charlotte heidi

"Et organisk Bryllup" - 16/7 2011

994 indlæg i dette emne

Annonce ♥

I tillykke er også selv lige blevet færdige med min eksamen, så ved hvor lettet man føler sig. :thumbsupsmileyanim: især når man har præsteret sådan et resultat :cheerleader3:

Hold da op :thumbsupsmileyanim: STORT tillykke!!

Stort tillykke med den flotte karakter :cheerleader3::denmarkflag:

1.000 tak piger :)

Jeg er så småt begyndt at forstå det nu :cheerleader3: Jeg synes stadig det er vildt. Men nu kan jeg da slappe af nogle dage og gå på BK, det er dejligt.

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det hvis tid til en update af hvad der sker her i Vejle.

Jeg var jo sikker på, at jeg ville bruge en masse tid på BK efter jeg havde afleveret mine opgaver. Men sådan skulle det ikke gå :(

Som I ved har jeg brugt en masse energi på min første eksamen som var kristendomskundskab (linjefag). Jeg var slet ikke sikker på at det ville gå godt. Jeg synes, det er et rigtig spændende fag, men hurtigt komme ind på et område hvor man ikke ved så meget.

Derudover var der kun en der den første dag fik 10, og den første dag var der nogle rigtig dygtige studerende oppe. Derfor var jeg ikke sikker på hvor hårde de var.

Men som I ved så gik det jo rigtig godt :) Det var en rigtig god eksamen, og jeg følte det var mig der styrede dem, så det var bare fedt.

Den sidste eksamen er den 28 Juni, så der er et stykke tid til endnu. Men så kan jeg så småt begynde at læse op til den nu.

Jeg skal op i pædagogik hvor jeg har emnet opdragelse. Den handler om hvilket omfang skolen skal opdrage. Det er et rigtig spændende emne, men jeg føler mig ikke helt sikker i det. Grunden er, at vi ikke har haft undervisning siden jul, og derfor helle ikke snakket om modulet hvori opdragelse indgå. Men nu må vi se man ved jo aldrig.

Nå men så til brylluppet. Jeg synes ikke der er sket det helt store.

Kjolen

Jeg har prøvet min kjole igen, det var som at komme i himlen. Den passede perfekt – skønt. Det er lidt underligt at man bare kan gå ind og finde en kjole der passer. Men jeg klager ikke.

Har ikke nogle billeder endnu. Men når jeg får den, så skal jeg nok vise dem frem :wink:

Kommunen

Jeg har fået snakket med kommunen, de har fået papirerne fra Vejle. Så det skulle der være styr på nu. Mit nye navn skulle også være i orden, det er dejligt :) Derudover skulle det gerne være borgmesteren der kommer ud og fortager vielsen. Det er vi meget glade for. For det første fordi vi ved han er god til vielser, og for det andet fordi min far kender ham. Så nu håber vi bare at alt går som det skal.

Gæsterne

Vi mangler nu kun svar fra 2 gæster. Så vi bliver nok omkring 42, er pænt lige tal :) Der var 11 der ikke kommer, men vi viste godt det kunne ske. Det er jo midt i sommerferien.

Maden

Vi har stort set styr på maden nu, vi skal bare lige finde ud af hvilket kager vi skal lave til desserten.

Men hovedretten er der styr på. Vi fik et meget bedre tilbud på et salatbord, så der er mere salat til mindre penge, det er jo skønt.

Vinen har vi også fået købt, vi fik et rigtig godt tilbud i den lokal SuperBrugs på en rigtig god vin. Derudover kan vi levere de ikke åbnede flasker tilbage.

Vi mangler kun øl, vand og spiritus, men vi skal lige havde fat på brugsen igen. Vi har nemlig regnet ud at for os kan det ikke betale sig at tage til Tyskland. Det er billigere at købe det i DK hvis man laver en aftale om at aflevere det tilbage igen.

Champagne

Så har vi da også fået købt champagne. Det blev Pommery Champagne Brut Royal, som har fået nogle gode anmeldelser. Så det er rart der er styr på det også.

post-43938-0-71622500-1307863507.jpg

IKEA

Så har vi været en lille tur i IKEA og købe lagner. De skal bruges til duge. Vi prøvede at stille det op som vi gerne ville have det. Har ikke fået billederne endnu, men der så super godt ud. Det minder lidt om det her:

post-43938-0-62626900-1307863540.jpg

Så der er nu styr på bordpynten, vi mangler kun bordkortene, men de skulle ikke tage så lang tid.

Rød løber og telt

Vi har også skaffet et godt telt, så nu kan regnen bare komme an den 16/7 :) HTB fik den ide at sætte telte et stykke fra hytten. Så skal de være en rød løber fra hytten til telte, så man binder dem sammen. Ved den røde løber skal der være fakler. Jeg tror der bliver flot, og jeg er glad for HTB fik den ide. Det er dejligt når han kommer med indslag til brylluppet.

Gave til bedst man

Vi har fået købt gave til best man, et flot lommeur. Han skal nemlig også være toastmaster og han har ikke et lommeur.

Det bedste er at han i sidste uge sagde til sin kone at han rigtig gerne ville have et lommeur. Så der er jo bare perfekt.

Nu skal det bare indgraveres.

Vi mangler en gave til min søster som er brudepige. Øreringen gik ikke, så hvis I har en ide så må I meget gerne sig til.

Jeg tror det var det hele, det er det jeg lige kan huske. Men det er skønt at være tilbage. Håber ikke den sidste eksamen tager at for meget af min tid.

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Tillykke med den flotte karakter, hvor er du sej!!! :cheerleader3::respekt:

(Puh, og jeg gruer for min eksamen... Kan SLET ikke tage mig sammen til at lave oplæg :unsure:)

Og sikke du rykker med bryllup! :cheerleader3: Fedt at kjolen passede, det kan jo ikke være bedre så :7himmel: Og supergod idé med den røde løber og fakler, det tror jeg bliver SÅ fint! :loveflag: Og ellers kører det jo bare for jer, med både drikkevarer og mad, det er jo skønt :)

Mht. gave til brudepige, kunne hun så ikke bare få et andet lille smykke? Jeg er nok mest til smykker med sådan nogle gaver, fordi de holder længe. Men ellers kunne hun måske få en lille parfume, et par sko, et gavekort til et-eller-andet? Kommer også an på, hvad jeres budget for gaven er? :)

0

Del dette indlæg

(Puh, og jeg gruer for min eksamen... Kan SLET ikke tage mig sammen til at lave oplæg :unsure:)

Og sikke du rykker med bryllup! :cheerleader3: Fedt at kjolen passede, det kan jo ikke være bedre så :7himmel: Og supergod idé med den røde løber og fakler, det tror jeg bliver SÅ fint! :loveflag: Og ellers kører det jo bare for jer, med både drikkevarer og mad, det er jo skønt :)

Mht. gave til brudepige, kunne hun så ikke bare få et andet lille smykke? Jeg er nok mest til smykker med sådan nogle gaver, fordi de holder længe. Men ellers kunne hun måske få en lille parfume, et par sko, et gavekort til et-eller-andet? Kommer også an på, hvad jeres budget for gaven er? :)

Tak Mette :hug:

Hvornår skal du til eksamen? Jeg er sikker på det nok skal gå :)

Jeg regner med det skal være et smykke, hvor man evt. kan indgraverer noget. Men jeg ved det ikke helt endnu.

Der jo under en måned til dit brylluppet, er du ikke spændt nu :cheerleader3:

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Hvornår skal du til eksamen? Jeg er sikker på det nok skal gå :)

Jeg regner med det skal være et smykke, hvor man evt. kan indgraverer noget. Men jeg ved det ikke helt endnu.

Der jo under en måned til dit brylluppet, er du ikke spændt nu :cheerleader3:

5178921e1d4fb9c9.gif

Uh, mine nerver tillader ikke rigtig, at jeg offentliggører den præcise dato, men det er snart... Og føler ikke, at jeg har styr på en fis. :unsure: Tror ikke, at jeg dumper, men kan godt frygte at jeg ikke kan mønstre så høj en karakter, som jeg gerne vil, når det nu er min bacheloreksamen... :unsure:

Måske kunne smykket være et lille armbånd? :) Eller sådan en halskæde, hvor man kan sætte et billede ind i?

Og jo, jeg er MEGET spændt og vil TUSIND gange hellere lave bryllupsting, end læse til eksamen. :tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en masse der sker Charlotte Heidi. Jeg eeeeelsker simpelthen jeres tema med naturen i fokus! :loveboard: Og glæder mig SÅ meget til at se jeres udendørs ceremoni.

Må jeg spørge hvad I gør med musik? Jeg tænker både på når du går ind, og under ceremonien. Vi ville rigtig gerne have gospelsang under ceremonien, men det kor jeg har snakket med skulle have 5-6000 for det :blink: Men vil bare så gerne gå op af "gulvet" med min far til

Jeg er i tænkeboks omkring hvordan jeg får de ting til at stemme overens, men måske du har nogle gode råd?

Redigeret af Ane.dk
0

Del dette indlæg

Hvornår skal du til eksamen? Jeg er sikker på det nok skal gå

Der jo under en måned til dit brylluppet, er du ikke spændt nu

5178921e1d4fb9c9.gif

Uh, mine nerver tillader ikke rigtig, at jeg offentliggører den præcise dato, men det er snart... Og føler ikke, at jeg har styr på en fis. :unsure: Tror ikke, at jeg dumper, men kan godt frygte at jeg ikke kan mønstre så høj en karakter, som jeg gerne vil, når det nu er min bacheloreksamen... :unsure:

Måske kunne smykket være et lille armbånd? :) Eller sådan en halskæde, hvor man kan sætte et billede ind i?

Og jo, jeg er MEGET spændt og vil TUSIND gange hellere lave bryllupsting, end læse til eksamen. :tunge:

Kender det godt det med eksamen, det er ikke altid sjovt når flok spørg om man er klar og alle de råd der så kommer.

Jeg tror heller ikke på det store i den sidste eksamen, men tror heller ikke jeg dumper. Men jeg bliver nok skuffet hvis det går rigtig dårligt.

Men jeg er sikker på det nok skal gå Mette :hug:

Jeg har fundet ud af hvad hun skal have, efter jeg snakkede med min mor. Hun fortalte, at min søster gerne vil have et fast armbånd, hvilket er perfekt fordi det kan indgraveres.

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Sikke en masse der sker Charlotte Heidi. Jeg eeeeelsker simpelthen jeres tema med naturen i fokus! :loveboard: Og glæder mig SÅ meget til at se jeres udendørs ceremoni.

Må jeg spørge hvad I gør med musik? Jeg tænker både på når du går ind, og under ceremonien. Vi ville rigtig gerne have gospelsang under ceremonien, men det kor jeg har snakket med skulle have 5-6000 for det :blink: Men vil bare så gerne gå op af "gulvet" med min far til

Jeg er i tænkeboks omkring hvordan jeg får de ting til at stemme overens, men måske du har nogle gode råd?

Ja det er dejligt at se der sker noget :cheerleader3: Det går især op for en når man ikke har skrevet om det et stykke tid, og man så skal skrive alt det der er sket.

Ang. musikken er HTB oh jeg ikke helt enige - sådan er det nogle gange :)

HTB synes ikke skal være noget og jeg har overvejet et stykke klassisk musik - som dig (i øvrigt det er et rigtig smuk stykke musik du gerne vil have.

Så jeg ved ikke helt hvad det ender med desværre :(

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

I gå fik vi svar fra de sidste :thumbsupsmileyanim: Det er bare skøøøøønt :cheerleader3:

Så vi bliver i alt 42 personer, der var 11 der meldte fra pga. sommerferien med vi viste godt det kunne ske.

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik vi helt styr på border og salat i dag, det var dejligt :)

Vi fik jo et bedre tilbud på salat, så vi skulle lige afmelde den anden salat. Samtidigt skulle vi lige afbestille nogle stole, fordi der jo er 11 der er ikke kommer.

Derudover har jeg i dag fået afleveret vores ringe, så der kan komme dato og navne i - herligt :cheerleader3:

Jeg fik også lige købt gave til HTB fordi han skal til eksamen på tirsdag :)

Jeg har købt nogle flotte manchetknapper, så jeg håber han bliver glad for dem :)

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

:balloons: Tillykke med milepælen :balloons:

:loveboard: Skønt at der nu kun er en måned til :loveboard:

Hej Mette :)

Håber I havde en fantastisk dag i går :) Desværre kunne jeg ikke komme til Sjælland, der er stres på herhjemme over eksamenerne. HTB skal på tirsdag og jeg tirsdagen efter. Jeg skal op i pædagogik og emnet er opdragelse. Det er rigtig spændende, men jeg ved ikke helt hvordan det vil gå denne gang.

Men jeg glæder mig til ferien, så vi kan få styr på det sidste :cheerleader3:

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik vi købt lidt til brylluppet igen :)

En lille rød kuffert som dem her:

post-43938-0-33749200-1308471848.jpg

Den skal bruges til førstehjælpekasse.

Så har vi da også købt fakler:

post-43938-0-31412100-1308471925.jpg

De er til den røde løber.

Det er bare dejligt nå man får købt lidt flere ting :)

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Så fik jeg lige en ny ide :)

Jeg har over at lave en lille sti af strandsten der hvor min far og jeg skal gå.

post-43938-0-54231800-1308477800.jpg

Derudover har jeg så tænkt på at der på nogle af stene kunne så nogle ord som betyder noget for HTB og jeg.

Hvad synes I?

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Jeg har over at lave en lille sti af strandsten der hvor min far og jeg skal gå.

Derudover har jeg så tænkt på at der på nogle af stene kunne så nogle ord som betyder noget for HTB og jeg.

Hvad synes I?

5178921e1d4fb9c9.gif

Iiiih Charlotte Heidi, jeg har tænkt det samme! :cheerleader3::cheerleader3:

Jeg tror dog ikke vi skal have en rød løber, så det skulle være stenene der ligesom formede "gulvet".

Men nu ved jeg ikke hvor langt I skal gå, men jeg tror vi skal gå et ret langt stykke, så tænker om det måske er for vildt? Jeg var på et tidspunkt ude i at jeg ville sætte dem alle på snor, så de bare var til at lægge på dagen, men det bliver vist et ALT ALT for stort arbejde.

Jeg havde dog ikke tænkt på at skrive på dem. Måske man skulle overveje det?!

0

Del dette indlæg

Hvad synes I?

5178921e1d4fb9c9.gif

Iiiih Charlotte Heidi, jeg har tænkt det samme! :cheerleader3::cheerleader3:

Jeg tror dog ikke vi skal have en rød løber, så det skulle være stenene der ligesom formede "gulvet".

Men nu ved jeg ikke hvor langt I skal gå, men jeg tror vi skal gå et ret langt stykke, så tænker om det måske er for vildt? Jeg var på et tidspunkt ude i at jeg ville sætte dem alle på snor, så de bare var til at lægge på dagen, men det bliver vist et ALT ALT for stort arbejde.

Jeg havde dog ikke tænkt på at skrive på dem. Måske man skulle overveje det?!

HTB var ikke så vild med ideen :td:

Så det bliver ikke til noget. Men det er rart han siger sin mening, hellere det, end en mand der var lige glad.

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg været ude og shoppe lidt, og denne gang til mig selv :cheerleader3:

Jeg har købt en Chanel inimitabel waterproof mascara 10 noir black:

post-43938-0-86256200-1308722870.jpg

Den kan kun anbefales :) Den holder hele dagen og man får nogle fantastisk flotte vipper. Det bedste er man ikke bliver stort under øjnene :thumbsupsmileyanim:

Så har jeg købt en Dior addict lipstick #530:

post-43938-0-38854200-1308723094.jpg

Fantastisk farve uden det bliver alt for vildt. Jeg har små læber, så der passer farven rigtig godt. Hvis jeg får en meget mørk læbestift på så ligner jeg en klovn.

Jeg har i et stykke tid brugt makeup uden parabener, problemet er bare at når man sveder "løber" makeuppen så man fx bliver stort under øjnene, det er jo ikke så fedt :td:

Så nu ville jeg have noget der holder.

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Jeg har da helt glem at fortælle at HTB har købt tøj, sammen med hans Bestman. De havde en super hyggelig tur, og fandt vist et rigtig flot sæt - men jeg må ikke se den :(!

Så nu er der også styr på hans tøj dejligt dejligt.

Vi har også fået vores ringe tilbage fra guldsmeden - med navne og datoer. Så nu er der også styr på dem. Det er dejligt.

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Hjææææææælp

Jeg er kommet i tvivl om hvor mange øl vi ca. skal regne med gæsterne drikker.

Vi har sagt 6 øl pr. mand og 3 pr. kvinde. Derudover er der selvfølgelig rød- og hvidvin.

Hvad siger I??

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Uhhh Charlotte det havde vi også en del problemer med. Vi endte med at købe for meget :griner:-

Men tror da din udregning passer meget godt. Så er der måske nogle der drikker mere og andre mindre. Tror måske faktisk, at der er lidt for meget med 6 øl pr mand. Men heller for meget end for lidt. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Uhhh Charlotte det havde vi også en del problemer med. Vi endte med at købe for meget :griner:-

Men tror da din udregning passer meget godt. Så er der måske nogle der drikker mere og andre mindre. Tror måske faktisk, at der er lidt for meget med 6 øl pr mand. Men heller for meget end for lidt. :biggrin:

Tak Mette! Du har helt ret hellere for meget end for lidt :thumbsupsmileyanim:

Vi har lavet en aftale om at vi kan aflever det tilbage igen, så helt galt går det nok ikke.

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer