Guest starkpigen

<3 Anders & Maja 11.06.2011 <3

210 indlæg i dette emne

Hej i skønne zillaer

Vi har fået så mange afbud + nogle der slet ikke har svaret :cheerleader3: at vi faktisk kun ville blive 21 med os selv. Derfor har vi valgt at aflyse brylluppet indtil videre og finde en anden dato. Skal lige have fat i fotograf, dj osv og høre om det er muligt ar står i venteposition og om priser mv så stadig vil gælde. Fest stedet var meget forstående og vi kunne altid ringe igen.

Har bare stor tudet i dag og synes det hele er noget møg.

Øv øv øv.. :) Hvor er jeg bare ked af det på jeres vegne!

Hvor mange har I inviteret?

Masser af kram og kærlige tanker herfra :)

Hold da op! Det er så træls for jer!

Hvor mange havde I inviteret

Vi ville blive 39, ikke vildt mange i forvejen ( i forhold til mange herinde kan jeg se) men begge vores familier er små og vi har jo fravalgt børn til selve festen. Hvilket flere også kommenterede positivt for så kunne de rigtig slappe af og nyde det. Der er så et par ældre i familien som ikke magter de store fester mere, forståeligt men surt alligevel. Vi jo så gerne dele dagen med dem alle :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var da godt nok en trist udvikling...jeg er virkelig ked af det på jeres vegne :cheerleader3::):cheerleader3:

Personligt ville jeg nok blive trodsig og bare holde den vildeste, fedeste fest for de 19 personer der godt kan komme...men det er bare så individuelt hvordan man føler, så din kommende mand og dig må mærke godt efter...

Du får lige et par :):) mere!!!

Var også det vi følte for først, men var bange for det ville blive for død en fest med dans osv.

0

Del dette indlæg

Man kan da ikke være væk herfra uden at der sker en masse :)

Hvor er det dog kedeligt og trist for jer. Jeg ville nok også holde bryllup på den fastlagte dato, og så fejre dag med de gæster som kunne komme. Selvfølgelig kan jeg da godt se at det er et problem, hvis nære familiemedlemmer ikke kan komme.

Her gik jeg og glædede mig til at jeg skulle til globryllup :cheerleader3: , men ok jeg får vel at vide hvornår jeg skal møde op i stedet og hvor :):cheerleader3::)

Du får en masse :):) fra mig

0

Del dette indlæg

Man kan da ikke være væk herfra uden at der sker en masse :cheerleader3:

Hvor er det dog kedeligt og trist for jer. Jeg ville nok også holde bryllup på den fastlagte dato, og så fejre dag med de gæster som kunne komme. Selvfølgelig kan jeg da godt se at det er et problem, hvis nære familiemedlemmer ikke kan komme.

Her gik jeg og glædede mig til at jeg skulle til globryllup :cheerleader3: , men ok jeg får vel at vide hvornår jeg skal møde op i stedet og hvor :):cheerleader3::)

Du får en masse :):) fra mig

Den kan du tro du gør :)

I aftes sad vi ledte efter en ny dato og der er bare ikke nogen der lige passer så godt som 11/6 . Mine forældre tager til USA august og til midt september. Før det er det jo sommerferie hvor mange rejser og jeg kan ikke få fri op til en weekend eller de lørdage jeg skal arbejde ( vores højsæson på jobbet) så der er ikke så mange lørdage at vælge i mellem.

Har ikke kunne sove i nat. Lå og funderede over om vi gjorde det rigtige og udsatte brylluppet. Tænke, tænke, tænke. :) Men nu har folk fået besked så kan vi vel ikke lave det om igen. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I aftes sad vi ledte efter en ny dato og der er bare ikke nogen der lige passer så godt som 11/6 . Mine forældre tager til USA august og til midt september. Før det er det jo sommerferie hvor mange rejser og jeg kan ikke få fri op til en weekend eller de lørdage jeg skal arbejde ( vores højsæson på jobbet) så der er ikke så mange lørdage at vælge i mellem.

Har ikke kunne sove i nat. Lå og funderede over om vi gjorde det rigtige og udsatte brylluppet. Tænke, tænke, tænke. :) Men nu har folk fået besked så kan vi vel ikke lave det om igen. :cheerleader3:

Jeg kan virkelig godt følge dig. Jeg ville også udsætte datoen, hvis de mennesker jeg ønsker at dele dagen med ikke kunne komme....

Vi har simpelthen ændret så meget i vores planer, at vi til sidst valgte at vi først sagde noget da vi selv var 200% sikre på, at det var sådan det skulle være.

Mht til datoer, så startede vi også med d. 11/6 og har siden rykket både frem og tilbage. Nu skal vi giftes i New York d. 24/4 bare os to helt intimt, og så holder vi bryllupsfest herhjemme d. 24 september, med udendørs vielse og satser på godt vejr :)

Så hvis du spørger mig, så kan I sagtens holde det efter midt september.

Hver årstid har sin charme. Det der tiltaler mig ved efteråret er farverne og hyggen, at det ikke er så varmt osv... Men jeg er også glad for at vores bryllupsdag bliver i foråret, hvor alt springer ud og vejret er ved at blive bedre.

Vinteren er også viiiildt romantisk hvis du spørger mig! Min eneste sorg over at vi ikke skal giftes d. 11/6 alligevel, er at vi ikke får kobberbryllup i december :cheerleader3:

Håber I finder ud af det :)

Redigeret af Ane.dk
0

Del dette indlæg

Vi blev gift 11. september, så jeg kan helt klart anbefale september :loveboard::):) Spørger du alle oktoberbrudene, så er oktober også en god måned. Så kom i igang med at få fastsat en ny dato og glæd dig til at blive efterårsbrud :)

0

Del dette indlæg

Vi blev gift den 9 oktober. Vejret var som en forårsdag solen skinnede himmelen var blå og alt var grønt..

Men jeg tror faktisk det er lige meget hvilken dag man bliver gift, for den dag man bliver gift er perfekt og der er så mange gode oplevelser den dag :0)

0

Del dette indlæg

Der holdes faktisk rigtig mange bryllupsfester i september og oktober. Fordelen ved disse måneder er at folk ikke sidder og sveder i festlokalerne. Jeg havde nogle bryllupsfester sidste sommer i juli og august hvor det var så varmt at alle sad med blæsere og ved det ene revnede mine egne bukser revnede da jeg lige skulle bukke mig ned; Fordi det var så varmt at de klæbede til benet.

Når det så er sagt så kan man sagtens lave en forrygende fest med masser af dans for 19 personer. Det afhænger helt af hvem de 19 er, men jeg forstår dem som siger at de så hellere vil holde en lille intim fest med en god middag som kulmination.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har ikke kunne sove i nat. Lå og funderede over om vi gjorde det rigtige og udsatte brylluppet. Tænke, tænke, tænke. :) Men nu har folk fået besked så kan vi vel ikke lave det om igen. :)

Jeg kan virkelig godt følge dig. Jeg ville også udsætte datoen, hvis de mennesker jeg ønsker at dele dagen med ikke kunne komme....

Vi har simpelthen ændret så meget i vores planer, at vi til sidst valgte at vi først sagde noget da vi selv var 200% sikre på, at det var sådan det skulle være.

Mht til datoer, så startede vi også med d. 11/6 og har siden rykket både frem og tilbage. Nu skal vi giftes i New York d. 24/4 bare os to helt intimt, og så holder vi bryllupsfest herhjemme d. 24 september, med udendørs vielse og satser på godt vejr :)

Så hvis du spørger mig, så kan I sagtens holde det efter midt september.

Hver årstid har sin charme. Det der tiltaler mig ved efteråret er farverne og hyggen, at det ikke er så varmt osv... Men jeg er også glad for at vores bryllupsdag bliver i foråret, hvor alt springer ud og vejret er ved at blive bedre.

Vinteren er også viiiildt romantisk hvis du spørger mig! Min eneste sorg over at vi ikke skal giftes d. 11/6 alligevel, er at vi ikke får kobberbryllup i december :)

Håber I finder ud af det :)

Vi havde lidt snakket om at tage sydpå og blive gift. Noget vi snakkede om længe før folk fik at vide vi skulle giftes, men sidste år sagde svigermor bestemt dog med et smil at vi kunne lige vove på at tage på rådhuset og blive gift. :)

( H2B har været gift før og dette var på rådhuset)

Vi har faktisk været på vejrhesten tror jeg det hed og se vejret for september / oktober sidste år og så faktisk fint ud. Ikke super varmt men vi skal jo også sidde inde :)

Hvor skal i vies henne den 24 september?

Har også altid drømt om vinterbryllup, med masser at krystaller og sne :loveboard: så vintermånederne er nok dem jeg pt hælder til - skal bare lige arbejde lidt med / på H2B for han er til forår og sommer bryllup.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer