Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Jeg synes ikke, der er noget upersonligt over noget... :)

Hov, oversaa lige de andre ting.

Jo, fakkertalt; rigtigT

Ved ikke, om du behoever komma og kolon nogen steder... jeg ville selv laegge mest vaegt paa, at er ens over hele linien - altsaa at det er ens ved alle de praktiske oplysninger - giver det mening?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes ikke, der er noget upersonligt over noget... :)

Hov, oversaa lige de andre ting.

Jo, fakkertalt; rigtigT

Ved ikke, om du behoever komma og kolon nogen steder... jeg ville selv laegge mest vaegt paa, at er ens over hele linien - altsaa at det er ens ved alle de praktiske oplysninger - giver det mening?

Det giver absolut mening. :loveboard:

0

Del dette indlæg

Måske er det faktisk bedre uden kommaer?

Kære Mor

Det hændte de dage, at Brian han sagde

”Mette, vil du være min? Thi dersom du siger ja, vil jeg være din”

Derfor kan du nok forstå, til Vejgaard Kirke d. 9. juli du må gå

da det er her, vielsen kl. 13.30 mellem Eggers og Larsen skal stå

Når begge hjerter er i samme pagt og de begge ”Ja tak” har sagt

må du hjælpe på Sohngaardsholm Slot med rigtigt at feste

så denne dag bliver en af Mette og Brians de bedste

For at kunne gøre det bedste for hver en gæst

vil et svar inden 15. maj være bedst

tlf: 22 77 33 14/41 62 67 85

eller mail: metteeggers@gmail.com/brianlarsen082@gmail.com

Skulle du ligge inde med sange og lignende

så tøv ikke med at kontakte vores toastmasterinde

Janni Thorsøe, tlf: 71 23 83 27 eller mail: jcthorsoe@yahoo.dk

(gerne inden 15. juni)

Til sidst vi dig bringer en lille detalje

så vi helt sikkert vil forenes med alle

Vejgaard Kirke: Vejgaard Kirkevej 11, 9000 Aalborg

Sohngaardsholm Slot: Borgmester Jørgensensvej 1, 9000 Aalborg

Vi glæder os til at høre fra dig!

De kærligste hilsner, Mette og Brian

Istedet for:

Kære Arnold

Det hændte de dage, at Brian han sagde:

”Mette, vil du være min? Thi dersom du siger ja, vil jeg være din”

Derfor kan du nok forstå, til Vejgaard Kirke d. 9. juli du må gå,

da det er her, vielsen kl. 13.30 mellem Eggers og Larsen skal stå

Når begge hjerter er i samme pagt og de begge ”Ja tak” har sagt,

må du hjælpe på Sohngaardsholm Slot med rigtigt at feste,

så denne dag bliver en af Mette og Brians de bedste

For at kunne gøre det bedste for hver en gæst,

vil et svar inden 15. maj være bedst,

tlf: 22 77 33 14/41 62 67 85

eller mail: metteeggers@gmail.com/brianlarsen082@gmail.com

Skulle du ligge inde med sange og lignende,

så tøv ikke med at kontakte vores toastmasterinde,

Janni Thorsøe, tlf: 71 23 83 27 eller mail: jcthorsoe@yahoo.dk

(gerne inden 15. juni)

Til sidst vi dig bringer en lille detalje,

så vi helt sikkert vil forenes med alle

Vejgaard Kirke: Vejgaard Kirkevej 11, 9000 Aalborg

Sohngaardsholm Slot: Borgmester Jørgensensvej 1, 9000 Aalborg

Vi glæder os til at høre fra dig!

De kærligste hilsner, Mette og Brian

0

Del dette indlæg

Jeg synes også, det fungerer ok :) Jeg troede bare gerne, at du ville have, at det var en henvendelse til gæsterne personligt :) Men er da glad for, at du kunne bruge det :)

Jeg ville faktisk bare gerne have at det lød godt :loveboard: Så "hver en gæst", it is! Tak for hjælpen. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

fedt der er printet..

så vil jeg næsten ikke sige jeg har fundet en fejl !!

driller bare, ville bare lige bruge den her nye smiley :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

Så er invitationerne snart ved at være der måske??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

fedt der er printet..

driller bare, ville bare lige bruge den her nye smiley :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

Haha - hvor er du slem, Mette! :)

0

Del dette indlæg

fedt der er printet..

Er du ude på at give mig et hjertestop? :):):):):):)

Invitationerne er undervejs. Vi er kommet længere idag. Alt er printet, navnene er tjekket, og vi har klippeklistret videre idag, så vi er oppe på 17 næsten-færdige invitationer (de mangler lige at få proppet hjerter og tekst på). Og vi skal have 25... Så jeg tror det bliver i løbet af den her uge. :) Glæder mig også helt vildt til at kunne fremvise en blærerække! :loveboard: Ikke mindst fordi jeg er ved at blive SINDSSYG af at lave invitationer. Det kan godt være at vi "kun" har 17 færdige, men det betyder så også at jeg har været igang med nok mindst 30... Ca. hver anden bliver kasseret fordi jeg kommer til at lave noget dumt eller mega skævt. :wink: Godt jeg har Brian med. Han kan både bukke karton og holde mig i hånden, når jeg er ved at kyle skærebrættet ud af vinduet i afmagt. :)

0

Del dette indlæg

Uh uh uh! Har forresten fået mit slør idag! :) Kan ikke helt bedømme det... Tror ikke der er noget galt med det udover at det er ret krøllet, men tog mig selv i at tænke "det er jo bare et stykke langt tyl med en kam på" :) Men det skal det jo egentlig også bare være... Hvordan kvalitetstjekker man er slør? :) Men det var i hvert fald sjovt at fjante lidt rundt i det herhjemme. :)

Og så var der brev fra postbudet om at der var en pakke mere på posthuset. Jeg tror det er mine sko! :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh uh uh! Har forresten fået mit slør idag! :) Kan ikke helt bedømme det... Tror ikke der er noget galt med det udover at det er ret krøllet, men tog mig selv i at tænke "det er jo bare et stykke langt tyl med en kam på" :) Men det skal det jo egentlig også bare være... Hvordan kvalitetstjekker man er slør? :) Men det var i hvert fald sjovt at fjante lidt rundt i det herhjemme. :)

Og så var der brev fra postbudet om at der var en pakke mere på posthuset. Jeg tror det er mine sko! :loveboard:

HVis du pakker sløret ud og hænger i badeværelset så det får dampen fra et bad så retter det sig ud... Så kan du også se om der er huller osv i det :)

0

Del dette indlæg

Vær du glad for at du kan vimse rundt med dit slør på! :) Mit er uden kam, så jeg skal vist binde det rundt om hoved som en bandana hvis jeg vil have mit på nu. :o

Jeg glæder mig rigtig meget til at se jeres blærerække. :) Det bliver også bare så fedt for jer at blive færdig med dem! :)

Og så kommer der vel billeder af skoene? :wink:

0

Del dette indlæg

Jeg synes man kvalitetstjekker et slør ved selvfølgelig at se på det (når det er rettet ud). Hvordan er kammen syet på og hvordan blonden/kanten er lavet (hvis det er blonde har jeg oplevede slør, der var mega sjusket lavet, hvor enderne på blonden mødtes). Men det vigtigste er vel du synes det er pænt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glæder mig til at se billeder af blærerækken, sløret og skoene :)

Hehe, jeg tog da lige et par billeder af mig med sløret på igår :blush: Dog svært at få så meget af sløret med når man selv tager billederne, meeeeen, jeg kan da vise lidt:

post-43333-1298363326.jpg

post-43333-1298363332.jpg

HVis du pakker sløret ud og hænger i badeværelset så det får dampen fra et bad så retter det sig ud... Så kan du også se om der er huller osv i det :)

Uh, godt tip! Må lige se hvordan jeg kan få det hængt op, så det kan blive dampet uden at blive pladdervådt. :)

Vær du glad for at du kan vimse rundt med dit slør på! :) Mit er uden kam, så jeg skal vist binde det rundt om hoved som en bandana hvis jeg vil have mit på nu. :o

Jeg glæder mig rigtig meget til at se jeres blærerække. :wink: Det bliver også bare så fedt for jer at blive færdig med dem! :)

Og så kommer der vel billeder af skoene? :wink:

-HAHA- Bandana alligevel! Ej, læg lige nogle billeder op af det, PLEASE! :tunge:

Og der kommer SELVFØLGELIG billeder af både sko og blærerække så snart det er klar. Jeg satser på billede af skoene i aften, og blærerækken bum bum... I weekenden, tror jeg :)

Jeg synes man kvalitetstjekker et slør ved selvfølgelig at se på det (når det er rettet ud). Hvordan er kammen syet på og hvordan blonden/kanten er lavet (hvis det er blonde har jeg oplevede slør, der var mega sjusket lavet, hvor enderne på blonden mødtes). Men det vigtigste er vel du synes det er pænt :)

Gode tips! :) Der er så ikke blonde på, så der er i hvert fald ingen problemer. Og egentlig synes jeg vel at det er pænt, sådan umiddelbart i hvert fald. Må lige inspicere det nærmere, når det er blevet dampet :)

0

Del dette indlæg

Sløret ser rigtig fint ud, har du fundet ud af hvordan det skal sidde?

Og glææææder mig til skobilleder :)

NO idea. :o Input og forslag modtages meget gerne. :wink: Men ellers finder jeg nok ud af det med frisøren. :)

... Og jeg har hentet mine sko. Sidder til forelæsning og kassen ligger LIGE ved siden af mig. Har MEGET lyst til at FLÅ den op. Men bliver nok nødt til at vente til at jeg kommer hjem (vil heller ikke risikere at der kommer sne ned på dem på vej hjem). Så jeg (/vi) må nok væbne os med tålmodighed lidt endnu :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer