MH2730

A&M's Bryllup 18.juni 2011

480 indlæg i dette emne

Post DK

Ihhhhhhhhhhhhhhhh............ er hjemme fordi jeg starter nyt job på mandag, så har fri. Jeg hørte godt at posten kom, men da der hverken blev ringet på eller banket på, tænkte jeg at det nok kun var reklamer der kom idag.

Venter ellers spændt på nogle hårsmykker.

Men nu har jeg været ude i postkassen og der ligger sådan en pakkeseddel!!!!!!!!!!!!!! jeg gider da ikke vente til imorgen fordi de ikke gider ringe på! :thumbsupsmileyanim: Belastende -HAHA-:cheerleader3:

Det er bare Post DK i en nøddeskal!

ØV!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Post DK

Ihhhhhhhhhhhhhhhh............ er hjemme fordi jeg starter nyt job på mandag, så har fri. Jeg hørte godt at posten kom, men da der hverken blev ringet på eller banket på, tænkte jeg at det nok kun var reklamer der kom idag.

Men nu har jeg været ude i postkassen og der ligger sådan en pakkeseddel!!!!!!!!!!!!!! jeg gider da ikke vente til imorgen fordi de ikke gider ringe på! :thumbsupsmileyanim: Belastende :b223:-HAHA-

ØV!

Jamen det ER bare typisk! Tror bare de er nogle dovne hunde mange af dem - Selvom jeg bedre kunne forstå det, hvis de skulle helt op på 5. sal eller sådan noget :cheerleader3: Det er jo hårdt ;)

0

Del dette indlæg

Post DK

Men nu har jeg været ude i postkassen og der ligger sådan en pakkeseddel!!!!!!!!!!!!!! jeg gider da ikke vente til imorgen fordi de ikke gider ringe på! :thumbsupsmileyanim: Belastende -HAHA-:cheerleader3:

ØV!

Det er simpelthen bare så dårligt af dem! Det kan virkelig pisse mig af sådan noget!

0

Del dette indlæg

Ja det er skide irriterende. Så skal jeg rende på posthuset imorgen, ihh....

Og de kører jo alligevel rundt med pakkerne/brevene, så de kan sgu da ligeså godt give det et forsøg. Tænk at bruge krudt på at skrive den dumme seddel istedet :thumbsupsmileyanim: Og ja, jeg bor i hus, så de 2 trappetrin er nok ikke det der gør forskellen...

jeg vil have mine ting :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg må også indrømme at jeg ikke har den store tiltro til dem. Èt er at posthusene er lukket når vi andre har fri (bortset fra lørdag). Der er jeg så heldig at det er vores lokale kiosk der er postkontor derhjemme og han er til at snakke med og på kontoret/lageret er det Superbest som er til at tale med. Men at man bestiller to pakker til kontoret/lageret der afsendes samme dag og så kun får leveret den ene samtidig med at der så et par timer efter ligger en seddel i postkassen om at man kan hente den anden kan kun undre.

0

Del dette indlæg

Finder stor inspiration i at læse Jeres tråde, så nu må jeg hellere prøve at lave en selv -HAHA-

Jeg hedder Maria og skal til juni næste år giftes med min dejlige A. Vi har en lille søn på sammen og bor i rækkehus i en forstad til København. Grundet huskøb og vores lille bandit, valgte vi i december 2008 at blive gift på Københavns Rådhus. Det var hyggeligt med juletræet udenfor, og min store mave, og det så nok også lidt forhastet ud, men det var det ikke...

I juni 08 friede A nemlig til mig efter vi havde været sammen 3år. Han havde planlagt frieriet i ½år, så det var ikke fordi jeg var ny-gravid ;) Det var meget romantisk og på en hel almindelig søndag(vores årsdag), for som A sagde, ville jeg have gættet hvis han tog mig med i luftballon el. lign... og han havde ret, jeg havde slet ikke set det komme, og jeg tudede af lykke i en time bagefter. Vi ville uden tvivl stadig have det helt store bryllup, og skal derfor velsignes og holde en stor fest.

Da jeg gerne ville tabe mig igen og vi lige skulle have solgt en lejlighed, blev datoen først sat for nyligt - det bliver derfor d.18.06.2011.

6-12 måneder før brylluppet

Dato og tidspunkt - 18.juni 2011 kl.14.30

Kirken reserveres - Sankt Jacobs Kirke. Østerbro København

Feststedet bookes - Golf i Lunden, Charlottenlund Travbane

Gæsteliste udarbejdes - ca. 64

Farvetema fastsættes - Blomsterne skal være i rosa/pink/rødlige toner. Invitationer og bordkort holdes i sort/grå, hvid og muligvis brun

Transporten bookes - En Ford A

Brudekjolen købes - Det bliver Pronovias

Brudeskoene købes

Musikken bookes - Vores ven der er dj el vores venindes band, kommer an på budgettet;-)

Fotografen bookes - Think Photography

Vielsesringe- Min forlovelses ring er fra Marianne Dulong, men vi ved endnu ikke om vi får råd til vielsesringe(vil gerne have dem derfra også)

Toastmasteren vælges - Done!

Gavekoordinator vælges -

Indbydelserne laves og udsendes -

Nu må jeg se om jeg kan finde ud af det her med en planlægningstråd... det håber jeg :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal også giftes d 18/6 2011 så det er bare en dejlig dag :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Post DK

Men nu har jeg været ude i postkassen og der ligger sådan en pakkeseddel!!!!!!!!!!!!!! jeg gider da ikke vente til imorgen fordi de ikke gider ringe på! :thumbsupsmileyanim: Belastende :c166::cheerleader3:

ØV!

Ej hvor er det dog bare for dårligt.... :) Jeg havde været helt op i det røde felt hvis det var her... :b223: Årh jeg bliver helt ophidset på dine vegne.... -HAHA-

0

Del dette indlæg

Så er pakken i hus!

Og jeg er ret så glad... :thumbsupsmileyanim: mine hårsmykker er så flotte og så var de billige!!!! Jeg havde set præcis de samme på mange dyre hjemmesider, både rigtige brude accesories webshops og på etsy, men jeg fandt mine på en hjemmeside med det mest tacky navn: http://blingasia.com/catalogue/accessories/

Men det er 100% de samme, bare til meget meget billigere penge. Der er så mange flotte ting, og de har været så hurtige til at sende(det ligger i UK).

jeg gav kun lidt over 300kr..........

Se bare her:

En flot hårkam

9gvsza.jpg

Rosen er i flere led, så den kan sidde hen over knolden, jubii...

29bfqkg.jpg

Og så lige et armbånd som ikke var nær så pænt som det andet, men okay

3536zpj.jpg

Tingene er meget flottere i virkeligheden ;)

Se f.eks. de her hårkamme kan man få hos blingasia til 15£ , og hos untamed petals koster de hele 115dollars! :cheerleader3:

Look12_1558.jpg

Redigeret af MH2730
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå måtte jo lige ind og lure din tråd, efter din søde besked i min :)

Og helt ærligt!!.......Er vi sjælesøskende...???

Vi er bare SÅ alike hvad angår stil - det er da helt vildt!

Jo længere jeg kom jo mere tænkte jeg...ej det kan ikke passe....men jo sørme om ikke det hele passer lige fra kjoler til ringe - og sko mv. :loveboard:

:)

Eelsker din tråd :)

Nå men jeg vil ikke forstyrre mere....men glæder mig til at se hvad det hele ender op med :)

0

Del dette indlæg

Nå måtte jo lige ind og lure din tråd, efter din søde besked i min (y)

Og helt ærligt!!.......Er vi sjælesøskende...???

Vi er bare SÅ alike hvad angår stil - det er da helt vildt!

Jo længere jeg kom jo mere tænkte jeg...ej det kan ikke passe....men jo sørme om ikke det hele passer lige fra kjoler til ringe - og sko mv. :loveboard:

:)

Eelsker din tråd :)

Nå men jeg vil ikke forstyrre mere....men glæder mig til at se hvad det hele ender op med :)

Ha ha :) fedt at du tænker sådan... synes nemlig også at at din stil er super fed :) .

Om jeg så opnår det look jeg helst vil have, ved jeg ikke helt... har høje ambitioner, men men men... at få tankerne bragt ud i virkeligheden er straks sværere.

Skal da helt sikkert også følge med i din tråd :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Idag er der

6 mdr til vores bryllup!!!

Wuhuu... det bliver så godt :thumbsupsmileyanim:

I torsdag havde vi faktisk 2 års bryllupsdag, da vi er gift på rådhuset. De blev fejret med lækker mad inde i byen.. og synes det er fedt med "alle" de dage vi får til at fejre OS.

Vi har faktisk også lavet invitationerne, som kun mangler at blive samlet og sendt, så håber snart jeg får uploaded et billede af dem.

Den makeupartist jeg havde fået en aftale med, er ikke til at få fat på..., så har egentlig bare booket en frisør nu, øv. Dog har en ven af familien muligvis nogle kontakter, så det venter jeg spændt på at høre mere om.

Jeg burde have flere updates, men har ikke lige tid til en masse skriveri idag, så det bliver lidt sparsomt.

God snevejrs-weekend til Jer!

:cheerleader3:

Redigeret af MH2730
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kommer godt nok lige en time for sent, men tillykke med milepælen.... :cheerleader3: Og med bryllupsdagen i torsdags. Lidt sjovt at vi skal giftes sammen dag, og i torsdags havde vi 5 års dag :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af mhahm85
0

Del dette indlæg

Okay.... jeg er bare elendig til at opdatere herinde, så nu må jeg lige tage mig sammen.

Den har stået på jul, nytår, 30års fødselsdag i familien og så blev min søn 2år i mandags, så skønt.

Nå, men invitationerne har I jo ikke set endnu, så here goes:

2vt2v5i.jpg

De blev lysegrå(ser mørke ud på billedet, men de er altså lyse) med en printet blondekant. Og så endte det med ivory bånd om istedet for sort som blev for dystert.

Kan man se detaljerne overhovedet?

De pæneste frimærker vi kunne finde var af snemand Frost og Frøken Tø, og heldigvis stiger priserne først til april :)

345buw4.jpg

Synes de er meget søde.

Jeg har siddet og skrevet alle kuverter i hånden med hvis caligrafi pen efter en font der hedder Jane Austen som vi også har brugt i invitationerne.

Redigeret af MH2730
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så fik jeg sørme også lavet perfekte franske makroner til nytår, som jeg nok også vil lave til brylluppet...

kdkbj8.jpg

De smagte fantastisk til den Pol Roger champagnen vi fik der, så det var en god idé at have dem til brylluppet også synes jeg.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer