Swann

Forever & Ever! 28.01.2012 - Sneak peak

1,643 indlæg i dette emne

Hej Bedste Veninde :wink:

Så fandt jeg lige din tråd herinde.

Jeg vil blot informere om at projekt bryllupskage tager sin begyndelse her i weekenden :metteholm

Haha hvor er du sød :)

Uha, hvor bliver det bare spændende! Og hvor er jeg bare glad for at have sådan en god veninde, der gider at lave kage til os :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

F******CK nogle nice boxers! :) Hmm.. Mon man skulle proppe manden i sådan nogle :)

Jeg håber vi skal ind og se LMFAO på min fødselsdag i næste måned, det kunne være nice :)

Uuuuhhhh... Dét gad jeg virkelig godt!

Eiiii hvor og hvornår???? :o

Jamen den 21. februar spiller de i Falconer :)

0

Del dette indlæg

F******CK nogle nice boxers! :) Hmm.. Mon man skulle proppe manden i sådan nogle :)

Jeg håber vi skal ind og se LMFAO på min fødselsdag i næste måned, det kunne være nice :)

Uuuuhhhh... Dét gad jeg virkelig godt!

Eiiii hvor og hvornår???? :o

Jamen den 21. februar spiller de i Falconer :)

Hov der fik jeg da lige skrevet midt inde i det hele ;)

0

Del dette indlæg

Omg!!! Nu er der kun en uge tilbage. Det er helt vildt!!! Og så efter 2 års planlægning... Ihh hvor jeg glæder mig :)

Min meget højgravide kusine og hendes mand meddelte igår, at de nøjes med at komme i kirken, for hun er begyndt at få en del plukveer og er såååå træt, så det ville være lidt svært at holde til en hel fest :) Så er det jo bare godt, at jeg ikke har haft tid til at lave bordplanen og bordhæfterne endnu :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1 uge tilbage.....det er jo helt vildt.....- er der styr på det meste....? :cheerleader3: Glæder mig sådan til at læse om jeres fantastiske dag....og ja tænk engang 2 års planlægning..... :loveshower: Fint du ikke har lavet bordplan når der lige kom et par afbud....så det skal du have lavet i den kommende uge....ved du hvordan det skal se ud.... :loveshower:

0

Del dette indlæg

1 uge tilbage.....det er jo helt vildt.....- er der styr på det meste....? :cheerleader3: Glæder mig sådan til at læse om jeres fantastiske dag....og ja tænk engang 2 års planlægning..... :loveshower: Fint du ikke har lavet bordplan når der lige kom et par afbud....så det skal du have lavet i den kommende uge....ved du hvordan det skal se ud.... :loveshower:

Jeg tror vi er ved at være godt med. Lige nu sidder jeg bare på arbejdet og har helt kvalme, fordi jeg er bange for at vi glemmer noget derhjemme. Kevin pakker bilen idag og henter mig, når jeg har fri, så vi kan komme til sjælland...

Bordplanen bliver på et stort ark karton, i hvid, med runde borde i blå... Og så en hulens masse snefnug i hvid, blå og sølv glimmer :) og folk bliver puttet på med sådan noget klister-stads, så vi kan flytte rundt på dem i læst minute, hvis der skulle komme flere afbud. Det kan vi nemlig risikere med min moster og hendes mand, da han sejler og for det meste først for svar få dage inden han skal afsted :)

Men altså... En uge!!! Puuuuhaaaa ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Cool at I har skrevet, hvad gæsternes navne betyder.. det er altid et godt samtale emne :wink: Smukke øreringe! .... Seje boksershorts! Dem kan man da kun blive i godt humør af, at se (y):thumbsupsmileyanim:

Dejligt at høre, at du synes om det med navnenes betydning :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Iøvrigt - så lyder det godt med klisterstads på navnene.. Hvorfor har jeg ikke gjort det! :blink:

Nå.... Jeg tager en sprittusch med og streger ud hvis det er! :lol:

Jaaah fuck it... Vi gør det også kun på den måde, fordi vi ved at der er stor risiko for ændringer ;)

0

Del dette indlæg

Hej Lene

Uha, så nærmer tiden så rigtigt, hva :) Det bliver så spændende, og jeg glæder mig meget til at læse din beretning efterfølgende og se billeder fra dagen. Men mest af alt, så er jeg glad for at vejret er begyndt at tegne sig efter dine ønsker. Det ser jo ud til, at sidst på ugen kommer der sne, så lad os håbe at der kommer sne nok der hvor I skal holde jeres bryllup, og at det så bliver liggende hele dagen, så I rigtig får jeres Winter Wedding :thumbsupsmileyanim:

Trist at høre med det ene adbud I lige har fået, men synes det er pænt af dem at de alligevel lige kommer i kirken, og ønsker jer tillykke.

Har du ellers styr på det hele, eller er der stadig nogle hængepartier - ud over bordplanen?

Knus Camilla

Følg min planlægningstråd her

348g8i.png

0

Del dette indlæg

Hej Lene

Uha, så nærmer tiden så rigtigt, hva :) Det bliver så spændende, og jeg glæder mig meget til at læse din beretning efterfølgende og se billeder fra dagen. Men mest af alt, så er jeg glad for at vejret er begyndt at tegne sig efter dine ønsker. Det ser jo ud til, at sidst på ugen kommer der sne, så lad os håbe at der kommer sne nok der hvor I skal holde jeres bryllup, og at det så bliver liggende hele dagen, så I rigtig får jeres Winter Wedding :thumbsupsmileyanim:

Trist at høre med det ene adbud I lige har fået, men synes det er pænt af dem at de alligevel lige kommer i kirken, og ønsker jer tillykke.

Har du ellers styr på det hele, eller er der stadig nogle hængepartier - ud over bordplanen?

Knus Camilla

Følg min planlægningstråd her

348g8i.png

Ja, vejret er da begyndt at se lidt mere fornuftigt ud :) bliver spændende at se, hvad det ender med.

Jeg synes vi er rimelig godt med. Mangler at købe lidt småting, male vores "træer", få lavet negle osv, men det er overstået i løbet af i morgen. Så fredag står den bare af oppyntning af feststedet :) Når vi er færdige tager Kevin hjem til forloveren og jeg bliver på feststedet og overnatter med en veninde :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Animated_ButterflySmiley1.gif

Maven er fuld af sommerfugle..

happy-jump-happy-animation-animated-smiley-emoticon-000360-large-1es9swx.gif

Jeg er FULDKOMMEN exited!!!

daydream-animated-animation-day-dream-smiley-emoticon-000404-large1.gif

ER DET SNART????

bride-groom.gif

DET ER PÅ LØRDAG!!

Tror nok vi har styr på alt!

:) Der blir krydset ting af listen på daglig basis..

Hvad med jer?? Har i styr på det hele?

:)

Tjoo... Vi er vist ved at have styr på det meste. Idag står den på oppyntning af feststedet... Det blir nok stressende!! Men pyt med det...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer