MH2730

A&M's Bryllup 18.juni 2011

480 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ej hvor er de bare super søde de sko, og fedt at de også er gode at have på :bearhug:

Mine sko er creme og min kjole ivory, så der er altså også en lille farveforskel. Men jeg synes absolut ikke det gør noget og så er kjolerne jo også så lange at det vel kun er når folk spørger hvad man har på af sko at man kan vise det :)

0

Del dette indlæg

Ej hvor er de bare super søde de sko, og fedt at de også er gode at have på :bearhug:

Mine sko er creme og min kjole ivory, så der er altså også en lille farveforskel. Men jeg synes absolut ikke det gør noget og så er kjolerne jo også så lange at det vel kun er når folk spørger hvad man har på af sko at man kan vise det :back2topic:

Jamen du har helt ret, man skal jo ikke flashe sko hele dagen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak i søde tøser.

Blomster......... uh ja blomster skal vi ha en del af til festen.

Har lige købt en skøn pink/grøn hortensia og dem ville jeg rigtig gerne have til festen. Lokalet er meget lyst og vil gerne have varme røde/pink/lyserøde blomster til bordene, da creme farvede ville blive for ferskt(dog meget smukt)

Pæoner vil jeg også gerne have mange af, da det nok er min yndlingsblomst. Htb friede også med pæoner :cheerleader3:

Roser skal der nok også være, også gerne ranunkler(men kun hvis de er i sæson og det tror jeg ikke helt)

Både pæoner og hortensia fylder godt, så hvad der ellers skal være er lidt lige meget, bare det er flot.

longwood27.jpg

pink_low_centerpiece.jpg

http://www.birthe-lunau.dk/buket/images/bu28.jpg

Og så skal der være forskelligt grønt i til at bryde det tøsede look og gøre det lidt "mindre pyssenysset".

Redigeret af MH2730
0

Del dette indlæg

Var i sidste uge på loppemarked for at finde nogle gamle rammer, men de gamle krejlere ville have alt for mange penge for deres gamle ragelse. Havde fint forestillet mig en gammel slidt guldramme, men vil ikke give mange penge for noget der er mega slidt!

Anyways, var i IKEA idag og købte nogle flotte creme farvede rammer. Meningen er så at der skal en sort baggrund i hvor vi skal skrive: menu, velkommen osv på... tror det bliver så godt :cheerleader3:

Jeg købte også et lille kagestativ til cupcakes... i det hele taget havde de mange fantastiske ting :)

brideonbudgetblogspot.jpg

Skal jo selv lave kage/kager, og det skal nok gå. Den sidste jeg lavede var til min søn på 2, og den så sådan her ud:

34xkxgx.jpg

Vores kager skal selvfølgelig ikke være så barnlige, men regner med at det går.

Redigeret af MH2730
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Skønne blomster!

er vild med tavlen, har også selv holdt udkig men ikke så nemt at finde. håber på at jeg en dag skal op forbi min bedstemor og kigge i hendes gemmer ;)

Gid jeg havde en bedstemor jeg kunne låne af :cheerleader3: min dejlige mormor må dog følge med fra himlen.

0

Del dette indlæg

Aaaaja, det bliver da bare super flot... Hortensia er ogsaa gode til at skabe fylde, hvis de altsaa er store nok, og saa er det bare flotte :cheerleader3:

Jaa det tror jeg også :cheerleader3:

Hvad skal du have af blomster?

Det aner jeg faktisk ikke, men har lige noteret mig et par Hortensia til hyggekrogene :)

Alternativt er lavendel oplagt.... Vi skal have blomsterhoveder i lyslilla til borddekorationen, for de skal jo vaere til at stroe og det bliver jo nok en del... Har faktisk ikke saa meget forstand paa blomster, saa suger til mig af ideer :)

Min soesters svigermor er ogsaa inviteret og hun er gartner. Saa er htb himself faktisk ogsaa ret skarp :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Var i sidste uge på loppemarked for at finde nogle gamle rammer, men de gamle krejlere ville have alt for mange penge for deres gamle ragelse. Havde fint forestillet mig en gammel slidt guldramme, men vil ikke give mange penge for noget der er mega slidt!

Anyways, var i IKEA idag og købte nogle flotte creme farvede rammer. Meningen er så at der skal en sort baggrund i hvor vi skal skrive: menu, velkommen osv på... tror det bliver så godt :cheerleader3:

Jeg købte også et lille kagestativ til cupcakes... i det hele taget havde de mange fantastiske ting :)

brideonbudgetblogspot.jpg

Skal jo selv lave kage/kager, og det skal nok gå. Den sidste jeg lavede var til min søn på 2, og den så sådan her ud:

34xkxgx.jpg

Vores kager skal selvfølgelig ikke være så barnlige, men regner med at det går.

YES! TAK! Fik lige løst mit problem med menuhæfterne. Jeg nupper lige din rammetavleidé, hvis ikke det gør noget. Så skal vi da ha' sådan en stående udenfor døren eller i det rum, de skal ha' velkomstdrinks i. Det var da idéen! Du har reddet min dag!

0

Del dette indlæg

Hej piger!

Nå, det er da godt nok lidt forvirrende med det nye forum, men flot bliver det da.

Vil bare vise hvad jeg kom til at købe i Føtex den anden dag.

Dem her:

zinc-moroccan-silver-lantern-set-small.jpg

De kostede kun 25kr for 2stk, så købte lige 8 der kan stå i vindueskarmene og lyse samen med nogle blomster tænker jeg. Nu må vi se. De bliver jo rimelig varme på metallet ovenpå, men er det ikke lidt for kedeligt med "fake" lys i dem? For det kunne jo være et alternativ.

Har kun købt de 6kantede og den kvadratiske, for dem synes jeg er finest.

Har også købt noget sort blonde som jeg tænker kunne bruges sådan her:

Lace-napkin-ring.jpg

Men vi får se om det bliver godt eller kikset.

0

Del dette indlæg

Og så lige lidt mere.... inspireret af Mettes tråd.

Hvis det regener skal vi nok have taget billeder på den gamle publikum tribune på travbanen, den er så fin...

turck_04084.jpg

Kan ses bag den forerste hest..

Desværre er denne skønhed der ikke mere...

turck_04073.jpg

Eller det meget smukke og oplagte bud... ridebanen på Christiansborg

3797978871_b4cc4fc929.jpg

0

Del dette indlæg

Hvis det er godt vejr er der masser af muligheder...

F.eks. Bellevue

34684.jpg

Bernstorffsparken, Dyrehaven, Charlottenlund fort, ved vandet langs med starndvejen, skovshoved havn, arne jacobsens tankstation

UFO.jpg

Og sikkert mange mange flere steder, som jeg finder ud af...

Og forresten så er det her vi har bestilt overnatning - Skovshoved hotel.

Hotellet.jpg

Deres mad skulle være skøn og især deres søndagsbrunch :thumbsupsmileyanim: og så kan vi gå de sølle 1000m derhen. Tænker at det kunne være meget romantisk at tage en natte-gåtur bare mig og ham og bare være os to efter festen. :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer