MH2730

A&M's Bryllup 18.juni 2011

480 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

STORT tillykke med brylluppet! Hvor er det vildt, at det er idag! Gid jeg ikke havde vagt, så jeg kunne komme og se dig i virkeligheden - men GLÆDER mig til billeder og til at høre om jeres store dag :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle Jeres søde hilsner!

Det var en fantastisk dag og bedst af alt den FEDESTE fest. Alle havde det så sjovt og vi har fået de mest fantastiske tilbagemeldinger.

Stedet var perfekt, blomsterne var über perfekte!, mit kagebord var lige i øjet(er så stolt), fotograferne enormt dygtige, diskrete og super søde. Bandet og DJ'en - thumbs up! :thumbsupsmileyanim:

Præstens tale var så sjov, kirken smukt pyntet med masser af pæoner, sangeren sang så smukt, vores organist "blærede" sig lidt hvilket var så sjovt, vores bil var skøn, og alle vores gæster var smukke.

Og vejret ikke mindst!!! Det holdt tørt stort set hele dagen, det regnede kun inden vi skulle til kirken, og efter vi var gået ind og spise!!! Perfekt :cheerleader3:

Og hvor er jeg mega glad for at det ikke var varmere, det ville jeg ikke have holdt til. De 19grader, var perfekt til mig :thumbsupsmileyanim:

10 taler, en sang og et musikstykke... tænk at så mange følte at de havde noget at sige til os.

ALLE mine detaljer blev bemærket(især vifterne var et kæmpe hit) og vores nøje gennemtænkte bordplan blev bemærket og sat pris på.

Flere har sagt at det er det bedste og smukkeste bryllup de har været til, av mand en kompliment der siger spar to! :loveboard:

Billeder fra fotografen kommer om nogle uger(de har brylluper de næste to weekender), men jeg ved at de bliver gode og anderledes.... :wink:

Ligeså snart jeg får nogle fra gæsterne, får i lidt at se... indtil videre må I nøjes med min smukke brudebuket og kranse til bordet(nu pynter et par stykker herhjemme nemlig), det blev ligesom jeg havde drømt om!

post-39593-0-44883000-1308581678.jpg

Redigeret af MH2730
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer