Guest frk_hrj

J & H

150 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Feststed!

Feststedet er på plads. Det bliver et stort telt i mine forældres have. Jeg tror, det bliver rigtig godt! Vi har også snakket om slot/herregård, men det andet føles mere rigtigt. Og mine forældre virker meget glade og stolte over, at vi har valgt deres flotte have :blush:

Kirken er vist nok også valgt, men vi skal lige have forhørt os, om muligheden for selv at medbringe præsten, da min kæreste har en præst i den nærmeste familie, som vi gerne vil have til at vie os.

Lige nu siger gæstelisten 51, men den er ikke låst fast endnu. Vi har 10-12 stykker vi ikke helt har afgjort endnu.

Redigeret af frk_hrj
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg ringet til kirken i dag for at reservere datoen. Men men men, ham der står for det har ferie, så jeg må prøve igen senere på ugen! Så sad jeg ellers der med sommerfugle i maven og adrenalinen pumpende for nu var det alvor :balloons:

Jeg skal de næste dage se, om jeg ikke kan få lagt lidt billeder ind. Har da et par stykker (eller et par tusinde :( ) til at lægge på computeren. Har været i haven hele aftenen, så det må lige vente til i morgen :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Farvetema!

Vi har snakket meget om farver og temaer. Vi er kommet frem til, at farvetemaet bliver pink og limegrøn. Det kan godt være det bliver lidt mere lyserød end pink, men det må tiden vise..

Indtil videre er dette inspirationen:

post-13880-1274272530.jpg post-13880-1274272542.jpg

Jeg kan dog ikke helt finde ud af, hvilke blomster jeg godt kan tænke mig. Jeg er vild med pæoner/bonderoser, så dem kredser jeg om lige nu.

Redigeret af frk_hrj
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer