Sunspirit

Cecilie & Roberts middelalderbryllup: Bryllupsrejse

1,382 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har fundet mig et ny overflødigt projekt :wink:

Jeg lavede jo et digt der beskrev hvordan vi mødtes i middelalderstil og jeg har tidligere snakket om at lave en lille bog til Robert med tegninger af os. Så nu er jeg ved at illustrere digtet, så har lavet en ramme som kan bruges til alle siderne og har lavet den første tegning af en mø der sidder og læser breve. Ved godt at dette på ingen måde har en praktisk funktion, men det er hyggeligt :a1221:

De skal selvfølgelig farvelægges :wink:

post-44861-0-41662000-1340186840.jpg

Rammen er kraftigt inspireret af et manuskript: the canterbury tales

post-44861-0-84710900-1340187214.jpg

post-44861-0-96868500-1340186885.jpg

Og så sætter jeg tegningerne ind i rammen

post-44861-0-96191200-1340186959.jpg

3

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er i søde, jeg er lidt i tvivl om den er for simpel og tegneserieagtig, men jeg tror måske det bliver bedre med farver på :)

majbritogkent - der er faktisk en like knap, den hedder bare LOVE istedet :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fundet mig et ny overflødigt projekt :wink:

Haha, kan godt li´ dit ordvalg! Jeg synes, det er skønt, det projekt, du er bare god til det :)

Hehe tak :wink: tror det kan være en sjov ting at vise vores børn hvis de engang spørger om mor og fars bryllup :7himmel:

0

Del dette indlæg

Hvor er i søde, jeg er lidt i tvivl om den er for simpel og tegneserieagtig, men jeg tror måske det bliver bedre med farver på :)

majbritogkent - der er faktisk en like knap, den hedder bare LOVE istedet :wink:

Ahaaa - dét var smart :lol: Og er hermed gjort :cheerleader3:

Jeg synes bestemt ikke, at det er tegneserie-agtigt, men meget meget flot, personligt og helt rigtig!!! :heart:

Redigeret af majbritogkent
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hjemmelavet champagne

Ih min skønne far tryller :) han er begyndt at eksperimentere med at lave champagne nede i vaskekælderen :tunge: så til mit bryllup laver han hjemmelavet hyldeblomst, rabarber og jordbærchampagne! Det bliver bare fantastisk alle de hjemmelavede ting vi får med. :heart: Han laver det helt fra bunden ved at lade det gære, selvom han indrømmer at det er lidt svært, for der er allerede sprunget 3 flasker fordi gæren danner tryk inde i flasken, så nu har han invisteret i nogle tykke ægte champagne flasker så han ikke behøver lukke alle boblerne ud hver aften, fordi de kan klare trykket.

Knus elsker min daddy :bearhug:

Kommer nok til at se ud ala det her

post-44861-0-25294800-1340439119.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Næste tegning og et forsøg med farvelægning af rammen, (ser lidt kunstigt ud fordi jeg måtte have den gennem paintnet, for at billedet ikke var for mørkt)

post-44861-0-89825000-1340544976.jpg

post-44861-0-57682900-1340545006.jpg

Redigeret af Sunspirit
1

Del dette indlæg

Mmmm, det lyder godt med hjemmelavet champagne. Vi har også snakket om det (da jeg fandt en opskrift på rabarberchampagne), men jeg tror, vi har for mange projekter, så det ryger nok i svinget, men jeg kan rigtigt godt lide tanken om det....

0

Del dette indlæg

Ja jeg ville nok heller ikke selv lige have overskud til at lave det, men er da dejligt min far har kastet sig over det. :) vi smagte det i går, hyldeblomstchampagnen og den var lige så boblende og lækker som dem man kan købe, og så smagte den lækkert af blomster, :) smager som det jeg forestiller mig feer ville drikke

2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder simpelthen for lækkert. Og din far er da simpelthen for SØD! At han gider at lukke alle bobler ud hver dag :biggrin: Altså, indtil han købte de rigtige champagneglas... men det er da simpelthen for sødt! :thumbsupsmileyanim: Jeg glæder mig til at høre hvordan det kommer til at smage :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Det lyder simpelthen for lækkert. Og din far er da simpelthen for SØD! At han gider at lukke alle bobler ud hver dag :biggrin: Altså, indtil han købte de rigtige champagneglas... men det er da simpelthen for sødt! :thumbsupsmileyanim: Jeg glæder mig til at høre hvordan det kommer til at smage :cheerleader3:

Ja han er meget ivrig over projektet og går meget op i at det bliver lækkert. Glæder mig især til at smage jordbær champagnen! :tunge:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer