Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Nåeh, vi får da lavet noget herhjemme :wink:

Jeg er ved at prøve at hitte ud af hvordan bordplanen skal se ud. Vi er ikke så meget for at have bordnumre (i hvert fald ikke på selve bordene), så er lidt i tvivl om der skal være bordnumre på planen, eller om der bare skal stå "bord" eller om der skal stå ingenting. :blink:

Vil gerne have den så enkel som mulig, og tænker at lave den sådan her:

post-43333-0-43069500-1309621380.jpg

Altså... Det er teksten. Så vil jeg printe det på noget pænt karton, skrive tekste med guld og måske sætte et hjerte i de to øverste hjørner magen til hjerterne på vores invitationer og menukort... Hvad siger I?

Og skal der stå "bord" eller ingenting, eller....?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes måske det ser liiiiiidt underligt ud, når der bare står "bord" hele vejen hen.. Så ville jeg måske lave noget pænt krims-krams eller noget i stedet for, hvis du er helt imod at der står et nummer.. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænker samme løsning som Gittepit. Ligesom Charitek gjorde... Synes nemlig også det virker lidt fjollet at der står bord uden nummer, det er som om nummeret mangler.

Eller måske som cmtoft gjorde med ø navne e.lign :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm... Må lige gå i tænkeboks med de der bordplaner... Er ikke så vild med at skulle lave bordene på, for synes ikke rigtig at det bliver pænt, når jeg gør det :unsure:

Men synes også selv, at det virker fjollet, at der bare står "Bord". :unsure:

Tror næsten at det bliver en krummelurer eller et hjerte. Men jeg tænker lige. :wink:

0

Del dette indlæg

Vi (og jeg mener virkelig VI, for Brian har virkelig været imponerende aktiv. Han siger, at jeg gifter mig med en maskine, haha :tunge:) er ellers nået ret langt:

Sløjfer på alle kysseklokker: TJEK

Menukort lavet pånær tekststykke: næsten TJEK - Skal lige have lavet erstatninger for dem, som jeg futtede af :wink:

Toiletkurve: TJEK (overvejer dog at smide et lille sykit i damekurven også.. Men ellers er den færdig)

Favourbokse: Næsten TJEK. Løb tør for karameller, da der var tre æsker tilbage, og skal også lige have proppet noget i æsken til vores allergiske gæst. Men ellers done :wink:

Om lidt er der forårsrulle-break. Og så laver vi måske en lille smule mere, og så er der jordbær og film resten af aftenen. Og imorgen tager jeg ud til min mor og printer tekststykker som Brian limer i menuen. Og jeg får forhåbentlig købt det sidste til børneposerne og det der sykit, mens Brian tager ud og kigger tøj sammen med sin far. Og så er der lige den der bordplan, og så tror jeg sgu næsten, at vi er i mål! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

woop hvor i rykker! synes sagtens i kan skrive bord 1,2,3,4,5 osv, uden at have bordnumre på selve bordene, det gjorde vi :) og så sørgede vi for at vores bord var bord 3 på planen, så var der ikke nogen der følte de sad meget langt fra os da vi ikke var bord 1 :)

0

Del dette indlæg

woop hvor i rykker! synes sagtens i kan skrive bord 1,2,3,4,5 osv, uden at have bordnumre på selve bordene, det gjorde vi :) og så sørgede vi for at vores bord var bord 3 på planen, så var der ikke nogen der følte de sad meget langt fra os da vi ikke var bord 1 :)

Arh, godt tænkt med at placere brudeparret i midten! :)

Og ja, jeg tror også det var din bordplan, jeg havde i tankerne mht. at have gæsterne i "rækker" kan det ikke passe? Synes det var så fint og enkelt... Hmm... Måske jeg bare skal kalde det bordnumre... Jeres gæster synes ikke det var mærkeligt, at der så ikke var numre på selve bordene?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og ja, jeg tror også det var din bordplan, jeg havde i tankerne mht. at have gæsterne i "rækker" kan det ikke passe? Synes det var så fint og enkelt... Hmm... Måske jeg bare skal kalde det bordnumre... Jeres gæster synes ikke det var mærkeligt, at der så ikke var numre på selve bordene?

Nje de synes overhovedet ikke det var mærkeligt :) Vi havde jo hverken buffet eller noget hvor man kunne sige at nu var det bord 1's tur osv så der var ikke nogen der savnede det. men vi har brugt det til når vi fx snakkede med fotografen så vidste han hvem bord1 var og sådan.

0

Del dette indlæg

I skal da forresten lige have nogle billeder af dagens arbejde. :wink:

Favourbokse, klar til at blive fyldt:

post-43333-0-02636000-1309630664.jpg

Blærerække af favourbokse :cheerleader3: :

post-43333-0-94275500-1309630624.jpg

Nærbillede af favourbokse:

post-43333-0-68118600-1309630657.jpg

Brian sætter bånd på klokkerne (min elskede "maskine" :loveboard: ):

post-43333-0-88729300-1309630602.jpg

Og en masse af klokkerne:

post-43333-0-38224200-1309630651.jpg

Dametoiletkurven:

post-43333-0-55187700-1309630607.jpg

Skiltet til damekurven:

post-43333-0-10117600-1309630618.jpg

Indholdet af damekurven:

post-43333-0-08900000-1309630612.jpg

Herrekurven (der unægteligt lidt mere fesen ud, men så kan de tilgengæld ikke rode i den :wink:):

post-43333-0-06818200-1309630632.jpg

Skiltet til herrekurven:

post-43333-0-02467700-1309630645.jpg

Indholdet af herrekurven:

post-43333-0-74403500-1309630638.jpg

WOOP! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Nje de synes overhovedet ikke det var mærkeligt :) Vi havde jo hverken buffet eller noget hvor man kunne sige at nu var det bord 1's tur osv så der var ikke nogen der savnede det. men vi har brugt det til når vi fx snakkede med fotografen så vidste han hvem bord1 var og sådan.

Okay, det er rart at vide. :) Hvad brugte fotografen informationen til, det er jeg ikke lige med på? :)

0

Del dette indlæg

Hvor er de bokse bare sååååå fede!!!

En ide til bordplanen kunne også være, at give bordene navne. Det kunne være sjove, romatiske, lande, fantasy navne - eller hvad der nu passer til jer som par og til brylluppet.

Bare en ide :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er de bokse bare sååååå fede!!!

En ide til bordplanen kunne også være, at give bordene navne. Det kunne være sjove, romatiske, lande, fantasy navne - eller hvad der nu passer til jer som par og til brylluppet.

Bare en ide :)

TAK! :kiss: (Ros betyder uendeligt meget for mig, når det kommer til DIY :tunge:)

Jeg er faktisk vild med idéen (det er jo lidt ligesom cmtofts ø-borde)... Men jeg er bare i tvivl om det virker malplaceret, når navnene ikke indgår i temaet iøvrigt?

Hmm... Det kunne være Disney-borde... *tænke tænke*

Løvernes Konge-bordet

Snehvide-bordet

Alice i Eventyrland-bordet

Askepot-bordet

Peter Plys-bordet

*tænke tænke*

0

Del dette indlæg

Nå ja, og så er der jo vores børneposer. :)

Til tre seje drenge:

post-43333-0-13772100-1309633301.jpg

Og til tre søde piger: (Ville SÅ gerne have haft disney-prinsesse-poser, men kunne ikke finde nogen og hvem elsker ikke Bambi og Stampe? :loveboard: )

post-43333-0-40447700-1309633293.jpg

Og indholdet i 5 af poserne (der er dog kun kamera til de 4 store. Jeg går ikke ud fra at to 3-årige kan se pointen i et kamera?):

post-43333-0-67398000-1309633287.jpg

Og indholdet til vores lille allergiske gæst (Haribo er skiftet ud med nødder, bananchips og skumfiduser og slikkepindene er skiftet ud med figenstænger - bilen får alle drengene. Mangler bare at finde en lille ting til pigerne, men hvad? :help:):

post-43333-0-03880100-1309633282.jpg

Ser det okay ud? Var lidt i konflikt med mig selv mht. slikmængden. :unsure: Kan huske, at jeg som barn hadede "snydeposer" med for lidt slik i, men vil jo heller ikke på kant med forældrene. :tunge: Og er der generelt noget, jeg mangler i poserne? :)

0

Del dette indlæg

Vores borde kommer til at have navne efter steder vi har været sammen.

Ej, hvor fint!!! :heart:

Menøh... Brian og jeg har som sådan kun været på to ferier sammen. En i London og en i Herning. Så den fungerer nok ikke helt for os. :tunge:

Men lurer altså på det med Disney-navnene... Det begynder lidt at blive et tema hos os... Vi har nævnt for præsten at vi er Disney-freaks, vi skal have sunget Disneysang til vielsen (tror jeg nok) og der er Disney-gaveposer til børnene... Hmm... Måske-måske?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes du mangler mini-muh i poserne!!

Har i fundet en til at synge??

HAHA minimuh!!!! Findes de stadig?! :tunge: Overvejede faktisk et kinderæg, fandt nogle med prinsessefigurer og "biler"-figurer... Synes bare det chokolade er så vammelt. Men det er jo selvfølgelig ikke sikkert at ungerne synes det :unsure:

Vores organist har fundet en sanger, det er mest prisen der får os til at tøve lidt... :tunge:

0

Del dette indlæg

Åha... Har den sødeste grandmoster, men hurtig eller god til at huske er hun sgu ikke. :tunge:

Har lige haft ca. følgende samtale med hende (og havde præcis samme samtale sidste uge :rolleyes:)

...

R: Hvad nummer er det nu kirken er på?

M: Det er nummer to

R: Er det nummer TO?!??!

M: Øh ja, det er nummer to. To, a.

R. TO A??!?!?! Altså Vor Frue Kirke godt nok?!?!

M: Jep, Vor Frue Kirke, nummer to a.

R: Nå... Nr. to siger du?

M: Ja...

R: Nå... feststedet, det er Sohngaardsholmsvej ikke?

M: Nej det er Borgmester Jørgensensvej

R: Borgmestervej?

M: Borgmester Jørgensensvej. Nr. 1.

R: Borgmestervej nr. 1, det skriver N (hendes mand) lige ned

M: Borgmester JØRGENSENS vej nr. 1

R: Nå nå, nr 1., siger du?

M: Ja Borgmester JØRGENSENS vej nr. 1

R: Borgmester Jørgensensvej nr. 1... Og Kirken var nr. 2, ikke?

M: Jo, det er nummer 2.

R: Godt, så ved jeg vist alt hvad jeg skal vide.

M: Ja, ellers ringer du bare igen...

Hehe... Men hun er det SØDESTE væsen, man kan tænke sig :loveboard:

1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer