Guest janni+2

Janni og Peter, 13 august 2011

179 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Stort tillykke med frieriet. Sidder med tåre i øjnene. Er meget misundelig. Har selv en kommende mand der endnu ikke har friet. Men vi er begge fuld i gang med at planlægge bryllup. Jeg driller ham engang imellem med at han ikke har friet. Han siger at han stadig kan nå det, men tror ikke han gør det. :) Men det går også nok, så længe han lige så gerne vil giftes som mig, og det vil han heldigvis gerne.

:) Sikke nogle rigtig lækre lokaler, glæder mig til at se hvad i kan få ud af dem på dagen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er en meget smuk ring. Rigtig fine detaljer der er på :)

Har du selv været med til at vælge den eller har manden været på egen hånd?

Det er mandens helt eget valg. Ikke dårlig, jeg syntes også selv den er meget meget smuk.

Jeg er dybt imponeret over hvad han har vist denne weekend. Som han selv siger så har han nu frikort det næste år, alt det sex han ønsker, jeg kan ikke længere lugte hans prutter og computertiden er ubegrænset.

Ha ha har jeg sagt, men det er sku tæt på for han har godt nok gjort det godt...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har faktisk ikke lige tænkt på at der idag er præsis er 10 mdr. Det er så spændende.

Jeg har idag fået kontrakt fra musikeren og fået betalt dep. til feststedet. Igår hentede jeg lilla/sort papir som en ide til indbydelser.

Vi mangler nu at blive enig om fotografen så de også kan blive reseveret. Så har vi de store poster på plads, det er jo dejligt at tænke på. Så kan jeg slappe af og nyde det inden det for alvor går igang efter jul. Hvis jeg kan vente så længe.

Jeg kommer nok til at stå med meget af det selv da vi den 1 november skal igang med at renovere vores 1 sal så farmand kommer til at bruge alt fritiden deroppe de næste mange måneder frem...

Men det gør jeg gerne, elsker at planlægge...

Knus janni

0

Del dette indlæg

Nå så er der endnu en milepæl, 300 dag tilbage til bryllu.

I går kørte min mor, min storesøster, min datter og jeg en tur til Gørding for at kigge kjoler. Jeg havde ikke bestilt tid da det bare et lille kig og bare for hyggens skyld. Da vi kom der ned var der vildt mange gallakjoler og de var rigtig flotte. Hun havde så fri ved brudekjolerne en time så hvis vi ville måtte vi gerne kigge og prøve, men hun havde andre kunder så kunne ikke hjælpe og hele vejen igennem. Det havde vi heller ikke forventet så vi gik selv i krig. Det var en meget underlig fornemmelse at gå op at trappen til 1 salen hvor alle kjolerne hang i lange baner. Havde en klump i halsen og blev en smule rørt. Men op kom vi og vi fandt alle mange flotte kjoler. Jeg tror jeg prøvede 10-12 kjoler. Både nogen jeg på forhånd kunne sige nej til, men bare for at se hvordan de var når de kom på og nogen jeg syntes var vildt flotte. Jeg kom ikke derfra med en forelskelse, men jeg kom nærmere den type kjole jeg vil have. Inden havde jeg kun kigget kjoler med snører i ryggen, men kom frem til at knapper også er meget flot, så vil jeg gerne have sleb,den skal være uden stropper og i råhvid...

Men alt i alt en skøn oplevelse og min datter som er 4½ år syntes det var helt fantastisk, for hun fik også lov at prøve brudepige kjoler og meget fine silkesko. hun var også solgt...

Prøver med billeder i morgen.

Knus janni

Så her jeg billeder. Den første kjole er den jeg syntes bedst om, men jeg syntes den mangler noget i ryggen. Vil gerne have snøre eller knapper.

Men jeg tror ikke jeg skal have nogen af disse kjoler, de var flotte men ingen som slog luften ud på mig.

Men derfor vil i jo gerne se. Skal lige siges jeg ikke ved hvornår billederne bliver taget så jeg snakker og så er de taget med en mobil.

post-41835-1287398121.jpg

post-41835-1287398148.jpg

post-41835-1287398133.jpg

post-41835-1287398154.jpg

Redigeret af janni+2
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes den første kjole er rigtig flot - og sikke en tajle du har! :cheerleader3:

Jeg kan godt forstå din datter gerne ville have begge kjoler med hjem - hun ser jo bare for dejlig ud i dem! Hun er virkelig en smuk lille pige. Det smil og de store kinder. :)

0

Del dette indlæg

Jeg synes den første kjole er rigtig flot - og sikke en tajle du har! :cheerleader3:

Jeg kan godt forstå din datter gerne ville have begge kjoler med hjem - hun ser jo bare for dejlig ud i dem! Hun er virkelig en smuk lille pige. Det smil og de store kinder. :)

Tak syntes også selv hun er gude smuk, men hun er jo også min egen :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer