Guest starkpigen

<3 Anders & Maja 11.06.2011 <3

210 indlæg i dette emne

Har gået og været lidt ked af man ikke måtte tage billeder i kirken :cheerleader3: vil jo så gerne have billeder af selve vielsen. Så vi tog beslutningen om at skifte kirke og vælge den hvor mine forældre bor. Lille hvid landsby kirke. Og vi må tage billeder alt det vi vil, dog kun fotografen oppe ved alteret. Men passer os helt fint så folk ikke render rundt og forstyrrer ceremonien.

I skal da ikke snydes for et lille billede. Har kun det fra hjemmeside da planen var jeg ville der ud i dag men det pis regner og alt sneen er væk øv øv så tager kamera med når vi alligevel skal derud juleaften.

Det kan jeg godt forstå I har valgt. Jeg forstår heller ikke hvorfor man laver total forbud om fotografering. :wink:

I vores kirke mener jeg kun der må tages billeder under præ- og postludium. :) Men det er også okay. Det går lige. :)

Ja det er ville vi også være tilfredse med, men er nu lykkelig over kirke skiftet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har gået og været lidt ked af man ikke måtte tage billeder i kirken :wink: vil jo så gerne have billeder af selve vielsen. Så vi tog beslutningen om at skifte kirke og vælge den hvor mine forældre bor. Lille hvid landsby kirke. Og vi må tage billeder alt det vi vil, dog kun fotografen oppe ved alteret. Men passer os helt fint så folk ikke render rundt og forstyrrer ceremonien.

I skal da ikke snydes for et lille billede. Har kun det fra hjemmeside da planen var jeg ville der ud i dag men det pis regner og alt sneen er væk øv øv så tager kamera med når vi alligevel skal derud juleaften.

Det er da osse super trælst, at man ikke må tage billeder under vielsen.. Kunne godt være jeg liiiige sku ha undersøgt det i min kirke :cheerleader3: Så kan sagtens forstå I har valgt at skifte kirke! Og den nye er da indbegrebet af landsbycharme - glæder mig til billeder indefra :thumbsupsmileyanim:

Var slet ikke faldet mig ind at vi IKKE måtte tage bare lidt billeder :) så ville da lige ringe til kirken og høre hvordan de gør det hos dem. Troede ikke der var så stor forskel.

Ja ikke, synes også den er så hyggelig, har lokket H2B med derud i morgen :kiss: , gik og blev alt for utålmodig med at få taget de billeder :)

0

Del dette indlæg

Har gået og været lidt ked af man ikke måtte tage billeder i kirken :thumbsupsmileyanim: vil jo så gerne have billeder af selve vielsen. Så vi tog beslutningen om at skifte kirke og vælge den hvor mine forældre bor. Lille hvid landsby kirke. Og vi må tage billeder alt det vi vil, dog kun fotografen oppe ved alteret. Men passer os helt fint så folk ikke render rundt og forstyrrer ceremonien.

Hvor irriterende med kirken! Men godt I så har fundet en ny, hvor man gerne må tage billeder :wink:

I vores kirke må man heldigvis også tage billeder under hele ceremonien, så længe man ikke står og tager billeder deroppe fra, hvor vi skal sidde, og det er vel egentlig fair nok :) Kunne ikke undvære billeder fra kirken!!!!

Ja præsten skal vel også have bare lidt "arbejdsro" og ville nok også som brud føles det lidt anmasende med 47 mennesker der rendte rundt og knipsede los :cheerleader3:

Vores fotograf må liste sig ind på os deroppe, de andre må nede fra pladserne.

0

Del dette indlæg

Var lige på nettet for at finde tlf nr til butikken hvor kjolen er købt. Skal begynde tilretning i midt februar og ville gerne have en tid nu (da vi er lidt presset herhjemme i januar/ februar pga H2B er på kursus og skal på skiferie med nogle af gutterne.) Og hvad ser jeg BUTIKKEN ER LUKKET pga familie forøgelse !!!!!

Selvfølgelig dejligt for hende men hvad med min kjole :cheerleader3:

Øhhh what- gik lige i panik for en stund. Så sur over hun ikke har ringet da jeg jo står i hende mappe :thumbsupsmileyanim: tlf nr er fjernet men hun kan kontaktes på mail.

Så mail er fluks sendt afsted....

Uh hader sådan noget unødig stress halløj. Men var noget blevet mere sur hvis jeg var kommet til en lukket butik den 23 hvor vi alligevel skulle til Viborg til famile tamtam.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3::) Milepæl 5 mdr :cheerleader3: :cheerleader3:

Er simpelthen for dårlig til at få opdateret min tråd :cheerleader3: , følger dog med i jeres og har ellers brugt kræfter på indbydelser, menu (som blev lidt dyrere end forventet men går nu alligevel), lagt planer for dekoration af lokale, kirke og ledt efter skrædder her i Århus så hvis nogen kender en der er alletiders vil det være en stor hjælp :)

Fundet danse skole men selvfølgelig om aftenen kl 21-22 :cheerleader3: så skal lige have fundet pasning til vores datter inden mandag :hug:

0

Del dette indlæg

Menuen bliver:

Velkomst kl. 15 med kaffe og petit four, sarah Barnard og kransekage

Forret:

Varmrøget andebryst m/ peberrods creme

Hovedret:

Dyremedalion med køkkenets specielle garniture

Dessert:

Dessert buffet og bryllupskage ( som det ser ud nu kan være vi tager den kl 15 ved ankomst i stedet for petit four og det)

Natmad:

Æggekage

0

Del dette indlæg

Hvor ser menuen bare lækker ud! :) Jeg kan godt forstå i overvejer at tage bryllupskagen om eftermiddagen - den model har vi jo valgt. :) Men ellers lyder det da også som en god idé at lade den indgå i dessertbuffet. :cheerleader3:

Under alle omstændigheder var det hvert fald en middag jeg gerne tog del i!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hvor ser menuen bare lækker ud! :) Jeg kan godt forstå i overvejer at tage bryllupskagen om eftermiddagen - den model har vi jo valgt. :cheerleader3: Men ellers lyder det da også som en god idé at lade den indgå i dessertbuffet. :cheerleader3:

Under alle omstændigheder var det hvert fald en middag jeg gerne tog del i!!! :cheerleader3:

Ja er i tvivl om der bliver for meget kage, hvis der altså kan være det :) men tænker lidt på om man er for mæt efter middagen og ikke får nydt den fine bryllupskage. Har heldigvis tid endnu til at finde ud af det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

For lige at være sikker på menuen nu også smager så godt som den lyder skal vi til prøve middag på søndag (skal nok lige huske billeder) , dog ikke med dessert buffet men med varianter på bryllupskage bagefter. Uhhh bliver så lækkert :) og ganske gratis fordi vi holder festen der. Var tidligere lidt i tvivl og feststedet, lokalerne og omgivelserne er ikke helt så fine som jeg havde drømt om, men økonomien skal jo hænge sammen og med den service de giver derude føler jeg vi har valgt rigtigt. Så det er bare lækkert at få manet tvivlen i jorden og tingene begynder at tage form.

Er bare så fedt !!!!! Og med kun 150 dage tilbage skal tiden nok flyve afsted og inden vi får set os om er det tid til at træde ind i kirken og blive gift- for vildt !!!!

0

Del dette indlæg

Uha den menu ser dejlig ud da :)

Har du hørt noget fra butikken, hvor du har købt din kjole?

Ja ikk :wink:

Fik en lidt standard mail om at det var glippet med at give besked fordi jeg havde fået min kjole med hjem. hmmm har valgt ikke at tænke mere over det og nyde at kjolen hænger sikkert hjemme ved mine forældre, men hænger til gengæld på et blonde slør som skulle være byttet.

Får det nok solgt, selvom jeg jo gerne ville have haft det byttet.

Jagter nu en skrædder i Århus området der kan lave tilretninger og kan låne et super fint skørt af en veninde så nu er det lånte i hus :) hvis det altså passer under min kjole :griner:-

Har fundet 2 par sko at øve på mht glimmer/ sten sjov så det er næste weekends projekt. Lurer lidt på at lave vores monogram men ved ikke om det er muligt at få det pænt :hug:

0

Del dette indlæg

Har gået og været lidt ked af man ikke måtte tage billeder i kirken :thumbsupsmileyanim: vil jo så gerne have billeder af selve vielsen. Så vi tog beslutningen om at skifte kirke og vælge den hvor mine forældre bor. Lille hvid landsby kirke. Og vi må tage billeder alt det vi vil, dog kun fotografen oppe ved alteret. Men passer os helt fint så folk ikke render rundt og forstyrrer ceremonien.

Vi blev viet i Skanderborg slotskirke og vores præst Lars... da da... har lige glemt efternavnet... sagde at vi måtte fotografere hele tiden, også under vielsen. Det eneste han krævede var at folk ikke kom længere op i kirken end vi var under selve vielsen... kun hvis vedkommende var betalt fotograf.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er vel egentlig kun fair nok. Vi er i hvert fald glade for kirke skiftet og vi nu må få billeder af det hele :thumbsupsmileyanim:

Hvilket minder mig om jeg helt har glemt at få billederne af kirken ind- synes bare tiden løber så stærkt for tiden puha

Hvilken kirke i Skanderborg blev i gift i?

0

Del dette indlæg

Så er skrædderen fundet og bestilt Yay !!! :thumbsupsmileyanim: Endnu en ting krydset af på listen.

Vi startet tilretning 5 maj, en månedstid før brylluppet. Lyder umiddelbart som kort tid men hun ved vel hvad hun plejer at bruge på sådan en kjole..

Hele familien har ligget syg den sidste uge og min ferie startede egentlig i dag men er udskudt øv øv. Havde ellers en masse aftaler og ting der skulle nås.

Kan da heldigvis klare noget af det via ebay og har da også fået ordnet et par detaljer angående maden og feststedet.

Skulle jo også have været på messe igår men kom ingen steder :badgirl: havde ellers glædet mig til en hygge dag med H2B. Han tager nemlig på skiferie i morgen og er ikke hjemme til messen på søndag i Århus, så vi kommer slet ikke afsted sammen øv øv. Heldigvis har jeg en aftale med min kære mutti om at hun skal med på søndag. :cheerleader3:

Er begyndt at gå det ene par stilletter til, kan ikke bestemme mig for om hvilket par der skal bruges på dagen, de røde,guld, de hvide eller dem med glimmer som står og tørrer ved :) Kender jeg mig selv ret så ender det nok med et helt femte par. Skal jo bare have fundet dem inden tilretningen så vi har højden at gå efter.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lækkert at du har fundet skrædder :rolleyes:

Har du lavet glimmersko?

Jeps, står ved en veninde så H2B ikke kan se dem. Skulle have været færdige mandag, men er blevet syg og vores datter er også syg øv øv. Men blev så fiine :cheerleader3:) er dog lidt i tvivl om farven er dyb nok, men ellers må der bare et lag mere på

0

Del dette indlæg

Nu har jeg endelig fået læst din tråd, og jeg vil stemme på de røde sko... :cheerleader3::blush::wink::cheerleader3: De er bare flotte.

Du bliver sgu da flot :rolleyes: Du skal nok få en tåre frem hist og her. Med hensyn til dit H2B frieri så er det lidt synd for den arme mand. Her var han superromantisk og så sidder du der med en smaskende dejlig pige. Heldigvis fik han jo det han håbede på... Dit JA. Min mand var også rigtig romantisk... gav mig den skønneste buket orange langstilkede roser , og smuttede så ind i stuen og satte sig... så kunne jeg selv stå og vræle og læse hans kort, hvori han friede...

Med hensyn til billedet, så har jeg vist det til min bedste ven... hans kommentar var: DET bliver han glad for. Det tror jeg nu også selv.

0

Del dette indlæg

Lækkert at du har fundet skrædder :rolleyes:

Har du lavet glimmersko?

Jeps, står ved en veninde så H2B ikke kan se dem. Skulle have været færdige mandag, men er blevet syg og vores datter er også syg øv øv. Men blev så fiine :cheerleader3:) er dog lidt i tvivl om farven er dyb nok, men ellers må der bare et lag mere på

Ej skal vi ikke se dem?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sad lige og ordnede billeder på mobilen og opdagede jeg slet ikke havde fået smidt et billeder af de færdige invitationer her ind. Det skal i da ikke snydes for så vupti :

Super fine invitationer! Lidt samme princip som mine med lommen og det, men meget anderledes i design - super flotte!! :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Sad lige og ordnede billeder på mobilen og opdagede jeg slet ikke havde fået smidt et billeder af de færdige invitationer her ind. Det skal i da ikke snydes for så vupti :

Super fine invitationer! Lidt samme princip som mine med lommen og det, men meget anderledes i design - super flotte!! :blush:

Tak :rolleyes: , var lige inde og se dine, kan slet ikke huske jeg har set dem :cheerleader3: og har da ellers været din tråd igennem. Men rigtig fiiine og romantiske:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer