Nitzen1987

♥ Anita & Jesper ♥ 7. August 2010 ♥

1,550 indlæg i dette emne

Nå ja.... Jeg skal også have hentet vores takkekort og 3 ens forstørrede billeder 20x30 cm i morgen :ilovebryllupsklar:

Uh det bliver dejligt endelig at få dem - nu når han skulle på kærestebesøg sidst, tsk tsk.. :loveboard:

Er der kun et halvt år tilbage til du er færdig...?? :balloons:

Nej er først færdig til juni, men jobsøgningen plejer at starte tidligt på foråret... Skulle gerne have et job inden jeg afslutter den sidste eksamen...

Okay, jamen det bliver da spændende så!!

Er du så tilfreds med takkekort og billeder?? :bearhug:

Ja de er blevet rigtig fine :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Nitzen1987

Det har været spændende at læse din beretning- og inspirerende :)

Så her i løbet af ugen vil jeg i gang med min egen tråd :)

Har tidligere undret mig over, hvorfor du virkede bekendt, men fik dig endelig placeret :)

Hmm... Det lyder interessant, for ved ikke umiddelbart hvem du er?

0

Del dette indlæg

Så er jeg næsten færdig med at få skrevet takkekort, og de første er afleveret :)

DSC01007.jpg

dette blev resultatet...

DSC01006.jpg

Jeg synes, at de er blevet ret fine - det eneste er, at jeg ville mene at der skulle stå vort eller vores i stedet for vore (det er jeg lidt ked af - især fordi jeg skal forestille at være dansklærer :) men fotografen og min mand mente nu at det var rigtigt nok - min mand skiftede dog mening da vi modtog kortene, men der var det jo for sent at gøre noget ved det :)

Herudover har vi valgt at ligge et billede ved af os i fuld figur, hvor de kan se kjolen ordentligt...

Der har vi brugt disse billeder...

DSC_5574.jpg

DSC_5524.jpg

så det er forskelligt hvilket billede vores gæster har fået ved siden af takkekortet....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Manden og jeg har i dag besluttet at jeg fra dags dato dropper mine p-piller og så lader vi ellers skæbnen bestemme, hvornår vi skal have børn :) Til gengæld er vores planer om huskøb udskudt et par år....

Så i morgen går turen til apoteket hvor jeg skal have købt gravitamin....

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg

Manden og jeg har i dag besluttet at jeg fra dags dato dropper mine p-piller og så lader vi ellers skæbnen bestemme, hvornår vi skal have børn :rolleyes: Til gengæld er vores planer om huskøb udskudt et par år....

Fantastisk, det besluttede vi også, og har været uden p-ring siden 4. juli :cheerleader3:

Så måske vi ses på søster sitet BabyKlar.dk :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi var i Randers Amsavis i går :cheerleader3: se her

Super fedt - har I sendt det til andre aviser?

Og tak for takkekortet :)

Vi - eller rettere sagt jeg ;) - har også sendt til Nordjyske og Hadsund folkeblad :loveflag:

Velbekomme :super:

Ookay nice nok :rolleyes:

Manden og jeg har i dag besluttet at jeg fra dags dato dropper mine p-piller og så lader vi ellers skæbnen bestemme, hvornår vi skal have børn :cheerleader3: Til gengæld er vores planer om huskøb udskudt et par år....

Uuuuh hvor spændende!!! :) Troede egentlig I ville ha hus først..? Men det bliver da super spændende hvor hurtigt det kommer til at gå - kender et par stykker hvor de ikke engang nåede at ha menstruation fra de droppede pillen til de var gravide ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi var i Randers Amsavis i går :cheerleader3: se her

Super fedt - har I sendt det til andre aviser?

Og tak for takkekortet :)

Vi - eller rettere sagt jeg ;) - har også sendt til Nordjyske og Hadsund folkeblad :super:

Velbekomme :)

Ookay nice nok :rolleyes:

Manden og jeg har i dag besluttet at jeg fra dags dato dropper mine p-piller og så lader vi ellers skæbnen bestemme, hvornår vi skal have børn :cheerleader3: Til gengæld er vores planer om huskøb udskudt et par år....

Uuuuh hvor spændende!!! :fløjt: Troede egentlig I ville ha hus først..? Men det bliver da super spændende hvor hurtigt det kommer til at gå - kender et par stykker hvor de ikke engang nåede at ha menstruation fra de droppede pillen til de var gravide ;)

Ja det var også planen. Men det har vi så nedprioriteret, men vi skal stadig finde noget andet at bo i inden der sker familieforøgelse, men det bliver jo så noget leje... Vi synes at vi er klar til at blive forældre nu :loveflag:

Ja jeg er også ret spændt har lige haft det røde før tid pga. jeg hoppede over en pauseperiode med pillerne i forbindelse med brylluppet, så der gik lidt kuk i det, men jeg kan da se at den er ved at aftage, selvom at jeg ikke er startet på pillerne igen... Men er meget spændt på hvordan "det røde" arter sig - har jo været på piller siden jeg var 13, fordi jeg havde "det røde" en måned af gangen hver gang..... Men ja det er spændendeat se hvornår der er resultat....

0

Del dette indlæg

Uuuuh hvor spændende!!! :rolleyes: Troede egentlig I ville ha hus først..? Men det bliver da super spændende hvor hurtigt det kommer til at gå - kender et par stykker hvor de ikke engang nåede at ha menstruation fra de droppede pillen til de var gravide ;)

Ja det var også planen. Men det har vi så nedprioriteret, men vi skal stadig finde noget andet at bo i inden der sker familieforøgelse, men det bliver jo så noget leje... Vi synes at vi er klar til at blive forældre nu :)

Ja jeg er også ret spændt har lige haft det røde før tid pga. jeg hoppede over en pauseperiode med pillerne i forbindelse med brylluppet, så der gik lidt kuk i det, men jeg kan da se at den er ved at aftage, selvom at jeg ikke er startet på pillerne igen... Men er meget spændt på hvordan "det røde" arter sig - har jo været på piller siden jeg var 13, fordi jeg havde "det røde" en måned af gangen hver gang..... Men ja det er spændendeat se hvornår der er resultat....

Bare prøv at lade være at forvente dette. Man hører så meget og der er ligeså mange historier om det modsatte. Håber du kan tackle det hele afslappet og cool og bare lade det ske, når det sker - det er den allerbedste måde!

Mange hilsner én, der IKKE tackler ventetiden så godt... :cheerleader3:

Redigeret af Melin79
0

Del dette indlæg

Uuuuh hvor spændende!!! :rolleyes: Troede egentlig I ville ha hus først..? Men det bliver da super spændende hvor hurtigt det kommer til at gå - kender et par stykker hvor de ikke engang nåede at ha menstruation fra de droppede pillen til de var gravide ;)

Ja det var også planen. Men det har vi så nedprioriteret, men vi skal stadig finde noget andet at bo i inden der sker familieforøgelse, men det bliver jo så noget leje... Vi synes at vi er klar til at blive forældre nu :)

Bare prøv at lade være at forvente dette. Man hører så meget og der er ligeså mange historier om det modsatte. Håber du kan tackle det hele afslappet og cool og bare lade det ske, når det sker - det er den allerbedste måde!

Mange hilsner én, der IKKE tackler ventetiden så godt... :cheerleader3:

Det er faktisk hele idéen med at vi har droppet pillerne nu.... Vi kan tage det stille og roligt, det gør os ikke så meget hvis der går et år inden at der sker noget.... Men manden er nu meget opsat på at jeg skal være gravid snart, så "det røde" forsvinder i 9 måneder (selvom jeg har forsøgt at forklare ham, at nogle kvinder har menstruation under graviditeten.) Men vi har ikke travlt - det kommer når det kommer :cheerleader3: Vi ved at der kan gå flere måneder inden at der sker noget, og vi satser da også lidt på at der i hvert fald går 1 måned inden at der sker noget - det ville passe bedst med mine eksaminer til sommer, men skulle det ske før, må jeg jo gå op til sygeeksamen....

Men det sker når det sker og så tager vi det stille og roligt derfra.

Der er jo også relativ stor risiko for at abortere (har en veninde, der netop har aborteret ufrivilligt i 2. måned)

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg

Ja det var også planen. Men det har vi så nedprioriteret, men vi skal stadig finde noget andet at bo i inden der sker familieforøgelse, men det bliver jo så noget leje... Vi synes at vi er klar til at blive forældre nu :rolleyes:

Aaah okay, synes også lige lejligheden måtte blive liiidt klemt hvis det var ;) Har I egentlig fundet ud af mere i sagen om Nadia skal bo hos jer?

Ååh ja, det bliver da egentlig spændende - det er også en af de ting jeg nyder ved det, at man kan planlægge!!! :) Men håber da ikke du får det på samme måde som da du var 13!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer