Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hahaha hvordan kan du dog holde ud at sidde med en uåbnet skokasse ved siden af dig... haha det tror jeg alligvel ikke jeg havde klaret :o

Tro mig, jeg STIRRER på den hele tiden... Meget forstyrrende, når man burde lytte efter hvad forelæseren siger om psykologiens hystorie :)

0

Del dette indlæg

Er der forresten nogen, der ligger inde med nogle gode inspirationsbilleder af brede guldringe med relativt store sten, men uden at det bliver for voldsomt?

Er pt. gladest for to sæt ringe, med hver deres fordele, og kunne godt tænke mig at kombinere, men kan ikke greje om det vil se tosset ud...

Den ene er smal, med tre flotte og ok-store diamanter (3 x 0,07 karat).

Den anden er bred, og har linjer der går igen på herreringen, men mindre sten (3 x 0,02 karat)

Jeg tænker om det kan kombineres, så jeg både kan få en bred ring og de store sten. :) Evt. med noget smart designhalløj og ikke NØDVENDIGVIS med præcis samme mål og sådan... Nogle gode forslag? :o

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige leget lidt i Aagaards LoveDsign for at prøve at forklare hvad jeg mener... Jeg kan dog ikke finde ud af at "tegne" den smalle ring. :)

Men altså... Den ring, som vi har kig på og som findes færdiglavet, men hvor jeg synes stenene er lidt små ser sådan her ud:

post-43333-1298376404.jpg

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at stenene var oppe i nærheden af den her størrelse:

post-43333-1298376540.jpg

Ser det tosset ud? :) (udover at det er lidt skævt, fordi det er "hjemmelavet")

Jeg tænker også om det er pænest at stenene er "indenfor linjerne", dvs. en smule mindre:

post-43333-1298376480.jpg

Edit: Den smalle ring, jeg har haft kig på svarer egentlig bare til "midterstykket" på den midterste ring, så hvis I kan forestille jer det, så ved I hvordan den ser ud. :o

0

Del dette indlæg

Jeg synes faktisk nr 2 er flottest. Og hvis stenene kunne blive endnu større ville de være endnu mere fantastiske! :)

VIL I have de der riller i ringene eller er i fleksible på det punkt?

Jeg tror, at vi er fleksible, men jeg synes ikke at det fungerer, hvis det er samme ring helt uden riller... Så skal der være noget andet anderledes, eller at stenene sidder anderledes eller... et eller andet. :o

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes skoene er rigtig flotte. Og kvaliteten virker god. Og farven kunne dårligt passe bedre med tasken. (De er måske 1-2% lysere, men jeg tror ikke, at det kunne være bedre medmindre det var fra samme fabrikant). Men de er ret meget for store. :) Så dilemmaet ligger nok mest i om de er FOR for store? Satsede jo på at de ville være lidt for store, fordi mine fødder har det med at hæve rigtig meget om aftenen. Så var planen at putte en sål i, som jeg så kunne fjerne om aftenen. Men jeg synes godt nok at de er ret meget for store. Hmm... Min umiddelbare tanke er at ringe til dem og høre, om jeg kan bestille et nr mindre og så¨sende det ene par retur... Men jeg ved ikke rigtig...

Egentlig er det vellykket, fordi der var så meget, der trods alt var iorden (farve/stil), men er alligevel sådan lidt øv, over at de ikke passer. Fik faktisk ondt i hælen efter at have gået i dem i bare fem minutter hjemme på stuegulvet. :o

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er bare liiiige lovlig god plads i bredden... Er der nogen der ved noget om, om man kan få et slags indlæg, der hjælper der? Ellers må jeg forbi en skomager og forhøre mig... Eller også skulle jeg bare prøve at få 39 hjem også og så sende det par retur, som jeg nu ikke vælger... :)

0

Del dette indlæg

ærgeligt de er lidt for store. hos bianco sko har de sådan nogle geleindlæg der sættes bagerst på skoen så blir det lige en smule mindre i længden, nok ikke i bredden, men kan være det kan hjælpe. så gør den heller ikke så ondt bagpå måske. men mon ikke de skal gåes godt til før de holde rop med at gå ondt, har selv ballerina sko der har taget flere måneder at gå til men så bliv de også gode :)

men hvis det er nemt nok at bestille et nummer mindre og sende dem tilbage du ikke skal bruge synes jeg da du skal overveje det :o

0

Del dette indlæg

Hvis jeg skal være helt ærlig, så ser de for store ud og jeg tror bestemt ikke, det gør komforten bedre at prøve at "stoppe dem ud" med indlægssåler m.m. :o Men udover det, er de super flotte - meget meget elegante og nogle rigtige brudesko :) Jeg ville bytte dem til nummeret mindre, hvis jeg var dig...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De er rigtig fine dine sko, men jeg synes også at de ser for store ud :) men du købte dem hos elegantsteps ikke? Der kan man jo sende dem retur gratis, hvis man bare skal bytte til en anden størrelse el. model. Det stod der da på de papirer jeg fik...

Du kan ikke få noget indlæg for bredden, men kan sagtens få indlæg så du ikke får ondt i hælen. Ellers lyder det da til at du er glad for dem???

0

Del dette indlæg

Rigtig flotte sko :)

Sikke traels med stoerrelsen, naar de ellers er perfekte :o

Hvis de bare slipper lidt, saa kan de klares med saadan en haelfidus eller en saal, men ikke hvis det er meget og slet ikke, hvis det ogsaa er i bredden. Du kan proeve at faa en saal i, men ellers vil jeg ogsaa raade dig til at faa dem hjem i en stoerrelse mindre:)

0

Del dette indlæg

De er bare vildt flotte! :) Meget flottere når de er kommet på! :o

Umiddelbart tænkter jeg at det er bedst at få dem byttet til en mindre størrelse? De ser en del for store ud til dig, og du har jo stadig god tid til at nå at gå dem til og måske udvidde dem lidt hvis det er? :)

0

Del dette indlæg

Sikke nogle skønne sko Mette :)

Jeg kunne godt overvejde dem, da jeg også skal have flade sko på.

Hvor er de fra? Og hvad kostede de?

Jeg er en str 40, så måske jeg kan købe dine hvis det er?

Hvor bor du henne af?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih hvor er de fine dine sko :-D Må man spørge hvad du hav for dem ??

Tak :) Jeg gav lige under 600 for dem (et eller andet skævt tal fordi det var i pund :o)

De er rigtig fine dine sko, men jeg synes også at de ser for store ud :tunge: men du købte dem hos elegantsteps ikke? Der kan man jo sende dem retur gratis, hvis man bare skal bytte til en anden størrelse el. model. Det stod der da på de papirer jeg fik...

Du kan ikke få noget indlæg for bredden, men kan sagtens få indlæg så du ikke får ondt i hælen. Ellers lyder det da til at du er glad for dem???

Jeg skal betale for portoen for frem-og-tilbage-sendelsen, men det er nok det jeg gør. :wink:

Sikke nogle skønne sko Mette :)

Jeg kunne godt overvejde dem, da jeg også skal have flade sko på.

Hvor er de fra? Og hvad kostede de?

Jeg er en str 40, så måske jeg kan købe dine hvis det er?

Hvor bor du henne af?

De er fra elegantsteps.co.uk og jeg gav lige under 600 kroner (jeg tror det var 592 eller sådan noget) inkl. forsendelse. :) Jeg bor i Aalborg, men de har en service, hvor man kan returnere skoene, så medmindre du er villig til at betale fuld pris og hente dem hos mig, så kan det nok betale sig bedre for mig at sende dem retur, tænker jeg. :blush:

0

Del dette indlæg

Jeg har skrevet til Elegantsteps og spurgt om man kan få pengene tilbage, eller om man kun kan bytte til anden sko. Fordi hvis man kaan få pengene tilbage, så tænker jeg på at købe nr. 39 også, og så sammenligne dem... Jeg tror nu også at det skal være en 39... Er dog lidt nervøs for om de stadig er for brede OG om de så bliver for korte. Argh! Og gider bare ikke brænde inde med sko, jeg ikke kan bruge. :)

Synes ellers de er SÅ fine. Jo mere, jeg tænker over det, desto mere perfekte virker det (og desto mere irriterer det mig, at de ikke passer!) Skoen kan i hvert fald anbefales! :o Men den er nok lidt stor i størrelserne, vil jeg mene. :)

0

Del dette indlæg

Jeg har skrevet til Elegantsteps og spurgt om man kan få pengene tilbage, eller om man kun kan bytte til anden sko. Fordi hvis man kaan få pengene tilbage, så tænker jeg på at købe nr. 39 også, og så sammenligne dem... Jeg tror nu også at det skal være en 39... Er dog lidt nervøs for om de stadig er for brede OG om de så bliver for korte. Argh! Og gider bare ikke brænde inde med sko, jeg ikke kan bruge. :o

Synes ellers de er SÅ fine. Jo mere, jeg tænker over det, desto mere perfekte virker det (og desto mere irriterer det mig, at de ikke passer!) Skoen kan i hvert fald anbefales! :) Men den er nok lidt stor i størrelserne, vil jeg mene. :wink:

Jeg tror på 39 passer! :)

Og hvis du skulle være uheldig at brænde inde med et par du ikke kan passe, er jeg da ikke i tvivl om du nok skal finden nogen der vil købe dem - der er jo vildt flotte! Hvis jeg skulle have flad sko (og de var min størrelse) var jeg klart slået til. :)

0

Del dette indlæg

Jeg har lige tjekket på deres hjemmeside, og jeg kan godt få pengene tilbage. :) Så det eneste, der er spildt er 2 gange porto (Den porto som jeg skal betale for at sende sko retur, og den porto, som jeg har betalt for at få dem - den gives selvfølgelig ikke tilbage).

Og jeg har lige prøvet skoene igen. Og det er aften og jeg har været til træning, hvor jegt har trampet rundt og jeg har taget et varmt bad = mine fødder er så hævede som de næsten kan være. Og skoene er stadig en smule for store (det er dog bedre nu - men de skal jo også passe tidligt på dagen!). Så der er nok ikke nogen vej udenom, jeg skal forsøge mig med en 39. Kryds gerne fingre for at de passer PERFEKT! :o

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer