Sign in to follow this  
Followers 0
Musen!

Hvorfor ikke en Lilly model????

66 posts in this topic

Hejsa.

Nu har jeg flere gange hørt, også i den der udsendelse om tirsdagn, (hvad bruden ikke ved) hvor bruden to gange har sagt, bare ikke en lilly model, har også set det herinde.

Jeg er selv faldet for en Lilly model, har ikke prøvet den endu, og håber de har den endnu, når vi når foråret 2011, men nu blev jeg alligevel lidt nysgerie på hvorfor folk fravælger dem?????

0

Annonce ♥

Jeg ved det heller ikke, synes de ser fiiiiine ud og prisen er altså fornuftig. Jeg er personligt selv rigtig glad for tyl og synes måske deres tylkjoler er lidt for lidt tyllede til mig, men det er slet ikke noget med mærket Lilly at gøre.

Jeg synes det giver god mening at ende i en Lilly model, hvis de har det man søger (og udvalget er jo fint). I øvrigt er deres service så meget bedre end visse andre butikker, der tager sig rigelig betalt

Edited by Miss-Lena
0

Jeg tror lidt Lilly har fået et ry som værende "billige" brudekjoler - og ja, de var noget billigere end det jeg selv endte ud i, men hvis jeg ikke allerede havde haft en tid til kjoleprøvning et andet sted, dagen efter jeg havde prøvet hos Lilly, var jeg klart endt i en Lilly model - da de er rigtig fine.

Men det er rigtigt som Lena skriver, at deres tyl kjoler ikke er VILDT "tyllede" f.eks. og så vil jeg også sige, at da jeg kom ud og prøvede kjoler et andet sted, til en anden pris, kunne jeg også se, at det typemæssigt var et helt andet håndværk - lidt finere finesser og detaljer osv. Men ikke dermed sagt, at det nødvendigvis er dårligere :thumbsupsmileyanim:

Den store fordel ved Lilly er, at de har alle kjoler på lager, og man skal ikke vente 6 måneder på at kjolen i ens størrelse kommer hjem :thumbsupsmileyanim: Og jeg fik endda at vide, at hvis jeg nåede at tabe mig inden brylluppet, ja så fik jeg jo bare den rigtige størrelse. Det er der jo ikke noget, der hedder, hvis du får bestilt en kjole hjem fra udlandet. I mit tilfælde fra Sincerity.

Derudover er deres tilretning også NOGET billigere end hvad jeg senere hen stødte på :cheerleader3:

Så hvis du er faldet for en Lilly - go for it!

Edited by Marisus
0

Annonce ♥

Der er slet ikke noget i vejen med at være billig (defineret som en god pris set udfra den kvalitet man får) efter min mening Der er masser af brude herinde, der jo netop går efter billige sko, billige diademer etc. Det giver god mening, hvis man ikke har et pengetræ :thumbsupsmileyanim:

Edited by Miss-Lena
0

Der er slet ikke noget i vejen med at være billig efter min mening Der er masser af brude herinde, der jo netop går efter billige sko, billige diademer etc. Det giver god mening, hvis man ikke har et pengetræ :thumbsupsmileyanim:

HELT ENIG!

Er faktisk også blevet sur de gange, folk har nævnt Lilly i forbindelse med en joke omkring min kjole (før brylluppet) for jeg ser INTET i vejen med en Lilly brudekjole....

0

Min Kjole er en lilly model.. og jeg knus elsker den :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Jeg vidste med det samme da jeg så den at det var kjolen for mig.. at den så sad perfekt og ikke kostede en formue LÆS kun 1000kr... gjorde jo absolut intet...så købte jeg den på stedet..

Så blæs på hvad andre mener, det er hvad der føles rigtigt for dig der er vigtigt.. :cheerleader3:

Men tror at de andre har ret i at nogen vil se det lidt som en discount udgave.... Men heldigvis er vi forskellige...

Knus Michelle

0

Men det er jo det det er tosset... For de er vel i samme kvalitet som mange af de kjoler, der bliver solgt for fx 8000. Man kan få designer kjoler, der er eksklusivt håndværk og dyre blonder, men de er ofte endnu dyrere, hvid altså det ikke er tilbud og udsalg

0

Annonce ♥

jeg forelskede mig i en kjole, som ikke var en lilly model. Derfor fravalget. Jeg var til brudemesse og synes at lillymodellerne var meget smukke, men bare ikke lige det, som jeg ønskede mig. Men for mig handlede det nu ikke om mærkede i nakken, men om at få lige den kjole, som jeg havde udset mig :-)

0

Hejsa.

Nu har jeg flere gange hørt, også i den der udsendelse om tirsdagn, (hvad bruden ikke ved) hvor bruden to gange har sagt, bare ikke en lilly model, har også set det herinde.

Jeg er selv faldet for en Lilly model, har ikke prøvet den endu, og håber de har den endnu, når vi når foråret 2011, men nu blev jeg alligevel lidt nysgerie på hvorfor folk fravælger dem?????

Jeg ved faktisk heller ikke hvorfor udtrykket er kommet "ikke en Lilly model", for kjolerne er meget flotte og ændres hver sæson, så de fornyer deres stil i takt med brudenes "krav" til kjolens udseende ændres! Jeg prøvede også nogle Lilly modeller inden jeg fandt The Dress, men følte desværre ikke suset med dem de havde i deres udvalg dengang, jeg tror de fyldte for lidt :thumbsupsmileyanim:

Det er synd med det negative udtryk om nogle ganske pæne og faktisk rigtig romantiske kjoler, til billigere penge!

0

Måske er det ikke kun prisen, men også et behov for at være anderledes og skille sig lidt ud fra mængden, som jo er meget normalt i vores tid. Jeg tror lidt at engang har Lilly været meget større leverandør til danske bryllupper end de er nu, fordi der ikke var så meget andet at vælge imellem af butikker og derfor har mange købt deres kjole hos Lilly. Dette har så måske medført at Lillys kjoler har fået stangtøj-status og at hvis man vil skille sig ud skal man ikke vælge en Lillykjole...bare en tanke :thumbsupsmileyanim: jeg synes Lillykjoler er smukke og det handler jo bare om at finde den man kan lide bedst uanset navnet i nakken.

Edited by Malene84
0

Jeg tror også det handler lidt om, at skille sig ud... Dog så jeg skam stadig fine kjoler i Lilly, bare ikke kjolEN :thumbsupsmileyanim:

De brude jeg har set herinde i Lillykjoler, har været super fantastiske. :thumbsupsmileyanim:

Jeg tror bare det er nogen ideer man får... Min dreng kommer heller aldrig til at EJE en Peter Plys t-shirt/madkasse/osv...

0

Annonce ♥

Måske er det ikke kun prisen, men også et behov for at være anderledes og skille sig lidt ud fra mængden, som jo er meget normalt i vores tid. Jeg tror lidt at engang har Lilly været meget større leverandør til danske bryllupper end de er nu, fordi der ikke var så meget andet at vælge imellem af butikker og derfor har mange købt deres kjole hos Lilly. Dette har så måske medført at Lillys kjoler har fået stangtøj-status og at hvis man vil skille sig ud skal man ikke vælge en Lillykjole...bare en tanke :thumbsupsmileyanim: jeg synes Lillykjoler er smukke og det handler jo bare om at finde den man kan lide bedst uanset navnet i nakken.

JEP!

0

Men der er jo rigtig mange der vælger "standard" kjolen - den type med skrå draperinger ved hoften etc. Så behovet for at skille sig ud er vel ikke det der gør tricket ved alle, der vælger Lilly fra.

I øvrigt er kitty, Disney prinsesser mm heller ikke noget jeg køber til pigerne - men det er fordi jeg synes det er så Put-det-på-et-eller-andet-og-få-det-solgt agtigt

0

Men der er jo rigtig mange der vælger "standard" kjolen - den type med skrå draperinger ved hoften etc. Så behovet for at skille sig ud er vel ikke det der gør tricket ved alle, der vælger Lilly fra.

Jamen det har du helt ret i...jeg ved heller ikke om det er det...der er nok flere faktorer...sådan er det jo, jeg tænker hvis man lavede en videnskabelig undersøgelse kunne det være det ville vise sig hvem der vælger hvad og hvor de så har købt kjolen, måske baseret lidt på hvor man bor i landet, indkomst osv. osv. :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Synes ikke det ser billigere ud end den gennemsnitlige kjole til de der ca 8000,- Jeg har i hvert fald følt på Agnethes smukke kjole og det var ikke anderledes end mange af dem jeg så ved Panayotis - i den mellemprisklasse.

0

Nu har jeg personligt haft nogle meget specielle holdninger til lilly siden min konfirmation, selvom det var ufatteligt morsomt for alle os andre at 4 piger endte i den samme kirke, med den samme kjole, pynt og hårbånd (4 lilly-kloner, om man vil).. Men det er jo heldigvis en del år siden og jeg mener på ingen måde deres brudekjoler og konfirmationskjoler kan sammenlignes + på den store dag er der forhåbentlig osse kun 1 kvinde i hvid kjole i kirken!

Alle mine gamle holdninger blev dog gjort til skamme da jeg var til kjoleprøvning i Lilly i aalborg tidligere på sommeren - syns rigtig mange af kjolerne var helt fantastiske, og kunne sagtens være endt ud i en Lilly-model..

Edited by louisetina
0

Sådan tror jegogså det er.

JEg skal prøve kjoler i Lilly på mandag, og jeg får altså ikke det vilde sus i maven over det, og regner ikke med at finde KJOLEN der. Men det kan jo være.. De har et par stykker jeg gerne vil prøve. Og jeg glædermig da også, men ikke så meget som hvis var et "finere sted". Så jeg har altså også lidt den der "billig-kjole" :thumbsupsmileyanim: .

0

JEg skal prøve kjoler i Lilly på mandag, og jeg får altså ikke det vilde sus i maven over det, og regner ikke med at finde KJOLEN der. Men det kan jo være.. De har et par stykker jeg gerne vil prøve. Og jeg glædermig da også, men ikke så meget som hvis var et "finere sted". Så jeg har altså også lidt den der "billig-kjole" :thumbsupsmileyanim: .

Husk kamera....!!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Husk kamera....!!!! :thumbsupsmileyanim:

Det skal jeg nok :cheerleader3: Må nok hellere få min søster, som skal med, til at huske sit også.. Jeg er nemlig lidt en klovn til at huske det :cheerleader3: .

0

Jeg blev gift i en Lilly model og jeg var godt tilfreds. Havde også en tid til kjoleprøvning i en anden butik, men kjole nr. 2 jeg fik på, var bare min kjole. Jeg valgte at leje den, for jeg vidste at hvis jeg købte en kjole, ville jeg aldrig kunne skille mig af med den. Så var det ligesom lettere for mig, hvis jeg på forhånd vidste, at jeg skulle aflevere den igen ;) Mange brude vil gerne have en helt speciel kjole som kun hun har og har den på én dag, vi valgte at bruge flere penge på ringene, som vi skal have på hver dag, resten af livet, for mig et det "mit specielle" som ingen andre brude har :thumbsupsmileyanim:.

0

Måske er det ikke kun prisen, men også et behov for at være anderledes og skille sig lidt ud fra mængden, som jo er meget normalt i vores tid. Jeg tror lidt at engang har Lilly været meget større leverandør til danske bryllupper end de er nu, fordi der ikke var så meget andet at vælge imellem af butikker og derfor har mange købt deres kjole hos Lilly. Dette har så måske medført at Lillys kjoler har fået stangtøj-status og at hvis man vil skille sig ud skal man ikke vælge en Lillykjole...bare en tanke :cheerleader3: jeg synes Lillykjoler er smukke og det handler jo bare om at finde den man kan lide bedst uanset navnet i nakken.

Sådan tror jegogså det er.

Men hvad er det i vejen med at man ikke skal betale en masse, men stadig får et fint produkt ?

Handler du så heller ikke i fakta eller netto, hvor du kan få præcis samme varer, som i føtex, til 5 kr mindre ?

Jeg glæder mig til at se billeder fra din kjoleprøvning mandag. God tur :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg skal også prøve kjoler i Lilly, her i starten af oktober.

Jeg går først og fremmest efter Lilly, fordi jeg synes kjolerne er gankse fine og til en pris som jeg synes jeg kan overskue.

Men hvis jeg ikke finder min kjole der, så må jeg jo se om jeg kan finde noget et andet sted.

Jeg tror også at det der med 'åhh nej ik en Lilly', er et levn fra dengang hvor man ikke kunne få andet og at alle deres design var nærmest ens.

Idag er der mange muligheder, og Lilly er da også kommet godt med i forhold til designs.

0

Måske ikke populært at skrive, men for mig var tanken om Lilly lidt kedelig - måske en fordom, men de kjoler jeg havde set hos Lilly, da jeg skulle ud og prøve kjoler sagde mig intet. Helt fint, hvis man ikke vil bruge meget på kjolen -overvejede selv Kina-kjole - men havde en helt klar tanke om, at "det ikke skulle ende med en lilly" - det slogan har bare efterladt et indtryk af, at det er masseproduceret og meget a-form, hvilket jeg ikke gik efter.

Skal ikke kunne sige, jeg ikke havde ændret mening, hvis jeg havde faktisk havde prøvet i butikken, men det er min ærlig bevæggrund :thumbsupsmileyanim:

0