26 feb 2011

Pia & Anders 26. februar 2011

760 indlæg i dette emne

Annonce ♥

vor smart at bruge billeder af jer selv i rammerne, det blir da et hit!

Og så er det altså en virkelig flot oppyntning af bordene, passer rigtig godt til februar med en masse hyggelige lys.

Det var også det, som jeg tænkte! Det er jo med garanti rimelig koldt i februar, og så skal der da en masse levende lys til for at skabe lidt varme og hygge indendørs :thumbsupsmileyanim:

Og ja, jeg er spændt på at høre folks kommentarer med rammerne - Også bare generelt selvfølgelig med bordpynten. Man ligger jo alligevel lidt arbejde i det :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg er altså bare helt vild med det glas. Bånd, bling, lysene - det hele er bare så flot! :cheerleader3: De kommer virkelig til at skabe fantastisk stemning i februar!

Lige nu kan jeg godt være lidt misundelig, da en masse levende lys nok ikke er det bedre i juni. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er altså bare helt vild med det glas. Bånd, bling, lysene - det hele er bare så flot! :cheerleader3: De kommer virkelig til at skabe fantastisk stemning i februar!

Lige nu kan jeg godt være lidt misundelig, da en masse levende lys nok ikke er det bedre i juni. :thumbsupsmileyanim:

Tak -HAHA-

Ja, man kan nok forvente en vis varme i juni, så at bidrage med ekstra varme i form af en masse lys ville nok ikke falde i så god jord hos gæsterne, haha! ;)

Redigeret af 26 feb 2011
0

Del dette indlæg

:cheerleader3: WoOp! WoOp! -HAHA-

Så skal jeg lige om lidt ind og hente min brudekjole hos House of Brides i Taastrup, og jeg glæder mig bare SÅ meget til at blive genforenet med min kjole igen!!! Det er jo bare slet ikke det samme at se den på billeder... Så fra i dag kan jeg lure på den lige når jeg vil :thumbsupsmileyanim: Og mon ikke det bliver tit ;) Haha!

Ihh, kan slet ikke få armene ned! :b223::c166:

0

Del dette indlæg

Ihh hvor dejligt .. Uhh jeg glæder mig også så meget til at få min !!

Hvor kan jeg godt forstå hvis du kommer til at smugkigge på den hele tiden -HAHA- Der er intet som kærlighed til sin kjole!!

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Jeg har også allerede kigget på den, efter jeg kom hjem, selvom jeg så den i butikken :c166: Og i morgen bliver den med stor sandsynlighed nok pillet ud af sin "dragt", så jeg kan danse rundt i den med alt udstyret til - Slør, sko og smykker... :b223:

Jo, og så fik jeg også et fint stykke papir, så jeg kan få 20% rabat hos Frederiksberg Skrædderi - Alt skrædderarbejde skal bare foretages inden slut februar 2011, og der skal jeg jo giftes, så det kunne bare ikke være mere perfekt! Så i morgen ringer jeg dertil og bestiller en tid med det samme :)

Det er bare en god dag - Skal også hygge med guf og film sammen med h2b lige om snart... ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor kan jeg godt forstå hvis du kommer til at smugkigge på den hele tiden :) Der er intet som kærlighed til sin kjole!!

:cheerleader3:-HAHA-

Jeg har også allerede kigget på den, efter jeg kom hjem, selvom jeg så den i butikken :) Og i morgen bliver den med stor sandsynlighed nok pillet ud af sin "dragt", så jeg kan danse rundt i den med alt udstyret til - Slør, sko og smykker... :)

Jo, og så fik jeg også et fint stykke papir, så jeg kan få 20% rabat hos Frederiksberg Skrædderi - Alt skrædderarbejde skal bare foretages inden slut februar 2011, og der skal jeg jo giftes, så det kunne bare ikke være mere perfekt! Så i morgen ringer jeg dertil og bestiller en tid med det samme :tunge:

Det er bare en god dag - Skal også hygge med guf og film sammen med h2b lige om snart... ;)

Eeeeej hvor er det godt..!! Tag billeder med udstyr!!!! Jai hvor er jeg bare mega misundelig... :thumbsupsmileyanim::)

Og hvor er det bare GENIALT med lidt rabat på skrædderiet. Har også at de skulle være gode, men lidt dyre, så er da helt perfekt..

Ihh hvor dejligt med lidt succes-historie.. :b223::c166:

0

Del dette indlæg

Hvor kan jeg godt forstå hvis du kommer til at smugkigge på den hele tiden :) Der er intet som kærlighed til sin kjole!!

-HAHA-:b223:

Jeg har også allerede kigget på den, efter jeg kom hjem, selvom jeg så den i butikken :tunge: Og i morgen bliver den med stor sandsynlighed nok pillet ud af sin "dragt", så jeg kan danse rundt i den med alt udstyret til - Slør, sko og smykker... :)

Jo, og så fik jeg også et fint stykke papir, så jeg kan få 20% rabat hos Frederiksberg Skrædderi - Alt skrædderarbejde skal bare foretages inden slut februar 2011, og der skal jeg jo giftes, så det kunne bare ikke være mere perfekt! Så i morgen ringer jeg dertil og bestiller en tid med det samme :balloon:

Eeeeej hvor er det godt..!! Tag billeder med udstyr!!!! Jai hvor er jeg bare mega misundelig... :thumbsupsmileyanim::)

Og hvor er det bare GENIALT med lidt rabat på skrædderiet. Har også at de skulle være gode, men lidt dyre, så er da helt perfekt..

Ihh hvor dejligt med lidt succes-historie.. :c166::)

Ok, jeg har intet hørt om skrædderiet, så det er da godt, at én i det mindste har hørt gode ting om stedet :cheerleader3: Om ikke andet så har jeg i hvert fald bestilt tid hos dem og må selv se dem an - 6. januar kl. 10 ;)

0

Del dette indlæg

I dag har jeg leget prinsesse, og det kom der selvfølgelig lidt billeder ud af :cheerleader3:

Jeg holder dog fast i min beslutning om, at brudekjolen ikke bliver flashet i dette forum før EFTER brylluppet, meeeen... Et par af dem kan I da godt se, hvor man alligevel kun aner kjolen ;)

Begge billeder er leget med i Photoshop, da jeg ikke kunne lade være :thumbsupsmileyanim:

KOM GERNE MED KOMMENTARER!!!

post-44016-1289400192.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Neeeej, hvor fedt! Jeg har også hørt gode ting om Frederiksberg skrædderi, så fedt at du får rabat der :cheerleader3:

Smukke billeder, med en smuk kommende brud - din kjole ser rigtig fin ud, altså den lille smule man kan se :thumbsupsmileyanim:

Må vist nok forbi Eliaskirken på Vesterbros Torv de 26. feb til globryllup (hvis man må det?) og den fine kjole live før de andre herinde.. hehe

Redigeret af M&S
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Neeeej, hvor fedt! Jeg har også hørt gode ting om Frederiksberg skrædderi, så fedt at du får rabat der -HAHA-

Smukke billeder, med en smuk kommende brud - din kjole ser rigtig fin ud, altså den lille smule man kan se :thumbsupsmileyanim:

Må vist nok forbi Eliaskirken på Vesterbros Torv de 26. feb til globryllup (hvis man må det?) og den fine kjole live før de andre herinde.. hehe

Ihh, jo flere af jer der skriver, at I har hørt gode ting om skrædderiet, jo mere glad bliver jeg - Så skal det jo nok blive godt! :cheerleader3:

Haha, du kommer da bare forbi og glor alt det du vil ;)

- Det er jo egentlig heller ikke fordi, man kan stoppe fremmede folk for at indtage kirken alligevel i øvrigt - Kirken er åben for alle, selvom der er bryllup - Også alle de gamle damer! :b223::c166:

0

Del dette indlæg

Neeeej, hvor fedt! Jeg har også hørt gode ting om Frederiksberg skrædderi, så fedt at du får rabat der -HAHA-

Må vist nok forbi Eliaskirken på Vesterbros Torv den 26. feb til globryllup (hvis man må det?) og den fine kjole live før de andre herinde.. hehe

Ihh, jo flere af jer der skriver, at I har hørt gode ting om skrædderiet, jo mere glad bliver jeg - Så skal det jo nok blive godt! :cheerleader3:

- Det er jo egentlig heller ikke fordi, man kan stoppe fremmede folk for at indtage kirken alligevel i øvrigt - Kirken er åben for alle, selvom der er bryllup - Også alle de gamle damer! :b223::c166:

Ja, det er rigtigt. Gad vide, hvor mange fremmede der dukker op til et bryllup! Anyway, det er jo ikke langt for mig liiiige at tage et smut forbi og tude lidt til et smukt bryllup :)

0

Del dette indlæg

Må vist nok forbi Eliaskirken på Vesterbros Torv den 26. feb til globryllup (hvis man må det?) og den fine kjole live før de andre herinde.. hehe

Ja, det er rigtigt. Gad vide, hvor mange fremmede der dukker op til et bryllup! Anyway, det er jo ikke langt for mig liiiige at tage et smut forbi og tude lidt til et smukt bryllup :)

Ja, os der laver kirkehæfter selv, vi må jo lige have alle de gamle damer i baghovedet ;) Haha!

Jamen du skal være velkommen til at kigge forbi :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

D'damer - Jeg takker ydmygt ;)

Forresten! Da jeg pakkede min kjole ud, så fandt jeg da lige ud af, at der medfølger et matchende sjal! Sweet! :thumbsupsmileyanim:

Sådan - ikke dårligt! :cheerleader3: Det kan man da altid bruge!

Det kan man i hvert fald! Og specielt sådan en kold måned, brrrr! -HAHA-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer