Sunspirit

Cecilie & Roberts middelalderbryllup: Bryllupsrejse

1,389 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Min ældste datter har nærmest aldrig været med til fastelavnsfest, for hun glædede sig så meget, at hun hvert år endte med at blive hundesyg med høj feber på selve dagen - det lyder som det du havde :o

At spise morgenmad sammen med gæsterne og få taler og sange der, er da noget af det mest romantiske og skønne jeg længe har hørt! Det har da helt klart udvidet og forlænget jeres bryllupsfest med langt mere end de to timer du var væk!

Vi spiste også morgenmad med en del af gæsterne og det var bare så skønt, hyggeligt og afslappet. Og stadig med den helt fantastisk svimlende følelse siddende i kroppen :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først, hvor er det nogle skønne billeder... elsker det med pælen :loveshower: og hvor er kjolen bare blevet flot og helt rigtig i fohold til din drøm :loveshower::c166:

Hvor er det æv og virkelig synd for dig, at du blev syg :hug: Er glad for, at du kom dig og , at i kunn evnte med tale og sange til dagen efter.... :lol:

Endnu en gang tillykke med, at være fru og velkommen til klubben :)

0

Del dette indlæg

Et forsinket tillykke :loveflag: Jeg her ikke været på BK i et år og kom lige forbi og så at I lige var blevet gift. jeg kan huske at jeg fulgte med da du startet op for vel 2 år siden. så jeg var selvfølgelig NØD til at se billederne og læse om hvordan jeres dag gik. Fantastisk kongebillede :cheerleader3: og jeg glædre mig til et hvor man rigtig kan se kjolen, den har jeg glædet mig til at se :c166: og dejlig at I havde en dejlig dag selvom du blev dårlig undervejs :(

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih dog, sikke en dag! Måske din krop simpelthen reagerede på alt det stress du har båret rundt på så længe, og nu kunne den endelig slappe lidt af.

Så godt at du nåede at blive frisk igen! Hvor ser det helt fantastisk ud - ikke mindst du :kiss:

Endnu en beretning jeg glæder mig til at læse :loveshower::biggrin: Hjertelig tillykke igen!

0

Del dette indlæg

Forresten jeg har taget de første spæde skridt og startet en beretning, der kommer nok flere billeder i aften eller i morgen, tak til alle der har fulgt og stadig følger mig her det sidste stykke :)

http://www.bryllupsklar.dk/forum/77944/cecilie-og-roberts-middelalderbryllup-3.html

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow det er lang tid siden jeg har været herinde. :) Savner faktisk alle jer dejlige damer. Har det godt og vi har endlit haft tid til planlægningen af en bryllupsrejse. Tager af sted om 2 uger til et par vidunderlige dage med ski i Sverige. Håber i alle har det godt og får det bryllup i drømmer om :7himmel:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer