Nitzen1987

♥ Anita & Jesper ♥ 7. August 2010 ♥

1,550 indlæg i dette emne

I har tre billeder til gode, men dem har vi valgt at bruge som takkekort, så dem får I først at se, når vi har fået dem sendt ud :cheerleader3: (De en vis Fru Overgaard (en af vores gæster) kigger med herinde.....) :)

Iiiih hvad nu hvis jeg lover at lukke øjnene når jeg scroller over de billeder?? ;) Bruger I 3 billeder til takkekort? Nice!! Huskede I at sige til ham hvad der skal stå, så der ikke står "TAK FOR ALT"?? :P Men rigtig gode billeder I har fået taget!! Hvilke har I så valgt at få i stort, eller er det nogen af dem vi ikke har set endnu? :griner:- Wow det billede af buketten er bare super flot, den var også helt fantastisk!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et forsinket med ikke mindre hjerteligt tillykke med bryllupsdagen. Det er nogle skønne billeder I har fået taget og du stråler som en sol, der løber over med kærlighed. Det har været herligt at følge dig herinde :cheerleader3:

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Så er vi hjemvendt fra en helt fantastisk forlænget weekend :cheerleader3: Det var lige hvad vi trængte til, men hold op hvor er vi begge trætte :)

Satser stærkt på at jeg starter op på min beretning i morgen, når manden tager på arbejde, mens jeg endnu har en uges ferie inden studiestart :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I har tre billeder til gode, men dem har vi valgt at bruge som takkekort, så dem får I først at se, når vi har fået dem sendt ud :lol: (De en vis Fru Overgaard (en af vores gæster) kigger med herinde.....) :cheerleader3:

Iiiih hvad nu hvis jeg lover at lukke øjnene når jeg scroller over de billeder?? ;) Bruger I 3 billeder til takkekort? Nice!! Huskede I at sige til ham hvad der skal stå, så der ikke står "TAK FOR ALT"?? :P Men rigtig gode billeder I har fået taget!! Hvilke har I så valgt at få i stort, eller er det nogen af dem vi ikke har set endnu? :) Wow det billede af buketten er bare super flot, den var også helt fantastisk!!!

Næh nu må I vente ;) Han havde åbenbart fundet nogle nye takkekort, hvorpå der står Tak for opmærksomheden ved vore bryllup

De store billeder er dem I ikke har set endnu :(

0

Del dette indlæg

I har tre billeder til gode, men dem har vi valgt at bruge som takkekort, så dem får I først at se, når vi har fået dem sendt ud :( (De en vis Fru Overgaard (en af vores gæster) kigger med herinde.....) :bearhug:

Iiiih hvad nu hvis jeg lover at lukke øjnene når jeg scroller over de billeder?? ;) Bruger I 3 billeder til takkekort? Nice!! Huskede I at sige til ham hvad der skal stå, så der ikke står "TAK FOR ALT"?? :P Men rigtig gode billeder I har fået taget!! Hvilke har I så valgt at få i stort, eller er det nogen af dem vi ikke har set endnu? :bearhug: Wow det billede af buketten er bare super flot, den var også helt fantastisk!!!

Næh nu må I vente ;) Han havde åbenbart fundet nogle nye takkekort, hvorpå der står Tak for opmærksomheden ved vore bryllup

De store billeder er dem I ikke har set endnu :bearhug:

Eeeeiiih!! Nå men venter i spænding på beretningen så!! :bearhug: Hehe jamen det var da fantastisk - det mener jeg altså også der stod på det han viste os... Men pyt nu med det! :bearhug: Ok, så I har valgt 3 forskellige til de store..? Beholder I dem alle tre selv, eller hvordan..?

:cheerleader3: Der lå et brev i postkassen fra mandens onkel, da vi kom hjem her til aften.... I brevet var en CD-rom med endnu flere billeder på :)

Nice :lol:

0

Del dette indlæg

I har tre billeder til gode, men dem har vi valgt at bruge som takkekort, så dem får I først at se, når vi har fået dem sendt ud :( (De en vis Fru Overgaard (en af vores gæster) kigger med herinde.....) :bearhug:

Iiiih hvad nu hvis jeg lover at lukke øjnene når jeg scroller over de billeder?? ;) Bruger I 3 billeder til takkekort? Nice!! Huskede I at sige til ham hvad der skal stå, så der ikke står "TAK FOR ALT"?? :P Men rigtig gode billeder I har fået taget!! Hvilke har I så valgt at få i stort, eller er det nogen af dem vi ikke har set endnu? :bearhug: Wow det billede af buketten er bare super flot, den var også helt fantastisk!!!

Eeeeiiih!! Nå men venter i spænding på beretningen så!! :bearhug: Hehe jamen det var da fantastisk - det mener jeg altså også der stod på det han viste os... Men pyt nu med det! :bearhug: Ok, så I har valgt 3 forskellige til de store..? Beholder I dem alle tre selv, eller hvordan..?

:cheerleader3: Der lå et brev i postkassen fra mandens onkel, da vi kom hjem her til aften.... I brevet var en CD-rom med endnu flere billeder på :)

Nej vi har bare valgt et billede - et til os selv og så et til vores forældre....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej vi har bare valgt et billede - et til os selv og så et til vores forældre....

Ja det var også det vi gjorde.. Men så er der vel et par andre, vi gerne må se?? :bearhug:

0

Del dette indlæg

Ja det var også det vi gjorde.. Men så er der vel et par andre, vi gerne må se?? :bearhug:

Okay så! Efter kæmpe pres lægger jeg de sidste tre billeder ind :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Polterabend beretning

Imens at jeg venter på billeder fra mn søster så jeg kan komme videre med min bryllupsberetning kan jeg bruge tiden på at få skrevet min polterabend beretning.....

Jeg blev poltet en uge før brylluppet - altså d. 31. juli 2010. Et par uger forinden vra jeg blevet ringet op af min mor, der insisterede på at jeg skulle komme hjem og sove fredag aften, så vi kunne komme op og se kirken som manden og jeg skulle vies i... Synes godt nok at det var et noget vagt argument for, at jeg skulle sove hos mine forældre - desuden var planen, at jeg skulle til min 3-årige nevøs fødselsdag lørdag eftermiddag og til min 11-årige nevøs fødselsdag lørdag aften... Sådan gik det jo så ikke..... Jeg skulle egentlig have været på arbejde om fredagen, men havde om torsdagen fået en kæmpe forkølelse, som langt fra var gået væk om fredagen, dette resulterede i en sygemelding, da jeg synes, at det ville være boget uhygiejnisk at skulle stå i brødudsalget og sælge brød og kager, mens jeg nøs og hostede.... Pga. sygemeldingen tog jeg allerede op til mine forældre fredag eftermiddag og blev der som sagt for at sove.

Lørdag vågnede jeg ved 8-tiden. Min far havde været ved bageren efter rundstykker, så vi sad længe og hyggede os over morgenmaden. Kl. lidt i 9 kom min storesøster, hvilket jeg egentlig godt vidste at hun ville. Min søster, mine forældre og jeg stod ude på trappen foran huset og snakkede, da der komm nogen gående ude ved vejen - og man er vel altid nysgerrig efter at finde ud af hvem det er, så jeg kiggede meget interesseret, da jeg så én af mine veninder og efterfølgende fik øje på de fire andre veninder, der var med.... Nøj hvor blev jeg overrasket!!!! Det eneste jeg kunne sige var NEJ, NEJ, NEJ, NEJ og tårerne stod ud af øjnene på mig :lol: jeg var så rørt og overrasket over at mine veninder var troppet op for at glæde mig....

Jeg skyndte mig ind for at få børstet tænder, for at få overskuds birkesene væk fra tænderne. Herefter overtog pigerne styringen... Jeg blev beordretg i noget tøj som de havde medbragt...

P7310138.jpg

P7310139.jpg

herefter blev jeg placeret på en stol i stuen, hvor mit ansigt og hår kom under kærlig behandling

P7310142.jpg

P7310140.jpg

P7310143.jpg

P7310146.jpg

P7310154.jpg

0

Del dette indlæg

Imens veninderne satte hår og lagde makeup havde mine forældre og min søster rettet det helt store morgenbord an...

P7310155.jpg

P7310164.jpg

P7310159.jpg

Da vi var færdige med at spise skulle læbestiften lige friskes op

P7310165.jpg

P7310166.jpg

Vi gjorde klar til afgang, og jeg vidste endnu ikke hvad dagen ville byde :cheerleader3:

P7310175.jpg

Vi gik hen til pigernes biler. Her sagde den ene veninde farvel, da hun skulle afholde barnedåb for sin førstefødte den efterfølgende dag... Så vi kørte 5 piger af sted syd over :lol:

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Undervejs så jeg flere skiltninger og lurede efterhånden lunten med, at vi skulle i Djurs sommerland :lol:

P7310178.jpg

P7310179.jpg

P7310185.jpg

Her er vi på vej ind og med kurs mod Piraten.... :cheerleader3:

P7310188.jpg

P7310189.jpg

her stod vi så i kø 15-20 minutter

P7310192.jpg

P7310195.jpg

et billede af mig og en pirat

P7310200.jpg

0

Del dette indlæg

Vi gik meget rundt :) jeg skulle lige vænne mig til al opmærksomheden som det affødte at gå sådan påklædt :(

En forbipasserende ville gerne have taget et billede sammen med mig

P7310332.jpg

Så var det blevet tid til frokost, hvor vi alle spiste en fransk hotdog

P7310333.jpg

Herefter prøvede vi bl.a. bananbådene, her kom der lidt bemærkninger fra især børn :bearhug: en lille dreng sagde se mor der er en abe OG en PRINSESSE en anden dreng sagde faaaar se lige den der :cheerleader3:

Og selvfølgelige skulle vi også en tur i træstammerne :lol:

40246_455212461857_632221857_6747157_8271005_n.jpg

Inden vi tog hjem så vi et udspringshow og her blev der lige taget et gruppebillede af os

P7310344.jpg

P7310346.jpg

På vejen ud fik vi is :bearhug:

P7310363.jpg

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi var hjemme ved 18-tiden, her tog vi op i en venindes lejlighed...

Mens jeg klædte om gik pigerne ned for at hente pizza :bearhug:

Da vi havde spist kom der en, for mig ukendt dame.... Hun begyndte at pakke en masse spejle ud..... Da hun var færdig med at pakke ud blev vi hevet op til bordet, hvor alverdens makeup var blevet stillet frem :cheerleader3: så skulle vi eller lære et par tricks om hvordan man lægger makeup...

P7310382.jpg

P7310386.jpg

P7310387.jpg

Jeg var eksperimentet der fik lagt forskellig makeup på hver sin halvdel af ansigtet

P7310381.jpg

synes godt nok at jeg er ved at se træt ud :bearhug:

P7310378.jpg

Det brugte vi et par timer på og til sidst fik jeg 360 kr af veninderne som jeg så kunne købe makeup for :)

Makeupdamen tog hjem og vi sad og snakkede lidt inden vi brød op ved 23-tiden, der var vi vist alle ved at være godt trætte.....

Min far hentede mig og da jeg kom hjem til mine forældre, stod min tilkommende klar med kameraet (de havde åbenbart regnet med at jeg ville være mega beruset :( )

DSC00952.jpg

Og jeg fik resten af min pizza med hjem :lol:

DSC00953.jpg

0

Del dette indlæg

Det var så slut for min polterabend beretning :)

Synes at det var en super dag lige som jeg gerne ville have det :(

Hvor er det dejligt at man har så gode veninder :cheerleader3:

Det var godt at du havde en god dag!! :lol: Og du var SÅ YNDIG!! :grin2:

Hvornår får du de billeder fra din søster?? :bearhug:

0

Del dette indlæg

Det var så slut for min polterabend beretning :)

Synes at det var en super dag lige som jeg gerne ville have det :(

Hvor er det dejligt at man har så gode veninder :cheerleader3:

Det var godt at du havde en god dag!! :lol: Og du var SÅ YNDIG!! :grin2:

Hvornår får du de billeder fra din søster?? :bearhug:

Jeg ved det ikke... hun sagde at hun ville lægge dem på pc og sende dem på mail....

0

Del dette indlæg

Hmmm.... så ville jeg have været i Århus i dag for at hente vores takkekort og forstørrede billeder, men fotografen var sørme lige på vej ud for at besøge sin kæreste, så det kunne først passe ham torsdag eller fredag, så nu bliver det først mandag, hvor jeg alligevel starter på studiet igen :lol:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer