Guest frk_hrj

J & H

150 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Endnu en gang tak for jeres tilbagemeldinger! :) Jeg venter dog lidt med at tage en beslutning. H2B og jeg er i fertilitetsbehandling, som ikke sættes på standby pga brylluppet, så vi håber, at jeg i stedet skal finde en kjole med plads til mave :cheerleader3: Så beslutningen er udskudt til foråret, når vi ved lidt mere.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så har vi gang i invitations-making! Vi løb dog tør for papir, så vi måtte ned til vores dealer i dag, men hun havde ikke mere! Vi købte det sidste i starten i december og forhørte os om, hvor lang tid, der gik inden hun fik mere. Hun sagde, at det tog kun et par dage. Vi var der igen midt i december, men uden held. Min veninde forhørte sig så mellem jul og nytår, og der havde hun heller ikke noget! I dag siger hun igen, at det ikke tager lang tid at få det leveret, men at hun ikke havde fået det bestilt. Eftersom vi gerne skal være færdige inden d. 29, januar (der rejser H2B i 4-5 måneder), så blev vi liiiidt pressede! Men nu fandt jeg det heldigvis på nettet! Der er kun én dansk webshop, der fører dét mærke! Men nu er det bestilt og forhåbentlig kan vi hygge os med at lave dem helt færdige i næste weekend :)

Der skal nok komme billeder, når vi er færdige!

0

Del dette indlæg

Vi har bestilt vores topfigur, som bliver denne:

post-13880-1294522144.jpg

Planen var at H2B selv ville lave kagen, men jeg tror, vi ændrer den plan. Han skal jo gerne øve inden den "rigtige" kage, og det når han ikke nu, hvor han rejser væk 4-5 måneder. Vi har dog to i familien, som er udlært henholdsvis bager og konditor, så jeg vil høre én af dem, om de vil hjælpe. Kage skal vi i hvert fald ha' :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig sød topfigur! :cheerleader3:

Super fin topfigur, og jeg kunne jo se det ikke vare helt nemt at finde dem.

Så jeg er glad for det lykkes :):cheerleader3:

Sikke en sød topfigur :)
Virkelig sød topfigur! :cheerleader3:

Vi synes også bare, at den er så sød :cheerleader3: Er virkelig glad for at den blev fundet med hjælp fra bk :cheerleader3: Glæder mig til den forhåbentligt snart kommer ind af døren!

Redigeret af frk_hrj
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været ved at kigge på inspiration til brudehåret! Jeg vil gerne have et hårsmykke, men jeg synes ikke, jeg har kunne finde så mange i guld. Langt de fleste er i sølv, men det er da lykkedes mig at finde et par stykker.

Den første er jeg rigtig vild med! Den er ikke så stor, så jeg går lige og overvejer, om jeg tror, den bliver for lille eller ej.

post-13880-1295201955.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer