Posted August 10, 2010 · Report post Synes nr. 6 får din figur rigtig flot frem (uden halterneck - men den kan være rar at have når der skal danses). Det er helt sikkert også mine favoritter synes dog nr. 6 tager priser - du ser bare (undskyld sproget) pisse godt ud i den kjole! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2010 · Report post Alle meget smukke kjoler men du stråler i nr 4 og 6! Det er efter min mening dem der klær dig bedst! ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2010 · Report post Tusind tak for alle jeres søde kommentarer 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2010 · Report post Jeg havde oprindeligt valgt kjole nr. 1 selv (men forelskede mig i en tyl-kjole) Men kjolen komme ikke til sin ret på billederne - den er meget smukkere i virkeligheden!! Jeg syntes den klær dig sindsyg flot. Ellers er jeg til kjole nr. 6 - den giver dig en flot figur. Held og lykke med valget 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2010 · Report post Sjovt havde ikke set dine egne favoritter inden jeg skrev indlægget - vi er jo enige kan jeg se 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 11, 2010 (edited) · Report post Nr 6 uden halterneck er bare SÅ flot til dig. WOW Den fremhæver bare alle de gode sider på din krop... Flot talje Nr 2 og 4 synes jeg er skåret for højt under brystet, og det får kroppen til at se lidt lang ud - og brysterne til at se mindre ud. Edited August 11, 2010 by EB81 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 11, 2010 · Report post 6 uden halterneck 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 11, 2010 · Report post Uhhh er bare så stor en dag at komme ud og prøve alle de fine kjoler Elsker nr 6 uden halterneck - super flot talje og du virker rigtig tilpas i den Kan tydeligt se på de billeder jeg har fra min kjoleprøvning hvilke der sad rigtig godt. Den med tyl, er der meget underskørt i den? tænker på om det måske er 2 lags? Prøvede nemlig en ligende, hvor det gav en helt anden effekt med et mindre skørt under, bare en tanke til når du skal afsted igen Kram starkpigen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 11, 2010 · Report post Hej! Jeg elsker kjole 6 og 7. De er så flotte til dig. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 11, 2010 · Report post Unden tvivl nr 6. Den er fantastisk smuk til dig - og synes du sagtens kan bære den unden halterneck. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 11, 2010 · Report post 6 uden halterneck ;) Må tillutte mig koret "DEN TALJE ER FOR SMÆKKER" :D 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 11, 2010 · Report post hejsa håber du har haft en rigtig god brudekjole jagt, det er i hvert fald nogen rigtige fine billeder du har lagt ind men hvis du spørger mig så vil jeg sige at. Kjole nr 1 ikke gør noget godt for dig kjole nr 2 virker bare kedelig kjole nr 3 er jeg helt vild med den ér lige dig du får en helt vild flot talje kjole nr 4 er meget pæn kjole nr 5 er også meget pæn kjole nr 6 er også helt vild pæn til dig men det er jo dig der i sidste ende skal bestemme hvad for en brudekjole du gerne vil have fru_wolf 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 11, 2010 (edited) · Report post Nr 6 uden halterneck er min favorit, sammen med nr. 7. Jeg tror det var nr 4 som var gav dig en flot talje, men jeg synes den får dine bryster til at se mindre ud end på de andre billeder Edited August 11, 2010 by senia 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 11, 2010 · Report post Nu giver jeg lige mit besyv med angående kjolerne. Jeg er helt vild med kjole nr. 4 og 6 ;-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 11, 2010 · Report post Jeg tror simpelhen at kjole nr. 6 er "min" Jeg skal dog lige ud og prøve et andet sted også, så min mor og søster kan komme med også, men man bliver, da heller ikke sådan lige træt af at prøve brudekjoler ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 12, 2010 · Report post Helt klart nr. 6, den gør noget fantastisk ved den talje og jeg synes den er pænest uden halterneck. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 12, 2010 · Report post Helt klart nr 3, 5 eller 7. Knus Rikke 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 16, 2010 · Report post HELT sikkert kjole 2 og 6. De passer bedst til dig og din krop, og viser dine kurver flot. De andre er også pæne, men disse er bare bedst! En lille forklaring: 1) Gør ikke noget godt for dig - nok farven jeg ikke bryder mig om 2) Ja, meget enkel - men også bare utrolig flot til dig 3) Synes der sker for meget på barmen (blomstrede stropper) 4) En skam der er tyl øverst, skulle have været glat 5) For brede stropper 6) WOW!!! Uden halterneck 7) Sidder for langt ude på dine skuldre - din barm bliver meget større. 8) For enkel - kedelig. Ja du ville jo gerne have nogle meninger og dette er så bare efter min smag, men vi er heldigvis forskellige, men håber du kan bruge det til noget og at du finder lige netop KjoleN som får dig til at føle dig smuk 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 16, 2010 · Report post Nr. 6 Der ser man virkelig din figur og den er bare som syet til dig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 16, 2010 · Report post NR 6 !! No doubt about it..!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 16, 2010 · Report post Kjole nr. 2 eller 6 (uden halterneck) (6 er min farvorit) Velkommen Stort tillykke med brylluppet og frieriet 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 18, 2010 · Report post HEjsa Wauw hvor er du bare flot. ;o) Tør man spørge hvor du har været henne og prøve kjoler. Jeg skal selv giftes den 11 juni til næste år. Har rigtig meget lyst til allerede at komme ud og prøve kjoler. Men inderst inde vil vil jeg gerne vente til Januar, har lige et projekt der hedder minus 20 kg efter en graviditet ;o) Endnu engang hvor er du bare flot, har du selv bestemt dig til hvilken kjole det ender med at blive ?? Knus Rikke 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 18, 2010 · Report post HEjsaWauw hvor er du bare flot. ;o) Tør man spørge hvor du har været henne og prøve kjoler. Jeg skal selv giftes den 11 juni til næste år. Har rigtig meget lyst til allerede at komme ud og prøve kjoler. Men inderst inde vil vil jeg gerne vente til Januar, har lige et projekt der hedder minus 20 kg efter en graviditet ;o) Endnu engang hvor er du bare flot, har du selv bestemt dig til hvilken kjole det ender med at blive ?? Knus Rikke Hej Tak for de søde ord! Jeg har prøvet kjoler i Lilly. Jeg regnede heller ikke med, at jeg skulle prøve endnu, men 40% på alle 2009-kjoler lokkede lidt Jeg har ikke købt endnu, men jeg regner med, at jeg skal ud og prøve kjole nr. 4 og nr. 6 igen. Mit hjerte er dog tabt til kjole nr. 6 Pøj pøj med vægttabet - og glæd dig til at prøve kjoler! Kram 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 19, 2010 · Report post Tror jeg synes bedst om nr. 6 uden halterneck 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 19, 2010 · Report post Jeg synes helt klart bedst om nummer 6 - den sidder bare super flot på dig!!! Held og lykke med dig valg. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites