Swann

Forever & Ever! 28.01.2012 - Sneak peak

1,643 indlæg i dette emne

Annonce ♥

F******CK nogle nice boxers! :) Hmm.. Mon man skulle proppe manden i sådan nogle :)

Jeg håber vi skal ind og se LMFAO på min fødselsdag i næste måned, det kunne være nice :)

Eiiii hvor og hvornår???? :o

12 dage... Man FATTER det ikke!!!

Jeg synes godt jeg kan skimte et smukt bordkort bag det dårligt belyste billede! Enkelt og smukke farver (og snefnugget er jo bare....... :heart: )

Og Miss Lena strømpebåndet er sexet og fint - det skal nok vække "lykke" hos manden din!

Det er så crazy at det er LIGE om lidt.. Der er ikke 2 uger - der er UNDER 2 uger....

Men lyder til at du har styr på planerne - og at i har nogle "projekter" endnu, som dog er overkommelige!

Ps. Hørte lige i TV Avisen idag: "Sneen er på vej"

Hvad er det dog vi har gang i :wink: Tænk at udsætte sig selv, for sådan en omgang nerver! Nu så jeg lige dine fine grene og kom i tanke om, at svigermor på et tidspunkt har været i skoven og finde "træer" til os, som vi skal spray male og have stående rundt omkring i hjørner osv. Hvis altså det hun har fundet er det vi havde i tankerne.

Og ja bare kom an med det sne! Men i moderate mængder, tak!!! Ellers ender det desværre nok med at bryllup uden min side af gæsterne...

så fint et strømpebånd

det er så vildt det er her lige om lidt det er din tur - du har ventet så længe

Ventet længe?? Jeg aaaaaner ikke hvad du snakker om Mette :fløjt: Og ja, det er bare så flot!

Super fine bordkort!

Lækre øreringe og super sjove boxers

Smukt strømpebånd!

12 dage - hvor er det vildt!!!!!

Tark :loveboard: Ja, det er fuldstændig sindssygt, at der lige pludselig kun er 12 dage til!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kun 12 dage - tiden går skisme stærkt nu.

Kanon fede boksere, tror da vist kæresten skal kigge lidt på den side hæhæ.

Ja det går sindssygt stærkt! Troede ellers aldrig dagen ville komme :)

Der er åndssvagt mange forskellige prints og man kan få det trykt på et hav af forskellige ting :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er nogle vildt flotte bortkort, kan rigtig godt lide det fine glimmer snefnug. Glæder mig helt på dine vegne, 12 dage er jo ingenting.!

Jeg er også super glad for glimmer snefnuggene :) De kommer også til at være på gæstebogen og bordplanen :)

0

Del dette indlæg

Py ha der er ikke længe til nu.....har du kæmpe snemænd i maven...... :huh: Super flotte øreringe......og ja de bokser er jeg da helt vild med.....hvor er de fra ? :biggrin: Smukt strømpebånd......den opgave må jeg da også sætte Miss Lena på for jeg kan simpelthen ikke finde et jeg kan li....... :)

Nøj hvor jeg glæder mig til de næste brylluper her på BK......det er jo næsten ikke til at vente..... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hmm... Jeg har stadig ikke helt styr på, hvad der skal være mit gamle, blå, lånte og nye, men kan det blå godt være en blå tattoo... Har Tinkerbell på min ene fod og hun er lidt blå :)

Ellers må du få h2b til at jokke dig over tæerne, så du kan få et flot blåt mærke :wink::lol: :fløjt:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm... Jeg har stadig ikke helt styr på, hvad der skal være mit gamle, blå, lånte og nye, men kan det blå godt være en blå tattoo... Har Tinkerbell på min ene fod og hun er lidt blå :)

Ellers må du få h2b til at jokke dig over tæerne, så du kan få et flot blåt mærke :wink::lol: :fløjt:

Mine "blå" mærker bliver altid lilla/sorte, så den dur ikke ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med blå neglelak? hæhæ

Og nu er der kun 9 dage tilbage :denmarkflag:

Jeg har "desværre" købt neglelak til fusserne, som bliver rosa. Men en blå tattoo dur bare ikke eller hvad?

Yay 9 dage :) det er jo nærmest ingenting!

0

Del dette indlæg

F******CK nogle nice boxers! :) Hmm.. Mon man skulle proppe manden i sådan nogle :)

Jeg håber vi skal ind og se LMFAO på min fødselsdag i næste måned, det kunne være nice :)

Eiiii hvor og hvornår???? :o

Jamen den 21. februar spiller de i Falconer :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer