MH2730

A&M's Bryllup 18.juni 2011

480 indlæg i dette emne

Suk, jeg er godt nok ikke for god til at opdatere. Først fordi forummet blev lavet om, og nu fordi jeg er totalt kørt ned på mit job.

Nå, men lidt er der sket :)

Endelig blev jeg enig med mig selv om at booke en stylist til dagen, istedet for min mors frisør. De er sikkert gode, men jeg tør ikke tage chancen. Og da frisøren er "lukket" for nye kunder, kan jeg ikke engang blive klippet hos ham først.

SÅ... nu har jeg booket Line Ahnstrøm til dagen :cheerleader3: Hun virker super dygtig. Dog kan jeg pga. mit tynde hår få svært ved at få den knold jeg drømmer om, øv øv, men det må vi se på når jeg skal have lavet prøve d.22. maj, weeeeeeeee :thumbsupsmileyanim:

Vi mangler kun at høre fra 7 gæster, så indtil videre kommer alle - det er bare så fedt :balloon:

Vi har også næsten besluttet os for at få lavet ringe hos en guldsmed. Helt unikke og præcis som vi vil have dem. Hun var hjemme hos os og fortalte, og vi kunne røre ved og se håndværket i alle hendes ringe. Det var så fedt. Ville også gerne selv have været guldsmed, og har taget kurser, så det var fedt at kunne sætte sit eget præg på det. Priserne var også gode, og htb kan få sin bedstefars gamle ring smeltet om og brugt i sin egen, hvilket betyder meget for ham, og bedst af alt bliver det billigere da vi jo så selv kommer med flere gram guld. Nu skal vi bare beslutte os endeligt...

Jeg har også skrevet til kirken for at fortælle at vi gerne vil have en gæsteorganist(en ven af familien, som er verdenskendt organist åbenbart :) ), men mærkeligt nok har jeg intet hørt fra kirken...

Min skrædder har også været på besøg og se kjolen, og hun siger at selvom den kun skla tages ind er det et stort arbejde pga. franske sømme og blonder... så det bliver dyrere end forventet, øv. Håber bare at det bliver godt. Er lidt nervøs for om hvordan det bliver... hun virkede cool nok, men så vidste hun ikke hvad sådan et ophæng til slæbet var for noget(en bustle) og så troede hun at de stropper der var til at hænge slæbet op på bøjlen var dansestropper....... Jeg skal bare ikke slæbet rundt på slæbet hele aftenen - jeg VIL kunne hægte det op, ellers bliver det for tungt og uhandy.

Jeg ved at hun er super dygtig (har for nyligt syet en brudekjole) og hun har en veninde der kun arbejder med at tilpasse brudekjoler, men.... ja, jeg har ihvertfald ikke råd til at gå til en af de dyre skræddere. Så jeg krydser fingre.

I starten af april skal htb, min far, svigerfar og bror ud og kigge på tøj sammen. Min bror arbejder i modebranchen og har gode kontakter, så er sikker på at de kommer til at stå knivskarpt og får deres tøj til en god pris.

Htb kommer nok i et Tiger of Sweden suit, som også kan fås skræddersyet i andre tekstiler end dem man kan få i de fleste Tiger butikker. Jeg er vant til at se ham i fine habitter, så han skal lige spices op en tand til dagen :super: Tror det bliver i et gråt eller blåt habbit....Det bliver fedt, også selvom de har besluttet at jeg ikke må vide noget. Ved at min bror har helt styr på stil og tilbehør, og min far har sagt at han vil ligne James Bond, så det er helt fint med mig :respekt:

F.eks. er det god stil(og gammel skik) at slips og lommetørklæde IKKE matcher. Det skal være samme farve, men forskellig nuance eller mønster. Så mon ikke det hele bliver godt gennemtænkt? tror ikke engang bridezillaen i mig kommer til at bekymre sig om det :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh hvor lyder det spændende med ringene. Fedt at i kan få mulighed for selv at designe :thumbsupsmileyanim:

Ikke så godt med kjolen :( Håber at skræderen kan klare det, og at det ikke bliver for dyrt :rolleyes:

Er sikker på at din h2b bliver super lækker på dagen, han skal jo passe til dig :hug:

0

Del dette indlæg

Tog lige en tur fra A til Z gennem din planlægning igen, og WOW altså; smuk kirke (skal jo selv vies der to uger efter dig :wink: ), smuk, smuk kjole, fantastiske sko (har selv købt et par af dem du har som inspiration), dejligt slør - har du bestemt dig for om det skal være med eller uden blonde? Fantastiske invitationer :respekt: , de er virkelig smukke og det samme gælder servietterne. Skønne ringe du har som inspiration (de ligner jo også lidt dem vi har bestemt os for). Det slog mig, da jeg læste den igennem, hvor mange tanker vi har til fælles :biggrin: . Kom til at tænke på om 2730 mon er dit postnummer?

Men der er da også sket noget med planlægningen her på det sidste. Det lyder spændende med guldsmeden og stylisten, jeg glæder mig til at se, hvad det ender med :) .

Og øv altså med den skrædder! Det er utroligt det skal være så dyrt. Min første skrædder skulle have mellem 2000-5000 kr for tilretning, mens den nye skal have 500,-.

Men fedt at din HTB går så meget op i sit tøj :respekt:

Redigeret af Stroja
0

Del dette indlæg

Det er da ikke saa lidt... men jeg kan nu godt forstaa at du er lidt nervoes omkring kjolen, nu hun ikke ved det ene eller andet. Men lad tvivlen komme hende til gode, nu hun har en til at raadfoere sig med, og du har klargjort dine oensker .)

Og saa er du nok i samme baad som mig med dit tynde haar - jeg har ogsaa netop udset mig en knold og koebt en riiiigtig laekker kam med to blomster paa, som jeg gerne vil have paa sammen med, hvis det kan lade sig goere. Frisoerer bruger jo gerne saadan nogle ting til at putte indeni, saa det ligner, at man har en haarpragt uden lige i sin knold :cheerleader3:

Ja, hvad med sloeret? Fortael :)

Ciaoooo

Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tog lige en tur fra A til Z gennem din planlægning igen, og WOW altså; smuk kirke (skal jo selv vies der to uger før dig :wink: ), smuk, smuk kjole, fantastiske sko (har selv købt et par af dem du har som inspiration), dejligt slør - har du bestemt dig for om det skal være med eller uden blonde? Fantastiske invitationer :respekt: , de er virkelig smukke og det samme gælder servietterne. Skønne ringe du har som inspiration (de ligner jo også lidt dem vi har bestemt os for). Det slog mig, da jeg læste den igennem, hvor mange tanker vi har til fælles :biggrin: . Kom til at tænke på om 2730 mon er dit postnummer?

Men der er da også sket noget med planlægningen her på det sidste. Det lyder spændende med guldsmeden og stylisten, jeg glæder mig til at se, hvad det ender med :) .

Og øv altså med den skrædder! Det er utroligt det skal være så dyrt. Min første skrædder skulle have mellem 2000-5000 kr for tilretning, mens den nye skal have 500,-.

Ja det er sådan en fin kirke! Hvem skal vie Jer?

Ender med slør uden blonde. Min kjole er mere hvid/ivory end varm ivory, så blonden var desværre lidt for creme..

He he, ja det er nemlig postnummeret;-) Jeg ved at skrædderen er til at stole på og tager en meget fornuftig pris ift. mange andre skræddere, men min kjole er åbenbart i flere lag og svær pga. blonderne.

Min htb gik ik så meget op i tøj da jeg mødte ham, men i og med at brormand gør det, så blev han langsomt påvirket i den "gode" retning, ha ha. Synes det er så fedt at de vigtigste mænd i mit liv, alle kommer til at se super godt ud den dag :loveflag:

0

Del dette indlæg

Det er da ikke saa lidt... men jeg kan nu godt forstaa at du er lidt nervoes omkring kjolen, nu hun ikke ved det ene eller andet. Men lad tvivlen komme hende til gode, nu hun har en til at raadfoere sig med, og du har klargjort dine oensker .)

Og saa er du nok i samme baad som mig med dit tynde haar - jeg har ogsaa netop udset mig en knold og koebt en riiiigtig laekker kam med to blomster paa, som jeg gerne vil have paa sammen med, hvis det kan lade sig goere. Frisoerer bruger jo gerne saadan nogle ting til at putte indeni, saa det ligner, at man har en haarpragt uden lige i sin knold :cheerleader3:

Ja, hvad med sloeret? Fortael :)

Ciaoooo

Camilla

Hej Camilla.

Jamen hun har lovet at vi bruger en valk el. evt. extension så jeg kan få lidt ekstra fylde, så det er jeg rigtig spændt på. Og rart at høre at jeg ikke er den eneste med en sørgelig hårpragt :td:

Og ja, så ender jeg med slør uden blonder, da blonderne desværre var lidt for creme ift. min kjole.

0

Del dette indlæg

Tog lige en tur fra A til Z gennem din planlægning igen, og WOW altså; smuk kirke (skal jo selv vies der to uger efter dig :wink: ), smuk, smuk kjole, fantastiske sko (har selv købt et par af dem du har som inspiration), dejligt slør - har du bestemt dig for om det skal være med eller uden blonde? Fantastiske invitationer :respekt: , de er virkelig smukke og det samme gælder servietterne. Skønne ringe du har som inspiration (de ligner jo også lidt dem vi har bestemt os for). Det slog mig, da jeg læste den igennem, hvor mange tanker vi har til fælles :biggrin: . Kom til at tænke på om 2730 mon er dit postnummer?

Ender med slør uden blonde. Min kjole er mere hvid/ivory end varm ivory, så blonden var desværre lidt for creme..

He he, ja det er nemlig postnummeret;-) Jeg ved at skrædderen er til at stole på og tager en meget fornuftig pris ift. mange andre skræddere, men min kjole er åbenbart i flere lag og svær pga. blonderne.

Min htb gik ik så meget op i tøj da jeg mødte ham, men i og med at brormand gør det, så blev han langsomt påvirket i den "gode" retning, ha ha. Synes det er så fedt at de vigtigste mænd i mit liv, alle kommer til at se super godt ud den dag :loveflag:

Det er Rasmus Nøjgaard, der skal stå for vores vielse. Hvem skal vie jer? Hvem ved, det kan jo være at vi ses til det der bryllups-tam-tam de holder her i foråret (hvis det ikke allerede har været der).

Postnummeret studsede jeg over, fordi jeg selv er vokset op i området :)

Jeg var nu heller ikke i tvivl om, at din skrædder er fornuftig i pris - det er jo dejligt når man kender nogle dygtige folk, jeg er bare overrasket over, at der kan være så stor forskel på, at få udført et bestemt stykke arbejde.

Redigeret af Stroja
0

Del dette indlæg

Tog lige en tur fra A til Z gennem din planlægning igen, og WOW altså; smuk kirke (skal jo selv vies der to uger før dig :wink: ), smuk, smuk kjole, fantastiske sko (har selv købt et par af dem du har som inspiration), dejligt slør - har du bestemt dig for om det skal være med eller uden blonde? Fantastiske invitationer :respekt: , de er virkelig smukke og det samme gælder servietterne. Skønne ringe du har som inspiration (de ligner jo også lidt dem vi har bestemt os for). Det slog mig, da jeg læste den igennem, hvor mange tanker vi har til fælles :biggrin: . Kom til at tænke på om 2730 mon er dit postnummer?

Det er Rasmus Nøjgaard, der skal stå for vores vielse. Hvem skal vie jer? Hvem ved, det kan jo være at vi ses til det der bryllups-tam-tam de holder her i foråret (hvis det ikke allerede har været der).

Jeg var nu heller ikke i tvivl om, at din skrædder er fornuftig i pris - det er jo dejligt når man kender nogle dygtige folk, jeg er bare overrasket over, at der kan være så stor forskel på, at få udført et bestemt stykke arbejde.

Hos os er det Mariann der skal stå for det, hun virker ret god. Har slet ikke hørt om det bryllups tam tam, så sig gerne til hvis du ved hvornår det bliver :ilovebryllupsklar:

Hvor skægt, synes alle er herfra. Inkl. Htb som er vokset op herude. Det var dog pga. huspriserne at vi endte herude, men tror ikke vi bliver her i mange år. Hvorhenne i Herlev er du vokset op?

Og ja, mærkeligt at det skal være så forskelligt fra skrædder til skrædder.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hos os er det Mariann der skal stå for det, hun virker ret god. Har slet ikke hørt om det bryllups tam tam, så sig gerne til hvis du ved hvornår det bliver :ilovebryllupsklar:

Hvor skægt, synes alle er herfra. Inkl. Htb som er vokset op herude. Det var dog pga. huspriserne at vi endte herude, men tror ikke vi bliver her i mange år. Hvorhenne i Herlev er du vokset op?

Og ja, mærkeligt at det skal være så forskelligt fra skrædder til skrædder.

:cheerleader3: :cheerleader3: TILLYKKE MED MILEPÆLEN - 3 måneder, det er jo lige om lidt... :cheerleader3: :cheerleader3:

Jeg har indtryk af, at alle præsterne er virkelige søde og sympatiske. Jeg skrev til kordegnen forleden dag, for at høre om det havde været der, og skriver selvfølgelig til dig lige så snart han svarer. Det er et arrangement, hvor de inviterer sommerene brudepar til et par timer med information om kirken, ritualerne ved bryllupper, kirkens "regler og muligheder" i forbindelse med den store dag (fotografering mm)osv. sagde Rasmus da han fortalte om det.

Jeg er fra Mørkhøj, kan forstå I er der pga. priserne, der er da også nogle hyggelige områder.

0

Del dette indlæg

Så sker der lidt igen.

Har lidt tid til at skrive, da jeg er sygemeldt. Lang historie :(

Vi har endelig bestilt ringe! Det er hende her der skal lave dem: guldsmykker.net, og hun er bare så dygtig, så er godt nok spændt på hvordan de ender med at blive.

Jeg skal også til at øve mig på kagerne snart, overskudet er bare ikke så stort...

Men her er nogle kager jeg synes er skønne.

patisserie-teatime-vintage-bridalshower-02.jpg

ruffle-cake.jpg

grey-cake_300.jpg

Ron+Ben+Iserael+Lace+Cake.jpg

redvelvetj.jpg

lacecake.jpg

Her er et lille udsnit af hvad jeg har lavet. Mest dåbskager, men har teknikken iorden, så det er kun stress der kan ødelægge det for mig.

3521wm8.jpg

Menu og pynt:

Imorgen skal vi ud og tale menu med stedet og jeg skal have styr på hvor meget jeg må pynte op, for har en masse idéer i hovedet, som jeg bliver nødt til at vide om jeg kan få ført ud i livet :cheerleader3: Det bliver super spændende, men så skal jeg da vidst også have lavet mig en liste med spørgsmål.... :o

På søndag skal Htb ud og se på tøj med de andre mænd, og synes det er såå spændende... også selvom jeg ikke må se tøjet, øv øv.

Og så er jeg så småt igang med at designe menukort.

Jeg glæder mig!!!!

God dag til jer tøser!

0

Del dette indlæg

Juhuu...

Vi var ude og besøge vores feststed igår og det var bare så fedt :thumbsupsmileyanim:

De har fået lagt nye guldvtæpper i pavillionen, nye døre, afhøvlede gulve og gud hjælpe om de ikke maler hele svineriet i weekenden, så det står klart til den nye sæson! fedt fedt fedt :cheerleader3:

Kokken der styrer stedet er super flink. ALT er næsten muligt. Vi får fakler og levende lys over det hele, og skal ikke betale ekstra for alle mulige småting.

Det er bare så fedt at der findes sådan en "hemmelig" perle så tæt på København og vandet, som ikke koster de samme sindsyge priser som i indre by eller nordjælland.

Og så er det jo bare en balsal... vi ved næsten ikke hvad vi skal bruge al den plads til - jo vi skal danse :bunny_4:

firmafest14.jpg

I pavillionen får vi et loungeområde med to sofagrupper, så de ældre kan trække sig tilbage når livebandet og dj'en går på. Det tror jeg bliver rigtig godt.

Der er dog et par minusser,og faktisk et rimelig store minusser for en kontrolfreak som mig... de har fest om fredagen og vi kan derfor ikke komme og pynte op :unsure: Vi må komme med det hele fredag, og aflevere forklaringer på bordplan og pynt osv. for de vil meget gerne hjælpe, men hvis vi ønsker noget helt specielt, så må Htb eller nogle venner tage ud med det lørdag morgen... ØV!

Dog sørger de for næsten alt, så måske er det ikke nødvendigt at jeg kommer og pynter... men havde jo en del idéer, hmm...

Bryllupskagen(som jeg laver) kan desværre også først komme lørdag morgen, og gaverne vil de helst ikke have liggende om natten, selvom de aldrig har haft indbrud, så nu skal vi tænke kreativt på det plan...

Nå, men..... MENU!

Jubii.

Sådan bliver menuen, nam nam:

Forret:

Laksetatar på grillet brød med chiliskum hertil salat af karse & hindbær

Mellemret:

Let saltet tun med tomat hummus & basilikum

Hovedret:

Stegt kalv med stegt sommergrønt, hvidportvinssauce & små nye kartofler med persille & skalotter

Dessert bliver(helt sikkert noget med jordbær da det er sæson) enten:

Marcelkage med jordbær & hyldeblomst eller

Jordbærcreme - friske jordbær & chokolade ganache

Natmad: udvalg af bornholmske Hallegård spegepølser & ost, med pesto, syltede rødløg og hjemmebagt rugbrød.

:toot:

Vi fik to rødvine med hjem, da vi ved prøvemiddagen var helt iuenige i hvilken der var bedst, så det bliver spændende at se om vi kan blive enige.... Hvidvinene, cremanten/astien og dessertvinen var bare lækker. :cheerleader3:

Eeejjjjjjjj jeg glæder mig bare så meget nu! Det bliver bare så lækkert det hele, og bedst af alt, det er om

2mdr og 18dage!!!

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ååh det ser bare SÅ flot ud, fedt det lige bliver malet og shinet op nu inden i skal bruge det :)

men kan godt forstå du synes det er lidt ærgeligt at du ikke må ordne noget derude om fredagen! øvøv! godt de er søde og virker til at være med på det hele. må håbe de kan sætte alt flot op som du gerne vil have det .:)

0

Del dette indlæg

Suuuuuuuuuuuuuper flot feststed :cheerleader3:

Det lyder godt naesten det hele, men kan godt forstaa dine forbehold mht. de her praktiske ting og pynten. Jeg ville have det paa samme maade, men hvad med billeder af dine ideer, saa de kan foere dem ud i livet? Saadan bliver jeg noedt til at goere, selvom jeg nok har en times tid, hvor jeg kan gaa op i haven og gaa zilla-amok :wink:

Laekker kageinspiration - :respekt: for at du kan lave den slags selv :)

Uhhh, ja, 2 maaneder og 18 dage! F... jeg synes det naermer sig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ååh det ser bare SÅ flot ud, fedt det lige bliver malet og shinet op nu inden i skal bruge det :)

men kan godt forstå du synes det er lidt ærgeligt at du ikke må ordne noget derude om fredagen! øvøv! godt de er søde og virker til at være med på det hele. må håbe de kan sætte alt flot op som du gerne vil have det .:)

Ja det er så fedt at vi får det i sprit ny stand :thumbsupsmileyanim: De virkede meget villige til at hjælpe, så længe jeg bare forklarede dem hvordan jeg ville have det. Meeeen det kunne nu have været fedt selv at stå for det. Elsker at være kreativ og er glad for at være i kontrol, men så må jeg jo bare tage det som en overaskelse ligesom gæsterne må. :blush:

0

Del dette indlæg

ja det er såå fint et sted, perfekt til et bryllup! Kan stadig ikke glemme hvor flot det var sidste år, da vi så det pyntet til en bryllupsfest :7himmel:

Personalet får både billeder og beskrivelser, så kan det ikke gå helt galt, vel? :wink:

Kan nok ikke lave kagerne helt så flotte som profferne, men jeg ved at jeg kan lave kager så de står knivskarpt. En af de flotteste kager jeg har set, var super simpel... hvid med stedmoderblomster drysset på. Blomsterne er jo spiselige, men ved ikke lige om sådan en kage vil passe til alt det lyse på stedet.

0

Del dette indlæg

Juhuu...

Vi var ude og besøge vores feststed igår og det var bare så fedt :thumbsupsmileyanim:

De har fået lagt nye guldvtæpper i pavillionen, nye døre, afhøvlede gulve og gud hjælpe om de ikke maler hele svineriet i weekenden, så det står klart til den nye sæson! fedt fedt fedt :cheerleader3:

Kokken der styrer stedet er super flink. ALT er næsten muligt. Vi får fakler og levende lys over det hele, og skal ikke betale ekstra for alle mulige småting.

Det er bare så fedt at der findes sådan en "hemmelig" perle så tæt på København og vandet, som ikke koster de samme sindsyge priser som i indre by eller nordjælland.

Og så er det jo bare en balsal... vi ved næsten ikke hvad vi skal bruge al den plads til - jo vi skal danse :bunny_4:

firmafest14.jpg

I pavillionen får vi et loungeområde med to sofagrupper, så de ældre kan trække sig tilbage når livebandet og dj'en går på. Det tror jeg bliver rigtig godt.

Der er dog et par minusser,og faktisk et rimelig store minusser for en kontrolfreak som mig... de har fest om fredagen og vi kan derfor ikke komme og pynte op :unsure: Vi må komme med det hele fredag, og aflevere forklaringer på bordplan og pynt osv. for de vil meget gerne hjælpe, men hvis vi ønsker noget helt specielt, så må Htb eller nogle venner tage ud med det lørdag morgen... ØV!

Dog sørger de for næsten alt, så måske er det ikke nødvendigt at jeg kommer og pynter... men havde jo en del idéer, hmm...

Bryllupskagen(som jeg laver) kan desværre også først komme lørdag morgen, og gaverne vil de helst ikke have liggende om natten, selvom de aldrig har haft indbrud, så nu skal vi tænke kreativt på det plan...

Nå, men..... MENU!

Jubii.

Sådan bliver menuen, nam nam:

Forret:

Laksetatar på grillet brød med chiliskum hertil salat af karse & hindbær

Mellemret:

Let saltet tun med tomat hummus & basilikum

Hovedret:

Stegt kalv med stegt sommergrønt, hvidportvinssauce & små nye kartofler med persille & skalotter

Dessert bliver(helt sikkert noget med jordbær da det er sæson) enten:

Marcelkage med jordbær & hyldeblomst eller

Jordbærcreme - friske jordbær & chokolade ganache

Natmad: udvalg af bornholmske Hallegård spegepølser & ost, med pesto, syltede rødløg og hjemmebagt rugbrød.

:toot:

Vi fik to rødvine med hjem, da vi ved prøvemiddagen var helt iuenige i hvilken der var bedst, så det bliver spændende at se om vi kan blive enige.... Hvidvinene, cremanten/astien og dessertvinen var bare lækker. :cheerleader3:

Eeejjjjjjjj jeg glæder mig bare så meget nu! Det bliver bare så lækkert det hele, og bedst af alt, det er om

2mdr og 18dage!!!

:bearhug:

Slaaaap aaaafff, et lækkert sted i skal være!! :cheerleader3: Woop Woop, må jeg komme med til dit bryllup!!?? :griner:-

Det er da helt vildt smukt og lækker menu!

0

Del dette indlæg

Jeg har prøvet nogle få kjoler, og heldigvis stemte de godt overens med hvad jeg forestillede mig ville klæde mig.

Jeg er mest til de enkle draperede kjoler(med lidt slæb) og til blonde havfruekjolerne. Store puffede skørter klæder mig ikke rigtig... men men men, til efteråret skal jeg se på kjoler og så skal der prøves alle mulige!!!

Den flotteste jeg har prøvet og som sad som smurt(lækker at have på) er jeg ret sikker på var en La sposa Fanal kjole, eller ihvertfald en der mindede om den(måtte ikke få modellen at vide i HOB).

Så her er et lille udsnit af de kjole jeg kan lide.

eguvck.jpg

Kan se nu hvorfor du synes min kjole er smuk - vi har totalt samme stil!! :thumbsupsmileyanim: Vidunderlige kjoler

0

Del dette indlæg

SMUK kjole du har valgt, fedt farvetema (ELSKER pink), og er også vild med dine kager....Men det overrasker mig ikke, vi har meget samme smag!

Ps, så synes jeg det armbånd med bling du købte er hammer lækkert!! Vil selv finde noget lignende, bare med perler (øreringe og halssmykke skal også være perler, er jeg ret sikker på)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer