nu er du også blevet frue - velkommen til frue-verden:)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer