Sunspirit

Cecilie & Roberts middelalderbryllup: Bryllupsrejse

1,382 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Da jeg er en ivrig arkæologstuderende så skal ringene selvfølgelig også have et historisk præg. Robert synes de skal være guld og med vores navne i runer. Jeg har også fundet nogle andre som jeg synes er meget smukke. Jeg tror der går noget tid før vi køber et par, men jeg synes nu at Roberts ide er god.

post-44861-1287489435.jpg

post-44861-1287489425.jpg

post-44861-1287489397.jpg

post-44861-1287489375.jpg

post-44861-1287489338.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har meget overvejet, hvordan jeg ville have mit hår. Jeg har tænkt på et slør, men så faldt jeg over de her diademer og de er simpelthen så smukke og ville se godt ud med et slør.

Hvad synes i ?

post-44861-1287493786.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan godt være at jeg spørger lidt dumt her, men er det meningen, det skal sidde ned i panden ligesom hendes på billedet gør?

Ja for den på billedet med kvinden er det. Men jeg vil helst have en der er mere diskret. En der sidder længere oppe mod hårgrænsen. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Kan godt være at jeg spørger lidt dumt her, men er det meningen, det skal sidde ned i panden ligesom hendes på billedet gør?

Ja for den på billedet med kvinden er det. Men jeg vil helst have en der er mere diskret. En der sidder længere oppe mod hårgrænsen. :cheerleader3:

Okay, det vil jeg personligt også synes er pænere :) Ellers tror jeg godt, at det kan blive lidt for dominerende.

Mht. diademerne synes jeg de alle er fine hver for sig, men du skal nok gå efter noget, som matcher dine andre smykker - Øreringe/halskæde - Det vil give den bedste helhed :)

0

Del dette indlæg

Okay, det vil jeg personligt også synes er pænere :) Ellers tror jeg godt, at det kan blive lidt for dominerende.

Mht. diademerne synes jeg de alle er fine hver for sig, men du skal nok gå efter noget, som matcher dine andre smykker - Øreringe/halskæde - Det vil give den bedste helhed :)

Ja jeg har bare slet ikke tænkt på smykker endnu :P så smykkerne bliver nok nærmere valgt udfra om jeg vælger en af diademerne. Men jeg har også bare overvejet en blomsterkrans, nu det er middelaldertema :) Det behøver jo ikke være så pompøst, og jeg elsker det naturlige look.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg har bare slet ikke tænkt på smykker endnu :P så smykkerne bliver nok nærmere valgt udfra om jeg vælger en af diademerne. Men jeg har også bare overvejet en blomsterkrans, nu det er middelaldertema :) Det behøver jo ikke være så pompøst, og jeg elsker det naturlige look.

Haha, nu er der jo også længe til dit bryllup, så der er heldigvis god tid til at beslutte sig i ;)

0

Del dette indlæg

Da jeg er en ivrig arkæologstuderende så skal ringene selvfølgelig også have et historisk præg. Robert synes de skal være guld og med vores navne i runer. Jeg har også fundet nogle andre som jeg synes er meget smukke. Jeg tror der går noget tid før vi køber et par, men jeg synes nu at Roberts ide er god.

Virkelig fede ringe!!

0

Del dette indlæg

Virkelig fede ringe!!

Tak, hælder selv mest til den 4. af dem fra oven :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Velkommen til dette skønne forum... :thumbsupsmileyanim: SKØNT med noget nyt og spændende.. og en smule utraditionelt.. Det lyder super fedt med det sted i har fundet til festen total gennemført... Gad godt være gæst til jeres fest.... :cheerleader3:

Glæder mig til at følge din tråd...

Knus Michelle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har meget overvejet, hvordan jeg ville have mit hår. Jeg har tænkt på et slør, men så faldt jeg over de her diademer og de er simpelthen så smukke og ville se godt ud med et slør.

Hvad synes i ?

HELT KLART min favorit- emmer af middelalder- lady marion (er ikke helt så stærk i tidsaldre- men håber du ed hva jeg mener)

Knus Michelle

0

Del dette indlæg

Hvad synes i ?

HELT KLART min favorit- emmer af middelalder- lady marion (er ikke helt så stærk i tidsaldre- men håber du ed hva jeg mener)

Knus Michelle

Hehe ja jeg ved hvad du mener, skal også have en kjole, som mange nok ville sige var lady Marion stil.

0

Del dette indlæg

Nu kommer der kjoleideer og I må meget gerne kommentere. Jeg er næsten sikker på at jeg skal være grøn brud, meeeen der er stadig en lille nagende tvivl, for jeg vil være helt sikker på at jeg føler mig som en brud og det forbinder man jo normalt med hvid.

En af farvoritterne først:

post-44861-1287601232.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes pasformen er så fin på denne her, men der mangler bare sådan lige det ekstra pynt der gør den festlig. Man kan selvfølgelig selv tilføje et bælte med guldspænde og måske et lille korset omkring livet (ikke over brystet)

post-44861-1287601924.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg kan godt lide selve formen på kjolen, og den ville også gøre sig godt i hvid, hvis du vil være mere traditionel:) Tænker lige højt - blev man ikke gift i rødt i middelalderen, fordi det var den sværeste/dyreste farve at frembringe?

Men fin fin kjole!

0

Del dette indlæg

Jeg kan godt lide selve formen på kjolen, og den ville også gøre sig godt i hvid, hvis du vil være mere traditionel:) Tænker lige højt - blev man ikke gift i rødt i middelalderen, fordi det var den sværeste/dyreste farve at frembringe?

Men fin fin kjole!

Det kommer an på hvornår i middelalderen man tænker på. I starten var blå det fineste, så blev det rød midt i middelalderen og til sidst mere sort. Men selvom det var det dyreste var det ikke altid det man brugte :thumbsupsmileyanim: især i i lavadlen, som nok mest er det jeg går efter.

0

Del dette indlæg

Virkelig søde kjoler - super feminine og romantiske :thumbsupsmileyanim: Personligt ville jeg dog nok vælge en hvid kjole, for at markere, at det jo er et bryllup. Jeg er spændt på hvad du ender med :cheerleader3:

post-29855-1287648231.jpgpost-29855-1287648083.jpg

post-29855-1287648266.jpgpost-29855-1287648790.jpg

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer