Swann

Forever & Ever! 28.01.2012 - Sneak peak

1,643 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tusind tak til jer alle!!! Vi havde en vidunderlig dag i rigtig godt selskab :)

I morgen tidlig tager vi på Mini-bryllupsrejse i morgen (gaven fra svigerforældrene). De mente at vi skulle forberede os på livet som pensionister, så turen går til Harzen ;)

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skønt at høre i havde en super dejligt og festlig dag..... :loveshower: Det lyder da fantastisk med en tur til Hartzen - nyd det og sikken en dejlig gave at få.... :loveshower:

Ja ville nu være skønt med et lille sneak peak.....fra i går..... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej skønheder :) Så er jeg på vej til arbejde efter en dejligt uge, der har stået på mini honeymoon og hygge derhjemme.

Jeg venter stadig på billeder fra både fotograf og gæster, så der går nok lidt tid inden i får noget at se :)

Jeg venter også med beretningen indtil billeder er kommet, for jeg har lidt svært ved at finde rundt i det hele. Bliver helt sikkert nemmere, når først jeg ser billederne :)

Er der nogle af jer der kender en smart måde vi kan indhente billeder fra gæsterne på? De er jo spredt over hele landet, så umiddelbart bliver det noget med at sende usb rundt omkring. Men det kunne jo være der fandtes et godt sted på nettet, hvor de kunne uploade det hele...

0

Del dette indlæg

Hej skønheder :) Så er jeg på vej til arbejde efter en dejligt uge, der har stået på mini honeymoon og hygge derhjemme.

Jeg venter stadig på billeder fra både fotograf og gæster, så der går nok lidt tid inden i får noget at se :)

Jeg venter også med beretningen indtil billeder er kommet, for jeg har lidt svært ved at finde rundt i det hele. Bliver helt sikkert nemmere, når først jeg ser billederne :)

Er der nogle af jer der kender en smart måde vi kan indhente billeder fra gæsterne på? De er jo spredt over hele landet, så umiddelbart bliver det noget med at sende usb rundt omkring. Men det kunne jo være der fandtes et godt sted på nettet, hvor de kunne uploade det hele...

Dejligt i har haft en dejlig honeymoon og nydt en uge efter bryllupet.........det må være skønt at være nygift :loveshower:

Glæder mig rigtig meget til at se billeder fra jeres store dag......- kan næsten ikke vente :loveshower:

Er et ikke nemmest at folk vedhæfter dem en mail og sender billederne til dig/jer.....måske krærver det flere mails....fordi folk har taget mange billeder.....men nej jeg kender ikke rigtig til nogle programmer..... :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej smukke datosøster...

Glæder mig til at læse om jeres store dag.. :):heart:

Vi bruger dropbox - så kan folk uploade i mapper... :) Man kan også købe sig til ekstra plads hvis man vil...

Mange af de steder man uploade til albums - forringer det billedekvaliteten - så hvis det er nogle billeder du skal have fremkaldt osv - er det nok bedst at få dem i samme format som de er taget i - ved fx at overføre igennem dropbox, lagt på USB stik osv... Der findes også online harddiske - men ved ikke hvordan det helt fungerer når der er flere - du kan evt prøve at søge på det.. :)

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej smukke datosøster...

Glæder mig til at læse om jeres store dag.. :):heart:

Vi bruger dropbox - så kan folk uploade i mapper... :) Man kan også købe sig til ekstra plads hvis man vil...

Mange af de steder man uploade til albums - forringer det billedekvaliteten - så hvis det er nogle billeder du skal have fremkaldt osv - er det nok bedst at få dem i samme format som de er taget i - ved fx at overføre igennem dropbox, lagt på USB stik osv... Der findes også online harddiske - men ved ikke hvordan det helt fungerer når der er flere - du kan evt prøve at søge på det.. :)

:bearhug:

Hvordan fungerer dropbox?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer