Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

FANTASTISK

Hvor er det bare en god nyhed. :thumbsupsmileyanim:

Selvom jeg ikke er så god til at kommentere herinde, så følger jeg med over det hele.

Og har været meget spændt på om i fik jeres kirke.

Så lige ved at jeg også hoppede af glæde på jeres vejne. :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Det er så skønt for jer Mette! Altså hvor er det dejligt at læse et underemne der hedder JUBIIIIIIIIIIIIIIIIII og så komme ind i en tråd med super meget glæde og lykke!!! :cheerleader3:

Hehe, jamen jeg hopper også stadig rundt på en lille sky :7himmel::cheerleader3:

0

Nååå, I skal da næsten lige se mit "Henning-album" og korsettet til Brians morgengave...

Vi tager lige albummet først:

post-43333-0-97373200-1306909530.jpg

Det er faktisk rigtig lækkert. Det er ikke læder, men man kunne godt have bildt mig ind, at det var. :wink: Siderne er sorte, det lyse, der kan ses på billedet er sådan noget mellemlægningspap. Det til højre er passepartouts. :)

Men der STÅR altså Henning deri :td: :

post-43333-0-56537800-1306909535.jpg

Men jeg tænker, at det kan løses ved også at have et billede på det indvendige af forsiden, altså sådan her:

post-43333-0-06551600-1306909542.jpg

Men det kræver jo så at jeg er sikker på, at jeg har minimum 14 billeder (hvis der skal være billede på indersiden af forsiden så synes jeg at der skal være det på ALLE sider + indersiden af bagsiden. Vil I ikke også sige det?). Som I muligvis kan se, så dækker passepartouerne heller ikke 100% siderne. Der er sådan lige en millimeter eller to på hver side. Men gør det noget? :unsure: Måske er det egentlig smart nok, for så er der lidt "at give af" hvis jeg får fumlet lidt? :biggrin:

Hvad siger I? Skal jeg:

1. Satse på at jeg får 14 billeder og så bare lime et på indersiden, og så er det bare ok?

2. Som 1, men stadig lige skrive til firmaet, at jeg er utilfreds med at der er "reklame" på albummet uden at de havde skrevet det nogle steder?

3. Sende albummet retur? (Og døje med at finde et andet som jeg er tilfreds med :blink:)

4. Sende albummet retur og samtidig skrive at jeg er utilfreds med at der står navn i det? (Og døje med at finde et andet som jeg er tilfreds med :blink:)

:help:

0

Annonce ♥

Fint album - men ærgeligt med Henning hehe

Synes du skal som udgangsbunkt bare regne med at der er 14 du vil bruge, hvis der ikke er det kan du jo altid sætte et klistermærke henover eller noget. synes ikke det gør så meget. Ville i hvert fald ikke sende det retur pga det, synes det er et fint album :)

0

Og så korsettet:

post-43333-0-52033700-1306909955.jpg

Det er åbenbart svært at tage billede, så man fanger farven rigtigt for det har altså denne farve:

post-43333-0-58821500-1306910059.jpg

Og uanset hvad synes jeg BESTEMT ikke, at det ligner det billede, som jeg bestilte ud fra:

post-43333-0-84848900-1306910052.jpg

Det billede, som jeg bestilte ud fra, der er korsettet jo sort i siderne, og der er "skåle" til brysterne. Det jeg har fået er lilla hele vejen rundt og slet ikke så "kropsformet" som det på billedet.

Det er faktisk totalt det samme, som mit ebay-korset, bortset fra farven:

post-43333-0-28579000-1306909961.jpg

MEN! Det sidder jo egentlig meget godt... Og det passer vist ret godt til min fjerfascinator:

post-43333-0-36612500-1306909974.jpg

Så hvad siger I? Skal jeg:

1. Sende korsettet retur og finde på noget andet?

2. Sende korsettet retur og købe det på ebay? (Og spare ca. 120 kr, men bøvle med at sende og modtage korsetter)

3. Brokke mig til dem jeg har købt korsettet af?

4. Bare ignorere det hele og bruge korsettet? (Jeg synes jo, at det er flot...)

:help:

0

Ville nok bare bruge korsettet som det er, ville ikke orke at skulle sende det retur og bestille et nyt bare for at spare 120 kr må jeg indrømme... men ville nok lige skrive og klage over det ikke stemmer overens med billedet...

0

Annonce ♥

Ville nok bare bruge korsettet som det er, ville ikke orke at skulle sende det retur og bestille et nyt bare for at spare 120 kr må jeg indrømme... men ville nok lige skrive og klage over det ikke stemmer overens med billedet...

Det hælder jeg nemlig også mest til... Jeg kan næsten høre mine forældres stemmer, der siger at jeg skal spare de 120 kr, men korsettet er jo som jeg vil have det... Så gider nærmest ikke gøre mere ud af det :rolleyes:

0

Synes du skal som udgangsbunkt bare regne med at der er 14 du vil bruge, hvis der ikke er det kan du jo altid sætte et klistermærke henover eller noget. synes ikke det gør så meget. Ville i hvert fald ikke sende det retur pga det, synes det er et fint album :)

Det er jeg glad for at du siger, for det er vistnok også det jeg hælder mest til... :) Havde du egentlig også billede på indersiden af forsiden i dit album? Jeg kan ikke rigtig beslutte mig for, om jeg helst ville have haft at der kun var 12 billeder, altså kun på siderne (men omvendt vil jeg jo gerne have billeder på både for og bagside af siderne, så hvorfor ikke også med det samme man åbner albummet? Ok, giver det her nogensomhelst mening? :rolleyes:)

0

Det er jeg glad for at du siger, for det er vistnok også det jeg hælder mest til... :) Havde du egentlig også billede på indersiden af forsiden i dit album? Jeg kan ikke rigtig beslutte mig for, om jeg helst ville have haft at der kun var 12 billeder, altså kun på siderne (men omvendt vil jeg jo gerne have billeder på både for og bagside af siderne, så hvorfor ikke også med det samme man åbner albummet? Ok, giver det her nogensomhelst mening? :rolleyes:)

jeg havde billeder på den første og sidste side også :) synes det var lidt fedt og anderledes fordi siden bag forsiden normalt er blankt.. men synes det var fedt at åbne og der med det samme var 2 billeder, også fordi billederne passede sammen 2 og 2 mange af dem...

0

Jeg glæder mig meget til (måske) at få lov at se dine billeder

Tak :) Jeg er dog meget i tvivl om, hvad og hvor meget jeg viser... :blush:

jeg havde billeder på den første og sidste side også :) synes det var lidt fedt og anderledes fordi siden bag forsiden normalt er blankt.. men synes det var fedt at åbne og der med det samme var 2 billeder, også fordi billederne passede sammen 2 og 2 mange af dem...

Fedt, så "tør" jeg også, når du gør det :blush: Så håber jeg bare, at der bliver mindst 14 gode billeder. :) Meeeen, mon ikke. :)

0