Swann

Forever & Ever! 28.01.2012 - Sneak peak

1,643 indlæg i dette emne

Jeg mangler ord af spaending sammen med dig, soede - en helt era af skoenne damers bryllupper er jo forbi, naar jeres store dag kommer om saa kort tid. Der bliver ikke et oeje toert :c166:

Det bliver smukt og vidunderligt og jeg glaeder mig vildt meget til beretningen :cheerleader3:

PS: Bilen gaar IKKE istykker igen - tal med englene, honey! :7himmel:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh hvor bliver det spændende at følge med lige til det sidste - og selvfølgelig sidde og smæske i din beretning bagefter :wink:

Skønt med en betænksom H2B der giver dig et par øreringe i julegave du kan bruge - dem glæder jeg mig til at se :lol:

0

Del dette indlæg

Jeg mangler ord af spaending sammen med dig, soede - en helt era af skoenne damers bryllupper er jo forbi, naar jeres store dag kommer om saa kort tid. Der bliver ikke et oeje toert :c166:

Det bliver smukt og vidunderligt og jeg glaeder mig vildt meget til beretningen :cheerleader3:

De engle kan jeg virkelig godt bruge lige nu, for sys det hele ramler...

0

Del dette indlæg

Derudover snakkede vi om, at have en sang, der ikke er en salme med under vielsen... Nemlig DU ER af Søs Fenger. Den er jo bare så smuk, og siger ALT! Vi arbejder dog stadig på, om den skal synges af én, skal være en fællessang (ligesom salmerne) eller skal spilles over deres anlæg.

Der må jeg lige korrigere (eller supplere dig). Det er rigtigt at det er Søs Fenger der synger den men det er sammen med News fra før hun gik solo.

Hvis man overhovedet skal indvende noget mod det nummer så er det, at det er meget brugt i bryllupssammenhæng men det ville jeg nok se flot på. Dels fordi der er grænser for hvor mange brylluper "almindelige" mennesker kommer ud til. Dels fordi det kan være hvad det vil hvis det er en god sangerinde der fremfører det, eller akustikken og lyden er god hvad den plejer at være i en kirke.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det hele ramler ikke, det lover jeg dig :kiss:

0

Del dette indlæg

Hvor er det bare snart nu, søde!! Jeg glæder mig helt vildt på dine vegne!!

:hug:

Jaah det er meget snart! Det er jo ikke længe siden jeg stod i en kirke i skive og gloede på to smukke mennesker og tænkte at der var 100 år til endnu.... Nu er der kun 24 dage!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det hele ramler ikke, det lover jeg dig :kiss:

Hehe der er vist heller ikke mere, der kan gå galt nu :)

0

Del dette indlæg

Hør på bellazilla - hun er en klog, gift kone :wink:

Det skal nok gå - og blive rigtig skønt - alt sammen :hug:

Det er nemlig lige hvad hun er, og et helt vidunderligt menneske :)

Darlings, I blush... :blush: Hvor er I soede :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hør på bellazilla - hun er en klog, gift kone :wink:

Det skal nok gå - og blive rigtig skønt - alt sammen :hug:

Det er nemlig lige hvad hun er, og et helt vidunderligt menneske :)

Darlings, I blush... :blush: Hvor er I soede :bearhug:

Det kan du selv være ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jaah det er meget snart! Det er jo ikke længe siden jeg stod i en kirke i skive og gloede på to smukke mennesker og tænkte at der var 100 år til endnu.... Nu er der kun 24 dage!!!!

Hahah! Og jeg synes det er 100 år siden du stod i den kirke i Skive og gloede. :D

Men ØV hvor synes jeg det er snyd I ikke holder brylluppet i Viborg. :(

0

Del dette indlæg

Jaah det er meget snart! Det er jo ikke længe siden jeg stod i en kirke i skive og gloede på to smukke mennesker og t ænkte at der var 100 år til endnu.... Nu er der kun 24 dage!!!!

Hahah! Og jeg synes det er 100 år siden du stod i den kirke i Skive og gloede. :D

Men ØV hvor synes jeg det er snyd I ikke holder brylluppet i Viborg. :(

Så kan vi hermed konkludere at Allan og dig har været gift i 100 år ;)

Jaah lige på det punkt er det mega træls!!

0

Del dette indlæg

Mmmmmhhhhh... Kevin og jeg nyder rigtig vores sidste tid som kærester sammen. Hele weekenden camperer vi i stuen :) Med kæmpe luftmadras und alles... Det er bare SÅ hyggeligt!!! Nogle gange æææælsker jeg virkelig at sove i stuen :) Vores gode hygge bliver kun afbrudt af mit arbejde i morgen. Men den står på putte-hygge ligeså snart jeg er hjemme igen :heart:

Ellers så ved jeg faktisk ikke liii hvad jeg skal give mig til på bryllupsfronten. Vi skal nok have lavet noget bordkort osv i weekenden, og så skal jeg klippes søndag, da jeg ikke gider at have helt ny klippet hår til brylluppet. Nu vi taler om hår, så er jeg virkelig kommet i tvivl om frisure... Så i kan godt forberede jer på, at skulle hjælpe mig med at vælge, når jeg på et tidspunkt er selv med computeren :lol: :lol:

DER ER 22 DAGE TILBAGE!!!

:shooter: :shooter: :shooter:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

22 DAGE!!

SHUT THE FUDGE UP!!

:shooter: :shooter: :shooter: :shooter: :shooter: :shooter:

Det kan da ikke passe... Kan det!??

Det lyder virkelig som om i hygger!

:)

DEJLIGT!

Hmm nej det er nok vores tickere, der lyver for hårdt! Lad os droppe stressen og smutte på ferie den næste måneds tid ;)

Det er virkelig også hyggeligt, men lige nu sidder jeg i toget på vej til arbejde og er først hjemme kl 17.30 igen. Åh ja det gode liv som pendler... Bruger 4 timer om dagen på at komme frem og tilbage. Det er specielt lækkert de dage, hvor jeg kun skal arbejde i 3,5 time ;)

0

Del dette indlæg

"Shut the fudge up"!! :griner:- Jeg elsker ditt sprog, kvinde - skriv nu den bog!! :pokey::lol:

Og

22 dage.. :rolleyes: Hvor mange sommerfugle kan du nå at tælle, Swann? :wink:

Sommerfugle... Hvad f..... er det?? Jeg har 50 fuldfede elefanter med lyserøde ballerinaskørter på, der springer rundt på trampolin i min mave!!!

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

22 dage... GISP, det er snart :cheerleader3:

Det er bare hyggeligt at sove i stuen og skidegod ide at campere der :7himmel: Vi sover nogle gange i stuen om sommeren, naar sovevaerelset er for varmt og det er bare saa hyggeligt :rolleyes:

Om en uge er jeg i Thailand, men naar heldigvis lige at komme hjem den 27., saa jeg kan sige det, der skal siges, soede pige. Till then sender jeg den fineste brudekarma til dig!

:bearhug:

0

Del dette indlæg

22 dage... GISP, det er snart :cheerleader3:

Det er bare hyggeligt at sove i stuen og skidegod ide at campere der :7himmel: Vi sover nogle gange i stuen om sommeren, naar sovevaerelset er for varmt og det er bare saa hyggeligt :rolleyes:

Om en uge er jeg i Thailand, men naar heldigvis lige at komme hjem den 27., saa jeg kan sige det, der skal siges, soede pige. Till then sender jeg den fineste brudekarma til dig!

:bearhug:

Puha ja, det er MEGET snart :)

Ja, hvad skulle man dog gøre uden stuen :) Da jeg boede alene elskede jeg at sove på sofaen, selvom jeg har den dejligste seng. Det er dog en smule trængt at sove to på den, men vi prøver i aften, for det er jo hyggeligt at ligge helt tæt :)

Hvor bliver det bare dejligt for jer at komme på bryllupsrejse :) og det er jo bare perfekt timet ;)

0

Del dette indlæg

Hvor er det dejligt at høre, at vi ikke er de eneste, der nogengange camperer i stuen :)

Jeg har af princip ikke i tv i soveværelset, (man skal jo stå fast ved sine principper, haha), men må indrømme at jeg elsker at ligge på kæmpe-luftmadras i stuen og falde i søvn til en film :) :) :) :)

Håber I får nogle fantastiske dage som kærester!

0

Del dette indlæg

Min veninde spurgte om:

- Hvordan kommer din mor fra hotellet til kirken? (Min far skal agere chaffør i deres vil - for os)

- Hvem skal pynte kirken - og hvornår?

- Hvordan vil du få fragtet 12 store gren opsatser der står i vaser - uden de vælter?

- Hvordan vil du fragte alt vin/oppakning? (Vi har en lille Golf)

- Skal Jespers far sidde sammen med Jesper i kirken?

- Skal vi (min veninde og hendes mand) sidde på brudens eller gommens side? (Øhh.. Er der forskellige sider.. :blink: )

Så primært planlægningsmæssige ting som vi bare slet ikke havde skænket en tanke! :blink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer