Guest starkpigen

<3 Anders & Maja 11.06.2011 <3

210 indlæg i dette emne

Klar igen !!!!!

Åhhh har bare haft sådan nogle frustrerende dage på det sidste. Ikke fordi humøret fejler noget som sådan, men skal jo snart tilbage på job efter barsel. Har så snakket med et par kollegaer og der er bare muggen i krogene og brok over alt muligt. Ved godt der er krise ( så klap dog i med det krise og kom videre for pokker :huh: ) og der var en lidt trykket stemning da jeg gik fra, men er da bare surt at skulle tilbage på en arbejdsplads hvor folk ikke vil være mere. ØV ØV

Og glæder mig faktisk til at komme igang igen, så det lægger altså en dæmper på glæden....Det skal lige siges jeg har en super chef, en der går rigtig langt for sine ansatte og døren er altid åben.

Udover det så har mit bryllupsplanlægningsgen svigtet mig totalt :) er kommet i tvivl om alt og har slet ikke kunne komme i stemning suk... Gik bare og kiggede på pap, papir, bånd og der lå og gad bare ikke gå i gang. Kjolen har været fortrudt 2 gange nu og h2b var lettere irriteret tilsidst for han kunne jo ikke sige noget om den nr han nu ikke havde set den og iøvrigt ikke ville komme til at sige noget forkert så jeg blev endnu mere usikker. :)

Her i fredags siger han så pludselig A: Kan vi ikke lave mere bryllups halløj sammen?

M: Øhhh jo hvad da? (lidt usikker på hvad han mener)

A: Føler lidt du bare gør det hele selv og sidder med snuden i skærmen og vil meget gerne være med

M: Selvfølgelig skat ( vildt lettede for følte lidt han ikke gad de små detaljer)

Reddede bare min dag, var så fedt at han ville være mere med. Men den med snuden i skærmen gav så dårlig samvittighed :) så måtte lige tage lidt fri herfra..

Planlægning med fornyet kraft !

Var så lige på kirkens hjemmeside i dag for at se efter billeder, og ser præsten er holdt WHAT!!!! Kontoret havde selvfølgelig lukket så må fange dem i morgen for er der så styr på vores tid??? For har jo kun skrevet via mail med præsten og ikke andre. Hun er pludselig holdt, så er da lidt i tvivl om hvordan vi står:unsure:

Invitationernes prototype er færdig her til aften og i weekeden går vi igang med de rigtige :shopping: Vil så gerne snart havde dem ud så vi kan dele det med andre, ingen ved noget endnu da H2b gerne vil have det sådan indtil invitationerne er ude så tjep tjep hi hi.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor træls med arbejdspladsen, det er bare så ødelæggende, sådan noget! :) Håber ikke det er så galt, som kollegerne får det til at lyde. :)

Og jeg kender godt "bryllupsnedturen", så du er ikke den eneste. Mon ikke vi alle sammen har det sådan engang imellem - men superskønt at htb vil være mere med, det er da lige til at blive motiveret af! :shopping: Og jeg krydser fingre for at alt er ok med jeres tid i kirken selvom præsten er stoppet. Nu var det forhåbentlig ikke en præst, I havde personligt forhold til, for så ville det da være ekstra ærgerligt?

Og vigtigst af alt: Din kjole er sååååååååååå smuk!!!! Men når det så er sagt, så kender jeg godt tvivlen. Der er bare så mange fantastiske kjoler "derude" og vi ser jo mange af dem her på BK, og så er det nok nemt at glemme hvor vidunderlig ens egen kjole er. Men jeg synes helt sikkert at den er helt fantastisk, og du bliver en SMUK SMUK SMUK brud i den! :huh:

0

Del dette indlæg

Ej hvor træls med arbejdspladsen, det er bare så ødelæggende, sådan noget! :hug: Håber ikke det er så galt, som kollegerne får det til at lyde. :super:

Og jeg kender godt "bryllupsnedturen", så du er ikke den eneste. Mon ikke vi alle sammen har det sådan engang imellem - men superskønt at htb vil være mere med, det er da lige til at blive motiveret af! :shopping: Og jeg krydser fingre for at alt er ok med jeres tid i kirken selvom præsten er stoppet. Nu var det forhåbentlig ikke en præst, I havde personligt forhold til, for så ville det da være ekstra ærgerligt?

Og vigtigst af alt: Din kjole er sååååååååååå smuk!!!! Men når det så er sagt, så kender jeg godt tvivlen. Der er bare så mange fantastiske kjoler "derude" og vi ser jo mange af dem her på BK, og så er det nok nemt at glemme hvor vidunderlig ens egen kjole er. Men jeg synes helt sikkert at den er helt fantastisk, og du bliver en SMUK SMUK SMUK brud i den! :)

:) Du kan da også lige få humøret i top igen :huh: Dejlig besked at stå op til.

Håber virkelig også det er bedre end de får det til at lyde, må jo bare gøre mit til at det ikke påvirker min dag :blush: er nok ikke lige til at finde noget andet nu og har jo altid været glad for at være der.

Mht til kjolen har du så evig ret, kan jo ikke lade være med at se alle de flotte kjoler herinde og de er jo super fantastiske men kan også huske da jeg var inde og prøve dem jeg troede var min drømme kjoler og de sad jo ikke så godt på mig. Må holde fast i den følelse som min kjole gav mig da jeg fik den på :)

Det er egentlig lidt underligt at sådan en kjole kan fremkalde sådan en tvivl for er ellers aldrig i tvivl mht tøj. Enten kan jeg lide det eller ej, nå ja eller også sidder det bare slet ikke som forventet :tunge: og så ryger det i glemmebogen med det samme. Ved jo godt man ikke kan sammenligne helt men alligevel.

Alt skal jo gerne være perfekt på den store dag :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bliver altså nødt til at kommenterer på din kjole ........ hvor er den bare fantastisk smuk :shopping:

Tak for det :huh: var lige ude ved mine forældre og smugkigge i dag, og fik helt sug i maven da vi fandt den frem. Prøvede den dog ikke, vil jo ikke ødelægge magien til den store dag

0

Del dette indlæg

Yay! Jeg fik da lige set at I har milepæl i dag.

250 dage! :thumbsupsmileyanim:

Og mht. kirken og præsten, så kunne man det forestille sig at hun har skrevet det i kirkens kalender. Mon dog hun holder den slags for sig selv. :cheerleader3: Men det er vel altid en god idé at få det bekræftet.

Vi har selv fået brev fra vores kirkekontor om at vi har bestilt tid til vielse. Det er rart at have det på skrift! :balloons:

0

Del dette indlæg

250 dage! :cheerleader3:

Og mht. kirken og præsten, så kunne man det forestille sig at hun har skrevet det i kirkens kalender. Mon dog hun holder den slags for sig selv. :respekt: Men det er vel altid en god idé at få det bekræftet.

Vi har selv fået brev fra vores kirkekontor om at vi har bestilt tid til vielse. Det er rart at have det på skrift! :thanks:

Eiiii, den havde jeg misset :balloons: Godt du kan huske for mig !! :thumbsupsmileyanim:

Ja har sendt dem en mail som der ikke kommet svar på endnu så kommer nok i morgen ellers må jeg liige ringe og tjekke op.

0

Del dette indlæg

250 dage! :cheerleader3:

Og mht. kirken og præsten, så kunne man det forestille sig at hun har skrevet det i kirkens kalender. Mon dog hun holder den slags for sig selv. :respekt: Men det er vel altid en god idé at få det bekræftet.

Vi har selv fået brev fra vores kirkekontor om at vi har bestilt tid til vielse. Det er rart at have det på skrift! :thanks:

Eiiii, den havde jeg misset :balloons: Godt du kan huske for mig !! :thumbsupsmileyanim:

Ja har sendt dem en mail som der ikke kommet svar på endnu så kommer nok i morgen ellers må jeg liige ringe og tjekke op.

Det er altså heller ikke let at huske/ få øje på alle milepæle. Men så er det jo fint vi har hinanden og de fantastiske tickers! ;)

Jeg synes hvert fald du skal ringe hvis du ikke har hørt fra dem i morgen. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Update på job fronten :cheerleader3:

Starter jo som sagt på job igen 1 november og har fået muligheden for at starte på 25 timer og suppleret med barsel op til de 37 :thumbsupsmileyanim: mister sølle 1000 kr om måneden og kan bruge tiden med min datter der så heller ikke behøver være fuldtids institutionsbarn de første 6 mdr. Er så glad for det hele flasker sig og havde en god snak med chefen mht stemningen på arbejdspladsen så ser lysere ud nu :balloons:

Mit indre kage monster har fået godt og grundigt tag i mig på det sidste så må vist heller igang med vægt opdateringerne og den længe udskudte træning :thanks: men skal jo også igang hvis jeg skal kunne holde til cykel turen til vuggestuen, videre til hovedvejen for at hoppe på bussen til arbejdet ( har IKKE tænkt mig at cykle 20 km ) og retur igen om eftermiddagen. Er faktisk ikke ret vild med at cykle, men er vel en vane? hmm håber jeg for ellers bliver det vist en lang vinter puha

Er egentlig ikke så meget jeg skal tabe, nok mere strammes op men ser således ud i dag :

Højde 160 cm men er vist ingen chance for forbedring der :respekt:

Bryst 91

Talje 89

Hofte 100

Arm lige hvor bøfferne skulle være 27

Lår det bredeste sted 54

Update hver mandag så er der vist en chance for jeg husker det :) har også :) lidt til h2b efter hans søn sagde han så tyk ud i dag ha ha ha :grin2: åhh de sandheder de kære små kommer med.

Redigeret af starkpigen
0

Del dette indlæg

Dumme præst øv øv :)

Præsten i den kirke hvor vi skal vies er pludselig hold og der er en stedfortræder. Fik mailet til hende om vi stadig var booket, bare lige for at tjekke op. Men hørte intet, har haft ringet 2 gange nu og ikke kunne få fat i hende så har simpelthen droppet kirken helt og fundet et andet sted. Nemlig kirken hvor jeg er døbt men gør så at vi skal vælge mellem tiderne kl. 12 eller 13.30 vi har 45 min til feststedet så er i tvivl om kl 12 er fint nok eller om folk kommer til at kede sig inden middagen.

Der er reception på feststedet og tjek in til gæsterne der skal overnatte fra kl 14 måske lidt før. Men synes bare der er længe fra 14.30 hvor vi tænkte receptionen kunne starte til festen kl. 17.30 / 18 Eller er det bare mig???? Hvad gør i andre ???

0

Del dette indlæg

Præsten i den kirke hvor vi skal vies er pludselig hold og der er en stedfortræder. Fik mailet til hende om vi stadig var booket, bare lige for at tjekke op. Men hørte intet, har haft ringet 2 gange nu og ikke kunne få fat i hende så har simpelthen droppet kirken helt og fundet et andet sted. Nemlig kirken hvor jeg er døbt men gør så at vi skal vælge mellem tiderne kl. 12 eller 13.30 vi har 45 min til feststedet så er i tvivl om kl 12 er fint nok eller om folk kommer til at kede sig inden middagen.

Der er reception på feststedet og tjek in til gæsterne der skal overnatte fra kl 14 måske lidt før. Men synes bare der er længe fra 14.30 hvor vi tænkte receptionen kunne starte til festen kl. 17.30 / 18 Eller er det bare mig???? Hvad gør i andre ???

Ej det er da super øv med det døje med præst og kirke - utroligt at det slet ikke er muligt at få fat i dem :)

Kan godt se hvad du mener med at det måske er lidt lang tid, hvis I allerede har vielse klokken 12, folk kan måske godt gå hen og blive lidt trætte.. Vi havde selv vores vielse kl. 14 først...

0

Del dette indlæg

Altså jeg synes at hvis I skal vies så tidligt, så skal I nok sørger for noget mere rigtigt mad også til receptionen og måske noget underholdning for gæsterne, tænker på f.eks. de der billeder med rammerne (kan ikke lige huske hvem der lavet dem), har også set en brud herinde der fik lavet sådan en sjov musikvideo, hvor gæsterne sang playback og så blev det klippet sammen til en hel musikvideo. Hvis der er mulighed for det, så måske nogle spil, Kongespil eller udendøres bowling eller sådan noget :)

Ellers tror jeg det bliver lidt for lang tid og så ville jeg nok vælge at tage den senere tid og så kun servere lidt let til receptionen, da der jo ikke er så lang tid imellem reception og folk går til bordet :)

Og for er det for øvrigt top dårlig stil fra den første kirke.. Kan godt forstå at I vælger en anden :)

Redigeret af M&S
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej det er da super øv med det døje med præst og kirke - utroligt at det slet ikke er muligt at få fat i dem :)

Kan godt se hvad du mener med at det måske er lidt lang tid, hvis I allerede har vielse klokken 12, folk kan måske godt gå hen og blive lidt trætte.. Vi havde selv vores vielse kl. 14 først...

Ja var så frustreret over det.

Måske vi skal ringe mandag og få 13.30. Er nemlig også bange for tiden bliver for lang :)

0

Del dette indlæg

Altså jeg synes at hvis I skal vies så tidligt, så skal I nok sørger for noget mere rigtigt mad også til receptionen og måske noget underholdning for gæsterne, tænker på f.eks. de der billeder med rammerne (kan ikke lige huske hvem der lavet dem), har også set en brud herinde der fik lavet sådan en sjov musikvideo, hvor gæsterne sang playback og så blev det klippet sammen til en hel musikvideo. Hvis der er mulighed for det, så måske nogle spil, Kongespil eller udendøres bowling eller sådan noget :rolleyes:

Ellers tror jeg det bliver lidt for lang tid og så ville jeg nok vælge at tage den senere tid og så kun servere lidt let til receptionen, da der jo ikke er så lang tid imellem reception og folk går til bordet :)

Og for er det for øvrigt top dårlig stil fra den første kirke.. Kan godt forstå at I vælger en anden :)

Kongespillet og den slags kunne være sjovt, men er vist ikke til der hvor vi skal være så vidt jeg husker men måske den med musik video kunne være noget. Har også godt set den med rammen, blev faktisk ret gode / sjove billeder. Måske vi skulle snuppe lidt let til reception og gemme kage til senere på aftenen.

Var så gal på kirken :) en ting er første præst holder, men at den anden så ikke svarer og jeg ikke kan komme i kontakt med hende og hende den anden jeg snakkede med lovede at give beskeden videre.

Men har så heldigvis fundet en anden, endnu en grund til at være i god tid med planlægningen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså jeg synes at hvis I skal vies så tidligt, så skal I nok sørger for noget mere rigtigt mad også til receptionen og måske noget underholdning for gæsterne, tænker på f.eks. de der billeder med rammerne (kan ikke lige huske hvem der lavet dem), har også set en brud herinde der fik lavet sådan en sjov musikvideo, hvor gæsterne sang playback og så blev det klippet sammen til en hel musikvideo. Hvis der er mulighed for det, så måske nogle spil, Kongespil eller udendøres bowling eller sådan noget :)

Og for er det for øvrigt top dårlig stil fra den første kirke.. Kan godt forstå at I vælger en anden :rolleyes:

Kongespillet og den slags kunne være sjovt, men er vist ikke til der hvor vi skal være så vidt jeg husker men måske den med musik video kunne være noget. Har også godt set den med rammen, blev faktisk ret gode / sjove billeder. Måske vi skulle snuppe lidt let til reception og gemme kage til senere på aftenen.

Var så gal på kirken :) en ting er første præst holder, men at den anden så ikke svarer og jeg ikke kan komme i kontakt med hende og hende den anden jeg snakkede med lovede at give beskeden videre.

Men har så heldigvis fundet en anden, endnu en grund til at være i god tid med planlægningen :)

Ja, vi snakkede om det med videoen, mens vi får taget billeder, sådan at de har noget at lave... Udover at spise kage og drikke kaffe og asti :cheerleader3:

Jeg tror nu egentligt godt man kan tage kagen om eftermiddagen alligevel, men måske skærer den for med det samme.. Men altså det er jo alt sammen smag og behag og kommer jo også an på hvornår I reelt skal spise.

Personligt, vælger vi en sommerlig kage og tage den om eftermiddagen, så folk alligevel kan nyde den i stedet for at være alt for mætte når den skal spises:)

Ja, så det er jo heldigt at man er i god tid :cheerleader3: Der er mange fordele ved det :)

0

Del dette indlæg

Jeg havde helt misset updaten på præst/kirke sagen! Hvor lyder det bare træls, og jeg kan virkelig godt forstå du har fundet et andet sted. Umiddelbart synes jeg at vielse kl. 13.30 ville være rigtig fint, så er der tid nok men ikke for meget. :) Vores reception om eftermiddagen starter ca. kl. 15, og vi regner med at gå til bord kl. 18, så vi er hvert fald nogle af dem med god tid! :) Men alle mine erfaringer siger mig, at det er bedre at have en time for meget end en time for lidt. Hvis man bare sørger for at have lidt underholdning til gæsterne, så klarer de sig jo nok. :rolleyes: Desuden får vi taget billeder på stedet hvor vores reception og fest holdes, så hvis de bliver underholdt af at kigge på det, skal de da være velkomne.

Jeg er sikker på det nok skal fungere for jer. :)

Og tillykke med milepælen!! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde helt misset updaten på præst/kirke sagen! Hvor lyder det bare træls, og jeg kan virkelig godt forstå du har fundet et andet sted. Umiddelbart synes jeg at vielse kl. 13.30 ville være rigtig fint, så er der tid nok men ikke for meget. :) Vores reception om eftermiddagen starter ca. kl. 15, og vi regner med at gå til bord kl. 18, så vi er hvert fald nogle af dem med god tid! :) Men alle mine erfaringer siger mig, at det er bedre at have en time for meget end en time for lidt. Hvis man bare sørger for at have lidt underholdning til gæsterne, så klarer de sig jo nok. :) Desuden får vi taget billeder på stedet hvor vores reception og fest holdes, så hvis de bliver underholdt af at kigge på det, skal de da være velkomne.

Jeg er sikker på det nok skal fungere for jer. :)

Og tillykke med milepælen!! :)

Vi er også næsten enige om at det bliver kl. 12 da vi skal i den gamle by og få taget billeder og sørger for lidt sjov for gæsterne i ventetiden. Hvad ved vi ikke endnu men har den med rammen i inspirations mappen, video hilsen og et stort billede de skal male/ skrive en hilsen på er også på listen så nu må vi se hvad det bliver til.

0

Del dette indlæg

:) Tillykke med milepælen!!! :)

Og nej hvor irriterende med præsten!!!! :) Men er sikker på at det nok skal blive godt uanset om I holder vielsen klokken 12 eller 13.30 egentlig. :) Jeg havde selv håbet på ca. 12, men den tidligste tid vi kunne få var 13.30, og det synes jeg egentlig også er helt fint. Men vi holder så også vielsen meget tæt på kirken. Hvis I har 45 minutters transport og folk skal indlogeres med overnatning og sådan, så tror jeg 12 er meget passende. Og så kunne I måske have nogle små lækre sandwich til receptionen eller noget :) (Jeg ville nok ikke servere for meget asti så tidligt, så bliver folk da flimsrede inden maden :))

0

Del dette indlæg

:) Tillykke med milepælen!!! :)

Og nej hvor irriterende med præsten!!!! :) Men er sikker på at det nok skal blive godt uanset om I holder vielsen klokken 12 eller 13.30 egentlig. :) Jeg havde selv håbet på ca. 12, men den tidligste tid vi kunne få var 13.30, og det synes jeg egentlig også er helt fint. Men vi holder så også vielsen meget tæt på kirken. Hvis I har 45 minutters transport og folk skal indlogeres med overnatning og sådan, så tror jeg 12 er meget passende. Og så kunne I måske have nogle små lækre sandwich til receptionen eller noget :) (Jeg ville nok ikke servere for meget asti så tidligt, så bliver folk da flimsrede inden maden :))

Ja herre belastende og så er der faktisk sket en ændring på den front for kirken ringede i dag. Præsten havde været syg og der er ingen andre der tjekker hendes mail så derfor ingen svar fra hende. Tiden var stadig vores kl 13.00, og kun 5 min gang fra feststedet så bum bum hvad gør vi nu? Er gået i tænkeboks og har beholdt begge kirker og tider til næste uge til vi lige får det snakket igennem.

Vi havde snakket om de fik lidt velkomst og så kaffe- mangler ikke mega snaldrede gæster inden middagen overhovedet er gået i gang :) men forventer jeg nu heller ikke selvom der var nok af Asti, de plejer at opfører sig eksemplarisk :smolf:

0

Del dette indlæg

Kirken, dvs præsten fra den første kirke ringede så i dag, hun havde været syg så derfor det meget sene svar. Arghhh kunne en tlf svarer ikke have oplyst op det eller noget. Ih altså. Så nu står vi med 2 kirker og skal lige have det snakket igennem. Kirke 1 ligger 5 min gang fra feststedet hvilket jo er perfekt mht kørsel og tiden. Kirke 2 er her i Århus og den jeg er døbt i men med 45 min kørsel til feststedet og kl. 12 og 13.30 at vælge imellem. hmmm Synes faktisk det er svært for ville være fedt at slippe for kørsel ,men kan godt lide tanken om at bruge kirken jeg er døbt i og få præsten der døbte vores datter til at vie os.

Tænke tænke tænke :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer