Sarah77

"Et juleeventyr"

149 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Inden de kørte, fik prinsessen lige stillet øl frem og skrevet en seddel til de bøller der havde nuppet prinsens nøgler på hans PA.

(Det skal lige siges at vores bekymringer blev gjort til skamme, og at ”vandalismen” foregik i meget kærlig ånd. Blandt andet havde medlemmerne af Peters kortklub stjålet hans slips med til festen og gik rundt og skiftede slips hver halve time. Der gik faktisk lang tid før vi opdagede det, Peters førte kommentar var: ”Sådan et slips har jeg også, så var det da godt at jeg ikke tog det på.” Først da det gamle grimme Mickey Mouse slips kom på fangede vi den….) :)

Aj, hvor var det bare en super idé at "drille" med - meget sødt!

Og den der besked til lømlerne er da bare for fin! Det må da alligevel være skægt at komme ind til!

:)

P.S. Den der kjole er da bare helt fantastisk! Du ser MEGET smuk ud!

Man bliver også helt paf, når man ser jeres billeder; er nu specielt vild med det, hvor I danser brudevals - dine lukkede øjne, dit smil, det er da følelser der vil noget. Skønt at se!

Redigeret af Vinilei
0

Del dette indlæg

hej smukke Sarah

Sikke en fantastisk beretning, men skal være ærlig at sige at det havde jeg også regnet med, fra dig... :)

Det ser ud til at det bare var en gennemført dejlig dag med dem du elsker omkring dig.... Din beretning kostede lige et par tårer(men på den gode måde)...

Du er en helt igennem skøn pige og Peter er en heldig mand.Så stort tillykke med at i endelig har fået hinanden.

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en dejlig beretning :-)

Synes det er et fedt foto fra 15. etage med alle lysene i baggrunden. Og så er det skønt at høre om en gom, som forbereder overraskelser til sin brud! Dette forum er jo klart kvindedomineret, og det tror jeg i det hele taget meget af bryllupsplanlægningen er, i hvert fald når det gælder detaljerne. Så jeg synes, det var virkelig skønt, at Peter havde fået lavet gaver til dig og forberedt overraskelsen med faklerne :)

0

Del dette indlæg

Først kæmpe tillykke med jeres store dag. Hvor så i bare smukke og lykkelige ud.

Men Sarah hvor har jeg bare glædet mig til at se resultatet af de billeder over Århus. Jeg fik det af vide ugen før brylluppet af Sanne fra Tosafoto, da jeg fik taget henriks julegave, men fik bud på IKKE at sige noget, da det var en overraskelse fra Peter :-). Hvordan var det? var det ikke den fedeste overraskelse?

Og sikke en dejlig beretning, i ser simpelthen bare så lykkelige ud :-)

Tusind tak søde du. :thumbsupsmileyanim:

Vi havde en fantastisk dag og følte os vist også både lykkelige og smukke begge to. :ilovebryllupsklar::)

Hvor skægt at du vidste det. Det var super fedt (og koldt - hi hi) og jeg tror også at Sanne var meget begejstret da Peter fortalte om sin idé. :)

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en fantastisk beretning :) Der er vist ingen tvivl om, at dagen var et rigtigt eventyr.

Du ser virkelig smuk ud i din skønne kjole. Stort tillykke med dagen.

Kære Sarah!

Stort tillykke med jeres fantastiske bryllup.

I ser så lykkelige ud - og ja du ligner en prinsesse i din skønne blondekjole.

Tak fordi du ville dele det med os.

For søren altså... Hvor er det smukt det hele. Elsker jeres julehyggelige feststed (kommer sådan til at tænke på en Canadisk hytte oppe i de sneklædte bjerge/skove). Du ser fantastisk ud i din smukke kjole og gommen er også ret flot :ilovebryllupsklar: Stort tillykke med hinanden :thumbsupsmileyanim:

Og glædelig Jul...

Mange, mange tak skal I have. Dagen forløb stort set perfek,t og vi var rigtig glade for vores valg af feststed. :)

0

Del dette indlæg

Hej sara, kæmpe kæmpe tillykke med Bryllupert. Det ser ud til at i har haft en figtig fantastisk dag.. Nu glæder jeg mig kun endnu mere til det bliver mig.. ( der er ca. 4 mdr) uhh...

Tusind tak for det. Hvis ens beretning kan få andre til at glæde sig endnu mere, kan det i hvert fald ikke være helt skidt. :) Fire måneder, det er næsten lige om lidt.... :thumbsupsmileyanim::)

0

Del dette indlæg

Sikken et eventyr!!!

Hvilken fantastisk beretning det lyder som om alt lige med undtagelse af faklerne gik helt efter planen!

Du er helt utrolig smuk på billederne!! :)

og i ser bare så dejlige og glade ud sammen... STORT stort tillykke med jeres bryllup :thumbsupsmileyanim:

1000 tak. :ilovebryllupsklar: Ja, det var i hvert fald småting der gik galt. Lige inden vi skulle køre, kunne jeg f.eks. ikke finde mine øreringe, så det var faktisk et par jeg bruger til daglig jeg havde på. Det stressede mig lige da det stod på, men var hurtig glemt igen. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ser det hele altså bare helt fantastisk ud! Jeg har sådan glædet mig til at du gik i gang med din beretning og jeg blev ikke skuffet!!!

Du er bare så smuk i din kjole og I er et fantastisk smukt par :)

Jeg er vild med det billede af jer ud over Århus. Det er bare noget særligt, når man kan få sin hjemby med på sine bryllupsbilleder. Det vil jeg også meget gerne.

Det er i det hele taget nogle dejlige billeder. Det er som at være der selv og jeg sidder med en varm fornemmelse og en klump i halsen over al den kærlighed, der skinder igennem på billeder.

Mange gange tillykke! :)

0

Del dette indlæg

:):sm::balloons::):cheerleader3::thumbsupsmileyanim::unsure::):) :)

Tak for en FANTASTISK beretning og STORT tillykke med den store dag.

Det så helt vidunderligt ud og nu glæder jeg mig endnu mere til det bliver vores tur!

Kh Birgitte

Tusind tak søde. Og igen; det er virkelig hyggeligt at læse at ens eget eventyr får andre til at glæde sig endnu mere til deres. :):ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Kære Sarah

Tusinde tak for din dejlige beretning, hvor ser i bare godt ud og det virker til at i haft en dejlig varm dag med en masse oplevelser!

Det der "opstillede" billede (Altså der hvor du står op ad væggen ved elevatoren) det er rigtig godt, for på det kan man virkelig fornemme jeres kærlighed fordi i netop kigger på hinanden ;)

Må i leve lykkeligt til jeres dages ende <3

Knus

Tusind tak, det var et helt igennem fantastisk døgn som vi stadig lever højt på. :)

Det er sjovt med den slags billeder, jeg står egentlig og griner lidt fjollet til Peter fordi vi begge følte det var ret malplaceret. :grin2:

Tusind tak og i lige måde fru Corbett :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tak for et FEDT FEDT juleeventyr.

Hold op hvor ser I glade og smukke ud- og jeres gæster ser ud til at MORE sig! Så kan det vist ikke blive mere vellykket.

Og jeres billder- wow!!! Havde jeg boet i Århus havde jeg tyvstjålet såvel fotograf som location! Er mest vild med det hvor man ser jeg bagfra- det er sådan lidt utraditionelt:-)

Ihhhhh endnu engang stort tillykke- og "jeg vil også!"

0

Del dette indlæg

Først kæmpe tillykke med jeres store dag. Hvor så i bare smukke og lykkelige ud.

Men Sarah hvor har jeg bare glædet mig til at se resultatet af de billeder over Århus. Jeg fik det af vide ugen før brylluppet af Sanne fra Tosafoto, da jeg fik taget henriks julegave, men fik bud på IKKE at sige noget, da det var en overraskelse fra Peter :-). Hvordan var det? var det ikke den fedeste overraskelse?

Og sikke en dejlig beretning, i ser simpelthen bare så lykkelige ud :-)

Tusind tak søde du. :thumbsupsmileyanim:

Vi havde en fantastisk dag og følte os vist også både lykkelige og smukke begge to. :ilovebryllupsklar::)

Hvor skægt at du vidste det. Det var super fedt (og koldt - hi hi) og jeg tror også at Sanne var meget begejstret da Peter fortalte om sin idé. :)

Knus

Sanne var bare hooked på Peters ide, hun var som et lille barn, da hun forklarede mig det :-), men håber at vi må se flere billeder :-)

0

Del dette indlæg

Kæreste Sarah,

Fy for pokkker hvor er I lækre, og hvor I klæder hinanden....og hvilken super beretning.

Jeg har ikke haft mulighed for at være herinde i ages pga. jobbet, men nu, hvor kl. er 0641 en søndag morgen - og jeg selvfølgelig har fri - er jeg jo nødt til at opdateres!

Og jeg kan kun sige, at du er meget smuk ud i din kjole...hvilken figur du har!

Og jeg kan kun tilslutte mig de andre tøser herinde :) det er nogle meget lækre billeder, I har fået taget.

Nyd dagen så længe det er jer muligt!!!

Og rigtig glædelig jul her som ægtefolk - jeres første jul.

0

Del dette indlæg

Hej skønne zillaer!

Jeg vil gerne sige tak til alle jer der har givet min beretning et ord med på vejen. Det har været en fornøjelse at læse, og tanken var selvfølgelig, at jeg ville have svaret jer personligt og enkeltvis... Men jeg må nok indse, at jeg er gået temmelig bryllupskold efter at det hele er overstået. :rolleyes:

Men et kæmpe tak til jer allesammen, det har været super hyggelig læsning. :biggrin::)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh, på sådan en dag hvor man ligger syg under dynen og keder sig, er der altså ikke noget bedre end at dykke ned i minderne om en fantastisk tid med bryllupsplanlægning og romantik i højsædet.

Får ikke kommenteret så meget mere, men følger stadig med herinde, og nyder jeres planlægning, forventning og bryllupsberetninger. :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Sikke nogle fantastiske billeder :heart: Vi har selv snakket lidt om samme slags billeder, hvor vi kan få Århus med i baggrunden :heart:

1000 tak. Jeg har alternativt også set flere der har fået taget fantastiske billeder nede på havnen. :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer