Nitzen1987

♥ Anita & Jesper ♥ 7. August 2010 ♥

1,550 indlæg i dette emne

Polterabend beretning

Imens at jeg venter på billeder fra mn søster så jeg kan komme videre med min bryllupsberetning kan jeg bruge tiden på at få skrevet min polterabend beretning.....

Jeg blev poltet en uge før brylluppet - altså d. 31. juli 2010. Et par uger forinden vra jeg blevet ringet op af min mor, der insisterede på at jeg skulle komme hjem og sove fredag aften, så vi kunne komme op og se kirken som manden og jeg skulle vies i... Synes godt nok at det var et noget vagt argument for, at jeg skulle sove hos mine forældre - desuden var planen, at jeg skulle til min 3-årige nevøs fødselsdag lørdag eftermiddag og til min 11-årige nevøs fødselsdag lørdag aften... Sådan gik det jo så ikke..... Jeg skulle egentlig have været på arbejde om fredagen, men havde om torsdagen fået en kæmpe forkølelse, som langt fra var gået væk om fredagen, dette resulterede i en sygemelding, da jeg synes, at det ville være boget uhygiejnisk at skulle stå i brødudsalget og sælge brød og kager, mens jeg nøs og hostede.... Pga. sygemeldingen tog jeg allerede op til mine forældre fredag eftermiddag og blev der som sagt for at sove.

Lørdag vågnede jeg ved 8-tiden. Min far havde været ved bageren efter rundstykker, så vi sad længe og hyggede os over morgenmaden. Kl. lidt i 9 kom min storesøster, hvilket jeg egentlig godt vidste at hun ville. Min søster, mine forældre og jeg stod ude på trappen foran huset og snakkede, da der komm nogen gående ude ved vejen - og man er vel altid nysgerrig efter at finde ud af hvem det er, så jeg kiggede meget interesseret, da jeg så én af mine veninder og efterfølgende fik øje på de fire andre veninder, der var med.... Nøj hvor blev jeg overrasket!!!! Det eneste jeg kunne sige var NEJ, NEJ, NEJ, NEJ og tårerne stod ud af øjnene på mig :cheerleader3: jeg var så rørt og overrasket over at mine veninder var troppet op for at glæde mig....

Jeg skyndte mig ind for at få børstet tænder, for at få overskuds birkesene væk fra tænderne. Herefter overtog pigerne styringen... Jeg blev beordretg i noget tøj som de havde medbragt...

P7310138.jpg

P7310139.jpg

herefter blev jeg placeret på en stol i stuen, hvor mit ansigt og hår kom under kærlig behandling

P7310142.jpg

P7310140.jpg

P7310143.jpg

P7310146.jpg

P7310154.jpg

Hvor er du dog bare yndig!!! :lol:

Lige mine ord!!!! :grin2:

Dejligt at du havde en god dag!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm.... så ville jeg have været i Århus i dag for at hente vores takkekort og forstørrede billeder, men fotografen var sørme lige på vej ud for at besøge sin kæreste, så det kunne først passe ham torsdag eller fredag, så nu bliver det først mandag, hvor jeg alligevel starter på studiet igen :thumbsupsmileyanim:

Ej okay, det er altså på en måde lidt strengt synes jeg...! Altså selvfølgelig skal han da også ha et liv, men hvis I havde en aftale.. Og man vil jo bare gerne ha de billeder og takkekort, så man kan komme i gang.. Eeiih...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op, hvor har du bare været et ømt syn. Hi hi - Elsker børns ærlige kommentarer, men dejligt at du havde en skøn dag :thumbsupsmileyanim:

Ja jeg var et syn for guder :cheerleader3: Var glad for at det ikke var veninderne der skulle lægge brudemakup på mig den efterfølgende lørdag ;)

0

Del dette indlæg

Hold da op, hvor har du bare været et ømt syn. Hi hi - Elsker børns ærlige kommentarer, men dejligt at du havde en skøn dag :thumbsupsmileyanim:

Ja jeg var et syn for guder :cheerleader3: Var glad for at det ikke var veninderne der skulle lægge brudemakup på mig den efterfølgende lørdag ;)

Hov hov, jeg synes da det var en smuuuk make-up!! Det ku vi sagtens ha klaret da!! ;) Lærte jo også nogle tricks om aftenen! :(

Fedt med det nye sygesikring - kan det hele stå der så? Mit gamle mellemnavn har desværre "vundet" over mit gamle efternavn, som nu også er mellemnavn, så der står Sidsel Grove M Overgaard.. Så hellere Sidsel G. Mikkelsen Overgaard.. Men oh well, ikke noget der gør det store.. Bestiller du også nyt kørekort? Har jeg ikke fået gjort... :cheerleader3: Burde man nok, men overvejer jo at tage MC kørekort, så får man jo alligevel et nyt der....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov hov, jeg synes da det var en smuuuk make-up!! Det ku vi sagtens ha klaret da!! ;) Lærte jo også nogle tricks om aftenen! :(

Fedt med det nye sygesikring - kan det hele stå der så? Mit gamle mellemnavn har desværre "vundet" over mit gamle efternavn, som nu også er mellemnavn, så der står Sidsel Grove M Overgaard.. Så hellere Sidsel G. Mikkelsen Overgaard.. Men oh well, ikke noget der gør det store.. Bestiller du også nyt kørekort? Har jeg ikke fået gjort... :cheerleader3: Burde man nok, men overvejer jo at tage MC kørekort, så får man jo alligevel et nyt der....

Ja mit kunne sagtens stå der, men jeg har jo også kun et mellemnavn.... Skal man også have nyt kørekort?

0

Del dette indlæg

Ja mit kunne sagtens stå der, men jeg har jo også kun et mellemnavn.... Skal man også have nyt kørekort?

Det skal man vel i princippet... Men tror ikke det gør så meget når du "kun" har fået et ekstra mellemnavn og efternavnet er det samme.. Jeg tænker at mit heller ikke gør så meget, fordi jeg jo stadig har hele mit navn og bare har fået et ekstra efternavn, så er ikke noget jeg lige får gjort foreløbigt, koster jo også et eller andet..

0

Del dette indlæg

Jeg har lige været ved blomsterhandleren med min brudebuket, fordi der er begyndt at komme mug på nogle af blomsterne :loveboard:

Meningen var jo at den skulle tørres, så jeg kunne gemme den et par år, men måske er den ikke mere værd end at smide ud nu..... :loveboard:

Fik så at vide at det måske kunne nå at gå i sig selv, men at der ikke var særlig stor chance for det - Øv ØV!

De mener at det fugtige vejr kan være skyld i at blomsterne rådner :ilovebryllupsklar:

Men heldigvis har jeg rigtig mange gode billeder af min brudebuket :balloons:

Men synes da godt nok at det er trist, hvis jeg allerede skal skille mig af med buketten nu :bearhug:

(Lige lidt ynk her fra mig)

0

Del dette indlæg

Hold da op, hvor har du bare været et ømt syn. Hi hi - Elsker børns ærlige kommentarer, men dejligt at du havde en skøn dag :balloons:

Ja jeg var et syn for guder :bearhug: Var glad for at det ikke var veninderne der skulle lægge brudemakup på mig den efterfølgende lørdag ;)

Hov hov, jeg synes da det var en smuuuk make-up!! Det ku vi sagtens ha klaret da!! ;) Lærte jo også nogle tricks om aftenen! :cheerleader3:

Fedt med det nye sygesikring - kan det hele stå der så? Mit gamle mellemnavn har desværre "vundet" over mit gamle efternavn, som nu også er mellemnavn, så der står Sidsel Grove M Overgaard.. Så hellere Sidsel G. Mikkelsen Overgaard.. Men oh well, ikke noget der gør det store.. Bestiller du også nyt kørekort? Har jeg ikke fået gjort... :loveboard: Burde man nok, men overvejer jo at tage MC kørekort, så får man jo alligevel et nyt der....

Det skal man vel i princippet... Men tror ikke det gør så meget når du "kun" har fået et ekstra mellemnavn og efternavnet er det samme.. Jeg tænker at mit heller ikke gør så meget, fordi jeg jo stadig har hele mit navn og bare har fået et ekstra efternavn, så er ikke noget jeg lige får gjort foreløbigt, koster jo også et eller andet..

Der er ikke nogen der siger man skal have nyt kørekort - det bestemmer man selv.

Min mor har i de sidste 10 haft et kørekort hvorpå der ikke stod et eneste af hendes rigtige navne, så det er de ligeglade med. Jeg tror ikke jeg gider betale for at få lavet et nyt. Eneste argument skulle være, at jeg af og til bruger mit kørekort som billed-ID og så er der måske en idé i, at navnet er det samme som på sygesikringsbeviset :ilovebryllupsklar:

Og Anita, jeg har med vilje ikke engang åbnet din beretning endnu, for jeg vil have ro og tid til at læse hvert et ord uden afbrydelser. Men jeg er alene hjemme i dag og i aften, så håber det kan blive i dag. Jeg glæder mig! :loveboard:

Og mht. buketten... Det er da trist, hvis du gerne ville have den tørret, men tror du ikke, at det alligevel er billederne der vil være det bedste minde? En tørret buket er jo ingenting imod den duftende udgave med flotte farver! Jeg kastede min, da jeg jo alligevel tog til Rom om mandagen, og selvom jeg da gerne ville have kigget noget mere på den og det var lidt mærkeligt at give den til en anden, så elsker jeg billederne af den - når jeg ser dem, kan jeg næsten stadig dufte den også.

Du har nogen vildt gode billeder af den og jeg er sikker på, at du IKKE glemmer hvordan den så ud :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op, hvor har du bare været et ømt syn. Hi hi - Elsker børns ærlige kommentarer, men dejligt at du havde en skøn dag :loveboard:

Ja jeg var et syn for guder :bearhug: Var glad for at det ikke var veninderne der skulle lægge brudemakup på mig den efterfølgende lørdag ;)

Hov hov, jeg synes da det var en smuuuk make-up!! Det ku vi sagtens ha klaret da!! ;) Lærte jo også nogle tricks om aftenen! :heart:

Fedt med det nye sygesikring - kan det hele stå der så? Mit gamle mellemnavn har desværre "vundet" over mit gamle efternavn, som nu også er mellemnavn, så der står Sidsel Grove M Overgaard.. Så hellere Sidsel G. Mikkelsen Overgaard.. Men oh well, ikke noget der gør det store.. Bestiller du også nyt kørekort? Har jeg ikke fået gjort... :loveboard: Burde man nok, men overvejer jo at tage MC kørekort, så får man jo alligevel et nyt der....

Der er ikke nogen der siger man skal have nyt kørekort - det bestemmer man selv.

Min mor har i de sidste 10 haft et kørekort hvorpå der ikke stod et eneste af hendes rigtige navne, så det er de ligeglade med. Jeg tror ikke jeg gider betale for at få lavet et nyt. Eneste argument skulle være, at jeg af og til bruger mit kørekort som billed-ID og så er der måske en idé i, at navnet er det samme som på sygesikringsbeviset :cheerleader3:

Og Anita, jeg har med vilje ikke engang åbnet din beretning endnu, for jeg vil have ro og tid til at læse hvert et ord uden afbrydelser. Men jeg er alene hjemme i dag og i aften, så håber det kan blive i dag. Jeg glæder mig! :)

Og mht. buketten... Det er da trist, hvis du gerne ville have den tørret, men tror du ikke, at det alligevel er billederne der vil være det bedste minde? En tørret buket er jo ingenting imod den duftende udgave med flotte farver! Jeg kastede min, da jeg jo alligevel tog til Rom om mandagen, og selvom jeg da gerne ville have kigget noget mere på den og det var lidt mærkeligt at give den til en anden, så elsker jeg billederne af den - når jeg ser dem, kan jeg næsten stadig dufte den også.

Du har nogen vildt gode billeder af den og jeg er sikker på, at du IKKE glemmer hvordan den så ud :loveboard:

Hej Susanne :)

Som altid bliver jeg rigtig glad når jeg får en hilsen fra dig :bearhug:

Nå så det er derfor at du ikke har været inde og kigge i min beretning endnu

Ja det er trist, men jo billederne betyder MEGET mere end en tørret buket, og dem har jeg/vi jo heldigvis mange af :ilovebryllupsklar: Tror at alle gæster, der havde kamera med var henne for at tage billeder af buketten :) så det er der kommet rigtig mange gode billeder ud af :balloons:

0

Del dette indlæg

I går meldte jeg mig ind på søster BK - selvom der nok går et lille års tid inden vi begynder at forsøge os frem ;) så indtil videre står jeg bare som venter lidt med at få børn men har meldt mig ind med intentionen om at følge nogle af alle I andre zillaer, der har meldt jer ind.... Og så kunne det jo være at jeg kunne blive lidt klogere på det område.... ;)

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg

I går meldte jeg mig ind på søster BK - selvom der nok går et lille års tid inden vi begynder at forsøge os frem ;) så indtil videre står jeg bare som venter lidt med at få børn men har meldt mig ind med intentionen om at følge nogle af alle I andre zillaer, der har meldt jer ind.... Og så kunne det jo være at jeg kunne blive lidt klogere på det område.... ;)

Nu bliver jeg nødt til at spørge - hedder det "søster BK"??

0

Del dette indlæg

Hej Anita!

ØV med din brudebuket, men jeg er enig med Susanne - er sikker på, at det bliver billederne, der bliver de bedste minder.

Hvor hyggeligt, at du også har meldt dig ind på søsterBK (Sidsel, nej det hedder ikke søsterBK :balloons: men babyklar.dk) - jeg er der inde af og til, når jeg kan overskue det, dog indtil videre uden en egentlig tråd...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er babyklar :balloons: så der kan du da også snart melde dig på banen ;)

0

Del dette indlæg

Ja, kom ind til os på babyklar!!!! :loveboard:

0

Del dette indlæg

Ja, kom ind til os på babyklar!!!! :loveboard:

AAAAH så er jeg med, hehehe. Jamen jeg skal nu ikke ha børn for om 3-4 år, så... Har en masse, masse ting jeg skal opleve inden! :ilovebryllupsklar: Men kunne da være jeg skulle gå derind bare for at følge med i jer andres ting ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå ja.... Jeg skal også have hentet vores takkekort og 3 ens forstørrede billeder 20x30 cm i morgen :loveboard:

Uh det bliver dejligt endelig at få dem - nu når han skulle på kærestebesøg sidst, tsk tsk.. :ilovebryllupsklar:

Er der kun et halvt år tilbage til du er færdig...?? :balloons:

0

Del dette indlæg

Nå ja.... Jeg skal også have hentet vores takkekort og 3 ens forstørrede billeder 20x30 cm i morgen :loveboard:

Uh det bliver dejligt endelig at få dem - nu når han skulle på kærestebesøg sidst, tsk tsk.. :ilovebryllupsklar:

Nej er først færdig til juni, men jobsøgningen plejer at starte tidligt på foråret... Skulle gerne have et job inden jeg afslutter den sidste eksamen...

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg

Nej er først færdig til juni, men jobsøgningen plejer at starte tidligt på foråret... Skulle gerne have et job inden jeg afslutter den sidste eksamen...

Okay, jamen det bliver da spændende så!!

Er du så tilfreds med takkekort og billeder?? :loveboard:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer