Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Jeg synes du skal regne med 14 billeder og saa have som plan B at saette en kaerlighedstekst ind som 14. billeder, hvis plan A glipper :)

Jeg ville ikke gide sende retur og alt det. Og det er kun, hvis jeg ikke reletivt hurtigt kan slippe det i tankerne, at jeg gider brokke mig over den slags :cowsleep:

Men det er ellers nogle super fine ting :cheerleader3:

Koeb da 3 :shopping:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du skal regne med 14 billeder og saa have som plan B at saette en kaerlighedstekst ind som 14. billeder, hvis plan A glipper :)

Jeg ville ikke gide sende retur og alt det. Og det er kun, hvis jeg ikke reletivt hurtigt kan slippe det i tankerne, at jeg gider brokke mig over den slags :cowsleep:

Men det er ellers nogle super fine ting :cheerleader3:

Koeb da 3 :shopping:

haps - ville også foreslå kærligheds erklæring/digt med betydning eller lign. på første side hvis det kommer der til at du synes der "mangler" et eller to billeder, og så skriver du bare på noget sort papir og klistre på Henning :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes da også bare at du skal beholde tingene, men måske lige brokke dig over at de ikke helt lever op til forventningerne. (selvom korsettet måske sidder bedre, men er jo ikke den vare du bestilte) og da irriterende at du betaler i dyre domme (tror jeg da ihvertfal sådan et album er når det er købt hos en fotograf), og at der sådan set er en reklame på det.

Men da flotte ting du ellers har :) og synes da også at du skal satse på 14 billeder :) og så kan du som de andre siger jo ha' en plan b.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihhhh, I er så skønne! :bearhug::ilovebryllupsklar:

Føler mig meget mere sikker på albummet nu :) Vil satse på at få 14 billeder, men kan sagtens se det for mig, at jeg ellers kunne få lavet et sort klistermærke, hvor der med guldskrift stod vores navne og vielsesdato, eller at jeg skrev et par ord med guldtusch på sort kvali-pap og limede i. Det er lige før at jeg hellere vil det nu :tunge: Men jeg tror bare lige at jeg ser det an med hvor mange billeder jeg får og så tager den derfra. :)

... Og apropos noget helt andet: Vi har idag modtaget en lille "gave" med posten fra Vor Frue Kirke: En CD med danske bryllupssalmer. :loveboard: Glæder mig til at høre dem (selvom Brian siger, at han altså HAR bestemt, hvad vi skal synge :cowsleep: ) og synes VIRKELIG at det er god service, at de forærer os en cd, og at vi tilmed får den med posten allerede dagen efter at vi har aftalt endeligt med kirken at vi skal vies der! Kan man mon give en kirke :BKSTREET: ? :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fedt med en cd!! alle gaver er bare fedt!!

haha klart du kan give dem BK SC ;)

Sidder selv sammen med kæresten lige nu og prøver at finder ind og udgangsmusik... det er svært når man ikke kender noget og egentlig gerne bare vil have lov at gå ud til toy storys tema sang "du har en ven i mig" haha

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

fedt med en cd!! alle gaver er bare fedt!!

haha klart du kan give dem BK SC ;)

Sidder selv sammen med kæresten lige nu og prøver at finder ind og udgangsmusik... det er svært når man ikke kender noget og egentlig gerne bare vil have lov at gå ud til toy storys tema sang "du har en ven i mig" haha

Hehe, det kunne da være megasødt :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm... Tror jeg er ved at gå lidt bryllupskold igen. :unsure: Får godt nok lavet lidt, men gider ikke rigtig noget, og der skal ikke ret meget til at gøre mig ked af det. :unsure:

Blev f.eks. lidt ked af det igår, bare fordi en dum herretøjekspedient fik sagt at "når man er til bryllup, så SKAL tøjet være sort. Nogen siger at det skal være lyst, fordi det er sommer og hvad ved jeg, men altså, når det er bryllup, så skal det altså være SORT". Jeg kan jo være pisseligeglad, hvad han synes, men det ramte mig lidt, fordi Brian jo har brunt på, og den ekspedient virkede bare så... Ja, jeg ved ikke, hvad man kalder det. Som om han VIRKELIG havde styr på sagerne. Sådan lidt Bill Holmberg-agtig. Nå... Men jeg kan da trøste mig med, at nogle af dem herindefra, der også virker til at have styr på sagerne (f.eks. Miss-Lena og metteholm) har gomme i BRUNT! :ilovebryllupsklar:(y) til tøjekspedient...

... Han var dog ikke helt skidt, ham ekspedienten. Han fandt nemlig noget flot tøj til min farmand (det var derfor at vi var inde i butikken, min søde far insiterede på at Brian skulle godkende hans tøj, haha :loveboard: ). Og det lykkes ham at finde noget dæmpet til min far, men hvor han stadig følte sig flot og festlig (nogen husker måske at min far gerne ville have noget MEGET farvestrålende tøj): En sort habit med sort vest og ivory skjorte. Og så er det vist planen, at hans kone skal ud og købe kjole, og så vil min far have slips i samme farve som kjolen. Han bliver så fin! :loveboard:

Og så var vi inde og snakke med kirken. Hold fast, hvor er det bare nogle skattebasser, derinde! Spurgte igen for en sikkerheds skyld, om man godt måtte tage billeder derine og svaret var "Ja, men altså, vi vil helst ikke have at nogen sådan lægger sig op på maven foran alteret for at få gode billeder. Men selvfølgelig må I tage billeder". På maven alligevel??? :biggrin: Nå... Og kirketjeneren viste vaser og lys frem, der kan sættes på bænkene og fortalte stolt om orglet, som åbenbart er det største i Aalborg. Og mht. blomsterne, så kan vi bare aflevere dem hos dem om morgenen, og så skal de nok putte i vaser osv, og så skal de bare lige vide, om vi vil have dem med igen, for så pakker de dem for os også. Det er da service! :super: Og hun ville vide alt muligt om os, og hilste også på os inde i byen senere. Jeg tror næsten, at vi har fået en "ven" :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi fik også købt lommeletter med hjerter på til kirkehæfterne (og kirken har nogle fiiine pulter til at lægge kirkehæfterne på, og kirketjeneren ville meget gerne sørge for at alle fik et hæfte med sig :loveboard: )

Og vi kiggede lidt på falsk skæg, næser og briller... Fortalte Brian om idéen om photoprops til gæsterne og han synes det lød rigtig fedt! Der bliver dog ikke en fotovæg, men kælderen på feststedet har jo sådan nogle yndige gamle sofaer og andet "mormorpynt", så det skal nok danne en fin ramme for lidt sjove billeder :wink: Vi købte dog ikke nogle af "løjerne" endnu, for jeg synes de der skæg var lidt fesne. :rolleyes: Overvejer at lave det selv i karton, det kan vel ikke være så svært. :)

Og vi kiggede efter legetøj og kufferter til børnene... Vi fandt masser af legetøj men ingen (velegnede) kufferter. Søstrene grene havde kun små tilbage, Tiger havde udsolgt, Sallings var megadyre, og vi fandt intet i netto, fakta eller Billig-Billy. Men måske tager vi til Hjallerup marked imorgen, og så kan det jo være, at vi finder nogle kufferter der. :)

Vi fik også købt noget bredt ivory bånd til vores favouræsker (vi har bestilt guldfarvede favourboxes på ebay), men ikke noget smalt til vores menukort og heller ikke karton til menukortkort. Begge dele er nemlig udsolgt. :o Nå, men butikken forventede at have det hjemme om 3 uger, så det håber jeg VIRKELIG at hun har. Liiiidt irriterende, hvis vi får lavet halvdelen af menukortene, og så ikke kan lave resten pga. manglende karton og bånd :shooter:

Og så har jeg snakket lidt blomster med Brian. Fandt denne buket, som jeg forelskede mig meget i:

post-43333-0-43559400-1307178788.jpg

Altså farverne, ikke de der "fistijaverter" der stikker ud... Formen bliver nok nogenlunde sådan på min buket tror jeg... Og jeg kan faktisk rigtig godt lide, at der er KNALD på farverne. Er vild med det der orange. Tror også at pink (a la pink liljer) ville være rigtig flot! Men jeg synes OGSÅ at det er flot, når det bare er helt lyse og ferske farver. :unsure: Så det har Brian fået at vide, og så må han ligge og rode med, hvad det så bliver. :tunge: Jeg tror faktisk, at jeg bliver helt vild med det, uanset hvad han vælger. :loveboard:

Og vi har snakket om topfigur. Jeg synes de der personlige topfigurer fra Stines Skattekiste er rigtig rigtig søde og sjove, så det er jeg lidt fristet af... Og Brian synes også de er gode. Har dog stadig ikke heeeelt glemt de der meget elegante og fine Circle of Love-top figurer...

Sidst men ikke mindst modtog jeg et stort stykke ivory satinstof igår, som jeg regner med at jeg skal ligge på, på boudoirfotosne med bryllupsundertøj. Det skal nok blive godt. :) Hvis ellers mine solstriber gider forsvinde :pokey:

Så der sker jo egentlig en del... Men jeg synes godt nok at det er lidt på autopilot for tiden. Er virkelig nervøs for om alt klapper, og om jeg har glemt noget, og om alt bliver pænt nok, om det bliver for rodet, osv... :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom du er gået lidt bryllupskold, så rykker du da ret meget fort tiden :thumbsupsmileyanim: men hehe, det er man også nødt til selvom man ikke gider når der snart kun er en måned ;)!! har kun 3 uger i dag, er ved at dø!!!

Og altså, dumme ekspedient! vores ekspedient havde også totalt meget styr på det og havde været i faget i 40 år og han synes brunt var über flot, så bare rolig!! Godt han dog fandt noget flot tøj til din farmand :D

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Selvom du er gået lidt bryllupskold, så rykker du da ret meget fort tiden :thumbsupsmileyanim: men hehe, det er man også nødt til selvom man ikke gider når der snart kun er en måned ;)!! har kun 3 uger i dag, er ved at dø!!!

Og altså, dumme ekspedient! vores ekspedient havde også totalt meget styr på det og havde været i faget i 40 år og han synes brunt var über flot, så bare rolig!! Godt han dog fandt noget flot tøj til din farmand :D

Mette, du er min heltinde i alle stil-tvivlsspørgsmål :kiss::BKSTREET:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Selvom du er gået lidt bryllupskold, så rykker du da ret meget fort tiden :thumbsupsmileyanim: men hehe, det er man også nødt til selvom man ikke gider når der snart kun er en måned ;)!! har kun 3 uger i dag, er ved at dø!!!

Og altså, dumme ekspedient! vores ekspedient havde også totalt meget styr på det og havde været i faget i 40 år og han synes brunt var über flot, så bare rolig!! Godt han dog fandt noget flot tøj til din farmand :D

Mette, du er min heltinde i alle stil-tvivlsspørgsmål :kiss::BKSTREET:

haha, jamen ingen grund til tvivl der :kiss: brun er det nye sort ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

OMG - Er DYBT forarget! Og LYKKELIG over, at vi har skiftet kirke. Brian er lige kommet hjem fra top-hemmelig morgengaveshopping (og har lige sagt, at jeg ikke må kigge i hans skabe på kontoret. Prøv lige og spørg, om jeg er ved at flække af nysgerrighed???)

Nå, men Brian kommer så hjem og fortæller at han har smalltalket med den her ekspedient, der fortæller om et brudepar, der skulle giftes i Vejgaard Kirke og kunne berette følgende:

- De skulle betale 850 kr i gebyr, fordi de ikke boede i sognet (måske fair nok, men så alligevel ikke, de havde masser af tilknytning til kirken)

- De måtte ikke pynte op. De kunne få lov at få nogle lys op, men ikke blomster

- De måtte vælge imellem 7 salmer, som kirken havde valgt, og ingen andre

- De havde fået at vide, at folk helst ikke måtte tage børn med, fordi børn ville forstyrre

WTF???? :shooter: Jeg VED godt, at det her er hørt fra Brian-hørt fra ekspedient-hørt fra brudepar, og at en fjer så kan blive til fem høns og det der... Men jeg er målløs...!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke noget ham ekspedienten har sagt. Han har da ikke styr på det. Tænk hvis han går og bilder folk det ind og de hopper på det?!

Og Bill Holmberg er altså også en tosse :rolleyes: . Han har styr på NADA når det kommer til stil (ligesom Jim Lyngvild og andre selvudnævnte stileksperter) My god!

Så bare rolig!

Og hvor er det godt at I skiftede kirke. Elsker afslappede kirker :thumbsupsmileyanim:

Min veninde havde en super flot pangfarvet buket. I lilla, pink og orange toner. Det var så godt afstemt, at det ikke blev tacky, så jeg siger go for it :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Blev f.eks. lidt ked af det igår, bare fordi en dum herretøjekspedient fik sagt at "når man er til bryllup, så SKAL tøjet være sort. Nogen siger at det skal være lyst, fordi det er sommer og hvad ved jeg, men altså, når det er bryllup, så skal det altså være SORT".

Han fandt nemlig noget flot tøj til min farmand (det var derfor at vi var inde i butikken, min søde far insiterede på at Brian skulle godkende hans tøj, haha :loveboard: ). Og det lykkes ham at finde noget dæmpet til min far, men hvor han stadig følte sig flot og festlig (nogen husker måske at min far gerne ville have noget MEGET farvestrålende tøj): En sort habit med sort vest og ivory skjorte. Og så er det vist planen, at hans kone skal ud og købe kjole, og så vil min far have slips i samme farve som kjolen. Han bliver så fin! :loveboard: Og så var vi inde og snakke med kirken. Hold fast, hvor er det bare nogle skattebasser, derinde! Spurgte igen for en sikkerheds skyld, om man godt måtte tage billeder derine og svaret var "Ja, men altså, vi vil helst ikke have at nogen sådan lægger sig op på maven foran alteret for at få gode billeder. Men selvfølgelig må I tage billeder". På maven alligevel??? :biggrin: Nå... Og kirketjeneren viste vaser og lys frem, der kan sættes på bænkene og fortalte stolt om orglet, som åbenbart er det største i Aalborg. Og mht. blomsterne, så kan vi bare aflevere dem hos dem om morgenen, og så skal de nok putte i vaser osv, og så skal de bare lige vide, om vi vil have dem med igen, for så pakker de dem for os også. Det er da service! :super: Og hun ville vide alt muligt om os, og hilste også på os inde i byen senere. Jeg tror næsten, at vi har fået en "ven" :lol:

Min HTB skal have lys habit på fordi han ville dø af varme i et sort sæt.. Synes man selv skal afgøre hvad man synes er passende. Det er JERES bryllup, ikke ekspedientens!

LOL min far (som er gammel hippie) ville også kun følge mig op i kirken hvis han kunne have smoking på (tror lidt det er en all or nothing tendens) og så vil han have grøn butterfly og grøn sløjfe i håret (ja, han har langt hår og grøn valgte han fordi det er vores primære bryllupsfarve) så det får han lov til hvis det er hvad der skal til for at han bliver glad!

Og vi kiggede lidt på falsk skæg, næser og briller... Fortalte Brian om idéen om photoprops til gæsterne og han synes det lød rigtig fedt!

Det er altså ikke så svært at lave selv.. det er bare lidt klippen og klistren der skal til.. Det tog mig et par timer at lave mine.

OMG - Er DYBT forarget! Og LYKKELIG over, at vi har skiftet kirke. Brian er lige kommet hjem fra top-hemmelig morgengaveshopping (og har lige sagt, at jeg ikke må kigge i hans skabe på kontoret. Prøv lige og spørg, om jeg er ved at flække af nysgerrighed???)Nå, men Brian kommer så hjem og fortæller at han har smalltalket med den her ekspedient, der fortæller om et brudepar, der skulle giftes i Vejgaard Kirke og kunne berette følgende:- De skulle betale 850 kr i gebyr, fordi de ikke boede i sognet (måske fair nok, men så alligevel ikke, de havde masser af tilknytning til kirken)- De måtte ikke pynte op. De kunne få lov at få nogle lys op, men ikke blomster- De måtte vælge imellem 7 salmer, som kirken havde valgt, og ingen andre- De havde fået at vide, at folk helst ikke måtte tage børn med, fordi børn ville forstyrreWTF???? :shooter: Jeg VED godt, at det her er hørt fra Brian-hørt fra ekspedient-hørt fra brudepar, og at en fjer så kan blive til fem høns og det der... Men jeg er målløs...!

Hvor er det rart for jer at I slipper for at bekymre jer over den "gamle" kirke.. De lyder virkelig søde og hjælpsomme i den "nye"!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor var det godt at det hele løste sig med jeres kirke maridt!!!. Fatter da ikke at de kunne være så dumme og ligeglade. Godt i kunne skifte!!!!

Hvor bliver du bare såå lækker på de boudoir billeder og håber din søde Brian vil dele dig lidt med os herinde!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ok, det her er bare SLET ikke bryllupsrelateret... Men er bare glad, og vil lige dele det med jer. :)

Vi har lige helt impulsivt valgt at forøge vores marsvinefamilie med en ny lille gris! :cheerleader3:

Vi var på Hjallerup Marked, og der var den søøøøøøøøødeste lille teddyhun, som nærmest tiggede om at komme med hjem. :loveboard:

Billeder må I desværre lige vente med, tog lidt med mobilen, men kan lige pludselig ikke finde ud af at overføre dem til computeren. :shooter:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den kommende familieforøgelse :denmarkflag:

Og ligesom alle de andre, så vil jeg ikke ligge noget som helst i den latterlige ekspedients udtalelser...han ved jo tydeligvis ikke hvad han taler om :wink: H2B her skal også have brunt på og han er da SÅ meget IN :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med den kommende familieforøgelse :denmarkflag:

Og ligesom alle de andre, så vil jeg ikke ligge noget som helst i den latterlige ekspedients udtalelser...han ved jo tydeligvis ikke hvad han taler om :wink: H2B her skal også have brunt på og han er da SÅ meget IN :griner:-

Tak :)

Og ja, jeg er også faldet ned igen over den ekspedient... :) Synes jo faktisk også at brunt er pænere til Brian end sort. Og han eeeeeelsker idéen om at at han har brunt mens alle andre (såvidt vides anyway) kommer i sort. :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nååårh hvor er hun sød... så dejligt med dyr i huset :loveboard:

Og hvor er det godt, at I har skiftet kirke!

Hun er SÅ sød! :loveboard: Og de tre "gamle" tager umiddelbart rimeligt pænt imod hende :)

Nåårh, hvad hedder hun? går ud fra det skal være et drengenavn??

Jamen det vides ikke endnu. Jeg tror faktisk, at vi er ved at gå bort fra drengenavnene... Brians forslag indtil videre er Kirsten, mens jeg synes hun ligner mere en Helle eller en Bodil. Møffe har også været på tale, fordi hun lige med det samme begyndte at møffe sig ind under maven på alle de andre :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer