Guest starkpigen

<3 Anders & Maja 11.06.2011 <3

210 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Lille update

Ingen glimmer sko endnu! - Øv stadig syg. Men skal ud i morgen - trænger bare til luft under vingerne og forandring i hverdagen.

Har gennem det sidste stykke tid forsøgt at gå mine guldstilletter til men ak må erkende de er for høje. Var ellers en gang hvor den højde ikke var noget problem men får simpelthen ondt i fødderne og læggen :rolleyes: så de sætter til salg og jagten på nogle nye går ind.

Strømpebånd med poker tema?

Mangler lidt hjælp her piger, H2B er rigtig glad for poker og vil i den forbindelse have det med i strømpebåndet men kan ikke rigtig finde nogen der er lige i skabet. Har googlet og søgt gud ved hvor men måske en af jer er stødt på et?????

0

Del dette indlæg

Lille update

Ingen glimmer sko endnu! - Øv stadig syg. Men skal ud i morgen - trænger bare til luft under vingerne og forandring i hverdagen.

Har gennem det sidste stykke tid forsøgt at gå mine guldstilletter til men ak må erkende de er for høje. Var ellers en gang hvor den højde ikke var noget problem men får simpelthen ondt i fødderne og læggen :rolleyes: så de sætter til salg og jagten på nogle nye går ind.

Strømpebånd med poker tema?

Mangler lidt hjælp her piger, H2B er rigtig glad for poker og vil i den forbindelse have det med i strømpebåndet men kan ikke rigtig finde nogen der er lige i skabet. Har googlet og søgt gud ved hvor men måske en af jer er stødt på et?????

Prøv Annies sloer, hun er annoncør herinde. Jeg købte dette strømpebånd til min BMW mand af hende.. Hun kan lave alt, tror jeg.

post-43541-1296327507.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super, tak, men men har faktisk luret på selv at lave strømpebåndet med hjælp fra min mutti. Hun lavede en del af den slags tidligere. Men nu må vi se hvad det bliver til.

Jagten på diverse ebay sælgere er i hvert fald gået ind så vi kan samle inspiration og samtidig se efter topfigur. Men er ikke sikker på stilen endnu, kommer jo an på kagen.

0

Del dette indlæg

Glimmersko

har da slet ikke fået vist mine glimmer sko

De mangler lige sidste lag, men er godt tilfreds. var lidt i tvivl om de ville blive stive at gå i, men er super behagelige at have på.

post-43964-1297366676.jpg

post-43964-1297366685.jpg

Hår og make up på plads

Har pløjet nettet og diverse frisører i byen igennem uden at finde den helt rigtige. Enten ret dyr eller også gjorde de ikke meget i hår opsætning, øhh der står ellers på deres hjemmeside både priser på brudehår, ikke særlig professionelt :bearhug: Men fandt så endelig en der kunne begge dele og kører ud, med base her i Århus :loveboard: Fik sendt en mail og snakkede så i tlf med hende her i eftermiddag. Super sød og lidt pudsigt så skal hun giftes ugen før mig så fik lige en lille bryllups snak :bearhug: og synes egentlig 1600 kr for det hele er okay, hun er bla. uddannet stylist og designer.

Hun kommer så i maj og laver prøveopsætning så vi kan tage det roligt på selve dagen. Ved godt håret aldrig vil blive 100 % det samme på dagen, men gør heller ikke noget, bare vi er meget tæt på :thumbsupsmileyanim:

Endnu en ting der kan krydses af, skønt.

Er lidt irriterret

Vi har 3 dage til su fristen og mangler svar fra over halvdelen af gæsterne :) , synes det er lidt øv at gå at vente på, og især når de fleste af dem er familie suk. Synes jo at man ved når man læser indbydelsen om man kan komme eller ej. Dem der skal finde barnepige kan jeg fik forstå, kan nogle gange være svært ved jeg af erfaring. Måske er jeg også bare utålmodig for at komme lidt videre i planlægningen og gå i gang med bordplan mv :bearhug:

0

Del dette indlæg

Ih hvor er dine glimmersko blevet fine...!! :thumbsupsmileyanim:

Hvor trælst med tilbagemeldingerne, håber det vælter ind med masser af positive svar imorgen :)

Tak, er også selv godt tilfreds :loveboard:

Ja ville være dejligt, især da vi skal på kæreste wellness ophold på Comwell Kellerspark ved Vejle mandag (gave fra min kære mutti) og kunne være så fedt at det med gæsterne faldt i hak inden.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ingen af os herhjemme går særlig meget op i Valentines day. Er begge enige om det er alt upersonligt. Vi vil meget hellere give blomster mv på en almindelig kedelig onsdag hvor det pisser ned og man bare trænger til opmuntring eller bare fordi vi er dem vi er og ikke fordi det er den 14 februar.

Og alligevel skal vi på kæreste wellness ophold i dag - julegave fra min kære mutti :) vi fik bare et par datoer i okt tror jeg det var som vi kunne vælge mellem. De fleste havde vi H2Bs børn og nogle kunne jeg ikke få fri så endte med i dag. Glæder mig helt vildt, er lidt for længe siden vi har haft den slags tid til hinanden uden børn der kommer efter vand, ikke kan sove osv.

Den bette har vi afleveret i vuggestue og så henter mormor og morfar hende- så hun får også sin egen lille forkælelses ferie :biggrin:

0

Del dette indlæg

Vi holder ikke Valentines dag - det er for mig ikke noget specielt og savner det ikke i vores traditioner. Jeg boede i Finland, hvor de i dag fejrer ystävänpäivä (vennens dag). Det synes jeg var en god ting og en finsk tradition - så der fejrede jeg mine venner :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi gør. Dvs... jeg minder ham om det hvert år og siger, der er en omtanke i form af et kort eller en gave på vej.. og så må han ta' stilling til om han finder på noget - hvilket han altid gør. For NC er det ikke en vigtig dag - derimod mener han det er et marketingstunt fra USA - hvilket også er korrekt. Men jeg synes bare det er en sød tradition. Vi siger dog "jeg elsker dig" mere end bare denne ene dag i året... endda flere gange om dagen. Men efter min tid i USA.. så har Valentine's bare sat sig fast i mig. :-)

0

Del dette indlæg

Åååårh hvor LÆKKERT med spa!!!! Er overhovedet ikke misundelig. :biggrin:

Vi skal ud og danse i aften, men det er ligesom ved jer ikke pga. valentinsdag, men bare fordi det altså tilfældigvis er om mandagen, at vi går til dans. GP

Men vi fejrer det overhovedet ikke.

Jeg er egentlig totalt ligeglad med om det er kommercielt og noget som butikkerne hyper os til (det er jul og mors dag da også???). Jeg synes det er en supersød idé at fejre kærligheden - det tror jeg faktisk at mange har brug for i en travl hverdag hvor man ellers godt kan glemme hinanden lidt. Jeg kender da f.eks. mange piger, der sukker efter at deres kæreste kommer med en lille blomst, og hvis han ikke "kan finde ud af" at gøre det på eget initiativ, så synes jeg det er helt ok, at man får et lille spark fra kalenderen og butikkerne. :cheerleader3: Og jeg synes det er ærgerligt at det - for mig at se - er blevet lidt "trendy" at være imod valentinsdag - hvorfor ikke bare nyde det? Jeg snakkede med en pige fra USA om det, som fejrer det hvert år med en hel masse hjerteballoner i hende og kærestens lejlighed, lækkert mad i hjerteform, søde betænksomme gaver, og tid til hinanden. Det er måske nok tuttenuttet, men det lyder da egentlig hyggeligt. :sm:

Nå, men hvorfor er det så lige, at vi IKKE fejrer det? Det er der flere grunde til...

1. Brian hænger stadig i den der "det er kommercielt" og er iøvrigt typen, der stritter totalt imod, hvis han får ordrer. Så valentinsdag er den dag på året hvor han allerallermindst har lyst til at give mig en blomst. Og jeg vil da ikke have blomster, som han ikke har lyst til at give! Tilgengæld er han supersød til at købe blomster og være romantisk resten af året, så jeg "tørster" ikke.

2. Jeg er sådan lidt overtroisk. Og både forholdet til min første kæreste, og et langt og meget lovende kæresteforhold senere endte lige præcis dagen inden valentinsdag. Faktisk er der kun ét af mine seriøse kæresteforhold før Brian, der IKKE endte sådan, at jeg kunne vågne op dagen efter og glo på milliarder af hjerter og kærestepar i tv. :cheerleader3: Så jeg har det faktisk sådan lidt "ydmygt" overfor valentinsdag, at jeg bare er glad, hvis jeg stadig har min kæreste :)

3. Valentinsdag falder jo på en helt almindelig hverdag, som vi ikke får fri på, og når der så er skole og arbejde oveni, så orker jeg faktisk ikke at lave en lille fest om aftenen... Og jeg har altid et hyr med at finde den perfekte gave til Brian til jul og fødselsdag (han er total umulig at finde gaver til) så jeg har IKKE brug for endnu en dag, hvor der er pres på, på at finde den helt rigtige gave inden en bestemt deadline. (y)

Puh, det blev skisme et langt indlæg, men så fik du da min meget detaljerede mening omkring valentinsdag :)

0

Del dette indlæg

vi fejer heller ikke valentinsdag. Min H2B synes det er noget amerikanisk opreklameret fis eller noget i den stil.

Jeg synes det er hyggeligere at vi finder en anden dag og laver noget sammen. Vi hellere have blomster en dag spontant i stedet for han kommer med dem på valentinsdag af pligt.

Celia

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer