Sunspirit

Cecilie & Roberts middelalderbryllup: Bryllupsrejse

1,382 indlæg i dette emne

Ja han er meget ivrig over projektet og går meget op i at det bliver lækkert. Glæder mHig især til at smage jordbær champagnen! :tunge:

Aw, hvad, den tager du da lige med d. 25. august! :biggrin:

Haha jeg kan godt spørge om han kan har flaske han kan undvære så jeg kan blære mig med hans bryg :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

FED ide med hjemmelavet champagne, jeg vil bare lave lemonade, men det ville da være lækkert med champagne, men det har jeg vist ikke tid, god min far havde, men han lægger fliser for os og skal have gjort hans gamle flotte MGa klar til vores bryllupskørsel. Sejt gjort af din far - :respekt:

0

Del dette indlæg

Musik til vielse og vals

Vi har diskuteret lidt herhjemme angående musik. Der er så lidt der er klassisk bryllupsagtigt til vielsen, så vi overvejer meget om vi skal køre den traditionelle : here comes the bride, eller noget jeg synes er smukt og som passer til temaet. Er meget splittet, for temaet til bryllupet er så voldsomt at man måske kan glemme at det er et rigtigt bryllup. Og sådan skal det jo helst ikke være. På den anden side har jeg forelsket mig i den her melodi, hvor jeg virkeligt kan se mig selv komme gående til.

http://www.youtube.com/watch?v=Va_TBfVAn00

Jeg har ikke nævnt det herinde før, fordi jeg er nervøs for at der er nogen af gæsterne der læser det, men min tråd er så lang så forhåbentligt er der ingen der smugkigger og hvis de gør skal de holde deres mund for vi vil gerne overraske de andre gæster.

Vi er blevet undervist i lidt dans og vil derfor, når vi skal danse brudevals lægge ud med en rigtig vals, for at vise hvad vi har lært. Det er en overraskelse og alle tror Robert er elendig til at danse, så glæder mig til at se deres ansigter. Efter halvandet minut slår vi over i brudevalsen så de kan få lov at indfange os. Igår spurgte Robert hvilken sang der kunne få mig til at tude på dagen og så nævnte jeg "it is you I have loved" fra shrek så det bliver nok den vi danser vores fine vals til. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha jeg er faktisk lidt ærgelig over det er så langt væk, og ved ikke lige hvordan og hvorledes med globryllup, tror ikke rigtigt det er en mulighed for nogen. Og så holder vi jo ikke reception, så hvis folk kommer til glo bryllup skal de gå igen efter den 15 min vielse.. såå...

0

Del dette indlæg

Jeg tager i hvert fald ikke hjem efter 15 minutter, hallo!

Ah, jeg kan lige se det for mig;

Jeres toastmaster be´r mig pænt om at flytte mig. mens jeg ivrigt insisterer på, at der altså står mit navn på det bordkort, jeg har taget med hjemmefra og placeret på bordet! :lol:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeres tema er total gennemført, men jeg tror altså aldrig at du skal være bange for, at folk glemmer det er et bryllup! :)

Hvor er det en god ide med valsen - og især når alle tror at han er så dårlig til at danse :biggrin: Det bliver en god overraskelse! :thumbsupsmileyanim:

Nu kan jeg desværre ikke huske hvor jeres middelaldercenter ligger - er det på Sjælland? Globryllup kunne være så sjovt! Hvis der havde været reception kom jeg 100%! I udklædning :lol:

0

Del dette indlæg

Jeres tema er total gennemført, men jeg tror altså aldrig at du skal være bange for, at folk glemmer det er et bryllup! :)

Hvor er det en god ide med valsen - og især når alle tror at han er så dårlig til at danse :biggrin: Det bliver en god overraskelse! :thumbsupsmileyanim:

Nu kan jeg desværre ikke huske hvor jeres middelaldercenter ligger - er det på Sjælland? Globryllup kunne være så sjovt! Hvis der havde været reception kom jeg 100%! I udklædning :lol:

Haha cool :) ku lige se en bunke af zillaer i middelaldertøj :thumbsupsmileyanim: Middelaldercenteret ligger i Nykøbing-falster by, så er langt væk fra alt, selv vores gæster og os selv.

Glæder mig meget til at danse valsen. De har altid grinet af ham og sagt han var latterligt dårlig til at danse, så det betyder meget for ham at bevise han kan :)

0

Del dette indlæg

Haha cool :) ku lige se en bunke af zillaer i middelaldertøj :thumbsupsmileyanim: Middelaldercenteret ligger i Nykøbing-falster by, så er langt væk fra alt, selv vores gæster og os selv.

Glæder mig meget til at danse valsen. De har altid grinet af ham og sagt han var latterligt dårlig til at danse, så det betyder meget for ham at bevise han kan :)

Hvis du inviterer på globryllup, kunne jeg sagtens finde på at tage til Nykøbing Falster, og kigge rundt i Middelaldercentret (det ser sgu da super spændende ud!) og så til globryllup :lol: Just sayin' :biggrin:

Jeg har fortrudt lidt, at hr. mand og jeg ikke gik til lidt danseundervisning. Det kunne have været så sjovt, faktisk at kunne danse brudevalsen - og ikke bare ligne to komplette idiotter :biggrin:

0

Del dette indlæg

Ahhhh men altså, det er da også skøn musik, du har fundet frem, og jeg synes det ville være fedt, hvis I bruger det nummer til at sætte vielsen i gang. Vi bruger heller ikke here comes the bride. Man må altså godt gøre andet - især når man vælger en utraditionel vielse! :) Og jeg er ikke det mindste bange på dine vegne for, at nogle skulle glemme, at det er bryllup. Du skal jo stadigvæk føres op, der er stadigvæk en ceremoni osv osv osv. Det bliver et mindeværdigt bryllup som jeg SÅ gerne ville være fluen på væggen til :cheerleader3::loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du inviterer på globryllup, kunne jeg sagtens finde på at tage til Nykøbing Falster, og kigge rundt i Middelaldercentret (det ser sgu da super spændende ud!) og så til globryllup :lol: Just sayin' :biggrin:

Jeg har fortrudt lidt, at hr. mand og jeg ikke gik til lidt danseundervisning. Det kunne have været så sjovt, faktisk at kunne danse brudevalsen - og ikke bare ligne to komplette idiotter :biggrin:

Haha hvis vi havde reception var i helt sikkert inviteret til globryllup, ville nok være ked af at invitere når i skal smutte efter det der kvarter :) centeret lukker jo inden vi starter.

Synes det har været vidunderligt at gå dans og faktisk meget romantisk. :) Robert har været glad for at få lidt undervisning (han fik ros af damerne han dansede med til firma julefrokosten :tunge: hvilket han aldrig før har fået)

Ahhhh men altså, det er da også skøn musik, du har fundet frem, og jeg synes det ville være fedt, hvis I bruger det nummer til at sætte vielsen i gang. Vi bruger heller ikke here comes the bride. Man må altså godt gøre andet - især når man vælger en utraditionel vielse! :) Og jeg er ikke det mindste bange på dine vegne for, at nogle skulle glemme, at det er bryllup. Du skal jo stadigvæk føres op, der er stadigvæk en ceremoni osv osv osv. Det bliver et mindeværdigt bryllup som jeg SÅ gerne ville være fluen på væggen til :cheerleader3::loveshower:

Jeg er lidt forelsket i den musik, og Robert kan også godt lide den . :) Håber da det bliver fuldstændigt uforglemmeligt :heart:

0

Del dette indlæg

Haha hvis vi havde reception var i helt sikkert inviteret til globryllup, ville nok være ked af at invitere når i skal smutte efter det der kvarter :) centeret lukker jo inden vi starter.

Synes det har været vidunderligt at gå dans og faktisk meget romantisk. :) Robert har været glad for at få lidt undervisning (han fik ros af damerne han dansede med til firma julefrokosten :tunge: hvilket han aldrig før har fået)

-HAHA- hvor er det sejt, at din søde Robert har fået komplimenter for hans dans :thumbsupsmileyanim: Det bliver da så godt, når I så skal ud og danse brudevals! :cheerleader3:

Globryllup kunne helt sikkert have været mega sjovt - men så kan jeg jo bare glæde mig endnu mere til billederne :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber, at du er lige så aktiv herinde EFTER brylluppet, så vi kan se billeder!!!!!!!! MASSER af billeder

Hvor sjovt ville det lige være, hvis vi alle dukkede op :lol: Vi kunne jo være en slags statister :wink::loveflag:

Synes klart, at I skal danse så meget vals som muligt; det må være fantastisk at svæve rundt til den skønne musik, når I nu har lært det!!! :7himmel:

0

Del dette indlæg

Kjole-opdatering

I går brugte mig og min mor hele dagen på at gennemtænke hvordan kjolen skal pyntes og vi begyndte at lave ærmerne :)

Hun havde været ude og købe guldborder, stof og perler. og jeg synes vores ideresultat blev super godt :)

Udskæringen skal pyntes med et ekstra bånd af guldsnor, samt perler med et grønligt skær. Min mor vil klare det i sommerferien, så det bliver rigtig pænt.

post-44861-0-19352400-1341133653.jpg

Ærmerne er jo blevet klippet korte, men vi tog båndet fra enderne af de afklippede ærmer og satte dem på t-shirt ærmerne og satte noget smukt halvgennemsigtig hvidt stof på. Det er heller ikke færdig men skal selvfølgelig syges pænt

post-44861-0-24894600-1341133824.jpg

Min mor har fundet et muligt bælte, en guldblonde, og en guld bladagtig snor til bunden af skørtet, her er min søster ved at rette til med et kritisk blik.n Hun går ret meget op i tøj.

post-44861-0-27814300-1341133943.jpg

I ryggen har vi byttet de grimme sorte snørre ud med en grøn silkesnor.

post-44861-0-79439700-1341134035.jpg

Og så skal i da lige have et billede af min mor i aktion - tror hun sidder og rier ærmerne.

post-44861-0-27797600-1341134114.jpg

Vi havde sådan en hyggelig dag med begejstring koncentration og min fars hvidchokolade/friske jorbær/kokus muffins :)

Redigeret af Sunspirit
2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber, at du er lige så aktiv herinde EFTER brylluppet, så vi kan se billeder!!!!!!!! MASSER af billeder

Hvor sjovt ville det lige være, hvis vi alle dukkede op :lol: Vi kunne jo være en slags statister :wink::loveflag:

Synes klart, at I skal danse så meget vals som muligt; det må være fantastisk at svæve rundt til den skønne musik, når I nu har lært det!!! :7himmel:

Jeg kommer helt sikkert til at lave beretning! jeg smutter ikke fra BK lige med det samme :) ved faktisk ikke hvad jeg skal bruge al min fritid til når jeg ikke længere skal giftes :huh:

0

Del dette indlæg

Hvor bliver den fin med guld og perler! Tror også det vil være rigtig flot med guldbæltet!!

Tak, ja Robert sagde til min mor at han havde forestillet at jeg skulle have et smukt bælte så det har hun taget til sig :)

Uuuh, det bliver bare godt, Sunspirit! Lækre detaljer I allerede har fået fremtryllet!

Ærmerne - skal de være hvide? Eller grønne?

Flot so far i hvert fald, hvor er det fantastisk at have en mor, der kan hjælpe :)

Ærmerne bliver hvide, :) samme stof som vi laver et lille slør af.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer