Guest frk_hrj

J & H

150 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tak alle sammen :) Jeg skal prøve kjole nr. 6 igen, og så håber jeg, at suget i maven er der igen ;) :)

Vi har de sidste par dage forsøgt at komme igennem til en kok, som vi ved laver helt fantastisk mad! Han har dog allerede et selskab på vores bryllupsdag, men han ville lige forhøre sig hos en anden kok, om han vil hjælpe ham den dag. Vi har ventet et par nervepirrende dage, for det SKAL bare være ham, men nu har han vendt tilbage, at han meget gerne vil lave maden til vores brylluppet :):) Sikke en lettelse!

Nu er næste punkt musik og teltet. Musikken er vi godt nok i vildrede omkring. Vi ved ikke helt, hvad det er vi vil ha'. Vi ved bare, at vi ikke vil ha' en suppe-steg-is-musiker.. Vi overvejer en DJ, men der skal lige tygges lidt mere på det..

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare fedt at du skal prøve nummer 6 igen! :)

For shit hvor er du lækker i den! ;) Og hvor er det fedt at vi næste alle sammen her inde peger på nr. 6.

Jeg har også selv overvejet at smutte en tur i Lilly og prøve meget snart - det skal bare lige kordineres med min søster! For de er godt nok billige lige for tiden!

Håber da jeg kan finde en kjole jeg ser lige så lækker ud i! :)

0

Del dette indlæg

Åh, vi kigger lidt på vielsesringe for tiden... Jespers skal bare være en glat guldring, så jeg har rimelig frie tøjler med hensyn til min. Dét er jo super dejligt, men ork jeg synes, det er et svært valg!! Jeg skal jo gerne kigge på den de næste mange mange år.

Kriterierne for ringen er, at den skal være i guld, og den skal være blank. Og så skal der være lidt bling bling ;) Jeg har én i tankerne, som består af små hjerter hele vejen rundt. Èt af hjerterne består af sten. Men kan jeg huske, hvor jeg har set den????!! Nej da!!!! :) Er der nogle af jer søde piger, der ved, hvilken det er, jeg tænker på??

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er teltet, borde og stole på plads!

Den næste store post vi mangler er musikken. Vi er fuldstændig på bar bund :thumbsupsmileyanim: Og tiden arbejder jo ikke ligefrem for os..!

Dejligt med det på plads! :cheerleader3:

Ved I slet ikke om I vil have DJ, live musik eller hvordan?

0

Del dette indlæg

Så er teltet, borde og stole på plads!

Den næste store post vi mangler er musikken. Vi er fuldstændig på bar bund :thumbsupsmileyanim: Og tiden arbejder jo ikke ligefrem for os..!

Dejligt med det på plads! :cheerleader3:

Ved I slet ikke om I vil have DJ, live musik eller hvordan?

Altså vi vil gerne have livemusik, men det skal ikke være suppe-steg-is-musik. Vi er bare så meget i tvivl om, hvor meget vi vil sætte af til musikken, for vi ved, at vores familier ikke er dem, der oftest besøger dansegulvet, når der er fest. Og de vil være rigtig ærgerligt at bruge en masse penge på et band, hvis der ikke er nogen, der danser. DJ har vi også overvejet, men vi hælder mere til livemusik. Dog er det ikke helt udelukket.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er musikken bestilt! Det bliver et band, hvor min kærestes kollega spiller. De er fem personer og kommer og spiller efter middagen. Tror det bliver helt vild fedt! Eneste ulempe er at vi så mangler noget dinnermusik, men jeg tror bare vi selv laver en playliste. Og så gør vi i invitationen opmærksom på, at der ikke vil være levende musik under middagen, så hvis man medbringer en sang, må man selv synge for!

0

Del dette indlæg

Jeg har været ude og prøve flere kjoler! Jeg var da nødt til at prøve den nye kollektion i Lilly! Jeg prøvede nærmest dem alle sammen, for ekspedienten havde ikke haft mulighed for at se kollektion 2011 på en "rigtig" model, så hun var helt fyr og flamme :thumbsupsmileyanim: Jeg lægger dog ikke billeder af alle kjolerne ud. Jeg prøvede 11 kjoler!

Here goes:

Kjole 1:

Redigeret af frk_hrj
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg prøvede også kjoler i en anden brudekjolebutik. Jeg synes ikke rigtig de havde så meget der lige var mig, men der var en enkelt, jeg synes er rigtig smuk. Den er dog fra kollektion 2010, så jeg regner ikke med, at det bliver den. Den skulle være bestilt inden 1. november, hvis jeg ville have den fra ny. Jeg kan dog købe den, jeg har på på billedet med et nedslag i prisen. Den har været brugt til et modeshow.

Redigeret af frk_hrj
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer