DavidR18

Bryllupskage og bryllupskørsel

13 posts in this topic

Hej allesammen...

Jeg har kigget på nettet og det jeg kan finde er lang over den pris vi har lyst til at betale! :thumbsupsmileyanim:

Har i nogle gode links eller kender i nogle i Vest/midtjylland området?

:cheerleader3:

0

Annonce ♥

Jeg har ikke nogen links eller noget, men når nu vi er i midt og vestjylland så er spørgsmålet om ikke du kender nogen som kender nogen??? Kørsel står mine sviger forældre for, for de kender en som kender en! Kagen: der er flere tråde herinde som bearbejder den problemstilling, prøv at kigge i dem.

0

http://www.clasicar.dk/index.htm

http://www.midtvestlimo.dk/11_velkommen.htm

http://www.limos.dk/velkommen.htm

Her er lidt links til brudekørsel. Ved dog ikke om det er over jeres budget.

Ang. bryllupskage ja så er de bare dyre og ved desværre ikke hvem der er billig med det.

Kontakt ham der har www.vest-jyskbilhus.dk

Det er muligt at leje biler til fair priser..

0

Annonce ♥

Hvor er vi henne af i landet helt præcist. for så kunne det være jeg kunne hjælpe med bryllupskagen?

0

Hvor er vi henne af i landet helt præcist. for så kunne det være jeg kunne hjælpe med bryllupskagen?

I Holstebro! ;)

0

hvad har i af tanker omkring kørsel? skal det være i stor fin bil, eller hvad kunne i virkelig godt tænke jer? og angående bryllupskage, har i så overvejet at bage den selv eller få nogle i nærheden til det?. Der findes rigtig mange gode opskrifter til gode bryllupskager, der skulle være nemme at lave, det kunne evt var en mulighed. Vi fik min mor til at lave vores, da jeg var for nærrig til at betale 60 kr. pr. person for en kage :-)

0

Annonce ♥

hvad har i af tanker omkring kørsel? skal det være i stor fin bil, eller hvad kunne i virkelig godt tænke jer? og angående bryllupskage, har i så overvejet at bage den selv eller få nogle i nærheden til det?. Der findes rigtig mange gode opskrifter til gode bryllupskager, der skulle være nemme at lave, det kunne evt var en mulighed. Vi fik min mor til at lave vores, da jeg var for nærrig til at betale 60 kr. pr. person for en kage :-)

I starten havde vi tænkt på en stor fin bil, men det ville også være sjovt med f.eks. en Mini Cooper eller en Cabriolet. Har du nogle gode links eller? ;)

Ja den tanke har vi tænkt og vi foretrækker at en erfaren bager bryllupskagen! :thumbsupsmileyanim:

0

Prøv evt baby.dk under kagetråd/gruppen... Der er helt sikkert flere i jylland der kan hjælpe og højst tænkeligt til halv pris af konditorene!

0

Ellers kan man prøve at bruge nogle af dem der viser billeder på facebook:) ved at mange finder hinanden på den måde. Jeg har en veninde der laver SÅ smukke kager, desværre bor hun på sjælland så det hjælper ikke dig.

Men prøv at søg på den side på facebook der hedder kageoplevelser der er i hvert fald mange billeder af meget meget smukke kager:)

0

Annonce ♥

Brug ikke limo2you. Dem brugte vi og de holdte ikke hvad de lovede. Der skete bl.a. det at bilen gik i stå på vej til kirken og chaufføren kunne ikke køre bil og var ved at køre galt flere gange og kunne ikke finde vej og kørte stor omvej. osv osv.

0