Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Wee, denne gang nåede jeg at se sneak-peak billeder, og de er bare SUPER lækre!!

Rigtig god bryllupsrejse, glæder mig til du kommer hjem og laver en fantastisk beretning fra jeres fantastiske dag.. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber at I får en fantastisk og uforglemmelig bryllupsrejse Mette :loveboard: God tur :balloons:

Og tillykke med fødselsdagen på onsdag :denmarkflag: - den kan da ikke fejres på en bedre måde end ved at være på bryllupsrejse med din mand :loveboard: og så undgik du jo med nød og næppe kanelen :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eeeeeeeeeeeeeeeeeej hvor ER du smuk! Fantastisk kjole til dig - og så er jeg bare så vild med, at du har svært ved at holde tårerne tilbage på vej op ad kirkegulvet! :cheerleader3::denmarkflag: Jeg satser også på, at være verdens største tudemarie, når min tid kommer :thumbsupsmileyanim:

Rigtig god bryllupsrejse!!! :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveshower: I'm BACK! :loveshower:

Hej skønne dejlige BK-tøser!!!

Så er vi kommet hjem fra vores helt vidunderlig bryllupsrejse til Thailand. Vi kom jo faktisk hjem onsdag aften, men jeg er først nogenlunde mig selv idag. (Og kun nogenlunde - er åbenbart langsom til at komme ud af jetlag). Igår skulle vi også lige nyde vores første dag, hvor vi egentlig bare skulle være mand og kone, og ikke tænke på planlægning af bryllup eller pakke til rejse. En rigtig dejlig dag, hvor min søde mand hentede rundstykker til os, og blomster til mig, og hvor vi bagefter tog hjem til mine forældre med gaver og billeder fra Thailand. :loveshower: Nu er han taget op til sin søster og mor, så nu har jeg lige lidt tid for mig selv hjemme, hvor jeg endelig kan få skrevet til jer. :ilovebryllupsklar:

Tusind tak for alle jeres dejlige beskeder! Min fødselsdag druknede totalt i jetlag og at finde sig til rette på hotellet osv, men bortset fra det har vi haft en helt igennem fantastisk tur! Jeg har ikke fået flere billeder fra brylluppet, så der går lidt tid før en egentlig beretning kommer på benene, men jeg regner med/håber på, at jeg snart kan få startet på i hvert fald at skrive lidt om dagene op til...

Og I kan da få et sneakpeak fra bryllupsrejsen:

post-43333-0-73303600-1311927514.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen hjem :balloon:

Håber i har haft en kanon bryllupsrejse og håber meget at du vil fortælle meget mere om den og med en masse billeder :biggrin: Vi skal jo selv derned til november på bryllupsrejse, så er nysgerrig :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen hjem :balloon:

Håber i har haft en kanon bryllupsrejse og håber meget at du vil fortælle meget mere om den og med en masse billeder :biggrin: Vi skal jo selv derned til november på bryllupsrejse, så er nysgerrig :bunny_4:

Jeg skal nok skrive et par indlæg om det, når jeg når til det i beretningen, men vil da i hvert fald lige sige: GLÆD JER!!!! Eeeeeeeeeelsker Thailand!!! Var det også Phuket, I skulle til, eller hvordan var det? :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer