Sunspirit

Cecilie & Roberts middelalderbryllup: Bryllupsrejse

1,382 indlæg i dette emne

Ja kjolen den kom igår og min søster ringede og sagde at jeg skulle skynde mig hjem og prøve den. :) det gjorde jeg selvfølgelig og mens jeg pakkede den op var jeg meget tilfreds, den var den grønne jeg ville have, den havde det lidt rå stof jeg efterspurgte, selvom jeg godt kunne se der skulle gøres en del ved den.

Jeg hoppede i den, fuldt bevidst om at de fleste kjoler skal tilpasses, inden de er klar til bryllup... Men der var bare så meget galt da jeg fik den på at jeg begyndte og græde :boohoo: Jeg var så skuffet. Før det første , så var de fine ærmer udeholdelige , varme og jeg kunne ikke bøje armene når de var snørret til.. Den så også meget mørk ud og jeg følte mig meget dækket til (jeg er den slags menneske der foretrækker at være nøgen hele tiden, så det var ret forkert :unsure:) Jeg syntes ikke udskæringen i halsen var stor nok, så jeg næsten så lidt konet ud, og værst af alt, den sad meget løst på mig fra overgangen mellem bryst og hofte, så min meget markante timeglasfigur forsvandt.. og som jeg er meget stolt af (y)

Jeg skyndte mig ud af kjolen og vidste bare ikke hvad jeg skulle stille op.. :boohoo: Jeg synes bare der var så meget i vejen.. min mor trøstede mig, bestilte sushi til os, os så viste hun mig nogle altnernativer på nettet, men de var alle sammen lidt for elveragtige og ikke så middelalder..

Efter at være faldet ned igen, tænkte jeg at jeg måtte tage en beslutning om den skulle sendes tilbage så jeg kravlede i den igen for at se om der overhovedet var håb..

Min mor er god til at sy og spurgte om hun måtte vise mig hvad hun kunne gøre for at rette den til. Jeg sagde at det ville være lige meget hvis der var ærmer på, for jeg kunne simplethen ikke holde dem ud. Så tog mor en saks og snip snip :o så havde jeg fået små T-shirt ærmer, så vidte hun hvor hun ville sy den ind og at vi kunne gøre halsen større,hvis vi fandt noget andet bånd, at snøren bagi skulle erstattes med guld og hvide bånd..

Og på en eller anden måde skete det at mit smil bare blev bredere og breddere :td::huh::):biggrin::thumbsupsmileyanim::cheerleader3::boohoo: Og så tudede jeg igen, men fordi jeg var så glad. Jeg er ret glad for mine arme og kjolen blev så pæn og romantisk af ærmerne røj.. og ligepludselig stod jeg alligevel i min drømmekjole og suset i maven væltede ind over mig og vi stod alle tre og krammede :7himmel:

MEN jeg har ikke fået billederne af mor endnu, hun har lovet at maile mig dem :tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhhh hvor dejligt, at din mor lige reddede dagen og kjolen der!! :) Ihh sad og fik helt ondt i maven, da jeg læste det igennem .... og kan godt forestille mig, at det er ligeså svært og måske endda sværere for dig at finde præcis den kjole, der passer ind i det hele.

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak Rikke :loveshower: ´Jeg har virkeligt nydt at lave alle de små ting, og er virkelig taknemmelig for at jeg har haft 2 år til at planlægge så jeg kunne bruge tid på at finde på de helt perfekte ting :) Og det er skønt at du har nydt at læse min tråd, der findes ikke så mange middelalderbrude i Danmark med jeg har da mødt et par stykker, og så kan de forhåbentligt nyde godt af denne tråd, hvis de bevæger sig herind engang :)

Var eller lige ved at panikke i går, kjolen kom og den var bare alt for varm og ærmerne klaustrofobiske :td: Men min mor kom heldigvis med en løsníng, så jeg ikke skulle på jagt igen :7himmel:

Det var godt dine mor kunne få de ærmer væk, og få dit humør vendt igen, forstår godt du først blev ked, og derefter lettet..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var super godt at mor lige kunne hjælpe dig der, så det forhåbentlig bliver lige den kjole du altid har drømt om. Glæder mig helt vildt til at se billeder af den, den lyder flot. Så skynd dig lige lidt, ik. :fløjt: :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hurra for mor... (min mor var også min redning)

Hvor er det godt at det viste sig alligevel at være din drømme kjole, tiltrods for at første prøve ikke sad lige i skabet...

Jeg glæder mig meget til at se billeder af dig i din smukke kjole..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveshower: :loveshower: HURRRAAAAA FOR MOAR!!! :loveshower: :loveshower: Hvor er hun fantastisk, at hun bare sådan lige tryller!! Husk at give hende mange kram, for hvor må det være vidunderligt, at hun lige får vendt kjolen fra dødsdømt til drømmenkjolen! :cheerleader3:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er i søde :) vi tog billeder, problemet er bare at de er på min mors kamera, men skriver og ringer til hende til hun sender mig dem! håber jeg kan få hende til det idag.. ved godt det er tarvligt ikke at have billeder klar :oops: måtte bare lige dele rutsjeturen, mens jeg stadig havde den i frisk erindring :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kommer billeder i morgen !! :) min far er ved at sende mig billederne, men manden kan ikke finde ud af at lave filerne mindre :rolleyes: så det tager for lang tid til at jeg gider llgge dem ind om en time :) Men i morgen tidlig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Kjolen med ærmer

Okay grunden til at ærmerne skulle væk var ikke at jeg som sådan ikke kunne li hvordan de så ud, men at jeg bare ikke kunne holde dem ud for varmen og at de klamrede sig til mig. Den mangler stadig en masse :) vi vil som sagt gerne pimpe den op med lidt guld og perler langs kanterne og sy den så den passer bedre (og smigre min krop mere) :) Jeg skal heller ikke have den sorte sportsBH på man kan se stropperne af, og så har min mor dænget lidt smykker på ala dem jeg gerne vil have. Når det er sagt :

post-44861-0-77246000-1337841200.jpg

post-44861-0-82738400-1337841296.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer