Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Kampen med (eller mod, om man vil...) invitationerne fortsætter... Er godt igang med at forgifte os alle sammen ved at smelte lak til laksegl. Fy for helvede, det soder. Og det bliver heller ikke pænt. :( Nogen, der har gode tips?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I skal da næsten se lidt billeder fra vores invitationsprojekt :cheerleader3:

Først rodet:

post-43333-020984600 1298838379.jpg

Så vores laksegl (som stadig kræver øvelse...):

post-43333-081915200 1298838363.jpg

Lakseglene lidt tættere på:

post-43333-047064400 1298838369.jpg

Selve indbydelsen:

post-43333-032934700 1298838358.jpg

Indeni:

post-43333-024293100 1298838353.jpg

Bagpå:

post-43333-078534700 1298838340.jpg

Monogrammet tæt på:

post-43333-069462500 1298838374.jpg

Mine øvelser i at skrive med guldtusch, hehe:

post-43333-072075700 1298838385.jpg

Og en foreløbig blærerække (ved godt at det er lidt snyd, når vi ikke er HELT færdige, men den er der NÆSTEN!):

post-43333-057595500 1298838346.jpg

Og så må jeg forresten nok hellere give Brian noget credit... For invitationsprojektet er i DEN GRAD blevet et fællesprojekt. Dejligt med en mand, der er god til at tegne og sætte ting lige. :loveboard:

Han bøjer kartonet og sætter dobbeltklæbende tape på, jeg skærer papir og bånd og limer det på, jeg embosser monogram, han limer bindebånd og hjerte på, jeg skriver (med ham som co-forfatter) og printer tekst, han skærer det ud og limer det i. :)

Og så tror jeg det ender med at han tager sig af de der dumme laksegl, og at jeg må lærer at skrive pænt nok til at kunne skrive adresser på kuverterne. :)

Men det skrider ski da fremad nu! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er de bare fine - håber snart I bliver færdige. :) Og hvor er det da bare fedt at I er blevet så fælles om det. :) Ville ønske Allan havde evnerne til sådan noget, men han er seriøst hadicappet når der gælder motorik. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Sikke nogle flotte invitationer Mette!

Sejt at du emboss'er! :respekt:

Gruer lidt over at du synes det er svært med lak og sejl (synes dog det ser super fint ud, synes gerne de må se lidt "gammeldags" ud og ikke behøver at være perfekt runde)

Måske jeg sku se at få det købt, så vi kan komme igang med at øve...

0

Del dette indlæg

Sikke nogle flotte invitationer Mette!

Sejt at du emboss'er! :respekt:

Gruer lidt over at du synes det er svært med lak og sejl (synes dog det ser super fint ud, synes gerne de må se lidt "gammeldags" ud og ikke behøver at være perfekt runde)

Måske jeg sku se at få det købt, så vi kan komme igang med at øve...

Det med lakseglene er ikke så meget om de er perfekt runde, men mere at det sodede rigtig meget, så der er sådan sorte "striber" i :) Og så også at jeg ikke lige vidste hvornår jeg skulle sætte stemplet i, så nogle af dem er ikke stemplet ret meget, mens andre har trukket tråde fordi lakken ikke var tør nok. Og nogle andre igen fik for lidt lak, så de er MEGET tynde - så det ligner slet ikke rigtig hvad jeg forstår ved et laksegl, men nærmere et grimt klistermærke - hehe. Det er ikke sikkert at man ser det så meget på billeder, men jeg er i hvert fald ikke heeeeeelt tilfreds endnu. Så god idé at få købt nogle lakstænger og øve dig :)

(Tip: Lav dem på bagepapir og lim de segl, der bliver fine på kuverten, istedet for at lave dem direkte på kuverten! Så ødelægger du ikke kuverter, hvis seglene kikser ´+ du kan smelte fejl-segl om. :) Snuske herindefra foreslog mig også at smelte seglene i en billig stegepande - som så aldrig vil kunne bruges igen selvfølgelig - for at undgå sodet, men det har jeg ikke prøvet det endnu)

0

Del dette indlæg

uuuh det ser godt ud!! monogrammet bag på er vildt flot :thumbsupsmileyanim:

og skønt det er blevet et godt fælles projekt :)

Hold da op, hvor bliver det flot!!!

Meget stilfuldt og romantisk :thumbsupsmileyanim:

Hvor er de bare fine - håber snart I bliver færdige. :) Og hvor er det da bare fedt at I er blevet så fælles om det. :) Ville ønske Allan havde evnerne til sådan noget, men han er seriøst hadicappet når der gælder motorik. :rolleyes:

Taaaaaak, tøser! :hug:

Og Charite: Jeg føler med Allan. Herhjemme er det vist mig, der er lettere handicappet, haha :tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej hvor er det nogle flotte invitationer, og fedt at stedet gerne ville og kunne skifte lokale.

Tak! :) Og ja, de er bare skønne på vores feststed!!! :thumbsupsmileyanim:

De bliver da bare super fine, de invitationer :thumbsupsmileyanim:

Resten behøver jeg vist ikke, at kommentere :wink:

Taaaak! :) Og nej, resten har vi vist snakket om. :) Jeg er ved at presse Brian på fisketur i Viborg, meeeeeen det virker ikke så godt, han synes vist at det er for koldt endnu. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Jeg burde egentlig ikke sidde på BK, for har monstertravlt og lidt problemer med min bachelor ( :( ) MEN jeg kan jo ikke lade være... Og der er sket lidt:

Vi blev færdig med invitationerne igår!!!!! :thumbsupsmileyanim: YAY!!! Jeg kunne næsten tude... Det var SKØNT! Så nu skal de bare i kuverter (hvilket bliver lidt et projekt i sig selv, eftersom vi har vedtaget at jeg kaster mig ud i at håndskrive adresserne. Og det skulle jo gerne være pænt :unsure:) Anyway, den ENDELIGE blærerække :cheerleader3: :

post-43333-047609500 1298965699.jpg

Der kommer måske nok en blærerække mere, når alt er kommet i kuverter. Bliver nok forstolt til at lade være :blush:

Og så er der kommet flere sko hjem!

Først skal I lige se det par, som jeg er SIKKER på bliver et hit! Jeg var i sko-HIMLEN, hold fast, hvor var de rare at have på!! Og synes også de er ret søde. Men de skal kun burges om aftenen, for jeg tror at den bløde sål går i stykker, hvis den kommer på asfalt. Her er de så, mine bryllupsfutter (alias skiftesko) :cheerleader3: :

post-43333-000719000 1298965727.jpg

post-43333-027036000 1298965732.jpg

post-43333-081410600 1298965739.jpg

De er SÅ skønne! :heart:

Og så er der de andre sko... Mine smukke Pink by Paradox sko, som jeg nu har fået hjem i 39... Hmm... Altså, hvis mine fødder nu har den størrelse på dagen, som de havde igår aftes, så tror jeg, at det bliver godt. Men de må IKKE hæve en milimeter. Og det plejer de jo at gøre. :unsure: Og jeg får stadig ondt i hælen af dem :boohoo: Jeg må nok prøve dem nogle gange... Men bliver nok først for alvor sikker når der bliver rigtig varmt, så jeg kan se hvor meget de dumme fødder hæver. :pokey: Anyway, billeder skal I ikke snydes for:

post-43333-034248100 1298965707.jpg

post-43333-057062000 1298965713.jpg

post-43333-062031100 1298965718.jpg

Og så en miniopdatering: Jeg taber mig! :cheerleader3: Men stort set ikke i kilo :blink: Og faktisk heller ikke på maven... Underligt nok taber jeg mig... på skuldrene!!!! Prøvede lige en ny kjole igår, og kunne pludselig meget meget tydeligt se at mine overarme og skuldre er krympet ganske betragteligt. :blink: Spøjst sted at tabe sig, men ikke dårligt, for det er jo det sted på kroppen jeg viser frem på bryllupsdagen! :cheerleader3: Og mon ikke maven nok skal følge trop mht. at krympe :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wuhuu!! TILLYKKE MED BLÆRERÆKKEN! :cheerleader3: Det ser bare godt ud!

Skifte skoene ser SÅ rare ud. Haha :thumbsupsmileyanim: De er virkelig søde. Tror på det er behagelige. De ligner jo lidt nogle lækre luksus futter. :tunge:

Altså mon ikke de andre sko udvider sig? Det er jo bare med at gå i dem alt hvad du kan. Jeg kan ikke mindes, at jeg har ejet et par sko, som ikke har udviddet sig hvis jeg har gået meget i dem.

Så jeg tror bare du skal rende rundt i dem derhjemme hver gang Brian ikke er der. Tror på det nok skal blive gode at have på - og ellers kan du jo skifte til bryllups-futterne! :wink:

Jeg kan ikke rigtig lide, at du skriver du har problemer med din bachelor - noget slemt? :(

0

Del dette indlæg

Wuhuu!! TILLYKKE MED BLÆRERÆKKEN! :cheerleader3: Det ser bare godt ud!

Skifte skoene ser SÅ rare ud. Haha :thumbsupsmileyanim: De er virkelig søde. Tror på det er behagelige. De ligner jo lidt nogle lækre luksus futter. :tunge:

Altså mon ikke de andre sko udvider sig? Det er jo bare med at gå i dem alt hvad du kan. Jeg kan ikke mindes, at jeg har ejet et par sko, som ikke har udviddet sig hvis jeg har gået meget i dem.

Så jeg tror bare du skal rende rundt i dem derhjemme hver gang Brian ikke er der. Tror på det nok skal blive gode at have på - og ellers kan du jo skifte til bryllups-futterne! :wink:

Jeg kan ikke rigtig lide, at du skriver du har problemer med din bachelor - noget slemt? :(

Haha luksus-futter er vist et godt ord! ELSKER dem!!! :cheerleader3: Og ja, må nok prøve at se om jeg kan udvide de andre lidt, men jeg har bare hørt at satinsko ikke udvider sig ret meget. :unsure: Og jeg skal have fundet noget at putte i hælen først, for de GNAVER!

Og så dramatisk er det nu heller ikke med bacheloren, men sødt at du spørger til det. :hug: Altså jeg ER lidt modløs med det pt. Har vist forvildet mig ind på et svært emne, for der er tilsyneladende INGEN før mig, der har skrevet om det (hvilket jo er sejt nok... Så kan jeg gå forrest. Men det gør det også SVÆRT!), og det har vist sig at være et KÆMPE emne, og jeg har jo altså kun 30 sider at gøre godt med... Og jeg er kommet liiiiige lovlig sent i gang føler jeg (det er dog ikke udelukkende min skyld, der har også været lidt med vejlederfordeling og sådan). Så det er lidt rodet lige pt. og jeg havde virkelig sat næsen op efter at det bare skulle køre derudaf, så jeg havde "god" tid til bryllupsplanlægning også... Men altså, der er ingen katastrofer eller noget, bare sådan startproblemer. Det skal nok gå, men det er øv alligevel (og det hjælper ikke rigtig, at jeg tusind gange hellere vil planlægge bryllup :wink:) - Og jeg har møde med min vejleder senere, så håber at det kan kaste lidt lys over det hele :)

0

Del dette indlæg

Hej Søde mette

Jeg vil holde igen med at kommentere på din opdatering, dem fik du jo lidt på sms. :)

Men hvor er det altså blevet nogle skønne invitationer, og hvor er det SKØNT at i er blevet færdige :denmarkflag:

Jeg håndskrev også alle adresserne på vores kuverter og hold da op et arbejde, men jeg synes det blev pænt. :thumbsupsmileyanim:

Super fine sko, dejligt at du har fundet de perfekte skiftesko, og så er der jo ikke nogen grænse for hvor lang tid der skal gå før man skifter sko. Jeg håber de andre vænner sig til dine fødder og omvendt. Og gå nu ikke panik over dine ankler :wink:

:toot: godt gået med de slanke arme, det er jo lige der vi skal stramme på dagen GP

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

[size="3"]Hej søde Mette..

Jeg har bare ikke haft tid til at være herinde meget længe så gud hvor er der bare sket meget herinde, men jeg har læst lidt i din tråd og jeg vil da sige tillykke med den fede lemo, synes det ser godt ud med de kunstige blomster selvom jeg personligt normalt ikke er til kunstige blomster, men flot ser det ski ud :cheerleader3:

Hvor har jeg dog bare ondt af dig med de sko der for hvor er de dog bare fine, jeg leder selv efter nogle næsten flade sko til min store dag, hvor er de bare fine, jeg håber deb str. 39 ender med at komme til at passe.

Gud hvor er det dog også en fin blærerække. Sååå FIIInnn :cheerleader3:

Det er en dejlig følelse at blive færdig med dem. Jeg er også selv for ikke lang tid siden blevet færdig med mine :oops: vores invitationer. hehe jeg siger hele tiden mine hehe.... Hvor fedt din Brian hjalp så meget.. Det er så dejligt når de er søde og forstående og hjælpene hehe... Men hvis du har tid så kig da lige forbi mine invitationer, vil så gerne høre hvad folk siger til mine :cheerleader3::cheerleader3: [/size]

0

Del dette indlæg

Hvor er det bare nogle flotte invitationer!! :cheerleader3: Glæder mig så meget til det bliver min tur til at komme igang.

Skifteskoene ser bare lækre ud! Sådan nogle vil jeg gerne have til hjemmehygge :)

Og du må sige til Brian, at han ikke skal være så sart! Det er bare på med det rigtige tøj og så afsted, færdig basta :biggrin:

0

Del dette indlæg

Puh kan jo slet ikke følge med når der sker så meget herinde :rolleyes:

Super fine invitationer! Er så genialt at Brian kan hjælpe til - og er sikker på det blir et hit med de håndskrevne kuverter..

Dine bryllupsfutter ser simpelthen for lækre ud! :loveboard: Hvor fandt du dem henne?

Håber du får lidt mere overblik over bacheloren, hvornår skal du aflevere? Super stresser når jeg læser dine bac-opdateringer, vi har ikke engang fået vejleder endnu (y) Men skal osse først aflevere den 31. maj, så føler vi er nogenlunde med, selvom intet at det vi sidder og arbejder med for tiden er godkendt af en vejleder..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WOOOOOP :thumbsupsmileyanim: fed blærerække" Skønt at komme igennem det invitationsstress, kender det jo godt selv :cheerleader3: de er virkelig flotte jeres invitationer!

Mht skoene! super fine futter, de skal nok blive gode at komme i hehe! og mht de adnre sko så er ejg sikker på de bare skal gåes godt til. jeg går selv i mine ret tit, nogen gange hver dag hehe. og de er efter et par måneder nu ved slet ikke at gøre ondt. har altid også meget problemer med hælen, men sæt et godt stykke plaster på eller læg en vatrondel i og så gå lidt i dem hver dag, så er jeg sikker på at det til sidst nok skal lykkes:)

øv øv med bacheloren! kender godt det at vælge et emne der ikke rigtig er skrevet om før, gjorde jeg også da mit projekt var en del af et forskningsprojekt, men er sikker på det nok skal blive godt i sidste ende :)

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: Lækker blærerække og hvor er invitationerne bare blevet flotte! Kender godt følelsen af at være færdige med dem!! SÅ SKØNT!!

Og hvor er dine sko bare fine! Kan rigtig godt lide dem, som du skal have på i kirke osv :thumbsupsmileyanim: Men lidt ærgeligt at du synes at de sidder lige stramt nok..... Men det kan være at det bare skal gåes til :17:

0

Del dette indlæg

Hej Søde mette

Jeg vil holde igen med at kommentere på din opdatering, dem fik du jo lidt på sms. :)

Men hvor er det altså blevet nogle skønne invitationer, og hvor er det SKØNT at i er blevet færdige :denmarkflag:

Jeg håndskrev også alle adresserne på vores kuverter og hold da op et arbejde, men jeg synes det blev pænt. :thumbsupsmileyanim:

Super fine sko, dejligt at du har fundet de perfekte skiftesko, og så er der jo ikke nogen grænse for hvor lang tid der skal gå før man skifter sko. Jeg håber de andre vænner sig til dine fødder og omvendt. Og gå nu ikke panik over dine ankler :wink:

:toot: godt gået med de slanke arme, det er jo lige der vi skal stramme på dagen GP

Hehe, ja hurra for mobiler når BK er nede! :cheerleader3: Og ja, det skal nok gå med håndskriveri på kuverterne. Det er altså også bare KUVERTER, det er ikke selve invitationerne. Hehe. Men man er vel perfektionist. :blush: Og yes, slanke arme, det kan vi lide! :thumbsupsmileyanim: Hvordan går det med dit projekt-slank? :fløjt:

[size="3"]Hej søde Mette..

Jeg har bare ikke haft tid til at være herinde meget længe så gud hvor er der bare sket meget herinde, men jeg har læst lidt i din tråd og jeg vil da sige tillykke med den fede lemo, synes det ser godt ud med de kunstige blomster selvom jeg personligt normalt ikke er til kunstige blomster, men flot ser det ski ud

Hvor har jeg dog bare ondt af dig med de sko der for hvor er de dog bare fine, jeg leder selv efter nogle næsten flade sko til min store dag, hvor er de bare fine, jeg håber deb str. 39 ender med at komme til at passe.

Gud hvor er det dog også en fin blærerække. Sååå FIIInnn :cheerleader3:

Det er en dejlig følelse at blive færdig med dem. Jeg er også selv for ikke lang tid siden blevet færdig med mine :oops: vores invitationer. hehe jeg siger hele tiden mine hehe.... Hvor fedt din Brian hjalp så meget.. Det er så dejligt når de er søde og forstående og hjælpene hehe... Men hvis du har tid så kig da lige forbi mine invitationer, vil så gerne høre hvad folk siger til mine [/size]

Jeg har lige luret dine invitationer og de er SÅ fine!!!! :thumbsupsmileyanim: Og ja, de der sko er UMULIGE. :tunge: Har du fundet nogle gode bud? Og fandt I ud af noget med at gå til dans, forresten? :)

0

Del dette indlæg

Hvor er det bare nogle flotte invitationer!! :cheerleader3: Glæder mig så meget til det bliver min tur til at komme igang.Skifteskoene ser bare lækre ud! Sådan nogle vil jeg gerne have til hjemmehygge :)Og du må sige til Brian, at han ikke skal være så sart! Det er bare på med det rigtige tøj og så afsted, færdig basta :biggrin:

Man kan vist aldrig komme for tidligt igang med invitationer. :wink: Jeg synes i hvert fald at det tager laaaaang tid! :tunge: Og ja, jeg tror faktisk også at mine skiftebryllupssko bliver til top-yndlings futsko efter brylluppet, haha! Og ja, ham Brian skal da bare tage sig sammen, han har endda en flyverdragt, så ved ikke hvad han piver for. :lol:

Wee, tillykke med blærerækken! Det må være skønt og super lettende!! :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: De ser simpelthen bare så flotte ud!!!Fine sko og hvor dejligt at de er smukke OG behagelige!! :thumbsupsmileyanim:

Tak! :kiss: Og ja, du kan TRO, det er skønt at de endelig er færdige. Weeeee!!!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Puh kan jo slet ikke følge med når der sker så meget herinde :rolleyes:Super fine invitationer! Er så genialt at Brian kan hjælpe til - og er sikker på det blir et hit med de håndskrevne kuverter.. Dine bryllupsfutter ser simpelthen for lækre ud! :loveboard: Hvor fandt du dem henne?Håber du får lidt mere overblik over bacheloren, hvornår skal du aflevere? Super stresser når jeg læser dine bac-opdateringer, vi har ikke engang fået vejleder endnu (y) Men skal osse først aflevere den 31. maj, så føler vi er nogenlunde med, selvom intet at det vi sidder og arbejder med for tiden er godkendt af en vejleder..

Hehe, jeg kan heller ikke altid følge med så det er du ikke ene om :wink: Vi skal aflevere bachelor "allerede" 20. maj, så I har lidt længere tid end jeg har. :) Og jeg føler mig stort set ikke startet, så jeg tror nu ikke at du skal stresse over mig i hvert fald :wink: Men mon ikke vi begge nok skal klare det supergodt, jeg synes altid det hele er lidt forvirrende og frustrerende i starten. We can do it!!! GP

Futterne er Molly Touch Ups fra Elegantsteps.co.uk Jeg tror de endte med at koste 270 kr (+ porto, men den skulle jeg jo betale alligevel for at få de andre hjem) og de fås både i hvid og ivory. Er SUPER glad for dem! :loveboard:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer