Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Hi hi, kan godt lide dine skotanker. Men nej, en ankelrem er nok ikke så fed til en flad sko :back2topic:

Jeg købte mine fra elegantsteps uden problemer. Super service og hurtig levering.

Hvilken størrelse bruger du? Så skal jeg nok sige til hvis jeg falder over noget...

Jaeh, jeg hænger nok i den ankelrem, fordi jeg synes de høje sko med ankelrem er så flotte. :) Men vil altså have flade! Vil ikke føle mig pæn, hvis jeg tårner op ved siden af Brian :)

Og dejligt at de er gode på elegantsteps! :bearhug:

Jeg ligger mellem 39 og 40, men jeg skal nok have en 40 til brylluppet. :) Super, hvis du har mig lidt i tankerne, hvis du støder på noget. :hug: Det vigtigste er at de er flade, feminine og ivory, men bare dét, synes jeg faktisk kan være svært at finde. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Er i total samme sko problem som dig.

Når jeg er 10 cm højere end gommen nytter det bare ikke med høje sko. og mange flade ligner mormor sko :-S Har også kigget på dem du overvejer, men sys det er svært at købe sko over nettet :-S

Kender det!!! Jeg har totalt opgivet at finde en sko i butikker... Der hvor jeg købte kjolen havde de den søøøødeste sko, men jeg GIDER ikke være højere end htb de dag. I hvert fald ikke mere end højest nødvendigt. :bearhug: Og jeg synes faktisk at det er begrænset hvad der er af flotte brudesko i butikkerne. :) Tænker at man MÅSKE kan være heldig når det bliver konfirmationssæson, men omvendt så tror jeg at de fleste konfirmationssko er kridhvide og jeg skal have ivory. Hvad farve skal du have? Og har du ovevejet evt. blå eller andre farvede sko? Det er jo nok lettere at finde. :) Hvilke sko har du ellers kigget på? :back2topic:

0

Del dette indlæg

Jeg skal også bruge ivory. Men synes at ens fødder får en sjov farve i så lyse sko :-P

Så nu går overvejelserne på blå. eller sorte (eller mørkegrå)

Jeg har en drøm om at få syet nogle sorte (eller mørkegrå) perler i broderiet på min kjole. Så vil jeg have et bånd i håret der matcher denne farve.

Oh så har jeg lige i dag fået en ide om et bredt silkebånd med alle de pandora charms jeg har fået af min H2B som armbånd (selvfølgelig også i samme farve som perler og bånd i håret)

Hvis jeg vælger sort bliver det nok disse. og så pynte med et andet bånd måske

Mulige sko

0

Del dette indlæg

Jeg skal også bruge ivory. Men synes at ens fødder får en sjov farve i så lyse sko :-P

Så nu går overvejelserne på blå. eller sorte (eller mørkegrå)

Jeg har en drøm om at få syet nogle sorte (eller mørkegrå) perler i broderiet på min kjole. Så vil jeg have et bånd i håret der matcher denne farve.

Oh så har jeg lige i dag fået en ide om et bredt silkebånd med alle de pandora charms jeg har fået af min H2B som armbånd (selvfølgelig også i samme farve som perler og bånd i håret)

Hvis jeg vælger sort bliver det nok disse. og så pynte med et andet bånd måske

Mulige sko

De er flotte. :bearhug: Og de kunne garanteret shines op med et eller andet fint (måske et af charmsne fra manden? :back2topic:) Lyder ellers som nogle superfine idéer du har. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes den er rigtig sød af en flad sko at være! :bearhug: Jeg kan virkelig godt forestille mig det er svært at finde noget uden det bliver konet.

Men er det ikke til at finde nogle ivory ballerinaer og så måske pynte dem selv?

0

Del dette indlæg

Jeg synes, det er nogle rigtig fine sko du har fundet. peeptoe'n gør dem mere feminine og "lette". De er et seriøst godt bud i mine øjne :bearhug:

...har lige læst om stakkels Palle - jeg håber det bedste :)

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Synes det kunne være et super bud på en brudesko!!

I mine øjne gør det bestemt ikke noget der ikke er en ankelrem, kan ikke helt forestille mig en ankelrem til en flad sko, så tror jeg måske den blir lidt børnet at se på (men nu har jeg ingen eksempler set, så kan være det må trækkes tilbage senere) Synes bestemt ikke denne model er børnet, og slet ikke når den er med peeptoe og bling, synes både den er feminin og rigtig god til sommer - så kan du få lidt luft til tærene og vise nogle fine lakerede negle frem ;)

Og mht det med at købe sko over nettet så har jeg både gode og dårlige erfaringer, men mine brudesko er køb over nettet og passer perfekt. De fleste sko købt over nettet kan vel også sendes retur hvis det skulle gå helt galt?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes den er rigtig sød af en flad sko at være! :) Jeg kan virkelig godt forestille mig det er svært at finde noget uden det bliver konet.

Men er det ikke til at finde nogle ivory ballerinaer og så måske pynte dem selv?

Indtil videre har det ikke lykkes mig at finde ivory ballerinaer som sagde mig noget... MH2730s bud er dog ikke helt tossede. Må lige overveje det. Men generelt synes jeg bare at ALLE sko har været enten høje eller været enten konede eller ortopædagtige at se på. :)

Hmm, ja det er jo svært at finde. De eneste jeg fandt var dem her, som man så kunne style med skoclips måske...

http://cgi.ebay.co.uk/Satin-Ivory-Pumps-We...#ht_2690wt_1040

Det er nemlig svært! De her ser nu meget søde ud, men ved ikke helt om jeg tør kaste mig ud i det med at pynte selv... Men de er i hvert fald gemt, og tak for hjælpen. :)

Jeg synes, det er nogle rigtig fine sko du har fundet. peeptoe'n gør dem mere feminine og "lette". De er et seriøst godt bud i mine øjne :bearhug:

...har lige læst om stakkels Palle - jeg håber det bedste :)

Måske skal jeg bare lige vænne mig til det der peeptoe. Frygter lidt at de skriger på vabler på tæerne. :) (Men så kunne jeg jo have et par kedelige ballerinaer til om aftenen når der skal danses :hug: )

Og tak fordi du tænker på Palle. :) Hun tager ikke så meget på, som jeg gerne ville have, men hun er blevet mere frisk og livlig og spiser gerne, så jeg tænker, at det nok skal komme. :kiss:

Synes det kunne være et super bud på en brudesko!!

I mine øjne gør det bestemt ikke noget der ikke er en ankelrem, kan ikke helt forestille mig en ankelrem til en flad sko, så tror jeg måske den blir lidt børnet at se på (men nu har jeg ingen eksempler set, så kan være det må trækkes tilbage senere) Synes bestemt ikke denne model er børnet, og slet ikke når den er med peeptoe og bling, synes både den er feminin og rigtig god til sommer - så kan du få lidt luft til tærene og vise nogle fine lakerede negle frem ;)

Og mht det med at købe sko over nettet så har jeg både gode og dårlige erfaringer, men mine brudesko er køb over nettet og passer perfekt. De fleste sko købt over nettet kan vel også sendes retur hvis det skulle gå helt galt?

Du har helt ret, børneskoen har netop ankelrem:

post-43333-1297778032.jpg

Og jo, der er returret på 21 dage når det er til udlandet... Måske man bare skulle prøve. Overvejer det faktisk rigtig meget. :hug:

De er da über fine !! :)

Super sødt med pynten på og kan også godt lide peep-toe.

Og så synes jeg slet ikke at det ligner børnesko.

:hug:

Jeg tror, I har overbevist mig, tøser. :back2topic:

0

Del dette indlæg

Jeg tror, I har overbevist mig, tøser. :bearhug:

weeee :) spændt på at se om du gør det. og mht til vabler tror jeg bare de skal gåes til, ellers findes der jo virkelig gode plastre som slet ikke kan ses, bruger dem ofte selvnår jeg har sko på med peeptoe :back2topic:

0

Del dette indlæg

Hmm passer de egentlig til kjolen? Tror de er ok i farven, men perler og swarowski (tror jeg nok?) krystaller... Og det er der intet af på kjolen. Der er tilgengæld sådan nogle små lyse/sølv/hvide-agtige perler (ligner på ingen måde ferskvandsperler)... Men tænker jo så tilgengæld på at have perlehalskæde, perleøreringe og måske perlediadem på... Lyder det helt skævt? Lige når jeg skriver det, tænker jeg "Det var godt nok meget perle". :bearhug: Men i mit hoved tror jeg nu, at det kunne se fint ud...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm passer de egentlig til kjolen? Tror de er ok i farven, men perler og swarowski (tror jeg nok?) krystaller... Og det er der intet af på kjolen. Der er tilgengæld sådan nogle små lyse/sølv/hvide-agtige perler (ligner på ingen måde ferskvandsperler)... Men tænker jo så tilgengæld på at have perlehalskæde, perleøreringe og måske perlediadem på... Lyder det helt skævt? Lige når jeg skriver det, tænker jeg "Det var godt nok meget perle". :bearhug: Men i mit hoved tror jeg nu, at det kunne se fint ud...

tror sagtens det kan gå. hehe mine sko passer på ingen måde med kjolen, intet der går igen ;) og tror det vil være super fint at perlerne i smykkerne går igen på skoene!

0

Del dette indlæg

Lyder rigtig spændende med jeres bryllup, og sjovt når man selv bor i Aalborg så at kunne genkende mange af tingene :bearhug:

Tænkte på hvad koster det at holde bryllup på Sohngaardsholm Slot?

Er så super flot, at jeg begynder at overveje det, fremfor "hjemme" på fyn.

Redigeret af tiggi
0

Del dette indlæg

Jeg tror på skoene passer rigtig godt til kjolen - det lyder på ingen måde til at være for mange perler. Jeg tror på det vil fungere! :)

0

Del dette indlæg

Lyder rigtig spændende med jeres bryllup, og sjovt når man selv bor i Aalborg så at kunne genkende mange af tingene :)

Tænkte på hvad koster det at holde bryllup på Sohngaardsholm Slot?

Er så super flot, at jeg begynder at overveje det, fremfor "hjemme" på fyn.

Jeg vil varmt anbefale Sohngaardsholm Slot, der er SÅ flot og servicen er i top :bearhug: Svært at sige, hvad det præcist koster, jeg tror vi har en kuvertpris i nærheden af 1100-1200, men det kommer jo an på om man vil have 3 eller 4 retter, om man vil have kage, om man vil have champagne eller asti, osv... Men altså alt er inkl (altså ingen ekstra priser for at have tjenerne efter et bestemt stykke tid, blomster, eller whatever), når I betaler for mad og drikke, og der står priser på hver enkelt ret på hjemmesiden, så du kan nemt selv "sammenstrikke" en kuvertpris derinde. :back2topic:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I min verden behøver skoene slet ikke at matche kjolen! Selvom mine egner er endt med det :) Ville rigtig gerne have nogle i flotte farver, men synes kun at sådanne sko er flotte med vildt høje hæle, og jeg skal bare heller ikke være højere end Htb.

Synes du skal kaste dig ud i det :back2topic:

0

Del dette indlæg

Hvis ikke du bliver glad for dine peeptoe, så kunne du også overveje disse:

post-47135-1297864443.jpg

post-47135-1297864466.jpg

:)

Dem har jeg faktisk overvejet. :bearhug: Og de har dem i en butik i nærheden, så hvis peeptoeskoene ikke duer, så tror jeg måske at det ender med dem her... Det vil dog lidt være en "andenprioritet" fordi de er en lille smule højere, og fordi jeg så gerne ville have en satinsko. Tror også nok at de er helt hvide? Men de var faktisk rare at have på. :back2topic: Var det sådan nogle, du havde på til jeres bryllup, siden billederne virker så "private"? :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer