Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

iih hvor er det blevet fint, og det lykkedes da rigtig godt med de segl :)

Taaaaak :) Og ja, seglene blev rigtig fine, men det endte også med at være Brian, der lavede dem alle sammen. :blush: Jeg fik æren af at være dem, der limede dem på kuverterne, haha!

Det ser da ud til det er gået meget godt med seglene alligevel! :thumbsupsmileyanim:

Glæd jer til I begynder at få tilbagemeldinger - det er SÅ dejligt! Vi fik i dag et kort fra min morbror og tante om at de rigtig gerne vil komme og glæder sig. Det er bare så hyggeligt. :)

Ihhh, jeg HÅBER sådan at vi får nogle "tak for invitationen-kort", men ved ikke om jeg skal sætte næsen op efter det, for vi skrev jo faktisk at man skulle give besked på telefon eller mail... Men uanset hvad bliver det fedt at høre, hvad folk siger til dem. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

haha fedt det var ham der lavede dem, men så siger jeg i stedet: "ih hvor er de flot sat på kuverterne!!! :thumbsupsmileyanim:

vi havde skrevet vores adresse lige under su datoen, men fik ikke et eneste skriftlig svar tilbage :( kun på mail og sms, det er selvfølgelig også skriftlig hehe, men modtog ingen kort eller breve..

0

Del dette indlæg

haha fedt det var ham der lavede dem, men så siger jeg i stedet: "ih hvor er de flot sat på kuverterne!!! :thumbsupsmileyanim:

vi havde skrevet vores adresse lige under su datoen, men fik ikke et eneste skriftlig svar tilbage :( kun på mail og sms, det er selvfølgelig også skriftlig hehe, men modtog ingen kort eller breve..

Haha hvor er du sød. Sætte segl på, det er jeg sej til! :bunny_4:

Øv at I ikke fik nogle skriftlige svar, men jeg VED at I må have fået mange rosende ord for de flotte invitationer i det mindste. :respekt: Jeg er heller ikke sikker på at vi får nogle tilbagemeldinger pr. post... Det skulle lige være fra min mor, hun er så sød til at sende kort. :loveboard:

0

Del dette indlæg

Er der nogen, der kan forklare mig, hvad der gør en alliancering til en alliancering???

Er ved at nå frem til at jeg gerne vil have en vielsesring der er helt helt enkel i design, har relativt store sten og er en lidt "bastant" ring... Og så virker en alliancering jo oplagt. Men navnet "alliance" generer mig lidt, det minder mig om Robinsonekspeditionen, og jeg synes det lyder anti-vielses-ring-agtigt (som om man har indgået en alliance og ikke et ægteskab agtigt...) Men ringene er jo fine... Nogen, der vil dele noget viden?

Er også pt. lidt forelsket i tanken om en simpel "lige" guldring med én stor prinsessesleben brilliant (de der firkantede slibninger...) :rolleyes:

Åh det er svært med de ringe!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved faktisk ikke hvad det er... Måske fordi diamanterne sidder på række og danner en aliance hvis man har flere... Aner det faktisk ikke... Min forlovelsesring er sådan en ring, så

Burde næsten vide det hehe... Er faktisk heller ikke vild med ordet, men synes ringen er fin :-)og der kan man jo have både små eller store diamanter i eller flere så man kan jo få dem som man præcis kan lide :-)

0

Del dette indlæg

iih hvor er det blevet fint, og det lykkedes da rigtig godt med de segl :)

Taaaaak :) Og ja, seglene blev rigtig fine, men det endte også med at være Brian, der lavede dem alle sammen. :blush: Jeg fik æren af at være dem, der limede dem på kuverterne, haha!

Det ser da ud til det er gået meget godt med seglene alligevel! :thumbsupsmileyanim:

Glæd jer til I begynder at få tilbagemeldinger - det er SÅ dejligt! Vi fik i dag et kort fra min morbror og tante om at de rigtig gerne vil komme og glæder sig. Det er bare så hyggeligt. :)

Ihhh, jeg HÅBER sådan at vi får nogle "tak for invitationen-kort", men ved ikke om jeg skal sætte næsen op efter det, for vi skrev jo faktisk at man skulle give besked på telefon eller mail... Men uanset hvad bliver det fedt at høre, hvad folk siger til dem. :cheerleader3:

Uhhh Ser bare rigtig godt ud... Synes jeres segl er blevet lige i øjet :)

Vi har fået to "tak for invitationen kort" og det er kanon hyggeligt.... Vi havde også kun tlf-nr og mail på men der er heldigvis nogen der synes det er hyggeligt at skrive kort endnu... kæmpe hyggeligt.

0

Del dette indlæg

Hej Søde mette

Jeg vil holde igen med at kommentere på din opdatering, dem fik du jo lidt på sms. :)

Men hvor er det altså blevet nogle skønne invitationer, og hvor er det SKØNT at i er blevet færdige :denmarkflag:

Jeg håndskrev også alle adresserne på vores kuverter og hold da op et arbejde, men jeg synes det blev pænt.

Super fine sko, dejligt at du har fundet de perfekte skiftesko, og så er der jo ikke nogen grænse for hvor lang tid der skal gå før man skifter sko. Jeg håber de andre vænner sig til dine fødder og omvendt. Og gå nu ikke panik over dine ankler :wink:

:toot: godt gået med de slanke arme, det er jo lige der vi skal stramme på dagen GP

Hehe, ja hurra for mobiler når BK er nede! :cheerleader3: Og ja, det skal nok gå med håndskriveri på kuverterne. Det er altså også bare KUVERTER, det er ikke selve invitationerne. Hehe. Men man er vel perfektionist. :blush: Og yes, slanke arme, det kan vi lide! :thumbsupsmileyanim: Hvordan går det med dit projekt-slank? :fløjt:

[size="3"]Hej søde Mette..

Jeg har bare ikke haft tid til at være herinde meget længe så gud hvor er der bare sket meget herinde, men jeg har læst lidt i din tråd og jeg vil da sige tillykke med den fede lemo, synes det ser godt ud med de kunstige blomster selvom jeg personligt normalt ikke er til kunstige blomster, men flot ser det ski ud

Hvor har jeg dog bare ondt af dig med de sko der for hvor er de dog bare fine, jeg leder selv efter nogle næsten flade sko til min store dag, hvor er de bare fine, jeg håber deb str. 39 ender med at komme til at passe.

Gud hvor er det dog også en fin blærerække. Sååå FIIInnn :cheerleader3:

Det er en dejlig følelse at blive færdig med dem. Jeg er også selv for ikke lang tid siden blevet færdig med mine :oops: vores invitationer. hehe jeg siger hele tiden mine hehe.... Hvor fedt din Brian hjalp så meget.. Det er så dejligt når de er søde og forstående og hjælpene hehe... Men hvis du har tid så kig da lige forbi mine invitationer, vil så gerne høre hvad folk siger til mine [/size]

Jeg har lige luret dine invitationer og de er SÅ fine!!!! :thumbsupsmileyanim: Og ja, de der sko er UMULIGE. :tunge: Har du fundet nogle gode bud? Og fandt I ud af noget med at gå til dans, forresten? :)

:thanks: Nej jeg har desværre ikke fået nogle gode bud på sko. leder lidt derperat efterhånden... Vi har desværre ikke rigtig fundet ud af noget med dans endnu, men vi vil bare så gerne gå til dans begge to, men vi vil nok heller ikke køre så langt, men jeg håber virkelog snart at vi finder ud af noget for vi vil bare så gerne begge to...

0

Del dette indlæg

Er der nogen, der kan forklare mig, hvad der gør en alliancering til en alliancering???

Er ved at nå frem til at jeg gerne vil have en vielsesring der er helt helt enkel i design, har relativt store sten og er en lidt "bastant" ring... Og så virker en alliancering jo oplagt. Men navnet "alliance" generer mig lidt, det minder mig om Robinsonekspeditionen, og jeg synes det lyder anti-vielses-ring-agtigt (som om man har indgået en alliance og ikke et ægteskab agtigt...) Men ringene er jo fine... Nogen, der vil dele noget viden?

Er også pt. lidt forelsket i tanken om en simpel "lige" guldring med én stor prinsessesleben brilliant (de der firkantede slibninger...) :rolleyes:

Er det ikke en alliancering når der er de der riller omkring der går stenene til at se ud af mere??

Jeg aner det faktisk ikke. Lige som mette holm burde jeg nok vide det, min forlovelsesring er nemlig en alliancering.

Men alle billeder af allianceringe jeg finder er der de der riller omkring stenene.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eih altså...

Sidder og skriver adresser på kuverter og har NI, som jeg ikke kan skrive før Brian kommer hjem fordi der er fejl/mangler i adresserne. ARGH!

Og så fandt jeg lige en fejl i en af invitationerne (altså i navnet i selve tekststykket)... Og jeg skriver og klynker over det til Brian, og så skriver han "Det går nok, det er nemt at rette". Ja, fint nok, det er rigtig nemt, jeg skal bare ud til min mor og printe et nyt tekststykke, og så skal der laves en ny invitation fra bunden af medmindre vi kan lirke tekststykket af den, der er fejl i, uden at ødelægge den (og det har vi ikke haft succes med tidligere). Rigtig nemt at rette. Og liiiige hvad jeg har tid til når jeg samtidig har en bog til min bachelor, som skal afleveres i overmorgen, dvs. som jeg skal have læst på to dage. YAY! :rolleyes: Ville hellere have haft at han skrev "Pyt, det går nok at der er en fejl", selvom jeg nok heller ikke ville have accepteret det. ÆV!

Hvis det bare er en lille fejl, så gør det vel ikke så meget..? Folk ville da ikke tænke over det tror jeg :)Jeg lavede selv en meget slem fejl i en invitation. En af Martins venner har en kæreste jeg ikke kender.. Jeg havde så fået at vide hun hed Lone, men efter invitationerne var sendt ud fik jeg at vide at hun hed Mona :fløjt:

Men de grinede heldigvis bare lidt af det og nu har jeg så det rigtige navn til når jeg skal lave bordkort :)

0

Del dette indlæg

Hej Mette :)

De invitationer er bare blevet super flotte! Misunder dig at I er så langt med dem :blush: Vi er langt om længe nået frem til, hvordan vores skal se ud, så nu skal min mor bare printe dem, og vi skal købe materialer, så vi kan komme igang med at samle, så snart vi har "indmaden"

Vi har også tænkt os at bruge laksegl uden på konvolutterne, men jeg er i tvivl om hvor meget vi skal bruge. Var det stave I brugte til Jeres, og i så fald, hvor langt rakte de?

Det ser godt nok ikke nemt ud, men er glad for de tips med bagepapiret.. Kan godt se, det kan blive mere besværligt end jeg egentlig lige havde regnet med :)

Er bare ved at gå i spåner over, at det går så langsomt, når der er så mange ting, der skal klappe, før de kan komme afsted.. :tunge:

0

Del dette indlæg

Hjemvendt og kaemper mig igennem alle de spaendende opdateringer og skynder mig at skrive

Tillykke med den flotte, flotte blaereraekke :denmarkflag:

JEg kan desvaerre ikke hjaelpe dig med den alliancering - fandt lige selv ud af forleden, at min forlovelsesring er en solitarie-ring :unsure:

0

Del dette indlæg

Min forlovelsesring er også en alliancering, men stenene sidder anderledes på..

Den ligner den her, men har med for hvert år vi har været sammen fået 1 sten mere. De sider på samme måde, med ca. en stens brede imellem..

post-46194-046599100 1299341442.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det ikke en alliancering når der er de der riller omkring der går stenene til at se ud af mere??

Jeg aner det faktisk ikke. Lige som mette holm burde jeg nok vide det, min forlovelsesring er nemlig en alliancering.

Men alle billeder af allianceringe jeg finder er der de der riller omkring stenene.

Hmm måske? Jeg synes også at de fleste allianceringe har riller... Hmm... Må prøves når vi skal kigge ringe igen. Er umiddelbart ikke ellevild med fatningen på de billeder, jeg har set, men måske er det flottere i virkeligheden. Jeg synes tit at det snyder :blink:

Hvis det bare er en lille fejl, så gør det vel ikke så meget..? Folk ville da ikke tænke over det tror jeg :)Jeg lavede selv en meget slem fejl i en invitation. En af Martins venner har en kæreste jeg ikke kender.. Jeg havde så fået at vide hun hed Lone, men efter invitationerne var sendt ud fik jeg at vide at hun hed Mona :fløjt:

Men de grinede heldigvis bare lidt af det og nu har jeg så det rigtige navn til når jeg skal lave bordkort :)

-HAHA- Hvor sjovt!!! Så alvorlig var vores fejl nu ikke, meeeen vi rettede den altså alligevel. Og det er jeg glad for nu. :)

Hjemvendt og kaemper mig igennem alle de spaendende opdateringer og skynder mig at skrive

Tillykke med den flotte, flotte blaereraekke :denmarkflag:

JEg kan desvaerre ikke hjaelpe dig med den alliancering - fandt lige selv ud af forleden, at min forlovelsesring er en solitarie-ring :unsure:

Mange tak :hug: Hmm, det er et mysterie med de ringe. Glæder mig til - forhåbentlig - at finde en ring, der føles rigtig :unsure:

Min forlovelsesring er også en alliancering, men stenene sidder anderledes på..

Den ligner den her, men har med for hvert år vi har været sammen fået 1 sten mere. De sider på samme måde, med ca. en stens brede imellem..

post-46194-046599100 1299341442.jpg

Ej, nu troede jeg lige at jeg havde luret at det var måden stenene sidder på, der gjorde det til en alliancering, og så kommer du bare og laver rav i den! :tunge: Hmm, nå pyt. Det er jo også ligemeget hvad ringen hedder, bare den er smuk. :wink: Glæder mig til at vi får valgt!!!! :)

0

Del dette indlæg

Hej Mette :)

De invitationer er bare blevet super flotte! Misunder dig at I er så langt med dem :blush: Vi er langt om længe nået frem til, hvordan vores skal se ud, så nu skal min mor bare printe dem, og vi skal købe materialer, så vi kan komme igang med at samle, så snart vi har "indmaden"

Vi har også tænkt os at bruge laksegl uden på konvolutterne, men jeg er i tvivl om hvor meget vi skal bruge. Var det stave I brugte til Jeres, og i så fald, hvor langt rakte de?

Det ser godt nok ikke nemt ud, men er glad for de tips med bagepapiret.. Kan godt se, det kan blive mere besværligt end jeg egentlig lige havde regnet med :)

Er bare ved at gå i spåner over, at det går så langsomt, når der er så mange ting, der skal klappe, før de kan komme afsted.. :tunge:

Taaaaaak! :hug: Glæder mig til at se hvad I finder på også. :) Mht. segl, så købte vi fire lakstænger og endte med fine segl til 25 invitationer + et par pæne "reserve"-segl (som vi ikke fik brug for) + ca. 15 grimme segl (= dem jeg havde lavet :oops: )

Altså jeg forsøgte mig med den første stang og det blev noget hø. Men Brian havde talent for det, så han fik lavet de 25 ud af to stænger. Den sidste stang var en anden slags, det hed "italiensk" lak og den var uden væge. Det var noget bras, det var alt for stift, så det knækkede meganemt. (y)

Så gå udenom det italienske lak, og hvis I så har lidt talent for det, så kan I nok lave ca. 12-13 segl pr stang :) (Og hvis I ikke har talent for det, så kan I jo bruge tricket med at lave dem på bagepapir og så smelte fejl-segl om :))

Held og lykke med det! GP

0

Del dette indlæg

Puha... Er kommet hjem efter en laaaaang (men god og hyggelig) dag. :) Først barnedåb og så direkte på tour-de-aflevering-af-invitationer:

Forbi postkasse --> Besøg mor og aflevere invitation personligt --> Besøge mormor og aflevere invitation personligt --> Forbi flere postkasser --> Tilbage til mor for at aflevere invitation personligt til mors kæreste, der nu er kommet hjem --> Forbi flere postkasser --> Besøge storebror + kæreste for at aflevere invitation personligt --> HJEM efter 11 timer ude! GAB!

Invitationer afleveret/sendt med postDK: 19

Invitationer, der mangler at blive afleveret: 5

Vi når op på at invitere 52. :) Hvoraf de 16 så mangler at få deres invitation. :)

Og nu vil jeg i seng. Så jeg kan stå op om 8 timer og træne i to timer inden vi skal til fødselsdag og aflevere flere invitationer. (Glæder mig til weekenden er ovre, så man kan slappe lidt af igen :tunge:)

0

Del dette indlæg

Hehe. Det lyder da til du har haft en vild dag! :wink:

Men dejligt I har fået afleveret/sendt så mange af invitationerne. :) Jeg fik i går afleveret de sidste to af vores invitationer og vi har fået svar fra omkring halvdel (ingen afbud endnu :thumbsupsmileyanim: ) Det er total fedt.

Er du ellers fået noget gode kommentarer til jeres flotte invitationer? De endte jo med at blive SÅ fine og virkelig romantiske.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe. Det lyder da til du har haft en vild dag! :wink:

Men dejligt I har fået afleveret/sendt så mange af invitationerne. :) Jeg fik i går afleveret de sidste to af vores invitationer og vi har fået svar fra omkring halvdel (ingen afbud endnu :thumbsupsmileyanim: ) Det er total fedt.

Er du ellers fået noget gode kommentarer til jeres flotte invitationer? De endte jo med at blive SÅ fine og virkelig romantiske.

:kiss: Joeh, der har været en del kommentarer. :thumbsupsmileyanim::

Min mor havde jo set dem før, men sagde igen at hun synes de var blevet rigtig flotte, og var vældig imponeret over embossingen bagpå - hun troede det var et klistermærke, hehe.

Min far drillede mig med at "toastmasterinde" og "lignende" ikke rimede. :rolleyes: Men synes ellers at de var fine. :)

Min svigerinde udbrød: "De har været DYRE!" :lol:

Min storebrors kæreste troede at de var købt færdiglavede :thumbsupsmileyanim:

Men endnu ingen kommentarer fra dem, som vi ikke har afleveret invitationen til personligt... Så det har vi tilgode. :wink:

Min mormor sagde iøvrigt øjeblikkeligt, at hun gerne ville med, og min mors kæreste sagde med det samme, at han meget gerne ville komme i kirken men gerne ville være fri for at komme til festen (hvilket vi også havde regnet med så det er helt ok)

Så status er:

40 inviterede (12 der mangler at få invitation)

Kommer: 1

Afbud: 1

0

Del dette indlæg

Åhh hvor er det fedt I er godt igang med at få afleveret invitationer :) Jeg tror vi lige ser tiden an ift de segl.. Har to stænger liggende, så vi kan jo lige eksperimentere lidt, men er det alt for besværligt, finder vi nok et alternativ :wink:

Der er jo virkelig meget arbejde i det i forvejen, med alt det klippen og klistren :rolleyes:

Hvornår har I egentlig bedt om senest tilbagemelding på invitationen?

Jeg har lige fra starten kunne mærke, at det, jeg synes er sværest at vente på, er at vide, hvor mange der egentlig kommer :biggrin:

0

Del dette indlæg

Åhh hvor er det fedt I er godt igang med at få afleveret invitationer :) Jeg tror vi lige ser tiden an ift de segl.. Har to stænger liggende, så vi kan jo lige eksperimentere lidt, men er det alt for besværligt, finder vi nok et alternativ :wink:

Der er jo virkelig meget arbejde i det i forvejen, med alt det klippen og klistren :rolleyes:

Hvornår har I egentlig bedt om senest tilbagemelding på invitationen?

Jeg har lige fra starten kunne mærke, at det, jeg synes er sværest at vente på, er at vide, hvor mange der egentlig kommer :biggrin:

Vi har bedt om at få det at vide senest 15. maj. :) Og så senest 15. juni til toastmasteren, hvis man har indslag :) Aner ikke om det er god takt og tone og om det er fornuftigt rent praktisk, men skrev det som en semi-tilfældig dato, da jeg skrev invitationsteksten, og så var der lissom ingen der protesterede, så sådan blev det :tunge:

0

Del dette indlæg

:cheerleader3::cheerleader3: MILEPÆL!!! :cheerleader3::cheerleader3:

Så er der kun 4 måneder til jeg får Brian som min MAND! :thumbsupsmileyanim:

Uhhhhh, jeg glæder mig!!! :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

Jeg er også begyndt at gå mine sko til. :) Med en vatrondel i hælen er de pt. sådan rimelig okay i 39... De strammer LIDT i snuden, men jeg synes det bliver bedre når jeg har haft dem på lidt. Der er så en dum lille trådtingest på indersiden, der stikker, men den kan nok klares med et plaster på foden eller et eller andet. Så nu skal mine fødder bare lade VÆRE med at hæve til sommer. Håbe håbe håbe. :unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså, jeg er jo stadig lidt forelsket i de prinsesseslebne diamanter - så jeg hepper på en sådan :cheerleader3:

Rigtig flotte invitationer, I har lavet :thumbsupsmileyanim:

post-29855-0-68533400-1299672244.jpg

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: Tillykke med milepælen.. :cheerleader3:

Det er jo lige om lidt..!!

Ja det er! :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Altså, jeg er jo stadig lidt forelsket i de prinsesseslebne diamanter - så jeg hepper på en sådan :cheerleader3:

Rigtig flotte invitationer, I har lavet :thumbsupsmileyanim:

Uh, den er flot. :) Hvor er den fra?

Og er der nogen, der ved nogle butikker i Nordjylland, der har ringe med princesscut? Kunne rigtig godt tænke mig at se en "live" :unsure:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer