MaiD

Alder???

174 posts in this topic

Jeg var 25 og manden 29 da vi blev gift.

0

Annonce ♥

Jeg vil være 33 og han lige blevet 42 (men det er jo kun den ydre alder... se os i Djurs Sommerland - så kan i godt trække ca 50 år fra vores samlede alder ;))

0

Jamen jeg kan da også være lidt med i den høje ende, da min kæreste er 36 år ,og jeg selv lige når at fylde 30, og aå skal vi giftes måneden efter :ilovebryllupsklar: .

0

Ticha : jeg er 21 og manden når at blive 24 :ilovebryllupsklar:

0

Annonce ♥

Jeg er selv 23 år, og manden er 26 år, og vi blev gift i lørdags :ilovebryllupsklar: (D. 10/7-2010)

0

Jamen jeg var 27 og manden 33 da vi blev viet på rådhuset og nu er vi så hhv. 30 og 36 år når vi skal velsignes i kirken. Vi har været sammen siden jeg var 15 og han var 21, så vi har ventet rigtigt længe, men ikke destomindre gælder jeg mig helt vildt til kirkebrylluppet.

0

Vi er begge 35 når vi bliver gift, så vi er da et par gamle nisser i forhold til I andre herinde :ilovebryllupsklar: ja ja... vi kan jo ikke allesammen være lige hurtige :cheerleader3:

0

Endnu en 21-årig her - og kærestemanden 27 :ilovebryllupsklar:

0

Annonce ♥

:ilovebryllupsklar::cheerleader3::)

Keld og jeg blev viet på rådhuset på min 38 års fødselsdag nogle måneder efter hans 40 års fødselsdag i 2002 :)

Når vi bliver velsignet i kirken til vores kobberbryllup i 2015, er han 52 år og jeg er præcis 50 1/2 år.

0

Jeg er 23 og han bliver 25 i august - så han har lige undveget kanel :-D

0

Ja, så kan jeg da godt se vi ligger i den "højere" ende...

Og så kan jeg jo så også melde mig som den første brud, der er ældre end gommen, idet jeg er 29 og han 28

Du er ikke alene ;)

Jeg er 31 og manden min er 30 år, hvilket vi også var på vores bryllupsdag 15. maj i år (vi har fødselsdag henholdsvis 6 og 5 dage før bryllupsdagen).

0

Annonce ♥

Jeg er lige blev 51 og han bliver 44 ugen efter vi er blevet gift :thumbsupsmileyanim:

0

her er han 41 år og jeg er 37 år når vi bliver gift.

0

Jeg var 23 og han var 26, da vi blev gift sidste år.

0

Det er bare skønt at vide at kærligheden ikke har noget med alder at gøre...... :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Det er bare skønt at vide at kærligheden ikke har noget med alder at gøre...... :thumbsupsmileyanim:

Kan ikke være mere enig med dig :denmarkflag:

0

Jeg er 27 og Jimmi 29, til brylluppet er jeg 28 og han bliver 30 år, 10 dage før å nu må vi se om hans venner er søde ved ham.

0

På vores bryllupsdag er jeg 28 og min kommende mand er 37 :thumbsupsmileyanim:

0

Gud - jeg troede da også jeg ville blive en ung brud. Jeg er 22 - 23 to måneder efter, og gommen er 23 til den tid. Super at kunne dele sådan en glæde med andre :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg var 27, er blevet 28 siden og min mand er 33 og var det også på vores bryllupsdag. Ingen af mine veninder er gift, jeg var den første, så jeg føler mig stadigvæk som meget ung brud. (Min bedste veninde skal dog giftes til sommer) Alderes er jo et eller andet sted underordnet, vi er alle forskellige steder i vores liv, eller os herinde er nok næsten samme sted :thumbsupsmileyanim:

0

Vi når at blive 22 (mig) og 24 (ham) :thumbsupsmileyanim:

Men nu er jeg altså forvirret. Nogle af jer skriver om at i undgår kanel da i bliver gift inden de 25??? Jeg troede først det var inden 30? :respekt:

0

Kan ikke være mere enig med dig :respekt:

Hvornår man bliver gift har intet med alder at gøre. Indrømmet så kunne man da godt gå hen og føle sig gammel når man kommer ud til bryllupsfesterne hvor mange er i alderen 24-32 år og forældrene også .... men det gør man absolut ikke. Til gengæld synes jeg man oplever en modenhed hos "de unge brudepar m.v." som jeg ikke syntes jeg selv havde dengang jeg var i den alder men det kan være at det bare er tiden der går og mig der er dårlig til at huske :bearhug:

0

Manden blev 40 år 2 dage før bryluppet og jeg blev 47 år 8 dage efter.. . :thumbsupsmileyanim:

0

min kommende mand er 38år og jeg 34år når vi skal giftes

0