MH2730

A&M's Bryllup 18.juni 2011

480 indlæg i dette emne

Oh my goodness...

4 dage! Eller reelt kun 3, for lørdag er det jo allerede fra tidlig morgen, at det hele går igang......uuuaaarghhhh :o :o :o :o :o :o :o :o

Var på arbejde idag, og det var de ri princippet jo slet ikke tid til. Men nu har jeg fri til næste onsdag, ahhh...

Måtte styrte ud og købe bånd efter arbejde, for vi var løbet tør. Er stadig mega i tvivl om mine smykker og hårpynt, men alle de steder jeg kiggede var lukket eller havde udsolgt af det jeg gerne ville have, stress :pokey: Nu vil jeg arbejde lidt videre på min Jannie Baltzer inspirerede hårfidus, og så må vi se hvad det ender med.

Jeg mangler stadig:

Det lånte!!!!

Idag kom endelig mit "gamle" - et vintage lommetørklæde som er så fint :loveboard:

Min clutch endte med at blive den samme som Charite, og den er bare sååå fin altså. Meget vintagy.

Imorgen står den på eyelash extensions, og denne gang en fuld påsætning, så den får lidt ekstra gas :c166: Fik også farvet hår i lørdags, og denne gang blev det vidst perfekt, skønt.

Nårrh jo, imorgen... kagebagning!!! Torsdag: Kagesammelægning. Fredag: Pynte kagerne!

Har slet ikke kalkuleret med at jeg stadig mangler nogle ting... hmm. Men kageplanen har et fast program, så det går nok.

Desuden står den på negle (som jeg får lavet på trods af, jeg ikke må have hverken neglelak el. lange negle på mit arb), men man er kun brud én gang! Fredag sluttes forhåbentligt af med massage og ikke for meget panik... I wish! :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super fine billeder - og din hårdims er da blevet god - synes du ikke det er sjovt at lave?

Tak. Jo, jeg eeeelsker at lave sådan noget, har bare alt for lidt tid til det. Har det med at "forelske" mig i den slags projekter. Smykker, guldsmedekursus, malerier, sy/strikke, bage osv osv. Ville gerne lave det hele tiden hvis jeg kunne :7himmel:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har brugt SÅ megt tid på det den sidste måned. Har faktisk også lavet en fjer en :)

ja, og det er jo ikke fordi man bruger lidt tid herinde... hmm... må nok droppe computeren(bare lidt igen) efter brylluppet :rolleyes: Så bliver der både tid til familie og krea-sager.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak tøser :thumbsupsmileyanim:

Uhh der er ikke længe til...

Dagen startede med, at sønnen (som sov i vores seng i nat og roder rundt) vækkede mig ved i søvne, at sparke mig hårdt i øjet. AV!!!!! Heldigvis har jeg IKKE fået et blåt øje, og sønnikke på blive i sin seng de næste par dage...

Så blev jeg ringet op af mit arbejde kl.6, om jeg ikke kunne komme på work... øhhh NEJ!

Så sad jeg fast i bilkø og kom 20min for sent til mine eyelash-halløj tid, men har fået lavet de fineste vipper alligevel :c166::7himmel:

Dvs. at hele min kagebage-plan har rykket sig, og min ellers idiotsikre opskrift(som jeg har bagt 100 gange) gik i smudder mudder fordi jeg bager i en anden ovn end jeg plejer... fårk altså! Nårr jo, så havde jeg glemt noget derhjemme, som lige tog en ekstra time at få hentet.

Så noget der skulle tage 2timer, har nu taget 4...

De øreringe jeg havde kig på, er også udsolgt alle steder, men jeg har fundet dem et sted... sååå det er jo fedt. :thumbsupsmileyanim:

Og jubii jubii, bedst af alt JEG FÅR MASSER AF PÆONER TIL MIT BRYLLUP!!!! :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Blomsterdamen har ringet, og alt er bare super, weeee...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flagermus, sommerfugle, hafferlaffer flyver rundt i min mave...

Nu er der 2 dage til. 2 DAGE! Det er jo ikke til at fatte.

Og vi mangler stadig en del synes jeg, har liiidt stress. Og får liiiidt kvalme af al den spændthed.

Nå, men vejreudsigten... sikke en gyser. Den ændrer sig dag til dag, og dmi og tv2 siger to meget forskellige ting. Plejer altid at tro mere på tv2, for dmi fejler en del, men man ved aldrig.

Så indtil videre siger den(jeg vælger at tro på) hos os:

Sol med nogen skyer. 19grader. 5m/s og ingen regn!

Og det ville være helt fantastisk :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af MH2730
0

Del dette indlæg

Det er helt vildt. 2 dage. Mine sommerfugle flagrer også rundt i kroppen.

Jeg vælger at tro på din vejrudsigt men er bange for at det ender med nogle byger. Jeg håber bare at det først vil regne når vi sidder inde og spiser eller om natten. Bare det ikke regner når vi kommer ud fra kirken og når vi skal have taget billeder. Gud ske tak og lov at vi droppede at holde fest i telt for det havde givet mig dårlige nerver.

Hold op hvor er dine menukort flotte. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke meget der er sket de sidste par dage! Hvor må det bare være en lettelse, at I kan få pæoner :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Tillykke med brylluppet i morgen :denmarkflag: Håber I får en super fantastisk dag - også selvom det skulle snige sig nogle regnbyer ind!

0

Del dette indlæg

Uh, nu er det lige ved at være op over!!! Tænk om et døgn sidder du som GIFT kvinde og spiser lækker middag (går jeg ud fra, jeg husker ikke lige hvornår jeres middag præcis starter, hehe)

:cheerleader3:

Og bare lige just in case, at jeg ikke kan komme herind imorgen:

:balloon: KÆMPE TILLYKKE MED BRYLLUPSDAGEN!!!! :balloon:

Håber I får en helt fantastisk dag og at alt bliver, som I har drømt om! :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer