Guest starkpigen

<3 Anders & Maja 11.06.2011 <3

210 indlæg i dette emne

Sko! Lukket, åben, med snøre, med sten eller bare enkel. Synes det er svært da der er så mange fine sko. Faldt lige over disse sko som jeg bare måtte eje. De røde sidder som er de lavet til min fod og det sker bare SÅ sjældent. Dem i guld er liiige lidt høje så håber jeg kan vænne mig til dem, prøver i hvert fald at gå dem til.

Har besluttet mig for det ikke skal være hvide sko - bare lidt for kedeligt og er jo helt vild med jeres flotte farvede sko og ser sku lige fikst ud :thumbsupsmileyanim:

post-43964-1283534779.jpg

post-43964-1283534936.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Birdcage eller slør???

Har købt begge dele- eller det vil sige 2 slør, et langt med blonder og et rigtig langt med små sten og i 2 lag hvor de kan skilles ad så der enten er et kort, et lang eller begge sammen.

Sætter lige billeder ind i morgen når jeg kan få taget nogen med det på.

Fik også købt denne her birdcage, synes de er så smart men er i tvivl om hvad H2B synes om det. Kan jo ikke rigtig vise ham det vel :thumbsupsmileyanim:

post-43964-1283535402.jpg

post-43964-1283535409.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super skøn kjole du er endt med! Glæder mig til at se den på dig. :cheerleader3: Og TILLYKKE med den!! :thumbsupsmileyanim:

Og :cheerleader3: flotte sko!! Jeg kan godt forstå du går efter nogle med farve - jeg overvejer selv det samme. Men tror desværre jeg bliver lidt kedelig på det punkt, hehe.

Og mht. birdcage, så tror jeg det er de færreste mænd, der forstår det. Jeg er ikke selv til det, og jeg er sikker på min h2b heller ikke er. Og man kan jo ikke lade være med at tænke over om de kan lide det man tager på. Ihh, det er så svært! For nogle er birdcage bare så fantastisk til..

Er spændt på hvad du ender med! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Super, super flotte sko! Uh elsker de guld, mest pga. detaljerne - er til det der BLING!! :thumbsupsmileyanim:

Åh glæder mig til at se de slør du har købt, de lyder rigtig flotte - men det birdcage er også super flot! Jeg tog egentlig ikke rigtig stillig til det fordi min mor havde gemt sit slør og det var et langt og super flot et, så gad jeg ikke tænke mere over det :thumbsupsmileyanim: Tog det så af efter forretten, var lidt træls at ha på når vi sad...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super, super flotte sko! Uh elsker de guld, mest pga. detaljerne - er til det der BLING!! :thumbsupsmileyanim:

Åh glæder mig til at se de slør du har købt, de lyder rigtig flotte - men det birdcage er også super flot! Jeg tog egentlig ikke rigtig stillig til det fordi min mor havde gemt sit slør og det var et langt og super flot et, så gad jeg ikke tænke mere over det :loveboard: Tog det så af efter forretten, var lidt træls at ha på når vi sad...

Det er også min tanke at jeg ville komme til at sidde i det. Så bruger nok slør i kirken og birdcage til middagen eller lidt senere.. Hmm kan ikke rigtig bestemme mig, men har jo også god tid endnu. Arbejder dog lidt på at få gennemført et vinter bryllup, synes det er så flot :thumbsupsmileyanim: men min kommende mand mener ikke han kan nå at tabe sig inden, er vist bare en dårlig undskyldning :cheerleader3: for det er max 10 kg vi snakker om og han er blevet lidt magelig her hen over sommeren... Så må vist :cheerleader3: lidt til ham :cheerleader3:

Redigeret af starkpigen
0

Del dette indlæg

Super flot kjole :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal lige høre en ting, de 3 første er det kjoler fra Lilly? Der et fordi nr. 3 ligner rigtig meget den kjole jeg har købt ;)

Det med at det kan være svært at vælge sko, kender jeg godt. lige nu har jeg også 2 par, og har en fornemmelse af at der nok kommer flere.

Men hvad! hvis man kan bruge dem efter brylluppet så går det jo nok ;)

Kærlig Hilsen Charlotte

--------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Super flot kjole :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal lige høre en ting, de 3 første er det kjoler fra Lilly? Der et fordi nr. 3 ligner rigtig meget den kjole jeg har købt ;)

Det med at det kan være svært at vælge sko, kender jeg godt. lige nu har jeg også 2 par, og har en fornemmelse af at der nok kommer flere.

Men hvad! hvis man kan bruge dem efter brylluppet så går det jo nok ;)

Kærlig Hilsen Charlotte

--------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

Ja de første 3 er alle fra Lilly. Hvor er din fra? Synes egentlig der er mange der minder om hinanden, tit er det små men fine detaljer gør forskellen. Lilly har ikke så meget med blonder og tyl men mange pæne og så sad de bare rigtig godt.

0

Del dette indlæg

Ja de første 3 er alle fra Lilly. Hvor er din fra? Synes egentlig der er mange der minder om hinanden, tit er det små men fine detaljer gør forskellen. Lilly har ikke så meget med blonder og tyl men mange pæne og så sad de bare rigtig godt.

Min er nemlig købt i Lilly (hvilket minder mig om jeg nok snart skal lægge billederne ind af den), så det var derfor synes jeg jo at den virkede bekendt ;)

Nej der er ikke særlig mange med tyl. Dette gav da også sælgeren problemer da hun skulle prøve på at finde andre end den jeg købte :thumbsupsmileyanim:

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super, super flotte sko! Uh elsker de guld, mest pga. detaljerne - er til det der BLING!! :cheerleader3:

Åh glæder mig til at se de slør du har købt, de lyder rigtig flotte - men det birdcage er også super flot! Jeg tog egentlig ikke rigtig stillig til det fordi min mor havde gemt sit slør og det var et langt og super flot et, så gad jeg ikke tænke mere over det :loveflag: Tog det så af efter forretten, var lidt træls at ha på når vi sad...

Det er også min tanke at jeg ville komme til at sidde i det. Så bruger nok slør i kirken og birdcage til middagen eller lidt senere.. Hmm kan ikke rigtig bestemme mig, men har jo også god tid endnu. Arbejder dog lidt på at få gennemført et vinter bryllup, synes det er så flot :thumbsupsmileyanim: men min kommende mand mener ikke han kan nå at tabe sig inden, er vist bare en dårlig undskyldning :cheerleader3: for det er max 10 kg vi snakker om og han er blevet lidt magelig her hen over sommeren... Så må vist :loveboard: lidt til ham :cheerleader3:

Ja det var da selvfølgelig en mulighed, kunne være ret cool med birdcage efter kirken og så det lidt mere traditionelle slør i kirken :heart: Okay så I vil egentlig gerne have en anden dato, så det bliver nu her til vinter? (Eller du vil :bed: ) Det tror jeg helt sikkert også kunne være rigtig flot! Aaah træls med sådan noget dumt vægt noget, men det gør sikkert ikke så meget, og ja, han kan da nok også sagtens nå det hvis han vil! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Så er farve temaet bestemt

Elsker pang farver så har valgt Fuchsia, hvid og sølv, så kan vi få mine hvide orkideer, roserne og har jo købt disse fine lysfade :biggrin:

Leger lidt med tanken om at sætter blomster i enkelte af glassene og så lys i de andre. Så får vi stadig spejl effekten fra lysene. Det er nok lidt svært at se på billedet med bunden er et spejl.

Lilla var også oppe og vende men H2B gik efter Fuchsia - viste ham billeder af EB81 og han synes hendes mands tøj var ret fedt så han var helt klart med på ikke at skulle i sort og hvidt.

VI holder også ved sommer brylluppet, gav lidt flere muligeheder på feststedet mht receptionen og så har de lovet at skaffe terrassevarmere hvis det nu skulle blive lidt køligt så vi stadig kan være ude :thumbsupsmileyanim:

post-43964-1283774089.jpg

Redigeret af starkpigen
0

Del dette indlæg

Dejligt at I har fundet farvetema, er imponeret over h-t-b selv valgte fuchsia :biggrin: tror der er mange mænd der ikke "tør" den farve - EB81's mand sælger den kanon godt! Er godt med noget knald på farverne til sådan et sommerbryllup :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at I har fundet farvetema, er imponeret over h-t-b selv valgte fuchsia :biggrin: tror der er mange mænd der ikke "tør" den farve - EB81's mand sælger den kanon godt! Er godt med noget knald på farverne til sådan et sommerbryllup :thumbsupsmileyanim:

Du er godt nok hurtig til at kommenter :)

Ja jeg synes også det er lidt fedt han selv melder så klart ud om farverne og ikke bare lader det være op til mig.

0

Del dette indlæg

Her er lidt af det vi overvejer mht bordet.

går helt klart efter runde borde, vi bliver ca 45 ikke så mange men vores familier er ikke så store og vi har besluttet kun at inviterer dem vi snakker med.

I min familie er det normalt vi stopper ved tanter og ikke tager kusiner og fætre med. Ellers bliver vi for mange til de almindelige fester og helt ærligt, hvorfor inviter folk man ikke har set de sidste 6 år. Så hellere dele den store dag med nære venner og den del af familien man har kontakt med.

Hvordan har i andre det med det? Kan nemlig se der er mange med rigtig mange gæster, så vist en med over 100, er altså mange :biggrin: og slet ikke noget vi har råd til. Og slet ikke på barsel og H2B arbejdsløs pga krise :thumbsupsmileyanim:.

Godt vi har en opsparing, for vil bare ikke låne til bryllup. Tror ikke jeg vil nyde det helt så meget hvis jeg vidste vi skulle betale af på det bagefter.

Nå lidt billede spam

Farven skal selvfølgelig være fucsia og så en blomst midt på istedet for den kæmpe ting der står midt på. Kan ikke huske stolene på fest stedet men skalderud igen onsdag kl 16 og så kan jeg lige lure om de er pæne eller der skal noget over dem.

post-43964-1283848790.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er lidt af det vi overvejer mht bordet.

går helt klart efter runde borde, vi bliver ca 45 ikke så mange men vores familier er ikke så store og vi har besluttet kun at inviterer dem vi snakker med.

I min familie er det normalt vi stopper ved tanter og ikke tager kusiner og fætre med. Ellers bliver vi for mange til de almindelige fester og helt ærligt, hvorfor inviter folk man ikke har set de sidste 6 år. Så hellere dele den store dag med nære venner og den del af familien man har kontakt med.

Hvordan har i andre det med det? Kan nemlig se der er mange med rigtig mange gæster, så vist en med over 100, er altså mange :) og slet ikke noget vi har råd til. Og slet ikke på barsel og H2B arbejdsløs pga krise :biggrin:.

Godt vi har en opsparing, for vil bare ikke låne til bryllup. Tror ikke jeg vil nyde det helt så meget hvis jeg vidste vi skulle betale af på det bagefter.

Først: Rigtig flot inspirationsbillede med bord og stole!! :thumbsupsmileyanim:

Ang. det med at invitere - jeg valgte også at "skære" lidt i min familie, har en del fætre jeg ikke har set eller talt med i flere år, så hvorfor have dem med?? Så det synes jeg helt klart godt du kan have en god mavefornemmelse over! Vi inviterede så godt nok hele Nikolajs familie, og de er mange!! De talte for 40 stk. i alt! Men dem har vi til gengæld lidt mere med at gøre, har en årlig familieweekend, og det er simpelthen så hyggeligt, og mange af dem ser vi også ved flere lejligheder, så kunne ikke se hvor vi skulle dele dem hvis det var. Men sådan noget synes jeg godt man selv kan bestemme, der er ingen der skal diktere den slags :) Vi lånte heller ikke til brylluppet, det synes vi også ville være for træls!!

Vi havde forresten også runde borde, synes det er lidt hyggeligere!!

Wow rigtig flot den dekoration med en blomst i noget vand!!!

0

Del dette indlæg

Super skønne inspirations billeder! :thumbsupsmileyanim:

Mht. hvem vi inviterer, har min h2b det sådan, at han gerne vil have alle sine fætre og kusiner med, og det er helt fint med mig. Det virker til han har et godt forhold til mange af dem, og de har nogen lunde den samme alder alle sammen - så helt fint med mig! :biggrin:

Men jeg har valgt kun at invitere en enkelt fætter. De fleste af mine fætre og kusiner er mellem 10 og 15 (måske endda mere) år ældre end mig, og jeg har derfor naturligt nok ikke det store forhold til dem, og har heller ikke været med til nogle af deres brullupper. Hvor min h2b faktisk også er den første i sin fætter-kusine-flok, som skal giftes.

Det passer mig fint at gæstelisten på den måde er "ujævn", for jeg gider ikke bruge 700-800 kr på en kusine jeg ikke har set i 10 år, og som jeg knap nok ved hvordan ser ud..

Jeg synes bare man skal skære lige hvor man har lyst! Vi får nogle skønner venner med, og den familie vi gider. Blodetsbånd er vigtigt, man det kan altså også blive for tyndt! :)

0

Del dette indlæg

Så er feststedet på plads :ilovebryllupsklar::rolleyes:

Er bare så fedt at få det ordnet. Så mangler vi bare lige kirken, har et par stykker i spil ( noget med tilhørsforhold og sådan noget "pjat" ;) )

Nå men vi skal jo holde festen på Pejsegården i Brædstrup med overnatning til os og gæsterne. Er ret vild med ideén om at stå op og få morgenmad med gæsterne og siger tak for igår :thumbsupsmileyanim:

Og så er der jo ingen der skal tidligt hjem og vi kan give den lidt gas :shopping:

Hvis vejret nu ikke skulle blive perfekt sommer vejr pinselørdag næste år har de lovet at sørge for terrasse varmere på terrassen til velkomsten og for rygernes skyld, rigtig sødt af dem.

Som hun sagde " vi kan alt, bare spørg" også uden det koster en halv arm.

Fik bare sådan en boblende fornemmelse da vi var derude og se det igen, især da vi gik gennem et ude område med kurvemøbler som vi lige fik booket også :kiss:

Brude suiten var vist nærmere et lille hus, hold da op og KÆMPE badekar :thumbsupsmileyanim:

Kan slet ikke få armene ned, er så fedt det er på plads, så kan vi komme lidt videre i planlægningen, og næste møde med dem er i Marts hvor vi skal snakke med, blomster, pynt osv men kunne selvfølgelig altid ringe hvis der var nogen spørgsmål.

Perfekt dag :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer