Nitzen1987

♥ Anita & Jesper ♥ 7. August 2010 ♥

1,550 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det er blevet nogle rigtig smukke billeder, du har fået taget. Dem skal du da bestemt være stolt over!!! :cheerleader3::unsure:

Hvad indeholdt din morgengave???

Mangler altså virkelig den pifte-smiley, men du må nøjes :pokey: Wauw, hvor er de gode, de billeder!

Venter i spænding på, hvad manden havde til dig...

Jamen jeg har lige fået de smukkeste Georg Jensen marguritøreringe, der er lavet i sølv, men belagt med 24 kt guld :( De er så smukke!!!!

post-39397-1281352877.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så vidt jeg husker var der lidt interesse for at se min mands morgengave, så jeg vil lige lægge lidt billeder ind :pokey:

1080-0710-025.jpg

det er ikke nogle billeder som jeg på nogen måde er flov over.... Og mine forældre og min søster fik også lov til at se billederne i går...

Hold op hvor er det billede godt, hvor du holder dig selv på brysterne!! Det er de nu alle sammen - men er VITTERLIG godt!! :cheerleader3::unsure:

Og også godt billede fra dagen - glæder mig til at se flere - og til at høre hvad du får i morgengave!

Eih altså Pia, så kom du først - ville til at skrive noget i samme retning - er helt vild med lige præcis dette billede, det er bare mega fedt!! De andre er også rigtig gode, og du ser bare slet ikke usikker ud eller noget, du ser rigtig tryg ud, og det er godt!! Synes helt klart også du skal være stolt af dem - men tror nu ikke jeg kunne finde på at vise min far dem, hvis jeg selv fik taget nogen :P

0

Del dette indlæg

Så vidt jeg husker var der lidt interesse for at se min mands morgengave, så jeg vil lige lægge lidt billeder ind :pokey:

1080-0710-007.jpg

Kæreste FRU! ;)

Hvor er det dejligt ENDELIG at se et billede af dig fra din store dag. I ser glade ud - og solen skinner på Jer :cheerleader3:

Lækre billeder du har fået taget!!!! Jeg kan også godt lide det hvor du holder dig på babbe-lutterne, men kan også ret godt lide det her. Der er noget vældig roligt, stilet, elegant og samtidig sensuelt over det. Love it!

Glæder mig helt vildt, til at se flere billeder fra din store dag og læse din beretning!!!

Endnu engang tillykke! :unsure:

0

Del dette indlæg

Så har jeg fået samlet billeder ind fra mine forældre og søstre, så jeg kan snart begynde på beretningen.... Men manden, der jo er IT-nørd, skal lige have redigeret slørede billeder og røde øjne... Vi skal allerede ned til fotografen på onsdag :cheerleader3: Var der nogen der sagde hurtig service? :unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg fået samlet billeder ind fra mine forældre og søstre, så jeg kan snart begynde på beretningen.... Men manden, der jo er IT-nørd, skal lige have redigeret slørede billeder og røde øjne... Vi skal allerede ned til fotografen på onsdag :unsure: Var der nogen der sagde hurtig service? :pokey:

Uh spændende med fotografens billeder, dem glæder jeg mig til at se!!! Ja så hurtig var han sgu ikke ved os.. :P Jeg regner med at sende en cd jeres vej idag ;) :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så har jeg fået samlet billeder ind fra mine forældre og søstre, så jeg kan snart begynde på beretningen.... Men manden, der jo er IT-nørd, skal lige have redigeret slørede billeder og røde øjne... Vi skal allerede ned til fotografen på onsdag :unsure: Var der nogen der sagde hurtig service? :pokey:

Uh spændende med fotografens billeder, dem glæder jeg mig til at se!!! Ja så hurtig var han sgu ikke ved os.. :P Jeg regner med at sende en cd jeres vej idag ;) :cheerleader3:

Uh det lyder godt :( MEn hvis du kiggede op en tur i weekenden kunne du bare tage den med der :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dine boudoir billeder er så smukke, blev manden ikke ellevild?

Det var hurtigt med billeder fra fotografen - bliver en anelse misundelig; vi skal regne med 1-2 uger... Har heldigvis nogle fra vennerne og det hjælper :unsure:

Jo han er rigtig glad for dem :pokey: Jeg glæder mig til at se dem fra fotografen i morgen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der lige et par smagsprøver på fotografens billeder :cheerleader3: (Beretningen må I lige vente lidt med, da min dejlige mand og jeg tager på forlænget weekend i luksussommerhus i dag :) og først kommer hjem på søndag, men regner så også med at jeg kan starte forsigtigt op i næste uge :griner:-)

DSC_5548.jpg

DSC_5546.jpg

DSC_5525.jpg

DSC_5554.jpg

DSC_5558.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejlige billeder! :) I var godt nok heldige med vejret :griner:-

Gør det noget, hvis jeg gemmer billede 1 til inspiration til HtB omkring brudebuket? Din er jo drop dead gorgeous! - Og lige i min stil!

Nej det må du meget gerne :thumbsupsmileyanim:

Kan da lige indsætte et billede der er lidt bedre :) og hvor det kun er buketten der er i fokus :cheerleader3: Synes bare at den er så smuk....

DSC_5555.jpg

Den er formet som et hjerte og så er der et hjerte inden i hjertet.....

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg

SUUUUUUUUUUUK!!!!!!!!!!! Hvor er I smukke!!! :cheerleader3::) Sikke det hele ligner et eventyr med en flot mand, en smuk brud i en overdådig brudekjole og med en vanvittig smuk buket og så det perfekte vejr! (det sidste er jeg kun liiiiidt misundelig over :thumbsupsmileyanim: )

Jeg kan næsten ikke vente med at se mange, mange, mange, mange flere billeder fra jeres vidunderlige dag, men nu må du og manden nyde en forlænget weekend i hinandens selskab! :)

:griner:- Må I leve lykkeligt!

Redigeret af Melin79
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer