Missfrance

Drengerøven og Divaen`s bryllup!

121 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ih, hvor er det rørende og fantastisk at følge jeres dag... Det må have været meget intens både med det hjertegribende sørgelige og det festlige!

- Og så må jeg bare lige konstatere at selv efter lige at have født, ser du pragtfuld ud - how do you do it!? :)

Ihhh taaak hvor er det dejligt at få afvide :cheerleader3: ...og jo det var en meget intens dag og aften - absolut - det hele gik op i en højere enhed og derved blev det fantastisk!

Jeg ved nu ikke om jeg så pragtfuld ud efter fødslen af vores datter...det må være de grynede billeder, der snyder lidt! ;) Men tak alligevel!

Knus Majken

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja hvad ser der egentlig lige når du stadig ligner en million, på trods af fødsel, grimt sygehustøj og dårlig sygehusbelysning. Jeg fatter det ikke.

Misundelse er en grim ting :cheerleader3:

Som jeg skrev til "pilgrim" må det være de grynede billeder der snyder øjet....for følte mig bestemt ikke på toppen efter den fødsel! ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kære majken. tak fordi jeg måtte "være med" til jeres bryllup. det har simpelthen været den mest storslåede og rørende omgang jeg længe har været udsat for. kunne mit eget bryllup bare blive halvt så godt, så vil jeg være lykkelig. jeg elsker den uhøjtidelige og kærlige stemning der kendetegner billederne.

Kære Louise.

Jamen altså, hvor er det bare en dejlig besked at få :) ...det varmer helt ind i hjertet at du "levet" dig ind i min beretning om den største fest i mit liv...og jeg håber at din egen dag bliver mindst ligeså rørende og storslået...og det gør den - det ved jeg - fordi det er JERES kærlighedsdag! :):denmarkflag:

Kh Majken :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
SUK, Majken! Hvor er det en fantastisk beretning - sikke en følelsmæssig rutschetur! :)

Du er så smuk, Majken og ligeså er din familie. Det virker som om du og Tonni allerede har været mange ting igennem sammen, så I har et godt fundament til et dejligt ægteskab. Det håber jeg i hvert fald for Jer :heart:

Venter på mere! :cheerleader3:

Jamen tusind tak Susanne og i lige måde kan jeg kun sige - har også siddet og grint og grædt over din beretning og gud hvor var du altså SMUK! :denmarkflag:

Og ja Tonni og jeg har været igennem en del hårde tider, men ja det er netop vores styrke - så hos os sejrer kærligheden altid! ;) :)

Ønsker også jer alt det bedste i jeres liv som ægtefolk! :denmarkflag:

Kh Majken

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Nu skriver jeg lige igen.. det er en FANTASTISK beretning, man kan ikke lade være med at sidde og smile, men engang imellem også få en lille klump i halsen. Det virker til at have været en helt ubeskrivelig dag, og stemningen nærmest bruser ud af billederne.

Og lige apropos, hvor er det skønt med alle de billeder, du lægger ind!

Iiih... det er næsten som at være der selv!

Endnu engang tusind tak for de dejlige ord :cheerleader3: ...det er sååå skønt at der er nogen der skriver lidt indimellem og for min skyld gerne flere gange! ;)

Er glad for at alle mine billeder falder i god jord herinde...man kan godt blive i tvivl om det er lidt for meget, så dejligt at der er nogen der sætter pris på det - elsker nemlig også selv beretninger med mange billeder! ;)

Kh Majken

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Har siddet og læst din beretning med tårer i øjnene og misundelige tanker :cheerleader3: Hold op, hvor ser I alle bare godt ud! Elsker sin kjole og ville ønske at jeg havde krop til sådan en kreation ;)

Det er bare så lækkert at du vil dele din dag med os herinde! Også de lidt hårde øjeblikke :)

Jeg har lige et spørgsmål, hvor holdte I receptionen og har de en hjemmeside eller hvordan fandt i frem til det?

Hvor er du bare sød, mange mange tak....er sikker på du bliver en ligeså smuuuk brud på din dag - vi er alle gudinder på vores bryllupsdag! :)

Vi holdt reception i private selskabslokaler på langelinje. (Man skal bo på Langelinje for at leje det, så der findes desværre ingen hjemmesider eller lign. ) :denmarkflag:

Kh Majken

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super dejlig sang :cheerleader3:

Det er vidunderligt at se, når to mennesker har et så intenst forhold som I to har sammen :)

Kære Sabine.

Tusind tak for de søde søde beskeder du har skrevet her i min beretning, det varmer rigtig meget! :)

Håber at det har levet op til dine forventninger, hvis du har glædet dig så meget til at læse den, at du ligefrem tænkte på den, da du var på ferie... :denmarkflag:

Er meget smigret og har gjort mit bedste! ;)

Men tusind tak fordi du følger med i mine skriverier og glæder mig til den dag, hvor jeg måske får lov at læse din beretning...er sikker på det bliver fantastisk! :denmarkflag:

Kh Majken

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Fantastisk beretning :cheerleader3::cheerleader3: med din stil kunne det jo heller ikke gå galt... I er et fantastisk smukt par :cheerleader3:

Jeg håber vores dag bliver så fantastisk som jeres var, min kommende mand er også en mega drengerøv, så han har sikkert noget i ærmet :rolleyes:

Mange tak for de søde ord! :)

Er sikker på at jeres dag bliver helt fantastisk...og sikkert også med en masse humor, hvis du ligesom jeg, har fundet dig en rigtig drengerøv! ;)

Vil se frem til at læse din beretning! :rolleyes:

Knus Majken

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter "brudevalsen".....

Nå, nu må jeg hellere se at blive færdig med denne beretning! ;)

Efter brudevalsen, var der en tale mere fra Tonnis onkel, som står Tonni meget nært....så det var en sjov tale, som handlede en del om at Tonni skulle lære at gøre rent og derfor fik han et forklæde, som de også havde iført ham til hans polterabend...og så fik han en Westham hue (et engelsk forboldhold, som Tonni og hans familie har holdt med i mange mange år!)

I får lige et situationsbillede her...

1z1fk80.jpg

Herefter blev der drukket en del i baren og stemningen var i top, men det var ligesom de samme mennesker på dansegulvet hele tiden, så vi besluttede at forsøge med en omgang limbo og det var et rigtig godt træk, for alle var med på den og der kom nogle virkelig morsomme billeder ud af det :grin2: ....men vigtigst af alt - det fik for alvor sat gang i dansegulvet...også bagefter! :carrot:

1se535.jpg

Og vores fantastiske toastmaster styrede igen slagets gang på den bedst tænkelige måde....han var simpelthen genial! :cheerleader3:

11afnz8.jpg

Nogen var mere smidige end andre... :cheerleader3:

2nl48cp.jpg

zoj11g.jpg

Efter limboèn blev jeg hevet ud på dansegulvet KONSTANT....det var jo vildt sjovt, men hold da op hvor havde jeg ondt i fødderne til sidst! :rolleyes:

Her er det svigerfar, der lige skulle have en dans...

2qlhmab.jpg

Og onkler i lange baner..... :cheerleader3: til trods for at jeg slet ikke er specielt god til "selskabsdans"...men det blev det faktisk kun sjovere af! :grin2:

2i8ah6u.jpg

Heldigvis var der mange andre med ude på gulvet.... ;)

30066wo.jpg

Her er det min mor, i hendes smukke, smukke kjole....den var bare så fin (Og den matchede naturligvis mig! ;) !)

121dfmt.jpg

Fotografen gik hjem lige inden natmaden, så derfor har jeg meget få billeder af resten af aftenen (men ved at der er rigtig mange billeder rundt omkring på vores venner og families kameraer, som jeg skal have fat i!) ;)

Jeg har et enkelt billede, fra et fantastisk spontant øjeblik, da DJ`en siger at han vil spille aftenens sidste nummer og så starter han "The time of my life" fra filmen Dirty Dancing.

Tonni hiver resolut fat i mig og tager mig med ud på dansegulvet (og han danser ellers ALDRIG)....det var bare så romantisk og intenst ovenpå en dag/aften/nat fyldt med så meget kærlighed og masser af indtryk!

På det tidspunkt, var der kun vores venner og få familiemedlemmer tilbage og vi lagde slet ikke mærke til at de samlede sig omkring os og pludselig skabte sådan en "Dirty Dancing" agtig stemning, hvor de piftede og hujede....hvilket medførte at Tonni og jeg gav et lille dirty dancing nummer (eller prøvede på det ihvertfald :grin2: )....og da sangen kommer til det punkt, hvor alle i filmen ryger ud på dansegulvet og danser med....begynder alle vores vennepar at danse sammen med os og ALLE gav den bare fuld gas...det var bare SÅ fedt og fuldstændig spontant - helt perfekt måde at slutte en PERFEKT dag af på!

(Jeg ved at der er nogen der har filmet det øjeblik og det glæder jeg mig simpelthen så meget til at se....) :rolleyes:

doxv90.jpg

Redigeret af Missfrance
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Afslutning på beretningen.....

Som sagt er der stadig virkelig mange billeder jeg mangler at få og min plan er at jeg evt. sætter dem ind hist og pist i min beretning, hvor jeg synes at der mangler noget...men nu har jeg ihvertfald delt mange af hovedpunkterne med jer. :rolleyes:

Som mange andre gifte fruer, herinde, nok kan nikke genkendende til, så er der utrolig mange små detaljer og situationer på en dag som denne og det er rigtig svært at få det hele med i en beretning, men sådan er det nu bare - man kan ikke gengive virkeligheden 100%, selvom det ville være fantastisk i et forum som dette! ;)

Mine tanker nu, efter vores store dag...er at jeg på ingen måder havde regnet med at det ville være SÅ fantastisk - vi var nærmest "høje" af oplevelsen i flere dage efter og det er en dag jeg vil huske med stor glæde resten af mit liv!!!

I forhold til dette forum og alt den planlægning jeg har foretaget mig herinde, kan jeg nu konstatere, at det absolut vigtigste var at jeg fik den mand jer elsker! :cheerleader3:

På selve dagen, var det slet ikke så vigtigt at alt var perfekt....altså vi havde heldagsregn, mit hår klaskede fuldstændig sammen af samme grund, jeg gik for hurtigt op af kirkegulvet, vi glemte musikken til receptionen, vores velkomstsang var væk da vi skulle bruge den, vi glemte at få taget parbilleder osv, min dansestrop gik i stykker....jamen listen er LANG - MEGET LANG!

Men det betød intet for vores oplevelse af dagen og det betød heller ikke noget for gæsterne....for det vigtigste var den gode stemning og at Tonni og jeg fik hinanden- og det gjorde vi! :cheerleader3:

Der er kun èn ting jeg er rigtig ærgelig over og oprigtig ked af...og det er, at vi glemte vores videokamera!!! :cheerleader3:

Heldigvis er der enkelte af gæsterne der har filmet, men jeg ved ikke hvor meget de har fået med....så det er jeg knust over at vi glemte, for det er bare en dag der aldrig kommer igen og jeg ville så gerne have haft det på video! :)

Så mit råd til alle jer kommende brude - HUSK VIDEOKAMERA!!! ;) og så husk at NYD det...det går alt for stærkt...og skulle noget gå galt, så tag det med et smil - du har jo din drømmemand ved din side! ;) :rolleyes:

Knus Majken

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Wauw sikke en beretning! Er helt blæst væk.

Hvor var I bare et smuk brudepar...

Bliver da helt trist over at have læst jeres beretning til ende nu... Måske jeg bare skal læse den igen :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Melder mig lige på banen igen, igen...

Har nu læst beretningen i et samlet stykke inkl. musikken og ja har haft kuldegys, klump i halen og meget mere...

Det er et bryllup lige efter vores smag med plads til hele følelsesregistret og ikke så fastholdende i traditioner og hvad man"bør" gøre. Vi har bl.a. også valgt ikke at sidde ved traditionelt højbord, men sammen med forloveren og hans kone, toastmaster og hans kone, min søster og svoger - det må alt andet lige være mere underholdende end det traditionelle højbord - specielt eftersom vi også skal sidde ved runde borde med plads til 8 omkring.

Inspireret af din beretning, overvejer jeg nu brudepige, min niece på 6½ år. Synes det kunen være helt vild fedt, hvos hun har lyst og ville gå ind før mig og smide nogle sølvrosenblade - men det er stadig på overvejelsesstadiet...

Nå men det blev lige et lille input om mig...

Ville bare gentage, hvad jeg tidligere og andre har skrevet, TAK for en fantastisk beretning, smukke billeder og for at du vil dele så meget med os andre på BK!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde da slet ikke fået læst din beretning færdigt - :) til mig.. men det har jeg nu!!

jeg siger det lige igen, GUD hvor er i smukke allesammen, i ligner noget der er taget ud af en tv serie (på den gode måde..)

og hvilken meget rørende indslag Sonny's mor havde lavet, jeg kender jer ikke engang og har lige stået her på mit arbejde i en butik og trillet en tårer eller to, godt der ingen kunder kom!!!

man kan på ingen måde se dit hår er klaskede, du lignede en million millard. din make-up ser også brandgodt ud! og læste jeg noget med at du ikke syntes du var kommet dig over en fødsel... du ligner ikke en der har været i nærheden af at have været gravid! du er super slank og smuk!!

jeg er dog meget interesseret i at vide hvilke firma de der tjenere kommer fra??? kan du sende mig en PM? jeg har altid godt kunne tænke mig den slags til en fest, de er så sjove!! og gode til lige at sæte lidt fut i selskabet!!

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer