MaiD

Alder???

174 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jo bestemt - Bare se Mrs. Sicilia :) Er iøvrigt lige blevet booket til en firmafest via én som jeg spillede bryllup for i 2003. Det kunne være man skulle "sælge" hende et kobberbryllup på samme konto. :)

0

Del dette indlæg

På bryllupsdagen er jeg 28 og min kommende mand er 35. Jeg synes egentlig det er en glimrende alder at blive gift i, selvom jeg da godt ville have lignet mit lidt kønnere og lækrere 22-årige jeg, på min bryllupsdag, men til gengæld har vi lidt mere erfaring med i bagagen. Vi har begge lange forhold bag os og har derfra en fornemmelse af at et ægteskab kræver masser af kompromiser og hårdt arbejde for at få det til at fungere.

Hvis jeg var blevet gift som 22-årig "prinsesse-jeg-er-universets-centrum-og-alting-skal-gå-efter-mit-hoved", var det ikke gået! Dermed ikke være sagt at andre ikke kan være parate til ægteskab i den alder, men selvom jeg hårdnakket ville have benægtet det dengang, var JEG i hvert fald ikke!

Jeg kan helt ærligt godt føle mig lidt gammel når jeg ser hvordan mine venner er blevet gift, har fået børn, har købt hus osv. men vi er jo ikke ens, og mit liv har bare formet sig anderledes. Jeg ville ikke gøre noget om!

Min kæreste siger altid at han ikke bliver et år ældre, men at han bliver et år klogere :wink: og det er da værd at huske på :)

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo bestemt - Bare se Mrs. Sicilia :) Er iøvrigt lige blevet booket til en firmafest via én som jeg spillede bryllup for i 2003. Det kunne være man skulle "sælge" hende et kobberbryllup på samme konto. :)

Bestemt ikke en dårlig ide :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi kommer begge to til at være 24. Jeg har fødselsdag nogle få dage før brylluppet, og han bliver 25 tre uger efter, så det er lige i den lille måned på året hvor vi er samme alder.

0

Del dette indlæg

På vores bryllupsdag d. 9. juni i år er jeg 30 og h2b er 39. Synes det er en perfekt alder da vi stadig er (relativt) unge, men gamle nok til at forstå alvoren :) (dermed ikke sagt at andre ikke forstår det før - ved bare at jeg ikke gjorde ;) )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja måske lige herinde her og nu men det er bestemt ikke ekseptionelt med sådan en aldersforskel. I kan jo så holde 70 års fødselsdag om 2 år :) Samtidig med at der i år er lidt sammenhæng i jeres alder (2 og 4). :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Jeg er 24 og min kommende 42 - så kan se vi vist er dem med største aldersforskel. :wink:

Hvor sjovt. Samme aldersforskel som os :) Jeg bliver 24 år, den dag vi bliver gift. Han vil være 41 år, men fylder 42 2 mdr senere :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer