Guest janni+2

Janni og Peter, 13 august 2011

179 indlæg i dette emne

Hejsa Piger

Sikken en god dag jeg havde i går. Holdte tidlig fri fra arbejde, hentede min store pige og køre på shopping med hende. Derefter skulle vi hente lillebror og Maja havde en lege aftale med vores genbo pige. Jeg havde en aftale med en veninde om at skulle prøve hendes brudekjole seneres på dagen.

Vores genboer blev gift i sommers, så da jeg fortalte om min aftale om at prøve en brudekjole, ville hun da lige vise mig deres fine brudepigekjoler som stadig hang i skabet. En meget fin tyl kjole, men en blomst ved maven og råhvid silke på overdelen. Fik den med hjem så Maja kunne prøve og den er bare super søde og den vil helt sikkert komme til at passe hende til sommer. Så den er hermed købt til 200 kr. og så nu er den post på plads. Perfekt.

Lillebror og jeg kørte om til veninden for at skulle prøve kjolen. Jeg har set den på billeder og syntes den var flot men jeg var ikke solgt. Men da jeg fik den på var den bare så smuk og den sidder bare så super godt. Den er råhvid, mange tusinde hvide sten som er syet på i hånden og så er overdelen perfekt fordi den er så stiv at den ikke laver deller under armen eller på ryggen.

Den passer perfekt i længden og veninden blev meget meget rørt da hun så mig i den.

Den skal renses og er meget beskidt, men jeg tror det bliver min endelige brudekjole.

Min mor ville gerne give mig min brudekjole og har også sagt jeg gerne vil ud at prøve flere kjoler, for oplevelsens skyld og for at være sikker på at det er denne kjole. Ved jeg vil fortryde jeg ikke har fået prøvet flere kjoler, fået denne oplevelse sammen med min søstre og mor. Så det har jeg lovet jeg vil.

Men i skal da se billeder, og jeg har mange. Jeg fik den med hjem igår og da Peter lige var ude at køre en tur i går aftes, tog jeg den ind fra bilen for at kigge lidt mere og tage flere billeder.

Jeg syntes den er så smuk, dog kunne jeg godt finde på at give den noget farve i stedet for sløjfen ved maven. Har jo en ide om at jeg skal have blå sko på, så måske man kunne finde på noget frækt. Syntes den er en smule for "nuser" lige præsis med den sløjfe.

Men her får i nogle billeder:

post-41835-1287561344.jpg

post-41835-1287561440.jpg

post-41835-1287561458.jpg

post-41835-1287561469.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa Piger

Sikken en god dag jeg havde i går. Holdte tidlig fri fra arbejde, hentede min store pige og køre på shopping med hende. Derefter skulle vi hente lillebror og Maja havde en lege aftale med vores genbo pige. Jeg havde en aftale med en veninde om at skulle prøve hendes brudekjole seneres på dagen.

Vores genboer blev gift i sommers, så da jeg fortalte om min aftale om at prøve en brudekjole, ville hun da lige vise mig deres fine brudepigekjoler som stadig hang i skabet. En meget fin tyl kjole, men en blomst ved maven og råhvid silke på overdelen. Fik den med hjem så Maja kunne prøve og den er bare super søde og den vil helt sikkert komme til at passe hende til sommer. Så den er hermed købt til 200 kr. og så nu er den post på plads. Perfekt.

Lillebror og jeg kørte om til veninden for at skulle prøve kjolen. Jeg har set den på billeder og syntes den var flot men jeg var ikke solgt. Men da jeg fik den på var den bare så smuk og den sidder bare så super godt. Den er råhvid, mange tusinde hvide sten som er syet på i hånden og så er overdelen perfekt fordi den er så stiv at den ikke laver deller under armen eller på ryggen.

Den passer perfekt i længden og veninden blev meget meget rørt da hun så mig i den.

Den skal renses og er meget beskidt, men jeg tror det bliver min endelige brudekjole.

Min mor ville gerne give mig min brudekjole og har også sagt jeg gerne vil ud at prøve flere kjoler, for oplevelsens skyld og for at være sikker på at det er denne kjole. Ved jeg vil fortryde jeg ikke har fået prøvet flere kjoler, fået denne oplevelse sammen med min søstre og mor. Så det har jeg lovet jeg vil.

Men i skal da se billeder, og jeg har mange. Jeg fik den med hjem igår og da Peter lige var ude at køre en tur i går aftes, tog jeg den ind fra bilen for at kigge lidt mere og tage flere billeder.

Jeg syntes den er så smuk, dog kunne jeg godt finde på at give den noget farve i stedet for sløjfen ved maven. Har jo en ide om at jeg skal have blå sko på, så måske man kunne finde på noget frækt. Syntes den er en smule for "nuser" lige præsis med den sløjfe.

Men her får i nogle billeder:

post-41835-1287561344.jpg

post-41835-1287561440.jpg

post-41835-1287561458.jpg

post-41835-1287561469.jpg

WOW, hvor er den smuk. Sikke en figur du får i kjolen.

Redigeret af Wicky83
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Nå det er ved at være længe siden jeg har skrevet i min tråd. Der er ikke sket så meget med planlægningen. Jeg har kigget nærmere på vores inbydelser og kommet frem til at mit første design simpelhen bliver alt for dyr. Det vil ende op i 3500 kr for indbydelser, bordkort, menukort og kirkekort og det var ikke lige planen. Så nu har jeg ændret mit design så det kun bliver perlemorspapir, selv om jeg gerne ville finde noget som kunne gå sammen med det, men syntes ikke der er noget som falder i min smag. Så nu må jeg nøjes med mindre jeg falder over noget, men eller vil jeg prøve at lave den første indbydelse med tekst osv så skal jeg nok vise billeder.

Men i morgen kommer der en stor dag. Jeg skal ned til Askepos og Valentino og prøve kjoler. Ved godt jeg har en hængende, men udover jeg er i tvivl om at den kan blive ren så er jeg faktisk faldet meget for nogle af de blonde kjoler man kan få. Jeg har hele tiden syntes mange kjoler manglede noget og har fundet 7 kjoler jeg vil prøve i morgen. Nogen vil ikke passe til mig og forhåblig vil andre. Men prøves skal de for de er bare total fantastiske og ikke noget man ser hver dag...

Jeg skal afsted med mine to skønne veninder og det bliver bare så skønt at dele sådan en oplevelse sammen med dem.

Lørdag den 27 nov skal jeg til Lilly i Vejle, hvor min mor og to søskende skal med. Men jeg vedikke om der er nogen kjoler for mig og falder jeg for en kjole i morgen aflyser jeg min tid hos Lilly. Så må de tage med til Askepot og Valentino når jeg skal hente min kjole eller hvis jeg er i tvivl så kan jeg bestille endnu en prøve tid hvor de kan komme med. Mine forældre vil jo gerne give mig min kjole og min lillesøster glæder sig rigtig meget til at skulle med så jeg bliver nød til at gøre det over 2 gange.

Derudover har jeg en anden veninde som skal giftes den 16 april så vi skal til kageriet i vejle og smage bryllupskage den 19 jan. sammen med vores htb.

Det bliver også super hyggeligt.

Men jeg skal nok ligge billeder ind så snart det er mig muligt. Tror jeg får svært ved at sove i aften, glæder mig bare så meget til en total tøse hygge dag i morgen.

Knus janni

0

Del dette indlæg

Nå, det var en super dag igår og jeg fik prøvet en del kjoler. Dog mærkede jeg ikke suset selv om den sidste kjole var meget meget flot og fik mig til at stråle. Men jeg syntes stadig den manglede noget uden at kunne sige hvad. Jeg havde min "lånekjole" med der ned da min ene veninde skulle se mig i den inden vi køret ud til kjoleprøvening. Det endte med vi hentede den ind i butikken også fordi jeg hele tiden havde den i baghovede. Men vores søde hjælper kunne hurtigt fortælle at jeg ikke kunne få den kjole ren igen. Det er 1 år siden de blev gift og den er sort i alle blonder i kanten og der er rødvin på. Og det var ingen salgstriks, for min veninde var helt enig. Hendes var mindre beskidt og er blevet renset 2 gange og stadig ikke ren. Jeg prøvede også den på i butikken men jeg kunne godt se de andre kjoler sad bedre om min talje, men lånekjolen sidder så smukt over brystet og på ryggen. Men de kunne hun ikke give mig i deres kjoler og hun var også enig med mig i at det var en super smuk kjole.

Har billeder derhjemme, skal nok ligge noget ind i aften.

Men det var en hyggelig dag med mine veninder og nu glæder jeg min til lørdag hvor jeg skal til Lilly sammen med min søster og mor.

Billeder i aften.

knus janni

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der lidt billeder. Dog fandt jeg jo ikke "kjolen" men vi havde en hyggelig dag og det er jo altid sjovt at prøve skønne kjoler.

Den første kjole. Den var rigtig flot men ikke helt mig. På billede prøver vi at pakke stropperne væk

post-41835-1290614462.jpg

Redigeret af janni+2
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Skønne kjoler !! :thumbsupsmileyanim:

Og jeg er især vild med den sidste, den kan jeg godt forstå du blev vild med.. Men det er jo ikke alle der finder kjolen i første hug (jeg brugte vist 8?? :) )

Jeg glæder mig til at høre hvordan det går på lørdag.. Held og lykke.. :)

0

Del dette indlæg

Hvor ser du dejlig ud i dem alle sammen! :thumbsupsmileyanim: Personligt er jeg mest til de to første, men jeg er spændt på at se billeder fra flere kjoleprøvninger. Du skal nok finde en kjole der får dig til at stråle uden der mangler noget. :)

Og så må jeg da lige sige, at du har en super flot figur! :)

0

Del dette indlæg

Hejsa Piger.

Tak for jeres svar. Jeg er stadig meget i tvivl ang. kjolen og om hvordan den præsis skal se ud. Men jeg er kommet frem til den skal være lige over brystet, uden stropper, langt slæb, gerne mange perler og udsmykning og så skal jeg helt sikkert have et slør som den jeg bære ved disse kjoler. Men jeg var da sikker på at jeg ville ende ud med at skulle vælge imellem nogle kjoler og ikke at jeg stadig ikke havde fundet kjolen. Så var faktisk lidt skuffet... Men glæder mig rigtig meget til lørdag hvor vi skal afsted igen. Har lige fået anbefalet en butik som ligger i Henne strand hvor de skulle have nogle fantastiske kjoler også. Så det bliver næste stop hvis jeg ikke finder noget hos Lilly.

Men tak for jeres søde svar.

Knus Janni

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer