Nitzen1987

♥ Anita & Jesper ♥ 7. August 2010 ♥

1,550 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Anita

Så er det i dag :griner:- og du har allerede været gift i nogle timer. :thumbsupsmileyanim:

Jeg håber I har en helt fantastisk dag, og jeg er sikker på du ser helt vidunderlig ud i din kjole.

Jeg glæder mig til at se billeder fra jeres dag. Og håber at støde ind i dag på seminariet fremover :cheerleader3:

Kæmper kram fra Nina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: 1000 tak for alle jeres lykønskninger :cheerleader3:

Det varmer rigtig meget - det føles jo som om man har en lille online venindekreds herinde :cheerleader3:

Tror ikke at jeg kan slippe BK lige foreløbig :griner:-

Men jeg mangler også lidt for at få gjort min planlægningstråd færdig bl.a. mangler jeg at få lavet en PA-beretning og jeg mangler også at vise jer mandens morgengave - som iøvrigt faldt i rigtig god jord :thumbsupsmileyanim:

Beretningen må I lige vente lidt på, da vi lige skal have samlet billeder ind fra vores gæster :cheerleader3:

Endnu en gang 1000 tak for alle lykønskningerne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Anita

Hjertelig tillykke med jeres bryllup - håber I havde den bedste dag!!

De sidste dage har været enorm hektiske, men sendte dig en tanke i går :thumbsupsmileyanim:

Jeg glæder mig rigtig meget til at se billeder fra og høre om jeres store dag

:griner:- Knus Britta

Redigeret af pilgrim
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her får I lige et enkelt billede fra dagen :thumbsupsmileyanim:

DSC00992.jpg

Årrhhhhhhhhhhhhh hvor er du bare SMUK!!! SMUK!!! SMUK!!! Jeg håber du havde den mest vidunderlige dag!!! (ser sådan ud) Og hvor er det dejligt at regnen først kom idag :griner:- Glæder mig også til flere billeder og beretning :cheerleader3:

STORT TILLYKKE med dagen igår!!!

Knus Belinda

0

Del dette indlæg

Endnu en gang stort tillykke med bryllupsdagen, Anita! Håber alt forløb som du har drømt om! Vejret var i hvert fald med jer - det må have sat prikken over i'et.

Du ser UTROLIG smuk ud på billedet - WAUW!

Jeg glæder mig til at høre og se meget mere til jeres fantastiske dag!

Held og lykke til dig og din MAND fremover! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:pokey: 1000 tak for alle jeres lykønskninger :(

Det varmer rigtig meget - det føles jo som om man har en lille online venindekreds herinde :bearhug:

Tror ikke at jeg kan slippe BK lige foreløbig :unsure:

Men jeg mangler også lidt for at få gjort min planlægningstråd færdig bl.a. mangler jeg at få lavet en PA-beretning og jeg mangler også at vise jer mandens morgengave - som iøvrigt faldt i rigtig god jord :cheerleader3:

Beretningen må I lige vente lidt på, da vi lige skal have samlet billeder ind fra vores gæster :)

Dejligt at høre at han blev glad for morgengaven - men ellers var han da også dum :P Hvad fik du så i morgengave?? :)

0

Del dette indlæg

:pokey:

:( 1000 tak for alle jeres lykønskninger :bearhug:

Det varmer rigtig meget - det føles jo som om man har en lille online venindekreds herinde :)

Tror ikke at jeg kan slippe BK lige foreløbig :unsure:

Men jeg mangler også lidt for at få gjort min planlægningstråd færdig bl.a. mangler jeg at få lavet en PA-beretning og jeg mangler også at vise jer mandens morgengave - som iøvrigt faldt i rigtig god jord :cheerleader3:

Beretningen må I lige vente lidt på, da vi lige skal have samlet billeder ind fra vores gæster :)

Dejligt at høre at han blev glad for morgengaven - men ellers var han da også dum :P Hvad fik du så i morgengave?? :)

Ja det var skønt :) Mine forældre og min søster så også lige billederne her i dag, da vi kom tilbage til mine forældres hus, og de synes også at de var rigtig gode, men mente at det måtte have været noget grænseoverskridende - hvilket det jo også var i starten, men det blev hurtigt vendt til en rigtig positiv oplevelse... Jamen jeg har min gave tilgode til i morgen - ikke fordi at han havde glemt den, men fordi den/det ikke kunne nå at komme hjem.... Så nu venter jeg i spænding

0

Del dette indlæg

Ja det var skønt :cheerleader3: Mine forældre og min søster så også lige billederne her i dag, da vi kom tilbage til mine forældres hus, og de synes også at de var rigtig gode, men mente at det måtte have været noget grænseoverskridende - hvilket det jo også var i starten, men det blev hurtigt vendt til en rigtig positiv oplevelse... Jamen jeg har min gave tilgode til i morgen - ikke fordi at han havde glemt den, men fordi den/det ikke kunne nå at komme hjem.... Så nu venter jeg i spænding

Nå for søren, øv altså, det bliver da rigtig spændende så!! Så har I vel ferie sammen nu, skal I lave noget specielt..? :unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det var skønt :cheerleader3: Mine forældre og min søster så også lige billederne her i dag, da vi kom tilbage til mine forældres hus, og de synes også at de var rigtig gode, men mente at det måtte have været noget grænseoverskridende - hvilket det jo også var i starten, men det blev hurtigt vendt til en rigtig positiv oplevelse... Jamen jeg har min gave tilgode til i morgen - ikke fordi at han havde glemt den, men fordi den/det ikke kunne nå at komme hjem.... Så nu venter jeg i spænding

Nå for søren, øv altså, det bliver da rigtig spændende så!! Så har I vel ferie sammen nu, skal I lave noget specielt..? :unsure:

Nej vi har ikke rigtig nogle planer.... Eller det vil sige at vi lige skal på et par familie besøg, men det er nu meget fint :pokey: I dag skal vi lige op til blomsterbutikken der lavede min smukke brudebuket, så de kan give dem et lag elefanthud, det skulle få dem til at holde bedre.... Og så skal vi lige ud og have byttet en enkelt vase som vi fik og så skal vi til min nevøs 6 års fødselsdag...

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg

Så vidt jeg husker var der lidt interesse for at se min mands morgengave, så jeg vil lige lægge lidt billeder ind :cheerleader3:

1080-0710-002.jpg

1080-0710-003.jpg

1080-0710-007.jpg

1080-0710-015.jpg

1080-0710-025.jpg

og så lige det sidste billede

1080-0710-013.jpg

det er ikke nogle billeder som jeg på nogen måde er flov over.... Og mine forældre og min søster fik også lov til at se billederne i går...

0

Del dette indlæg

Så vidt jeg husker var der lidt interesse for at se min mands morgengave, så jeg vil lige lægge lidt billeder ind :pokey:

1080-0710-025.jpg

det er ikke nogle billeder som jeg på nogen måde er flov over.... Og mine forældre og min søster fik også lov til at se billederne i går...

Hold op hvor er det billede godt, hvor du holder dig selv på brysterne!! Det er de nu alle sammen - men er VITTERLIG godt!! :cheerleader3::unsure:

Og også godt billede fra dagen - glæder mig til at se flere - og til at høre hvad du får i morgengave!

0

Del dette indlæg

endnu engang stort tillykke med den nye titel som frue:-). Sikke smukke i så ud i lørdags, og jeg håber i havde lige den dag, som netop i havde ønsket jer.

Angående morgengaven til din mand, så synes jeg det er blevet nogle super billeder :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer