MH2730

A&M's Bryllup 18.juni 2011

480 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det bare en flot bordopdækning og kagebordet bliver da bare så fint :thumbsupsmileyanim:

Tak, tror også det bliver rigtig fint :thumbsupsmileyanim:

Blir det flotteste kagebord..!! Er helt vild med dine billeder, kagen ser så fin ud med flæserne :loveboard:

Jeg håber også på at looket bliver feminint og delikat, og ikke mindst appetitvækkende :metteholm

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har vi haft vores samtale med præsten, og hun er bare så sød.

En frisk ældre dame, så var super indlevende og sjov. Ikke for meget snak om gud og kirken, men mere snak om kærligheden til hinanden. :loveboard:

Hendes udgangsbøn bliver også om tro, håb og kærlighed istedet for ægteskabet som institution. Det var der endnu ingen biskopper der havde opdaget, som hun sagde, ha ha, og det var sådan hun synes bedst om det.

Hun var i det hele taget meget åben for at gribe det an, på lige den måde vi havde lyst til.

Vi fik gennemgået ritualet, og ja det hele bliver bare godt. Børnekoret var igang med at øve, og råbte tillykke efter os, så hyggeligt :biggrin:

Vi får lov at synge 4 salmer(noget af det jeg elsker ved den slags ceremonier)

Det dufter lysegrønt af græs

Op al den ting gud har gjort

I blev skabt som mand og kvinde

og

Det er så yndigt at følges ad. Vi ved godt at det er en sølvbryllupssalme, men vi synes den er skøn. :loveflag:

Præludium bliver: Pachebel Canon i D

Postludium: Mendehlsons bryllupsmarch.

Det føltes bare så godt at være der, og hendes rolige og uhøjtidelige person gjorde det bare til en leg.

Derefter tog vi ud til nogle venner, som er geniale til at danse brudevals, og de fik lige lært os trinene, med flere vendinger... meeen nu må vi se om vi får det hele med. Det så ihvetfald godt ud når de gjorde det. :griner:-

0

Del dette indlæg

Puhhh... har haft mit første bryllupsmareridt, her 10 dage inden... 10 dage??? vildt!

Anyways. Det hele gik galt.

Jeg var nødt til at ankomme to gange, da gæsterne kom dryssene. Første gang gik ok, men anden gang gik det op for mig at mit slør var blevet væk (heldigvis havde de en rodekasse til folk der havde glemt deres slør... what? ligesom i min søns vuggestue :blink: ). Min buket var også væk og istedet holdt jeg et kamera...? der gik det op for mig at vores fotografer havde brændt os af, så selvom jeg gik op af gulvet(på et forsamlingshus vel at mærke - ikke kirken) fik vi ingen billeder.

Mit hår var også forfærdeligt, for stylisten havde snydt mig.

Stedet blev styret af min søns pædagoger, som sendte ham hjem fordi han ikke måtte være der, dan han smitter med skoldkopper. Jeg græd og græd, og tænkte at pengene ville have været brugt bedre på en rejse. Det var det mest lortede bryllup jeg havde været med til, og så var det mit eget. :unsure:

Så det var en meget mærkelig følelse da jeg vågnede...

Heldigvis var der så mange tossede ting med, at jeg godt kan ryste følelsen af mig, da det er totalt urealistisk.

Men så har jeg også prøvet det. Og synes det er meget godt klaret at det er første gang jeg overhovedet drømmer om brylluppet.

Redigeret af MH2730
0

Del dette indlæg

:bearhug: Puha, sikke et væmmeligt mareridt!!!! Men hvor er du heldig at du først begynder på bryllupsmareridt nu, vi er jo nogen, der har været igang i et år eller sådan noget :rolleyes:

Og som jeg plejer at sige: Nu er det drømt, så nu sker det ikke! :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug: Puha, sikke et væmmeligt mareridt!!!! Men hvor er du heldig at du først begynder på bryllupsmareridt nu, vi er jo nogen, der har været igang i et år eller sådan noget :rolleyes:

Og som jeg plejer at sige: Nu er det drømt, så nu sker det ikke! :biggrin:

Ja det er heldigt nok, der har været andre ting der fyldte mere i underbevidstheden... og jeg håber du har ret.

Og ellers håber jeg faktisk næsten at kirken har en rodekasse, hvis man skulle have glemt noget, ha ha ha :griner:-

0

Del dette indlæg

Pyhhh ha sådan et mareridt kun 10 dage før - det er da bare ikke fair! Godt at det bare var mareridt, for alt gik da virkelig galt!

Men som meggers siger, du er heldig du har slippet indtil nu! Håber ikke at du bliver overmandet den sidste 1½ uge :bearhug:

0

Del dette indlæg

Ha ha, aj, det er godt nok et grimt mareridt, men hvis du vidste alt det bras, jeg har droemt siden planlaegningen startede, saa er du vist sluppet billigt :hug:

Dejligt med saadan et godt moede med praesten :)

Bare 10 dage tilbage :cheerleader3:

Redigeret af cmtoft
0

Del dette indlæg

Den sindsygeste milepæl nåede vi igår: 1uge!!!!!!!!!!!!!!!

Det er altså vildt, og hold da op hvor sommerfuglene meldte sig hos både mig og Htb.

Vi brugte dagen på en masse praktisk, da butikkerne jo har lukket til og med mandag.

Jeg fik købt en skøn grå cardigan i cashmere med lidt blonder, til sent om aftenen. Vi fik købt gæstebog, de sidste DIY artikler(forhåbentlig), hentet dyvler til kagen, hentet en kitchen aid vi må låne(skønt), købt fede sko til manden og lidt andre ting. :thumbsupsmileyanim:

Desuden har vi så endelig fået skåret menukortene til. Hver består af 3lag som skulle have rundede hjørner, og vi er så lige 58mennesker.... pyhhh. :cowsleep:

Vores blondeservietringe/bordkort er også finito, da vi endelig modtog det bånd, som ellers var udsolgt fra forretningen, og som de ikke vidste hvornår ville komme igen! :o Thank god for nethandel!

Vi har fået øvet brudevals, og det går.... ikke heeelt så godt. Htb har to venstrefødder, og den vi har lært er altså med både højredrejninger og venstredrejninger, meget avanceret... måske vi bare skal lave en Frede og Mary... frem og tilbage. :blink:

jeg har ikke hørt fra blomsterdamen endnu, så håber vireklig at hun ligger en besked på tirsdag, om jeg kan få mine pæoner. Det skal jeg bare!!! :unsure:

Ellers får jeg dem ihvertfald i kirken, for der skal svigermor lave dem til kirkebuketter.

Kom desværre til at "skændes" med min mor igår, da jeg føler vi bare er mega til besvær når vi er hjemme hos dem(læs: det skal vi være en stor del af ugen til kagebagning osv) og det var bare så surt. Min ellers gode dag, blev rigtig trist, fordi vi misforstår hinanden. Og helt ærligt... det er én sølle uge, vi kommer og "fylder" med ting og sager, men jeg skal jo ligesom også kun giftes én gang.

Ej, jeg elsker min mor, men nogle gange går vi bare helt skævt af hinanden, og vi bliver begge så kede af det. Øv.

Min far skulle have lært hvor han skulle sidde og en masse andre ting, men det fik vi ikke gjort, og jeg ved ikke hvornår det så bliver. HUUG

Idag skal der bindes sløjfer(gab), ordnes gæstebog, ordnes vifter, toiletkurvene mangler stadig deres kort, så skal der laves kræmmehuse til blomsterblade og vi skal tale med henholdsvis forloverne og min bedste veninde om deres to do's på dagen. :thumbsupsmileyanim:

Vejret på lørdag.... igår var der 85% risiko for styrtene regn hele dagen, nu ser det ud til sol og lidt regn og 18grader, hmmm... ved ikke hvad jeg skal synes om det.

Burde være ligeglad for jeg kan ikke lave det om, meeeeen man er vel zilla og tjekker op på det. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh, 1 uge!! Det er jo vildt! :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Men et lyder til at I er godt med :respekt:

Og kæmpe :bearhug: til det med din mor :( Jeg kender det godt lidt, min mor jeg misforstår også nemt hinanden. Vi elsker hinanden og vil hinanden det bedste, men nogle gang er vi bare SLET ikke på bølgelængde, og ALT bliver misforstået. Gruer faktisk også lidt for, om vi kommer op at toppes op til brylluppet :rolleyes: Anyway :back2topic: Jeg håber, I er blevet gode igen, og din far skal nok nå at lære det, som han skal :bearhug:

Og jeg krydser fingre for at vejret bliver godt!!!!! :17:

0

Del dette indlæg

Uhh, 1 uge!! Det er jo vildt! :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Men et lyder til at I er godt med :respekt:

Og kæmpe :bearhug: til det med din mor :( Jeg kender det godt lidt, min mor jeg misforstår også nemt hinanden. Vi elsker hinanden og vil hinanden det bedste, men nogle gang er vi bare SLET ikke på bølgelængde, og ALT bliver misforstået. Gruer faktisk også lidt for, om vi kommer op at toppes op til brylluppet :rolleyes: Anyway :back2topic: Jeg håber, I er blevet gode igen, og din far skal nok nå at lære det, som han skal :bearhug:

Og jeg krydser fingre for at vejret bliver godt!!!!! :17:

Dejligt at høre at jeg ikke er den eneste, der kan have småproblemer med min mor. :hug: Det går heldigvis allerede bedre og vi har snakket lidt igen idag. Hun er ved at forberede noget vi ikke må vide, så derfor skal hun også sørge for at vi ikke er der hele tiden, hvilket jo er forståeligt.

Åhh ja, kryds alt hvad du kan for solskin i hovedstaden!

0

Del dette indlæg

Og her et lille udsnit af noget af DIY'sne.

post-39593-0-89931900-1307881673.jpg

Fuglebur med vifter - for det bliver jo varmt!!! :tunge:

Toiletkurve med denne tekst:

Ups!

Er noget ikke som det bør?

Vil du gerne have at det var som før?

Kig i kurven, og måske hjælpen du finder

Panodil, tandstikker og lidt til kvinder

Tag kun det du behøver, så er der til en anden gæst

Og kom tilbage til vores vidunderlige bryllupsfest!

Desuden kan i se kurven fuld af risposer... ja det er der altså ikke nogen traditioner for hvem der skal lave i min familie, så det lavede jeg selv.

Og så kan I se vores Bordplans-blackboard-ramme.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super flotte ting du har fået lavet :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Og nu er der under en uge til at det er vores tur.... Glæder mig helt vildt :loveboard::iloveyou:

Tak søde Mette. :thumbsupsmileyanim: Er godt tilfreds. Håber ikke dine rifter er for slemme til på lørdag :c166::wink:

Jeg glæder mig også enormt meget :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Uhh, det er spaendende og her glaeder vi os ogsaa for vildt :cheerleader3:

Rigtig fine DIY ting - suuuuper flotte, fakkertalt :thumbsupsmileyanim:

Min mor og jeg er ligesaadan - vi toppes nogle gange og saadan er det. Jeg tror ogsaa at det er en mor/datter ting. Desuden - vores foraeldre har vi ikke selv valgt, saa vi maa elske dem for det vi kan og for resten - ja, gaa vores vej, naar der ikke er saa meget andet at stille op :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer